21.11.2018 Tarihinde yaklaşık 1 aydır sıcak su problemi yaşadığımız Demirdöküm marka kombimiz için 10 yıldır servis olarak çağırdığımız BÜRYAK Servisi çağırdık.
Parça değişimi sırasında evde değildim, eve geldiğimde annemden 470 TL gibi bir fiyat işittim.
İlgili fiş:
Değişen parçaları görünce 470 TL abartı geldi ve parça fiyatlarını araştırdım. Değişen parçalar:
Bulduğum fiyatlar:
Kombici NTC sensörünü gösterip asıl pahalı parçanın bu olduğunu belirtmiş ama görüldüğü üzere öyle birşey yok.
İşlem sonunda bir iyilik yapıp 95 TL servis ücreti almadığını belirtmiş ve 470 TL yazan bir belge vererek fatura da kesmemiş.
Aynı günün akşamı fatura üzerinde yazan ustayı aradık ve durumu anlattık. Bulduğumuz parçaların orjinal olmadığını söyleyerek bu fiyattan aşağı (470 TL) yaptırmamızın imkanı olmadığını söyledi ve "lütfen beni böyle şeylerle rahatsız etmeyin" diyerek üzüldüğünü belirtti. En son gerekli şikayetleri yapacağımızı söyledik.
Başka bir servisi aradık sorduk 330 TL fiyat verdiler. O da pahalı ama en 470 TL nerede (95 TL servis ücreti hariç) 330 TL nerede.
Demirdökümü aradık fiyatlar hakkında geri dönüş bekliyoruz.
Bu sabah ustayı 2 farklı telefondan aradık telefonu açmadı ve geri dönmedi.
BÜRYAK'ı arayıp durumu anlattık istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz cevabı aldık.
Bu süreçte asıl saçma olan şey annemin bu servisi yetkili servis sanması. Ama olmadığını bu vesileyle öğrendik.
Konuyu açma sebebim hem insanlar bu firma hakkında bilinçlensin hem de şimdi ne yapabiliriz sizin fikirlerinizi almak istemem. Nasıl bir süreç izlemeliyiz?