Şimdi Ara

Demir Döküm Nitromix Kombi Petekler ısıtmıyor, Servis tepkisi Acayip, Sorun devam ediyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
4.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 4 yıldır sorunsuz kullandığığımız Demir Döküm Nitromix kombi miz son 5 gündür başımıza iş oldu.
    Peteklerin hepsi buz gibi oluyor, kombi kendini 50 derece gösteriyor.
    Radyötör üzerinde termostat var ama hepsi son seviyede açık. hani şu çevirmeli olanlardan.
    Sonra bir bakmış ssınız ısıtmaya başlamış sıfırdan.
    Aç kapa reset gibi şeyleri denedikten sonra servis çağırdım.
    Olacak ya servis varken çalışır oldu. Herhangi bir arıza ışığı da yakmıyor.
    Servis bakındı öyle böyle arıza yok, arıza ışığı da yanmıyor biz bir şey yapmayız dedi.
    Ben de sordu biraz ve aramız da şöyle bir muahabbet geçti.

    Servis- Arıza yok sorun yok
    Ben- Neden soğuk oluyor ve sonradan sıfırdan ısıtıyor peki ?
    Servis- İnsan sıcaklığı 36 derece siz değince soğuk sanırsınız onu
    Ben - 4 yıldır sanmıyorduk da şimdi mi oldu ? ne alakası var ?
    Servis - tavsiyemiz oda termostatı
    Ben - 4 yıldır ihitiyac duymadı şimdi neden ihtiyaç var ? suyu ısıtmıyor kafasına göre çalışıyor ?
    Servis - arıza yok kardeşim arıza lambası yanarsa arayın

    ve böylece servis çekti gitti arkadaşlar. kombi şu anda ısıtmıyor. kafasına göre gece gündüz takılıyor.
    daha farklı muhabbetlerde oldu ama uzatmak istemiyorum. sorunu çözemedik. servis bir şey bilmiyor üzerine laf yapıyor.

    nasıl çözeriz bu durumu ?







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Demirdöküm Nitromix Kombi Petekleri Isıtmama Sorunu

    Demirdöküm Nitromix kombi kullanıcıları, peteklerinin ısınmadığıyla ilgili yaygın bir sorun bildiriyor. Bu sorun, hem duvar tipi hem de kombi tipi Demirdöküm Nitromix modellerinde yaşanabiliyor.

    Servis ekiplerinin verdiği tepkiler ise genellikle yetersiz kalıyor ve sorun çözümlenemiyor. Bu nedenle, sorunu kendi başınıza çözmeyi deneyebilirsiniz.

    Olası Nedenler ve Çözümler:

    • Havalı Petekler: Peteklerinizde hava birikmiş olabilir. Peteklerin havasını almak için petek vanalarını bir anahtar yardımıyla yavaşça açın ve havayı boşaltın.
    • Tıkalı Petek Boruları: Petek boruları zamanla kireç veya tortu ile tıkanabilir. Bu tıkanıklık, sıcak suyun peteklere ulaşmasını engelleyebilir. Petekleri temizlemek için bir tesisatçıdan yardım almanız gerekebilir.
    • Arızalı Pompa: Kombinin içindeki pompa, sıcak suyu peteklere dolaştırır. Arızalı bir pompa, peteklerin ısınmamasına neden olabilir. Pompanın arızalı olup olmadığını anlamak için, kombinin altında bir uğultu sesi dinleyin. Uğultu sesi yoksa pompa arızalı olabilir.
    • Termostat Sorunu: Termostat, kombinin ortam sıcaklığını kontrol eder. Arızalı bir termostat, kombinin doğru şekilde çalışmasını engelleyebilir ve peteklerin ısınmamasına neden olabilir.

    Diğer İpuçları:

    • Kombinin sıcaklık ayarını kontrol edin.
    • Kombinin su basıncını kontrol edin.
    • Kombinin filtrelerini temizleyin.
    • Peteklerin vanalarının açık olduğundan emin olun.

    Yukarıdaki çözümleri denemenize rağmen sorun devam ediyorsa, yetkili bir servis yetkilisiyle iletişime geçmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Demir döküm bölge müdürlüğünü arayın farklı bir servis yönlendirirler
    Egeyse demir döküm ege bölge müdürlüğünü arayın mesela.)
  • MeraklıForumcu M kullanıcısına yanıt
    istanbul'dayım. Ümraniye dudullu da. nasıl bir yol izlemeliyim sizce ?
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Marmara bölge müdürlüğünü arayın. arızayı anlatın, servisin cevabını ve tutumunuda anlatın ve başka servis yönlendirmelerini ve bu sorunun çözümünü isteyin.
  • +90 216 516 20 00
    Müdürlüğün telefon numarası.
  • MeraklıForumcu M kullanıcısına yanıt
    Mesai saatleri dışında olduğumuz için ulaşamadım. Yarın sabah tekrar deneyeceğim. Bu arada Demir Döküm sitesinden Şikayet bildirimi yaptım. Umarım dikkate alınır.
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Tamamdır gardaşım inşALLAH sorununuz halolurda ısınmaya devam edersiniz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benden size tavsiye herzaman böyle durumlarda video kaydı yapın servise gösderirsiniz.
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Ee gardaşım ulaşabildinizmi.
  • MeraklıForumcu M kullanıcısına yanıt
    Merhaba arkadaşlar ailevi sebeplerden ötürü geç cevap verdim kusura bakmayın.
    2. defa servis talebinde bulundum ve önceki gelen servisin tavırlanı anlatıp şikayet ettim.
    İstanbul genel müdürlüğünden uzman servis gönderdiler. Durumu, arızayı anlattım arkadaşa.
    Hemen söktü ve arızanın 3 yollu adlı bir parçadan olduğunu takılmış olduğunu söyledi.
    Düzeltti ve tekrar devam ederse arayın parçayı değişelim dedi uzman servis.
    Şu anda kullanıyoruz sorun tekrar ederse aynı yöntem ile devam edeceğiz.
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Tamamdır gardaşım DD 'e teşekkür ediyorum ilgileri için sorununuz halolduysa ne mutlu bize😊
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    3yollu vana tamir edildiyse o zaman siz sıcak su kullanabiliyordunuz.
  • MeraklıForumcu M kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim. Usta ile uzman arasındaki fark belli oluyor.
    Evet. Normal Çeşme suyumuz sıcak akıyordu. Radyatörler ısınmıyordu.
    Takılmayı düzeltti. Parça değişmedi.
    Arıza tekrar ederse üç yollu adlı parça değişecek. Dedi uzman arkadaş.
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Tamam gardaşım aynen usta ile uzman arası fark var servisin güvenilire benziyor. Gelen uzman doğru işlem yapmış o zaman ya içindeki kapakçığı değiştirdi ya da motorunu değiştirdi birde YouTube da fatih bank var onuda izleyin kombi hakkında adam çok dürüst ve çok bilgili.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeraklıForumcu -- 7 Şubat 2019; 10:27:56 >
  • MeraklıForumcu M kullanıcısına yanıt
    Kombimiz uzatılmış garanti sigorta durumu olduğundan servise iş yaptırıyoruz.
    Lakin usta işi gerekse FatihBank yakın olsa onu çağırırdım valla. İzliyorum onu da.
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Garanti olması iyiymiş en azından arıza olduğunda para ödemiyorsunuz birde sıcak su kullandıktan sonra çeşmeyi yavaş kapatın hızlı kapatıldığında eşanjördeki ve 3yollu vanadaki basınç 12bar a kadar çıkıyor o yüzden yavaş kapatın.
  • Arkadaşlar. Son durumu paylaşmak istiyorum.
    Arızamız devam eti. Gelen uzmanın dediği gibi yaptık.
    Aradık ve genel müdürlükten aynı uzman arkadaşın gelmesini istedik.
    3yollu adındaki parçanın değişmesi gerektiğini anlattık.
    Aynı gün içerisin de uzman arkadaş evimize geldi.
    Parçayı değiştirdi ve şu anlık sorun yaşamıyoruz.

    Garanti uzatması yapmıştık 5 yıllık. 3 yılımız daha var.
    Her yıl temizlik bakım amaçlıda geliyorlar.
    Böyle arızalarda gerçekten ücret vermeden tamir ettirmek iyi.
    Yeniden uzatalım 5 yıl daha ekleyelim diye aradılar bu arada.
    İstenen ücret 1,400TL inanılır gibi değil.
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Afedersiniz ama 5yıl 1400 TL ye ek garanti beni kesseler yapmam.
  • MeraklıForumcu M kullanıcısına yanıt
    Bu kriz dönemin de o para ne kadar kıymetli. Hiç gerek yok.
  • artexalp kullanıcısına yanıt
    Aynen ekonomik krizden dolayı hiç gerek yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.