Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (95. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende Samsung HD103SJ 1TB hdd var.Bad sector oluştu bu hddnin türkiye garantisi bitmiş durumda Seagetenin sitesinden baktığımda 5 temmuz 2014 e kadar garantisi var. (Sanırım yurt dışı garantisi)

    Bu hdd yi yurt dışına garantiye göndermek için neler yapmak gerekiyor bana yardımcı olabilirmisiniz?
  • Garanti kartında hangi firma yazarsa orası bakar.Ülkeye birkaç farklı distribütör tarafından giriyor diskler.
  • Seagate sitesinde garantiyi sorgulattığınız kısımda gönderme prosedürleri detaylı anlatılıyor.
  • ben doldurdum kargo nasıl yapacam onlarmı alacak acaba birde nereye kargoluyacagım yardım cı olursanız sevinirim
  • Bad sectör garantiye nasıl giriyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kargo nereye göndercemizi bilen varmı acaba yada müşteri hizmetleri teli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bastaklı18

    kargo nereye göndercemizi bilen varmı acaba yada müşteri hizmetleri teli

    RMA Kaydı oluşturunca zaten size otomatik adres bilgisi çıkacak. Yukarıdaki resimde var.
  • Garanti ve İade Durumu

    1 İade Durumunu Kontrol edin 2 Garanti Durumu 3 Servisler/Yükseltmeler 4 Alışveriş Arabası 5 Nakliye/Faturalandırma 6 Siparişi Gözden Geçirme/Ödeme





    Degerli Seagate musterimiz,
    Turkiyedeki musterilerimiz icin gecerli olan, Seagate garanti prosedurundeki degisikligi bilgilerinize sunariz:
    Garanti hizmeti için lütfen ürünü satın aldığınız yerle irtibata geçiniz.
    Eger satin aldiginiz yere ulasamiyorsaniz , "iadeyi baslat" tusuna basarak, garanti kontrol ve siparis islemini yapabilirsiniz.
    Siparis islemlerine basladiginizda, asagidaki konular gecerli olacaktir:
    •Urunlerinizin Amsterdam, Hollanda'ya gonderilmesi gerekmektedir.
    •Tum nakliye ve ihracat masraflarinin sizin tarafinizdan karsilanmasi gerekmektedir.
    •Degistirilmis garantili urununuzun tekrar size gonderilme masraflari Seagate tarafindan karsilanacaktir.
    * Istanbul’daki toplama merkezimize onaysız olarak gelen tümgönderilen reddedilecektir. Toplama merkezinden yapılacak geri gönderilerin maliyeti alıcıya ait olacaktır.

    Verdigimiz rahatsizliktan dolayi ozur dileriz.
    Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz, buraya basiniz.

    Garanti Durumu

    1 gönderilen ürün: 1 Geçersiz Garanti


    Ürün

    Model Numarası /
    Parça numarası

    Seri Numarası

    Garantinin Dolma Süresi

    İade

    Garantisi Geçersiz Ürünler
    Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız, model, seri ve parça numaralarını yeniden girin.

    Bu ürün zaten şu anda açık olan siparişte mevcut.
    Tekrar Kontrol Edin
    Geçersiz Garantisi Olan Ürünler İçin Bir csv (Excel hesap çizelgesi) dosyası indirin.
    bende ikinciye baktığımda böyle bir şey çikti




  • 9YN162-303 In Warranty
    Expiration 29-Jun-2014

    In Warranty

    burda garantili olduğunu söyluyoar
    anlamadım garan tilimi degilmi yardımcı olanlara teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bastaklı18

    9YN162-303 In Warranty
    Expiration 29-Jun-2014

    In Warranty

    burda garantili olduğunu söyluyoar
    anlamadım garan tilimi degilmi yardımcı olanlara teşekkür ederim

    29 Haziran 2014 Yılına kadar garanti kapsamındaymış hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bastaklı18

    9YN162-303 In Warranty
    Expiration 29-Jun-2014

    In Warranty

    burda garantili olduğunu söyluyoar
    anlamadım garan tilimi degilmi yardımcı olanlara teşekkür ederim

    burda garan ti dışı diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bastaklı18

    Garanti ve İade Durumu

    1 İade Durumunu Kontrol edin 2 Garanti Durumu 3 Servisler/Yükseltmeler 4 Alışveriş Arabası 5 Nakliye/Faturalandırma 6 Siparişi Gözden Geçirme/Ödeme





    Degerli Seagate musterimiz,
    Turkiyedeki musterilerimiz icin gecerli olan, Seagate garanti prosedurundeki degisikligi bilgilerinize sunariz:
    Garanti hizmeti için lütfen ürünü satın aldığınız yerle irtibata geçiniz.
    Eger satin aldiginiz yere ulasamiyorsaniz , "iadeyi baslat" tusuna basarak, garanti kontrol ve siparis islemini yapabilirsiniz.
    Siparis islemlerine basladiginizda, asagidaki konular gecerli olacaktir:
    •Urunlerinizin Amsterdam, Hollanda'ya gonderilmesi gerekmektedir.
    •Tum nakliye ve ihracat masraflarinin sizin tarafinizdan karsilanmasi gerekmektedir.
    •Degistirilmis garantili urununuzun tekrar size gonderilme masraflari Seagate tarafindan karsilanacaktir.
    * Istanbul’daki toplama merkezimize onaysız olarak gelen tümgönderilen reddedilecektir. Toplama merkezinden yapılacak geri gönderilerin maliyeti alıcıya ait olacaktır.

    Verdigimiz rahatsizliktan dolayi ozur dileriz.
    Basvurunuzu iptal etmek istiyorsaniz, buraya basiniz.

    Garanti Durumu

    1 gönderilen ürün: 1 Geçersiz Garanti


    Ürün

    Model Numarası /
    Parça numarası

    Seri Numarası

    Garantinin Dolma Süresi

    İade

    Garantisi Geçersiz Ürünler
    Bunun bir hata olduğunu düşünüyorsanız, model, seri ve parça numaralarını yeniden girin.

    Bu ürün zaten şu anda açık olan siparişte mevcut.
    Tekrar Kontrol Edin
    Geçersiz Garantisi Olan Ürünler İçin Bir csv (Excel hesap çizelgesi) dosyası indirin.
    bende ikinciye baktığımda böyle bir şey çikti

    burda garanti dışı diyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf42333

    Harddiskin durumu bu





    Siteden gerekli şeyleri yaptığımı düşünüyorum



    Buradan sonra bir işlem yapmam gerekirmi kargoya verip yollayayımmı ?


    Bide böle bir şey var bu nedir ?




    Bide kargo ücreti falan ne kadar tutar bilgisi olanlar yardım edebilirmi ? teşekkürler

    nasıl o hale geldi o hdd?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Undisclosed -- 29 Mayıs 2013; 12:55:05 >




  • Bi ara windows hata vermeye başladı Windows sabit disk sorunu algıladı - Verilerinizi hemen yedekleyin! diye. Sonra Hd tune ile baktığımda bu haldeydi disk.
    Herhangi bir düşme, darbe falan hiç olmadı.
  • arkadaşlar avrupaya yollamayı bırakın burdan tektek arayıp sorun onlar tamir lerini yapıyor benimki arena çikti

    araştırdım buldum buyurun arkadaşlar.




    DATAGATE BİLGİSAYAR
    Ayazağa Köyü, Cendere Yolu No:9 Şişli-İSTANBUL 34396
    Tel : (212) 3312199
    Faks : (212) 3321678
    E-posta : mhd@datagate.com.tr
    Web :www.datagate.com.tr



    ASBIS Türkiye
    Barbaros Mah. Evren Caddesi No 56. Kat:1 34746 Yenisahra – Istanbul, Turkey
    Tel : (216) 4707440
    Faks : (216) 4707458
    E-posta : office@asbis.com.tr
    Web :www.asbis.com.tr



    ARENA BİLGİSAYAR
    Ramazanoğlu Mahallesi, Transtek Caddesi No:2 34906 Pendik / İstanbul
    Tel : (212) 3646700
    E-posta : teknik@arena.com.tr
    Web :www.cercev-e.com



    PENTA BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ
    Esenkent Mah. Yeni Organize Sanayi Bölgesi 1.Cadde No:8 34775 Ümraniye-İSTANBUL
    Tel : (216) - 4440768
    E-posta : teknik@penta.com.tr
    Web :www.penta.com.tr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bastaklı18 -- 1 Haziran 2013; 2:50:57 >




  • Ülkemizde 2 sene olan garanti bazen yurt dışında 5 sene olabiliyor. Bizim tartıştığımızda bu zaten ülkemizde garantisi biten ama yurt dışında devam eden ürünler için. Yurt dışı garantisi devam eden ürünü gönderin bakalım yurt içindeki dağıtıcı firmaya neyle karşılacaksınız görelim.
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Siteye girdik arızalı diski yurtdışına çağırdılar, yiğenimin isteğiyle aşağıdaki adrese gönderdim. Biri göndermiş değişim yapmışlar dedi :)...

    quote:

    SEAGATE İSTANBUL ADRESİ:
    Collection Point Seagate Istan
    C/O Fritz International Transport Trade LTD.
    Kartaltepe mah.
    Malazgirt Cad No:1
    Sefakoy-Istanbul
    -, 34620 Turkey


    Yurtiçi Kargo firmasıyla göndermiştim, kargodan aradılar paketini almıyorlar firma ismi değişmiş dediler "UPS SCS INTERNATIONAL TRANSPORT LTD" olacakmış aşağıdaki adresi buldum internetten tekrar gönderdim...
    quote:


    Collection Point Seagate Istan
    UPS SCS INTERNATIONAL TRANSPORT LTD.
    Kartaltepe mah.
    Malazgirt Cad No:1
    Sefakoy-Istanbul
    -, 34620 Turkey


    Bugün yine kargo firması aradı şimdide teslim alacak kişinin adı yazmıyor diye teslim almamışlar...
    Bu konuyu yeni gördüm keşke daha önceden iyice araştırsaydım boş yere göndermemiş olurdum...
    sazan gibi gönderdik :)) ilkinde deselerdi ki biz bakmıyoruz ikinci sefer yurtdışına gönderirdik,
    Yurdumun firması bu kadar ilgili üzerine isim yazıp göndersek teslim alır mı acaba :)))....

    Benim hatama sizler düşmeyin....Kargoyu arayıp iade isteyeceğim...




  • Artık TR ye 5 yıl garanti patladı anlaşılan doğrumu arkadaşlar? Takip edenlerden cevap bekliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bastaklı18 kullanıcısına yanıt
    Bu konu, Türkiye garantisi bitmiş ama Yurtdışı Üretici Garantisi bitmemiş Seagate Disk ürünlerinin garantisi üzerine açılmış bir konu. Yani sizin bu yazdığınız saçma, ha derseniz, Türkiyede garantisi devam ederken yurtdışına gönderen var, o gönderen kişinin hatasıdır.

    @bastaklı18
  • yani sorunne
  • 
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.