Şimdi Ara

arızalı ürün değişim teklif ettiler lenovo z500 i7

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mrb arkadaşlar. geçen sene satın aldığım 59379842 model z500 laptop bozuldu 3 kere garantiye gönderdim yurtdışından parça istenmiş ve 20 iş gününü geçeceği için değişim teklif ettiler ben de kabul ettim. laptopu golddan 1600 tl ye satın almıştım. konusu burda
    http://forum.donanimhaber.com/m_81829357/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_82171226/tm.htm
    golddan sorgulattım bilgisayar stokta yok. internette bile hiçbir yerde yok. aynı ürün olmadığı için üst modelini vermek zorundalarmış. bu bilgisayarın üst modeli nedir. var mı başına böyle bir şey gelen tecrubesi olan.







  • benim de ekimin başında y500 üm bozulmuştu.25 gün sonra iade verdiler.o sırada lenovo müşteri hizmetleri yeni bir lenovo ürün alacak olursanız ürünlerin fiyat farkını belli bir miktar karşılarız demişti.iade formları elime ulaştıktan sonra bunu teyit için tekrar aradığımda uygulamanın kaldırıldığını bu yüzden yardımcı olmayacaklarını söylediler.formları ürünü aldığım yere gönderdim.aynı ürün piyasada olmadığı için para iadesi yapacaklarını söylediler.hala para iadesini bekliyorum.
    bir üst model için tüketici hakem heyeti ile görüştüm.boşuna uğraşırsınız paranızı alın uğraşmayın hiç dedi.
  • neresionline kullanıcısına yanıt
    moralim bozuldu şimdi. lenovodan ayrıntılı bilgi istedim teklifi kabul etmeden önce. biz formu göndeririz gerisini gold ile halledeceksiniz dediler. tamam ben gold ile görüşüp size dönerim dedim. goldu aradım çakallık peşindeler aynı üründen yoksa para iadesi bile alamazsın hediye çeki veririz dediler. biraz araştırdım internetten, sonra lenovoyu aradım gold böyle böyle dedi dedim. sinirlendi eleman hayır kesinlikle böyle birşey olamaz bizim gönderdiğiniz formla istersen para iadesi alırsın, ürün istersende aynı üründen yoksa sana üst modelini vermek zorundalar dedi (fiyat önemli değil özellik olarak üst model). kabul ettim bende. bilgisayarın normal fiyatı 2000küsür ben 1600 tl ye almıştım. bu durumda hediye çeki zaten hiç işime yaramaz ama para iadesini bile istemiyorum. zorluk çıkarırlarsa tüketici hakem heyeti ile hakkımı alırım diye düşünüyordum. thh neden öyle dedi ki yasal bir hak sonuçta bu.




  • lenovo bana da bizim yapabileceğimiz bir şey yok, üst modeli vermek zorunda değiller, para iadesi yapabilirler dedi.herkese farklı konuşuyor demek ki lenovo.y500 e eşdeğer laptoplar şu an 2500 tl den aşağı değil.ben 2115tl ye almıştım.arada ki farkı karşılayacak durumda da değilim.doğal olarak düşük özellikte ürün bakınıyorum.yasal hakta ellerinde ki dosyalardan dolayı uğraşmak istemiyor olabilirler.aynı thh ye bi arkadaşım formlarını verdi servisten 2 aydır laptopu gelmedi diye.hala sonuç çıkmasını bekliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neresionline -- 7 Aralık 2014; 20:41:08 >
  • neresionline kullanıcısına yanıt
    ben yinede uğraşmayı düşünüyorum thh ile. olmazsa zaten en son çare para iadesini alırım.
  • siz şansınızı deneyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neresionline

    siz şansınızı deneyin

    hocam bilgisayarı da gönderiyorlar mı yoksa sadece form mu gönderiyorlar ben anlamadım müşteri hizmetleri değişim formu gondericez dedi ama işlemi tamamlanmış ürününüz kargoya verilmiştir diye mesaj geldi ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Form geliyor hocam.ürüne ait olduğu için o şekilde mail atıyorlarmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neresionline kullanıcısına yanıt
    z500 e özellik olarak en yakın bu var goldda stokta.
    http://www.gold.com.tr/lenovo-z5070-59432064-notebook_u
    nasıldır sizce
  • İşlemciyi yoran bir şey yapmayacaksanız iyi ürün.kullanılan işlemci tipi ultrabooklar için tasarlanmış.z500 de ki performansın aynısını bu işlemciden alamazsınız.ama daha az ısınıp daha az elektrik harcar.dizaynı için bir şey söyleyemeyeceğim.ürünü görmedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neresionline kullanıcısına yanıt
    Off off seviyordum ben bilgisayarimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarchistDeist

    Off off seviyordum ben bilgisayarimi.

    Bendede z500 var i5 olani bilgisiyar isinip kapaniyordu kullanamiyordum en son upsden adam gelip almadan 1 saat once altina kitap koydum leptop 1 saat calisti 1 saat sonra direk kapandi fisi cekilmis gibi bende duzeldi diye sevinirken bole olunca hazirda adam gelmisken yolladim. Smdide yurtdisindan parca bekliyoruz diye mail geldi 20 gunu asacak galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de bilgisayarımı seviyordum.2.5aydır onsuzum.ve bir daha bir araya gelemeyeceğiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • djoguzhan55 kullanıcısına yanıt
    aşacaksa zaten aşmadans eni arayıp bilgilendiriyorlar aşacak değişim istermisinz diye
  • neresionline kullanıcısına yanıt
    yaklaşık ben de 2.5 aydır kullanamıyorum. dün golda götürdüm değişim formunu 10 günde onu bekleyeceğiz. büyük ihtimal hediye çeki vereceğiz dediler. thh yolu göründü bana
  • ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yup

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarchistDeist

    aşacaksa zaten aşmadans eni arayıp bilgilendiriyorlar aşacak değişim istermisinz diye

    Ve bugun aradilar anakart arizaliymis asacagini tahmin ettiklerinden sizide bekletmemek icin degisim talebi formu yolluyoruz dediler tamam dedim hepsiburadadan almistim ben simdi napacam ? Hepsoburadayi aradim fotografini cekip bize yollicaksiniz dedi ben para iadesi almak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoguzhan55


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnarchistDeist

    aşacaksa zaten aşmadans eni arayıp bilgilendiriyorlar aşacak değişim istermisinz diye

    Ve bugun aradilar anakart arizaliymis asacagini tahmin ettiklerinden sizide bekletmemek icin degisim talebi formu yolluyoruz dediler tamam dedim hepsiburadadan almistim ben simdi napacam ? Hepsoburadayi aradim fotografini cekip bize yollicaksiniz dedi ben para iadesi almak istiyorum.

    işine yarayanlar olur belki diye paylaşıyorum... gold önce hediye çeki verdi kabul etmedim sonra zorla para iadesine çevirdiler. onu da kabul etmedim ürün istedim vermediler. hakem heyetine başvurdum. sonuç...
     arızalı ürün değişim teklif ettiler lenovo z500 i7
     arızalı ürün değişim teklif ettiler lenovo z500 i7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AnarchistDeist -- 18 Nisan 2015; 8:30:18 >




  • AnarchistDeist kullanıcısına yanıt
    sizin adınıza sevindim.ben sadecenotebook.com dan satın almıştım.işlem süreci o kadar sıkıntılı geçti ki daha fazla uğraşmak istemedim.ayrıca fatura da benim adıma değildi.fatura kendi adıma olsa çok daha fazla uğraşırdım.para iadesini bile yapmamak için çok uğraştılar.para iadesi yaparken de bi miktar ücret kesilmiş.zehir zıkkım olsun diyorum.ürün alana kadar herşey güzel, destek kısımında herşey berbat. WWW.SADECENOTEBOOK.COM adlı siteden bişey almadan önce bi kaç kez daha düşünün.bundan sonra her hangi bişey alacak olduğumda daha büyük firmaları tercih ediyorum. hizlial.com dan almış olduğum ürün bozuldu.müşteri hizmetleri ile görüşüp gönderdi.10 gün içinde para iadesi yapıldı.her hangi bişey dahi demedim.
    sizin için de karar hayırlı uğurlu olsun.alacağınız yeni ürünün bozulmamasını, bozulursa da bir daha böyle bir sorunla karşılaşmamamınızı dilerim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.