Şimdi Ara

ARKADAŞLAR BİDE TEMPRANIN İYİ YÖNLERİNDEN BAHSEDELİM BİLİNMEYENLERİ GÜN IŞIĞINA ÇIKARALIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
50.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • YANLIZ TEMPRA ÖN YARGILI ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZMASIN.TEMPRANIN + LARI - LERİ NEDİR.BUGÜNE KADAR KULLANICILARINA NE SORUNLAR ÇIKARDI PAYLAŞALIM.MİLLETTEN DUYDUKLARINIZI YAZMAYIN DENEYİMLERİNİZİ YAZIN.

    ÖRNEK VEREYİM Bİ:
    MAHALLEDEKİ ÇOCUKLAR YÜZÜNDEN 2 ADET SİNYAL:28 YTL
    SESİNDEN RAHATSIZ OLDUĞUM İÇİN 1 ADET SOL ÖN CAM MOTORU:65 YTL

    ARACI İLK ALDIĞIMDA KEYFİ DEĞİŞTİRDİKLERİM:2 ADET ÖN DİSK.2 ADET ARKA AMORTİSÖR.1 TAKIM ÖN BALATA.,YAĞ,HAVA,BENZİN FİLTRESİ,MOTOR YAĞI,ŞANZUMAN YAĞI,AKÜ,4 ADET LANCİA BUJİ,SAĞ ÖN SALINCAK,FREN HİDROLİĞİ,BASKI BALATA,ÖN SİLECEK TAKIMI KOMPLE,MOTOR VE ŞANZIMANDAKİ TÜM CONTA VE KEÇELER,ORJİNAL LANCİA FAN MOTORU,RADYATÖR ANTİFİRİZİ,CAM SUYU ANTİFİRİZİ,KOMPLE EKSOZ SİSTEMİ VE EKSOZ KAFALIĞI,KOLTUK KILIFLARI VS :1000 YTL

    BUNLARIN HARİCİNDE HİÇ BİRŞEY DEĞİŞTİRMEDİM 2 YIL 28 BİN KM ARABAM LPGLİ VE HİÇ BENZİNLE ÇALIŞMAMIŞ OLMASINA RAĞMEN HİÇ YOLDA KALMADIM 2000 MODELİNİ BULURSAM 2 ARACIM OLARAK ALICAM YİNE







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Tempraların Gizli İyilikleri: Bilinmeyenlerle Işık Tutun

    Tempra, İtalyan kültüründe önemli bir yeri olan ve yüzyıllardır kullanılan bir boyama tekniğidir. Genellikle yumurta sarısı kullanılarak hazırlanan bir emülsiyona pigmentler eklenerek oluşturulur. Tempra, uzun ömürlülüğü ve canlı renkleri ile bilinir. Ancak bilinmeyen bazı yönleri de vardır.

    İtalyan Temprası ile Diğer Tempra Farkı

    İtalyan temprası, diğer tempera türlerinden yumurta sarısı emülsiyonu kullanımıyla ayrılır. Bu emülsiyon, pigmentlerin bağlanmasını sağlayarak daha parlak ve uzun ömürlü bir boya oluşturur.

    İtalyan Temprasını Anlamanın Yolları

    İtalyan temprası, genellikle aşağıdaki özelliklerle ayırt edilebilir:

    • Parlak ve Canlı Renkler: Yumurta sarısı emülsiyonu, pigmentlerin ışığı dağıtarak parlak ve canlı renkler oluşturmasını sağlar.
    • Pürüzsüz Dokular: Tempra, pürüzsüz ve neredeyse kadifemsi bir dokuya sahiptir.
    • İnce Detaylar: Tempra, ince detayların ve fırça darbelerinin korunmasına izin verir.

    İtalyan Kasa Temprasını Anlamak

    İtalyan kasa temprası, ahşap paneller üzerinde kullanılan özel bir tempera türüdür. Altın varak veya gesso gibi astar uygulamaları ile birlikte kullanılır. Kasa temprası, 13. yüzyıldan beri İtalyan sanatında önemli bir rol oynamıştır.

    Tempraların Avantajları

    • Uzun Ömür: Yumurta sarısı emülsiyonu sayesinde temperalar, yüzyıllar boyunca dayanabilir.
    • Canlı Renkler: Pigmentler yumurta sarısı emülsiyonuna iyi bağlanır ve zamanla solmaz.
    • Pürüzsüz Yüzeyler: Tempra, pürüzsüz ve kadifemsi yüzeyler oluşturur, bu da onu ayrıntılı eserler için ideal kılar.
    • Esneklik: Tempra, hem sert hem de esnektir, bu da onu çeşitli yüzeylerde kullanım için uygun hale getirir.
    • Kolaylık: Tempra, hazırlanması ve uygulanması kolaydır, bu da onu sanatçılar için erişilebilir bir seçenek haline getirir.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • MErhaba arkadaşım her araca önyargılı yaklaşan insanlar var.Aracı daha görmemiş olmalarına rağmen lineaya bi sürü yakıştırmalar oldu.Temprada aynı benim sevdiğim geniş sportif duruşlu bir araçtır.PArça fiyatları işçilik bakım ücretleri normal.Zaten tofaşın dağda kalsan ustasını parçasını bulursun yaygın servis ağı vs vs.Kısacası trde üretilmiş iyi bir araç.
    Tofaşı burdan tebrik ediyorum kaçbin kişiye ekmek kapısı trye büyük katkısı var.Araç imal edip dünyaya Tr'yi duyurdu Türk halkına katkısı büyük.Araçları tutsada tutmasada hakkı yenmez.
    Tofaş ve Fiat' önyargılı yaklaşan daha önce bu araçları kullamadan ordan burdan kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan kişilere




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akayogullari

    MErhaba arkadaşım her araca önyargılı yaklaşan insanlar var.Aracı daha görmemiş olmalarına rağmen lineaya bi sürü yakıştırmalar oldu.Temprada aynı benim sevdiğim geniş sportif duruşlu bir araçtır.PArça fiyatları işçilik bakım ücretleri normal.Zaten tofaşın dağda kalsan ustasını parçasını bulursun yaygın servis ağı vs vs.Kısacası trde üretilmiş iyi bir araç.
    Tofaşı burdan tebrik ediyorum kaçbin kişiye ekmek kapısı trye büyük katkısı var.Araç imal edip dünyaya Tr'yi duyurdu Türk halkına katkısı büyük.Araçları tutsada tutmasada hakkı yenmez.
    Tofaş ve Fiat' önyargılı yaklaşan daha önce bu araçları kullamadan ordan burdan kulaktan dolma bilgilerle yorum yapan kişilere
    milletin kulaktan duyup yazdığı bilgilere inansaydım şuan böyle bi aracı deneme imkanım olmayacaktı.ama bi sorun dikkatimi çekmedi diil. 1991 de italyan tempralarda özellik donanım vs vs olmasına rağmen ondan sonraki gelenlerin tüm donanımları sökülüp pazara sokuldu .geçenlerde gümrükte araç bakıyorduk dikkatimi sarı renk bi tempra stw 2.0 dikkatimi çekti .arabada 4 cam otomatik,elektrikli aynalar,ısıtmalı koltuk,esp,abs,airbag,ayarlanabilen hidrolik direksiyon,merkezi kilit,alarm,cam kaldırmavs vardı .araba 92 de gümrüğe girmiş ama ne hikmet orda çürümeye bırakılmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tempraclube

    milletin kulaktan duyup yazdığı bilgilere inansaydım şuan böyle bi aracı deneme imkanım olmayacaktı.ama bi sorun dikkatimi çekmedi diil. 1991 de italyan tempralarda özellik donanım vs vs olmasına rağmen ondan sonraki gelenlerin tüm donanımları sökülüp pazara sokuldu .geçenlerde gümrükte araç bakıyorduk dikkatimi sarı renk bi tempra stw 2.0 dikkatimi çekti .arabada 4 cam otomatik,elektrikli aynalar,ısıtmalı koltuk,esp,abs,airbag,ayarlanabilen hidrolik direksiyon,merkezi kilit,alarm,cam kaldırmavs vardı .araba 92 de gümrüğe girmiş ama ne hikmet orda çürümeye bırakılmış.

    Alıntıları Göster
    zamanında tempra diğer araçlardan konfor açısından çok üstündü.(acs sistemi,4cam otomatiği,dijital km saati,economy-power ışıkları...vs küçük ayrıntılarla diğer araçlardan ayrılıyordu.Köşeli tasarımına rağmen hava sürtünme katsayısı düşüktür.Unutmayalım ki farkı küçük ayrıntılar belirler.Tempra'nın bende ayrı bir yeri vardır.Sportif duruşu beni hep etkilemiştir.Tek kötü yönü var ama yazmıyorum buraya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sound of Freedom

    zamanında tempra diğer araçlardan konfor açısından çok üstündü.(acs sistemi,4cam otomatiği,dijital km saati,economy-power ışıkları...vs küçük ayrıntılarla diğer araçlardan ayrılıyordu.Köşeli tasarımına rağmen hava sürtünme katsayısı düşüktür.Unutmayalım ki farkı küçük ayrıntılar belirler.Tempra'nın bende ayrı bir yeri vardır.Sportif duruşu beni hep etkilemiştir.Tek kötü yönü var ama yazmıyorum buraya

    Alıntıları Göster
    benim bildiğim kadarıyla 1991 model sxak'lar orjinal italyan oluyor..91'den sonraki tempralar yerli üretimmiş.bu doğru mudur?ayrıca yerli tempraların parçaları italyanlara uyuyor mu?italyanların parçasını bulmak zor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih

    benim bildiğim kadarıyla 1991 model sxak'lar orjinal italyan oluyor..91'den sonraki tempralar yerli üretimmiş.bu doğru mudur?ayrıca yerli tempraların parçaları italyanlara uyuyor mu?italyanların parçasını bulmak zor mu?

    Alıntıları Göster
    91 sonrası tempralar türk üretimidir.İtalyan olanlar bana göre daha kaliteli idi.93'e kadar olanlarda yağ eksiltme problemi vardı.Galba sübap gaydlarındaki problemden dolayı eksiltiyordu.94 sonrası bu giderildi sanırım.Çok konforlu kullanımı zevkli tipi bana göre çok güzel araçlardır.




  • @tempraclube

    seni bu konuyu açmandan ve toplum tarafından fazla sevilmeyen temprayı kucaklamandan dolayı tebrik ediyorum.

    tempra kullanmak bir hastalıktır.tatlı bir hastalık.kullanmayan bunu bilemez.ama hor kullanılmış bir temprada adamı kanser edebilir.

    aslında bu kanser olayı her marka arac için geçerli ama.

    ben 2 senedir tempra kullanıyorum.tempra hakkında tecrübelerimi tamir resimlerini DH TEMPRA TEAM da bulabilirsiniz.ve aracımdan çok memnunum..

    http://forum.donanimhaber.com/m_12171516/tm.htm

    parcası sanıldığı kadar pahalı değil.sürüş keyfi ve donanımı tatminkar.zamanına göre muhtesem.1989 yılı teknolojisi ile üretilmiş bir arac.insanlar 2006-2007 model araclarla kıyaslıyorlar.kimse zamanının araçları ile kıyaslamıyor..

    zamanının uzay gemisi olarak tabir edilirdi.düşünün temprada 1990 yılında digital gösterge var.çabuk bozulur aman uzak durun diyorlar..

    sene 2007 digital gösterge honda cıvıc ta yeni var.yeni teknoloji olarak sunuluyor.şimdi hondanın ki bozulmuyor mu?onun digital göstergesi iyi mi? ama honda el üstünde tutuluyor.

    tempra için söylenecek tek söz var.zamanını çok ötesinde bir aractı.şimdi maskara oldu.o baska.

    temprayı seveceksin.sevmezsen o da seni sevmez....işler karşılıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavis717

    @tempraclube

    seni bu konuyu açmandan ve toplum tarafından fazla sevilmeyen temprayı kucaklamandan dolayı tebrik ediyorum.

    tempra kullanmak bir hastalıktır.tatlı bir hastalık.kullanmayan bunu bilemez.ama hor kullanılmış bir temprada adamı kanser edebilir.

    aslında bu kanser olayı her marka arac için geçerli ama.

    ben 2 senedir tempra kullanıyorum.tempra hakkında tecrübelerimi tamir resimlerini DH TEMPRA TEAM da bulabilirsiniz.ve aracımdan çok memnunum..

    http://forum.donanimhaber.com/m_12171516/tm.htm

    parcası sanıldığı kadar pahalı değil.sürüş keyfi ve donanımı tatminkar.zamanına göre muhtesem.1989 yılı teknolojisi ile üretilmiş bir arac.insanlar 2006-2007 model araclarla kıyaslıyorlar.kimse zamanının araçları ile kıyaslamıyor..

    zamanının uzay gemisi olarak tabir edilirdi.düşünün temprada 1990 yılında digital gösterge var.çabuk bozulur aman uzak durun diyorlar..

    sene 2007 digital gösterge honda cıvıc ta yeni var.yeni teknoloji olarak sunuluyor.şimdi hondanın ki bozulmuyor mu?onun digital göstergesi iyi mi? ama honda el üstünde tutuluyor.

    tempra için söylenecek tek söz var.zamanını çok ötesinde bir aractı.şimdi maskara oldu.o baska.

    temprayı seveceksin.sevmezsen o da seni sevmez....işler karşılıklı.
    TEMPRA harika bir alet.Dostun gibi bakıp,düşmanın gibi kullanacaksın.O zaman hiç bir problem olmadığını herkes görecek.Selamlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parisorlu

    TEMPRA harika bir alet.Dostun gibi bakıp,düşmanın gibi kullanacaksın.O zaman hiç bir problem olmadığını herkes görecek.Selamlar..

    Alıntıları Göster
    bizde 91 yılında avrupadan gelenlerden almıştık 5 yıl bindik çok memnunduk tabi bozuk yola gelmez şimdiki araçlarda bile onun özellikleri yok 1.6 i.e modelleri tavsiye edilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    bizde 91 yılında avrupadan gelenlerden almıştık 5 yıl bindik çok memnunduk tabi bozuk yola gelmez şimdiki araçlarda bile onun özellikleri yok 1.6 i.e modelleri tavsiye edilir

    Alıntıları Göster
    ben de 1 2 şey yazayım...

    tempranın namını biliriz (koca popolu araba... )
    ama bunun nedenini çok insan binmez..
    tempra, köşeli 1 yapıya sahip olmasına rağmen çok çok iyi aerodinamiğe sahip 1 araba idi...sürtünme katsayısı gerçekten çok düşük...sebep ise kocaman poposu...
    arabanın arkasında oluşan hava girdapları, arabayı hareket halindeyken ileri doğru itebilsin diye böyledir...
    seveni de çoktur sevmeyeni de...

    ama şu var...tarihte 1 çok plan, proje vs... hiç 1 zaman tutulmamıştır...ama kötü oldukları için değil
    zamanının ilerisinde yada gerisinde oldukları için...

    1 örnek;
    amerikan hava kuvvetlerinin blackbird'ü (yani karakuşu..)
    bu uçağın ismini çoğunuz duymamışsınızdır bile..
    bu uçal, kanatlarında teki 170 bin beygir olan 2 adet motor taşıyan,
    radara, kızılötesine yakalanmayan
    sesten o zaman için 3 kat hızlı uçan
    40 kilometre irtifaya kadar çıkabilen 1 aletti

    ama başarısız oldu...neden..???

    yapıldığı tarihin çok çok ötesindeki 1 teknolojiye sahipti...bu uçak 1969 yılında tasarlanmış ve denemeleri yapılmıştır...

    sonuç; yıkım...

    o zamanın teknolojisi bu uçağı sadece hayal etmeye müsaitken yapmaya kalkıldı, başarısızlıkla sonuçlandı...bu hayal şu zamanlarda kurulsa idi o zaman bu uçak tam 1 ölüm makinası olabilirdi...

    tempranın da kaderi malesef bu...sizin tempranız sorun açmasa bile bu millet tempralardan az çekmedi...o zaman arabadan anlayan ustalar yok, servisler yok, o yok, bu yok vs.vs...

    sonuç; bence o zamana göre gayet başarılı...

    ama ben temprayı tercih etmem açıkçası...beni cezbetmiyor en azından...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karadeniz2_0

    ben de 1 2 şey yazayım...

    tempranın namını biliriz (koca popolu araba... )
    ama bunun nedenini çok insan binmez..
    tempra, köşeli 1 yapıya sahip olmasına rağmen çok çok iyi aerodinamiğe sahip 1 araba idi...sürtünme katsayısı gerçekten çok düşük...sebep ise kocaman poposu...
    arabanın arkasında oluşan hava girdapları, arabayı hareket halindeyken ileri doğru itebilsin diye böyledir...
    seveni de çoktur sevmeyeni de...

    ama şu var...tarihte 1 çok plan, proje vs... hiç 1 zaman tutulmamıştır...ama kötü oldukları için değil
    zamanının ilerisinde yada gerisinde oldukları için...

    1 örnek;
    amerikan hava kuvvetlerinin blackbird'ü (yani karakuşu..)
    bu uçağın ismini çoğunuz duymamışsınızdır bile..
    bu uçal, kanatlarında teki 170 bin beygir olan 2 adet motor taşıyan,
    radara, kızılötesine yakalanmayan
    sesten o zaman için 3 kat hızlı uçan
    40 kilometre irtifaya kadar çıkabilen 1 aletti

    ama başarısız oldu...neden..???

    yapıldığı tarihin çok çok ötesindeki 1 teknolojiye sahipti...bu uçak 1969 yılında tasarlanmış ve denemeleri yapılmıştır...

    sonuç; yıkım...

    o zamanın teknolojisi bu uçağı sadece hayal etmeye müsaitken yapmaya kalkıldı, başarısızlıkla sonuçlandı...bu hayal şu zamanlarda kurulsa idi o zaman bu uçak tam 1 ölüm makinası olabilirdi...

    tempranın da kaderi malesef bu...sizin tempranız sorun açmasa bile bu millet tempralardan az çekmedi...o zaman arabadan anlayan ustalar yok, servisler yok, o yok, bu yok vs.vs...

    sonuç; bence o zamana göre gayet başarılı...

    ama ben temprayı tercih etmem açıkçası...beni cezbetmiyor en azından...

    Alıntıları Göster
    2.0 var müthiş çok yakar o ayrı bazı airbagli modellieri var tipi güzel sportif bir araba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: micheal190

    2.0 var müthiş çok yakar o ayrı bazı airbagli modellieri var tipi güzel sportif bir araba

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar rüzgar direnci en düşük sayılı modellerdendir 0.28 cdx şimdiki araçların ortalama 32-35 civarı rürgar katsayıları olduğu düşünülürse çok iyi uzun yolda gerçekten çok sessiz araba birde altını merak edip bakarsanız ön tampondan arkaya kadar komple kapalıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    arkadaşlar rüzgar direnci en düşük sayılı modellerdendir 0.28 cdx şimdiki araçların ortalama 32-35 civarı rürgar katsayıları olduğu düşünülürse çok iyi uzun yolda gerçekten çok sessiz araba birde altını merak edip bakarsanız ön tampondan arkaya kadar komple kapalıdır

    Alıntıları Göster
    Selam arkadaşlar,
    Tam 10 yıldır aynı temprayı kullanıyorum.
    Ben de Tempra hakkında birkaç satır yazmak istedim. Bence aracın en güzel yönleri şunlar :

    --- Dünyada rüzgar katsayısı en düşük otomobillerden biri. Bunu yüksek süratlerde anlıyorsunuz. Tempra ile aynı sınıfta olan birçok araç, son süratlere doğru hızlanmıyormuş hissi verir. Fakat , motoru bakımlı 1600 cc olan bir Tempra ile 180 km sonrasında (5500 devir üzerinde) bile ciddi bir ivmelenme hissedersiniz.

    --- Mükemmele yakın yolculuk konforu vardır. Şöförlüğüne güvenenler 15-20 saat durmadan , yorulmadan , sıkılmadan yolculuk yapabilirler. Hatta arka koltukları, ön iki koltuktan daha yüksek ve daha rahattır.

    --- Yakıt tüketimleri sanıldığı gibi fazla değil. İlk çıkan karbüratörlü 8 valf (86 BG olan) modellerindeki yakıt tüketimi bile, günümüzdeki birçok enjeksiyonlu araçla rekabet edebilecek seviyede. 2 sene önce yaptığımız bir şehirdışı yolculuğumuzda, ortalama 5.5 litre benzin tüketti. Deponun 65 litre olduğunu düşünürseniz, 1 depo menzili yaklaşık 1.180 km eder.

    --- Dinamik Yol tutuşu da yabana atılamaz. 90 lı yıllarda üretilen yerli araçların hemen hemen tümü için düşünülen ortak yargı şu şekildeydi : Yerli araçların çoğu, virajlarda ve yüksek süratlarde yere basmaz , gezer! Fakat bu yargı tempra için geçerli değil. Bence Tempranın yol tutuşu ve yolculuk konforu, günümüzde yeni üretilen Megane, Focus, Corolla, Civic gibi modelleri aratmaz.

    Hepinize kazasız belasız günler arkadaşlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msakalar

    Selam arkadaşlar,
    Tam 10 yıldır aynı temprayı kullanıyorum.
    Ben de Tempra hakkında birkaç satır yazmak istedim. Bence aracın en güzel yönleri şunlar :

    --- Dünyada rüzgar katsayısı en düşük otomobillerden biri. Bunu yüksek süratlerde anlıyorsunuz. Tempra ile aynı sınıfta olan birçok araç, son süratlere doğru hızlanmıyormuş hissi verir. Fakat , motoru bakımlı 1600 cc olan bir Tempra ile 180 km sonrasında (5500 devir üzerinde) bile ciddi bir ivmelenme hissedersiniz.

    --- Mükemmele yakın yolculuk konforu vardır. Şöförlüğüne güvenenler 15-20 saat durmadan , yorulmadan , sıkılmadan yolculuk yapabilirler. Hatta arka koltukları, ön iki koltuktan daha yüksek ve daha rahattır.

    --- Yakıt tüketimleri sanıldığı gibi fazla değil. İlk çıkan karbüratörlü 8 valf (86 BG olan) modellerindeki yakıt tüketimi bile, günümüzdeki birçok enjeksiyonlu araçla rekabet edebilecek seviyede. 2 sene önce yaptığımız bir şehirdışı yolculuğumuzda, ortalama 5.5 litre benzin tüketti. Deponun 65 litre olduğunu düşünürseniz, 1 depo menzili yaklaşık 1.180 km eder.

    --- Dinamik Yol tutuşu da yabana atılamaz. 90 lı yıllarda üretilen yerli araçların hemen hemen tümü için düşünülen ortak yargı şu şekildeydi : Yerli araçların çoğu, virajlarda ve yüksek süratlarde yere basmaz , gezer! Fakat bu yargı tempra için geçerli değil. Bence Tempranın yol tutuşu ve yolculuk konforu, günümüzde yeni üretilen Megane, Focus, Corolla, Civic gibi modelleri aratmaz.

    Hepinize kazasız belasız günler arkadaşlar.

    Alıntıları Göster
    8 Yıl aynı Temprayı kullanmış birisi olarak bende birşeyler yazayım istedim

    Öncelikle Tempra gerçekten zamanının çok ötesinde bir araçtı.

    Yakıt tüketimi uzun yolda inanılmaz derecede düşük olmasına rağmen şehir içinde sınıf ortalamalarında bir değer sunmaktaydı.

    Ben alırken milletten neler neler duydum. En çokta elektronik arızası problomi ile ilgili. Ama 8 yılda arkadaşlarımın Peugeot 307 veya Renault Megane nin 1 yılda yaşadığı elektronik arızasından daha az arıza yaşadım. Sürekli tabiri geçen gösterge bozuluyor problemini hiç yaşamadım mesela. Sadece 1 kez oda servisteki elemanın hatası yüzünden ateşleme beyni bozuldu okadar.

    Diğer markaların bu sınıfta en önce sunduklarını iddia ettikleri bir çok şeyi Tempra 1991 senesinde sunmuştu. (Örnek WV Bora ile dijital klimayı nu sınıfta ilk sunduğunu belirtsede Tempra ondan 8 yıl önce zaten sunuyordu)

    Ön takım problemli idi gerçekten. Ama abartıldığı kadar değil. Ben Orjinal parça kullandığım için 40-50 bin km den önce hiç ön takım yaptırmadım.

    Aracı sattığımda 300000 km yi devirmişti ama motor sökülmemişti... (Bir kere üst kapak taşlandı su kaçırdığı için o hariç)

    Kullanımı ve konforunu bugüne ait birçok araçta bulamadım.

    Yol tutuşu ve sürüş dinamiği gerçekten çok iyi idi.

    Arka kısımını eleştirenlere cevabım ise bir çok markanın bu tasarımı kullandığıdır. (Örnek : WV Polo Clasic, Seat Cordoba (Zaten ikisi aynı araba) vs..)

    Bence yapılan eleştrilerin birçoğunu hiçde haketmiyor. Zaten bu eleştirilerin birçoğunuda hiç Tempra sahibi olmamış insanların kulaktan dolma bilgileriyle yaptığına çok kereler şahit oldum.

    Sonuçta Tempra zamanının fiyat / Performans oranı en iyi arabasıydı. Hala temizi bulunursa alınacığını düşünüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fahreddin

    Faydalı olabilir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_12171516/tm.htm
    bizim millet böyle ne denebilirki bundan 15 yıl öncesinde dijital gösterge,dijital klima vs olan aracı beğenmeyenler bugün bindikleri araçlarına bakarsa ii görürler göstergeyi geçtim klimaların ayarları aynı musluk gibi yaa rezalet ötesi,far anahtarlarını söylemeye gerek bile duymuyorum.temprada far grubunun hepsi tek koldan kumandalı ve benide bu araca hasta eden en büyük özelliktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tempraclube

    bizim millet böyle ne denebilirki bundan 15 yıl öncesinde dijital gösterge,dijital klima vs olan aracı beğenmeyenler bugün bindikleri araçlarına bakarsa ii görürler göstergeyi geçtim klimaların ayarları aynı musluk gibi yaa rezalet ötesi,far anahtarlarını söylemeye gerek bile duymuyorum.temprada far grubunun hepsi tek koldan kumandalı ve benide bu araca hasta eden en büyük özelliktir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, ülkemizdeki TEMPRA ' lar sonuçta yerli üretim ve 1980 li yılların tasarımının bir ürünü.

    Tempra' yı kınayan arkadaşlar , elbette ki bir Mercedes, bir Volvo yada bir BMW gibi olmasını beklemesinler.

    Tempra' yı lütfen kendi sınıfı içinde kıyaslayın. Örneğin Renault' un 1990 lı modelleri ile kıyaslayın. Renault 11, FLASH-S, FAİRWAY, RAİNBOW, MANAGER, OPTİMA ile kıyaslayın. Bu araçlardan günümüz trafiğinde kaç tane kaldı? Hemen hemen hiç. Ancak TEMPRA lar halen günümüz trafiğinde görünüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msakalar

    Arkadaşlar, ülkemizdeki TEMPRA ' lar sonuçta yerli üretim ve 1980 li yılların tasarımının bir ürünü.

    Tempra' yı kınayan arkadaşlar , elbette ki bir Mercedes, bir Volvo yada bir BMW gibi olmasını beklemesinler.

    Tempra' yı lütfen kendi sınıfı içinde kıyaslayın. Örneğin Renault' un 1990 lı modelleri ile kıyaslayın. Renault 11, FLASH-S, FAİRWAY, RAİNBOW, MANAGER, OPTİMA ile kıyaslayın. Bu araçlardan günümüz trafiğinde kaç tane kaldı? Hemen hemen hiç. Ancak TEMPRA lar halen günümüz trafiğinde görünüyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Arkadaşlar, ülkemizdeki TEMPRA ' lar sonuçta yerli üretim ve 1980 li yılların tasarımının bir ürünü.

    Tempra' yı kınayan arkadaşlar , elbette ki bir Mercedes, bir Volvo yada bir BMW gibi olmasını beklemesinler.

    Tempra' yı lütfen kendi sınıfı içinde kıyaslayın. Örneğin Renault' un 1990 lı modelleri ile kıyaslayın. Renault 11, FLASH-S, FAİRWAY, RAİNBOW, MANAGER, OPTİMA ile kıyaslayın. Bu araçlardan günümüz trafiğinde kaç tane kaldı? Hemen hemen hiç. Ancak TEMPRA lar halen günümüz trafiğinde görünüyor.



    iyi noktaya değinmişsin teşekkürler....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavis717

    quote:

    Orjinalden alıntı: msakalar

    Arkadaşlar, ülkemizdeki TEMPRA ' lar sonuçta yerli üretim ve 1980 li yılların tasarımının bir ürünü.

    Tempra' yı kınayan arkadaşlar , elbette ki bir Mercedes, bir Volvo yada bir BMW gibi olmasını beklemesinler.

    Tempra' yı lütfen kendi sınıfı içinde kıyaslayın. Örneğin Renault' un 1990 lı modelleri ile kıyaslayın. Renault 11, FLASH-S, FAİRWAY, RAİNBOW, MANAGER, OPTİMA ile kıyaslayın. Bu araçlardan günümüz trafiğinde kaç tane kaldı? Hemen hemen hiç. Ancak TEMPRA lar halen günümüz trafiğinde görünüyor.



    iyi noktaya değinmişsin teşekkürler....

    Alıntıları Göster
    Rica ederim. Sizi de Tempra hakkında resimli bilgilendirme çalışmalarınızdan dolayı tebrik ediyorum. İyi çalışmalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msakalar

    Rica ederim. Sizi de Tempra hakkında resimli bilgilendirme çalışmalarınızdan dolayı tebrik ediyorum. İyi çalışmalar.

    Alıntıları Göster
    benimde var 2.0 ie 16v cat arabadan memnunum tempra hassas nazik araba diyorlar bence o kullanıma göre değişir diyorum bir torosu tempra ile bir tutamazsınız torosu dağa sür çıkar dağ tepe çukur falan dinlemez ama bu araba elektronik köy yollarında sürmeye devam edrseniz tabikide nazik olur hassas olur
    tam bir aile arabası bence rahat geniş konfor isteyenler için....




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.