Şimdi Ara

fiat doblo 1.3 multijet...!!!???

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
75
Cevap
1
Favori
165.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar fiat doblo 1.3 multijet motoru arabayı gerçekten kaldırır mı?yani böyle bir kalıplı araba için bu motor sizce yeterli mi?maximum ne kadar hız yapılabilir?ayrıca motor küçük olduğundan motorun ömrü ne kadar dayanır?cevaplar için şimdiden teşekkürler!...



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Doblò 1.3 MultiJet: Bilgilendirme ve Kullanıcı Yorumları

    Fiat Doblò 1.3 MultiJet, ticari amaçlı kullanımlar için tasarlanmış, kompakt ve çok yönlü bir hafif ticari araçtır. Bu araç, güçlü ve yakıt verimli 1.3 litrelik bir turbo dizel motorla donatılmış olup, farklı donanım seviyeleri ve gövde seçenekleriyle sunulmaktadır.

    Fiat Doblò 1.3 MultiJet Kullanıcı Yorumları

    Fiat Doblò 1.3 MultiJet kullanıcılarından gelen yorumlar genellikle olumludur. Kullanıcılar, aracın yakıt verimliliğini, geniş iç mekanını, sağlam yapısını ve uygun fiyatını övmektedir.

    Doblò 1.3 MultiJet Easy Yorum

    Doblò 1.3 MultiJet Easy, giriş seviyesi donanım seviyesidir. Kullanıcı yorumları, bu modelin temel ihtiyaçları karşılamak için yeterli olduğunu ve fiyatına göre iyi bir değer sunduğunu belirtmektedir.

    Fiat Doblò 1.3 MultiJet Dynamic Yorumları

    Fiat Doblò 1.3 MultiJet Dynamic, daha yüksek bir donanım seviyesi sunmaktadır. Bu model hakkında kullanıcı yorumları, daha gelişmiş özelliklere sahip olmasını ve genel sürüş deneyimini iyileştirmesini takdir etmektedir.

    Doblò 1.3 MultiJet 75 Hp Yorum

    Doblò 1.3 MultiJet'in 75 beygir gücündeki versiyonu, yakıt verimliliği odaklı bir seçenektir. Kullanıcı yorumları, bu motorun şehir içi sürüş için yeterli olduğunu ve yakıt maliyetlerinden tasarruf sağladığını belirtmektedir.

    Doblò 1.3 MultiJet Kullanım Alanları

    Doblò 1.3 MultiJet, çok yönlü doğası nedeniyle çeşitli kullanım alanlarına sahiptir. Ticari amaçlar için, kargo taşımacılığı, servis aracı veya hafif inşaat işleri için kullanılabilir. Ayrıca, geniş iç mekanı ve çok yönlü oturma konfigürasyonu sayesinde aileler veya aktif yaşam tarzına sahip kişiler için de uygundur.

    Sonuç

    Fiat Doblò 1.3 MultiJet, ticari ve kişisel kullanımlar için uygun, yakıt verimli ve güvenilir bir araçtır. Kullanıcı yorumları, aracın çok yönlülüğünü, uygun fiyatını ve genel sürüş deneyimini övgüyle karşılamaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • y kasa doblo aracım vardı.inanın benim de tereddütlerim vardı sizin gibi ama asla abartılacak seviyede değil.özellikle turbonun devreye girdiği devrelerde (2000d/d civarı) güzel ve şaşırtıcı bir ivmelemesi var.160-170 km hıza kadar ulaşır.0-100 km si 14-14,5 sn civarında.eğer performansa önem veriyorsanız 1.9 luk modeli tavsiye ederim,ama multijet motor gayet yeterliydi araca.
    saygılar.
  • 1.3 motor normalde o kasayı kaldıramaz.Ama Multijet olduğundan arabanın motor performansı artıyor.O yüzden güzel bir şekilde kaldırıyor arabayı.Rahat ve konforlu bir sürüş sağlıyor.Ama Dbolo alınacaksa 3-4 milyar fazla verip 1.9 JetTurboDizel(JTD)motorunun alınmasını tavsiye ederim.Ben kullanıyorum.Araba çok süper gidiyo beygir gücü ve motor gücü çok iyi.Ancak multijet lerde güzel.Tavsiye ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selonomi

    1.3 motor normalde o kasayı kaldıramaz.Ama Multijet olduğundan arabanın motor performansı artıyor.O yüzden güzel bir şekilde kaldırıyor arabayı.Rahat ve konforlu bir sürüş sağlıyor.Ama Dbolo alınacaksa 3-4 milyar fazla verip 1.9 JetTurboDizel(JTD)motorunun alınmasını tavsiye ederim.Ben kullanıyorum.Araba çok süper gidiyo beygir gücü ve motor gücü çok iyi.Ancak multijet lerde güzel.Tavsiye ederim
    araba 2006-2007 model olucak yani makyajlanan yeni doblolarden onlarda motor seçeneği olarak 1.3 ve 1.9 multijetten başka motor seçeneği var mı?ben bu iki motor arasındaki farkı sormak istedim.cevaplar için şimdiden saolun...
  • 1.9 Multijet ile 1.3 Multijet arasında tabiki fark var.1.9 un beygir gücü 105,1.3 olanların beygir gücü ise 85 beygir gücünde.Bunu sormaya bile gerek yok ki.1.9 210 basarsa 1.3 185 i görünce direksiyonda acayip bi titreme hissedersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selonomi

    1.9 Multijet ile 1.3 Multijet arasında tabiki fark var.1.9 un beygir gücü 105,1.3 olanların beygir gücü ise 85 beygir gücünde.Bunu sormaya bile gerek yok ki.1.9 210 basarsa 1.3 185 i görünce direksiyonda acayip bi titreme hissedersin.
    1.3 kasayı kaldırmıyor
    Paso sağ şeride mahkumsun....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D-Assault

    1.3 kasayı kaldırmıyor
    Paso sağ şeride mahkumsun....

    Alıntıları Göster
    Aracın motor hacmi ile performansı direkt olarak kıyaslamamak gerekli. 1.3litre motordan alınan 75 hp güç ve 195nm (2000 motor benzinli araçlra eş bir değer) tork aracı gerektiği gibi götürebilmektedir. Zira araca konulan motora uygun aktarma organları sayesinde 100km'ye kadar ciddi kayıplar yaşanmamaktadır. Vergi ve şehir içi ekonomi isteyenler için güzel bir alternatif.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Aracın motor hacmi ile performansı direkt olarak kıyaslamamak gerekli. 1.3litre motordan alınan 75 hp güç ve 195nm (2000 motor benzinli araçlra eş bir değer) tork aracı gerektiği gibi götürebilmektedir. Zira araca konulan motora uygun aktarma organları sayesinde 100km'ye kadar ciddi kayıplar yaşanmamaktadır. Vergi ve şehir içi ekonomi isteyenler için güzel bir alternatif.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle kaldırmıyor...

    Bir tanıdıkta vardı, çamlıca tepesine çıkana kadar canı çıktı. Devri yokuşa yaklaştığında vermezsen, yokuşsa devir arttıramıyorsunuz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magickeyboard

    Kesinlikle kaldırmıyor...

    Bir tanıdıkta vardı, çamlıca tepesine çıkana kadar canı çıktı. Devri yokuşa yaklaştığında vermezsen, yokuşsa devir arttıramıyorsunuz....

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende de y.kasa 1.3 doblo var 2006 model. bir yanlışınız var. araç 190 tork. ben bu araçla 175 km hız yaptım. araç şu anda 12500 km civarında. oldukça da memnunum. torkun yüksek ve turbonun olması nedeniyle aracın ivmelenmesi çok iyi. yakıt konusunda da çok iyi. ben ekonomik olmasını isteyenlere öneririm. ama ben performans istiyorum diyenlere 1.9 motoru öneririm.saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa_gs

    arkadaşlar bende de y.kasa 1.3 doblo var 2006 model. bir yanlışınız var. araç 190 tork. ben bu araçla 175 km hız yaptım. araç şu anda 12500 km civarında. oldukça da memnunum. torkun yüksek ve turbonun olması nedeniyle aracın ivmelenmesi çok iyi. yakıt konusunda da çok iyi. ben ekonomik olmasını isteyenlere öneririm. ama ben performans istiyorum diyenlere 1.9 motoru öneririm.saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sefa_gs

    arkadaşlar bende de y.kasa 1.3 doblo var 2006 model. bir yanlışınız var. araç 190 tork. ben bu araçla 175 km hız yaptım. araç şu anda 12500 km civarında. oldukça da memnunum. torkun yüksek ve turbonun olması nedeniyle aracın ivmelenmesi çok iyi. yakıt konusunda da çok iyi. ben ekonomik olmasını isteyenlere öneririm. ama ben performans istiyorum diyenlere 1.9 motoru öneririm.saygılarımla...


    175 km. hız yaptığın doğrudur. Ben de Fiat Albea ile o kadar yapmışımdır. Ama benim asıl belirtmek istediğim, araç kalmıyor. 1.3 Multijet kalkış için yeterli olmuyor.

    Ayrıca bir çamlıca tepesine yada dağa çıkarken 4. viteste isen 2. vitese düşmen bile gerekeibliyor. Ama ben 1.6 Primera ile 4. viteste en yüksek dağlara çıktım. 1.3. dizel ile 1.6 benzinli arasında çook fark var.

    Bunu belirtmek istedim..

    Kolay Gelsin..

    --
    Yakında Otomobil Platformu açıyorum. Adresi belli olunca tüm Donanım Haber Üyelerini bekliyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magickeyboard

    quote:

    Orjinalden alıntı: sefa_gs

    arkadaşlar bende de y.kasa 1.3 doblo var 2006 model. bir yanlışınız var. araç 190 tork. ben bu araçla 175 km hız yaptım. araç şu anda 12500 km civarında. oldukça da memnunum. torkun yüksek ve turbonun olması nedeniyle aracın ivmelenmesi çok iyi. yakıt konusunda da çok iyi. ben ekonomik olmasını isteyenlere öneririm. ama ben performans istiyorum diyenlere 1.9 motoru öneririm.saygılarımla...


    175 km. hız yaptığın doğrudur. Ben de Fiat Albea ile o kadar yapmışımdır. Ama benim asıl belirtmek istediğim, araç kalmıyor. 1.3 Multijet kalkış için yeterli olmuyor.

    Ayrıca bir çamlıca tepesine yada dağa çıkarken 4. viteste isen 2. vitese düşmen bile gerekeibliyor. Ama ben 1.6 Primera ile 4. viteste en yüksek dağlara çıktım. 1.3. dizel ile 1.6 benzinli arasında çook fark var.

    Bunu belirtmek istedim..

    Kolay Gelsin..

    --
    Yakında Otomobil Platformu açıyorum. Adresi belli olunca tüm Donanım Haber Üyelerini bekliyorum..

    Alıntıları Göster
    arkadaşım bir kere snn 4. vitesten aşağı düşmediğin araba 1.6 motor. bizimki ise 1.3 ama turbo olması sebebiyle performansı çok süper. ben de bolu dağında 5. vitesten aşağıya düşmedim. saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefa_gs

    arkadaşım bir kere snn 4. vitesten aşağı düşmediğin araba 1.6 motor. bizimki ise 1.3 ama turbo olması sebebiyle performansı çok süper. ben de bolu dağında 5. vitesten aşağıya düşmedim. saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    cevaplar için teşekkürler arkadaşlar birde şöyle bir sorum olucak dobloların arkasında bulunan multijet yazısında ' j ' harfi bazılarında mavi bazılarında ise kırmızı bu ne anlama geliyor!...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    cevaplar için teşekkürler arkadaşlar birde şöyle bir sorum olucak dobloların arkasında bulunan multijet yazısında ' j ' harfi bazılarında mavi bazılarında ise kırmızı bu ne anlama geliyor!...

    Alıntıları Göster
    Kırmızı olursa 1.9 Multijet, mavi olursa 1.3 Multijet oluyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: demir_mert

    Kırmızı olursa 1.9 Multijet, mavi olursa 1.3 Multijet oluyor....

    Alıntıları Göster
    Kaldırmıyor diyenler hayatınızda kaç kere kullandınız 1.3 multijet? Sağ şeride mahkummuş aynı Multijet Doblo var bizde gelsin kim sağ şeritte kalıyor göstereyim. Lütfen aracı kullanmadıysanız laf atmayın... Yakıt ekonomisi de cabası bu aracın...

    Edit : Son hız olarak 185 gördüm...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yarbay -- 5 Kasım 2007; 23:47:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yarbay

    Kaldırmıyor diyenler hayatınızda kaç kere kullandınız 1.3 multijet? Sağ şeride mahkummuş aynı Multijet Doblo var bizde gelsin kim sağ şeritte kalıyor göstereyim. Lütfen aracı kullanmadıysanız laf atmayın... Yakıt ekonomisi de cabası bu aracın...

    Edit : Son hız olarak 185 gördüm...


    Alıntıları Göster
    HERKESE MERHABA

    1.3 MULTİJET İLE İLGİLİ ARACI KALDIRMIYOR ÇEKMİYOR YORUMLARINA ARTIK SON NOKTAYI KOYALIM
    HERKES BİLİYOR Kİ GAYET GÜZEL KALDIRIYOR. ''SAĞ ŞERİDE MAHKUM OLURSUN'' GİBİ BOŞ MUHABBETLERİ BIRAKALIM.KULLANMADAN BAŞKALARININ SÖYLEDİKLERİNE GÖRE YORUM YAPMAYALIM. ŞUNU DA UNUTMAYALIM BU MOTOR RALLİ İÇİN DEĞİL EKONOMİK KULLANIM AMACI İLE ÜRETİLMİŞ BİR MAKİNE. KIYASLAMA YAPARKEN DE 1.6 ALMERA İLE DEĞİL KENDİ HACMİNE UYGUN MOTORLARLA KIYASLAYALIM.

    YAKLAŞIK 3 YILDIR BU MAKİNEYİ KULLANIYORUM. YAPTIĞIM KİLOMETRENİN %80 ŞEHİR DIŞI YOLLARDA YAPILMIŞ OLMASINA RAĞMEN HİÇ SAĞ ŞERİDE MAHKUM OLMADIM. OTOBANDA 180 KM/H HIZI DA GÖRDÜM.BUNUDA BELİRTMEDEN GEÇEMEYECEĞİM.

    HERKESE KAZASIZ GÜNLER




  • Kim ne derse desin sağ şeride mahkumsun
    0 dan makul bir sürate çıkman en az 1 dk alıyor....O sırada da yanından geçmeyen ne kamyon , ne otobüs kalıyor....185 gördüm diyorsun....Görürüsün tabi , araba yavaş değil sadece HIZLANMASI YAVAŞ.
    Kırmızı ısıklarda yolun sol tarafında durmaya çekiniyorum.Çünkü kalkışta eğer arkamda araba varsa mutlaka selektör yakıyor...Yada sabredemeyen sağlıyor....Ama yakıtı 1 numara ona lafım yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D-Assault

    Kim ne derse desin sağ şeride mahkumsun
    0 dan makul bir sürate çıkman en az 1 dk alıyor....O sırada da yanından geçmeyen ne kamyon , ne otobüs kalıyor....185 gördüm diyorsun....Görürüsün tabi , araba yavaş değil sadece HIZLANMASI YAVAŞ.
    Kırmızı ısıklarda yolun sol tarafında durmaya çekiniyorum.Çünkü kalkışta eğer arkamda araba varsa mutlaka selektör yakıyor...Yada sabredemeyen sağlıyor....Ama yakıtı 1 numara ona lafım yok...
    KARDEŞ ARABANIN PERFORMANSI KALKIŞ HARİCİNDE GÜZEL BEN 160 I RAHAT GÖRDÜM YAKITIDA GÜZEL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferrariman

    KARDEŞ ARABANIN PERFORMANSI KALKIŞ HARİCİNDE GÜZEL BEN 160 I RAHAT GÖRDÜM YAKITIDA GÜZEL

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yani diyosunuz ki 1.3 alırsan daha ekonomik bir araca sahip olursun vergisi 1.9 a göre daha düşük olur fakat 1.9 kadar performans alamazsın ancak 1.9 multijet performans bakımından daha iyidir daha kuvvetlidir!... bu durumda 1.9 daha cazip görülüyo öyle değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarist_ipod

    arkadaşlar yani diyosunuz ki 1.3 alırsan daha ekonomik bir araca sahip olursun vergisi 1.9 a göre daha düşük olur fakat 1.9 kadar performans alamazsın ancak 1.9 multijet performans bakımından daha iyidir daha kuvvetlidir!... bu durumda 1.9 daha cazip görülüyo öyle değil mi?

    Alıntıları Göster
    herkese slm arkadaşlar 2007 model 1.3 multijet kullanıcısıyım araç , motor hacminin küçüklüğüne rağmen gayet yeterli düz yolda 160km son hıza ulaştım , amma illede performans diosan 1.9 u almalısın düz yolda 205km




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pemfigus

    herkese slm arkadaşlar 2007 model 1.3 multijet kullanıcısıyım araç , motor hacminin küçüklüğüne rağmen gayet yeterli düz yolda 160km son hıza ulaştım , amma illede performans diosan 1.9 u almalısın düz yolda 205km

    Alıntıları Göster
    valla ben olsam yine de 1,3 alırdım.
    (ki öyle de yaptık zaten.)

    1,9 alırsan evet performansın yükseleceği doğrudur ancak
    ona göre vergisi artırıyor.bunun yanında şehir içinde yakıtıda artıyor.

    zaten 1,3 motor 1,9 a oranla daha çok tutuluyor sanırım.
    %65..70 1,3 satılıyor diye duydum

    ama illede bunlara bakmam hızlı gitmesi yeter diyorsan 1,9 un keyfini çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaguar19 -- 7 Kasım 2007; 1:15:46 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.