|
Bildirim
|
yağ yakma filan yok kulaktan dolma bilgilerle insanları yanıltmayın. bahsedilen konu sıfır araç ile gelen opar marka yağın düşük sıcaklıkta buharlaşması ile bir miktar eksilme olması şikayetiydi. son zamanlarda bu marka yağı kullanmıyorlar. yağ yakma ile eksilme aynı şey değildir. motul castrol gibi yağlarda eksilme filan yok. millet bilip bilmeden buna birçok kullanıcısı dahil yok yağ yakıyor yok bilmem ne.
alın binin kardeşim fiyatına göre alternatifsiz, gayet güzel bir tercih. eğer üzerine 50-60 bin daha koymayacaksanız rakibi yok. aynı fiyata satılan sandero, clio, 301-c ellyse veya symboldan daha kaliteli, ferah ve konforlu. içinde motor sesini duymanız çok zor. performans orta, biraz basınca yeterli. çocuklu aileler için ideal. bagajı geniş, tavanı yüksek dolayısıyla içi ferah. bakım maliyeti düşük. piyasası olan bir model. tavsiye ederim. |
Motor verimi ile kalite farklı şeyler
301-elysee'nin kalitesini(!) anlamak için bagajı açmak yeterli. Her yerde çıplak sac yüzeyleri görüp üstüne de bagajı kapatınca çıkan ses herşeyi anlatıyor. İç mekanda plastik ve koltuk kalitelerine, yalıtım farkına zaten girmiyorum. 301-elysee de adamlar maliyetten kaçmak için kapı eşiklerine plastik koymamış, direkt halıyla kaplamışlar her yeri, enteresan araçlar, büyük ihtimalle üretim maliyetleri symbol'den bile düşüktür. |
Kardeşim 1 senedir aynı problemleri yaşıyor asıl sizin dedikleriniz hurafe.
Sekman atıldı öyle duzeldi.buharlasma falan değil lokur lokur yağ eksiltiyordu |
öyle bir kalite farkı var ki, inanamazsınız.
emsal benzinliler olarak 1.4 egea ile 1.2 c-elysee yi kıyaslayayım; egea 95 bg, elysee 82 bg, 0-100'ü egea 3 sn daha hızlı, bagaj olarak egea daha geniş ve 6 ileri, elysee 5 vites, genişlik uzunluk ve yükseklik olarak egea üstün, daha ağır ve geniş lastik çaplarına sahip. egea 5 yıl, ellyse 2 yıl servis garantili. 2006-2010 ve 2012 olmak üzere sıfır km 3 farklı c4 kasası sahibi olarak citroen C4 kullanmış ve beğenen biri olarak diyorum ki c-elysee ve 301 ikilisi PSA grubun yüz karasıdır. dizel desen 1.6 hdi motor gerçekten başarılı ve sorunsuz. karşısında 1.6 multijeti koyarsak o da başarılı bir ünite. 301 dizeli kullandım. aracın motor ünitesinin her an kucağıma oturacağı hissi yaşamıştım. hele ki o vitesin önünde duran cam kumandaları tamamen rezalet. Bu koşullarda ayrı rakamlara satılan egea kıyas kabul etmeden tercih edilir. |
aralık 2018'de sıfır km aldığım araç şu an 22 bin km de hiç sorun yaşamadım, çevremde de duymadım. yağ yakan araç ciddi şekilde egzozdan mavi duman atar. onlarca benzinli egeayı arkadan izledim 1 tanesinde dahi mavi duman görmedim. yağsız kalan motora sekman atılır. egea da motorun yağsız kalmasının sebebi yağ yakması değil, opar marka yağın buharlaşması ve eksilmesi. sorunun sebebi yağın markası. yağ eksiliyor motor yağsız kalıyor evet, sebebi motorun yağ yakması değil. ikisi farklı şeyler. hurafe deyip kestirip atmayın. (makine mühendisiyim)
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 12 Nisan 2020; 17:33:59 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hoksi -- 12 Nisan 2020; 20:45:5 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adk80 -- 12 Nisan 2020; 21:5:46 > |
|
|
|
|
|
|
|