Şimdi Ara

ARKADAŞLAR CITROEN C5 1.6 THP EXCLUSIVE ÖNERİRMİSİNİZ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizde de c max vardı konforlu değil evet. Ayrıca iç hacım olarak c sınıfı bir model gibi dar. D sınıfına geçme isteğinizi anlıyorum.

    Bence farklı alternatiflere bakın.

    Bu fiyatlara tavsiye edebileceğiniz alternatif var mı? Kriterlerimiz geniş hacim, otomatik şanzıman, yumuşak süspansiyon ve biraz donanım. Daha önce chrysler 300c aracımızda olmuştu ve açıkçası bu araçta o konforu gordum yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    O süspansiyon 1.6 motorda yok.

    2 litrelik dizel alırsan olur.

    Diğerlerinin süspansiyonu normal tip.

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=48403041&p=1#48403041


    Hayır var.

    Sadece 1.6 thp lerde var 1.6 dizellerde yok.
    3 mart 2011 de aracımı teslim aldım suspansiyon mukemmel spor mod kullanmak daha zevkli inme kalkma ozelliği mevcut mercedes C ve bmw 3 serisinden daha sesiz iç kabin, iki aractanda birer yıl kullanmıştım .hızlanma 10,9 yazıyor citroende ama S modda 9 sanıyenin altında .fites geciçlerini hıssetmiyorsunuz kucuk viteslerde bile max hız 212 den sonra izin vermiyor aydın izmir otoyolunda denedim. on koltuklar fuul elektirikli deri döşeme yakıt tuketimi sehir içi normal kullanırsan 10 agresif kullanırsan 11,5 litre sehir dışı 110 gecmessen 7,7 litre 150 ortalamada gidersen 11,8 litre motor sessiz .kötü tarafları müzik sistemi yan kol dayamalardakı plastıkler cabuk aşınıdı 6 ay olacak motor yada mekanik sorun yasamadım .

    Alintidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 30 Aralık 2014; 20:54:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    2 litreliklerde var

    Yani THP olayını bilemicem.

    Ben 1-2 tanede baktım göremedim.

    Belki o zaman opsiyon gibi sattılar.

    Ya da sadece Exclusive.

    Ama 2 litreliklerde eminim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizde de c max vardı konforlu değil evet. Ayrıca iç hacım olarak c sınıfı bir model gibi dar. D sınıfına geçme isteğinizi anlıyorum.

    Bence farklı alternatiflere bakın.

    Bu fiyatlara tavsiye edebileceğiniz alternatif var mı? Kriterlerimiz geniş hacim, otomatik şanzıman, yumuşak süspansiyon ve biraz donanım. Daha önce chrysler 300c aracımızda olmuştu ve açıkçası bu araçta o konforu gordum yine.

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=189314986&rnd=2932

    Ben bunu tercih ederdim. 1.8 turbo senelerdir kullanılan sağlam motor. Ayrıca 6 ileri dsg kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizde de c max vardı konforlu değil evet. Ayrıca iç hacım olarak c sınıfı bir model gibi dar. D sınıfına geçme isteğinizi anlıyorum.

    Bence farklı alternatiflere bakın.

    Bu fiyatlara tavsiye edebileceğiniz alternatif var mı? Kriterlerimiz geniş hacim, otomatik şanzıman, yumuşak süspansiyon ve biraz donanım. Daha önce chrysler 300c aracımızda olmuştu ve açıkçası bu araçta o konforu gordum yine.

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=189314986&rnd=2932

    Ben bunu tercih ederdim. 1.8 turbo senelerdir kullanılan sağlam motor. Ayrıca 6 ileri dsg kullanıyor.

    Güzel araba ama passatlarda çok esnek araba değil diye biliyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizde de c max vardı konforlu değil evet. Ayrıca iç hacım olarak c sınıfı bir model gibi dar. D sınıfına geçme isteğinizi anlıyorum.

    Bence farklı alternatiflere bakın.

    Bu fiyatlara tavsiye edebileceğiniz alternatif var mı? Kriterlerimiz geniş hacim, otomatik şanzıman, yumuşak süspansiyon ve biraz donanım. Daha önce chrysler 300c aracımızda olmuştu ve açıkçası bu araçta o konforu gordum yine.

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=189314986&rnd=2932

    Ben bunu tercih ederdim. 1.8 turbo senelerdir kullanılan sağlam motor. Ayrıca 6 ileri dsg kullanıyor.

    Güzel araba ama passatlarda çok esnek araba değil diye biliyorum.

    Anladım esneklik derken konfor mu hızlanma olarak esneklik mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam bende de 1.6 thp 508 var ,, yeni aldım ,, istanbul da şehir içi 10-10.5 arası yakıyor ,, tavsiye ederim ,, C5 e göre daha kullanışlı bi iç mekanı var ve albenisi daha yüksek bana göre ,, c5 in avantajı da süspansiyonları tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disstortion55

    hocam bende de 1.6 thp 508 var ,, yeni aldım ,, istanbul da şehir içi 10-10.5 arası yakıyor ,, tavsiye ederim ,, C5 e göre daha kullanışlı bi iç mekanı var ve albenisi daha yüksek bana göre ,, c5 in avantajı da süspansiyonları tabi.

    Ben kendimde 508 1.6 dizel sahibiyim ve çok çok memnunum maaşallahı var ki volvo dan geçtim açıkçası. Fransızmalınır mı eleştirilerine karşı araştırarak aldım ve doğru karar olduğunu düşünüyorum. Citroene de bu sebeple sıcak bakıyorum. Thp motorun yakıtı düşündürüyor sadece, 10 lt kabul bir rakam yine. Bu değer sakin kullanım mı peki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizde de c max vardı konforlu değil evet. Ayrıca iç hacım olarak c sınıfı bir model gibi dar. D sınıfına geçme isteğinizi anlıyorum.

    Bence farklı alternatiflere bakın.

    Bu fiyatlara tavsiye edebileceğiniz alternatif var mı? Kriterlerimiz geniş hacim, otomatik şanzıman, yumuşak süspansiyon ve biraz donanım. Daha önce chrysler 300c aracımızda olmuştu ve açıkçası bu araçta o konforu gordum yine.

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=189314986&rnd=2932

    Ben bunu tercih ederdim. 1.8 turbo senelerdir kullanılan sağlam motor. Ayrıca 6 ileri dsg kullanıyor.

    Güzel araba ama passatlarda çok esnek araba değil diye biliyorum.

    Anladım esneklik derken konfor mu hızlanma olarak esneklik mi ?

    Konfor anlamında sordum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizde de c max vardı konforlu değil evet. Ayrıca iç hacım olarak c sınıfı bir model gibi dar. D sınıfına geçme isteğinizi anlıyorum.

    Bence farklı alternatiflere bakın.

    Bu fiyatlara tavsiye edebileceğiniz alternatif var mı? Kriterlerimiz geniş hacim, otomatik şanzıman, yumuşak süspansiyon ve biraz donanım. Daha önce chrysler 300c aracımızda olmuştu ve açıkçası bu araçta o konforu gordum yine.

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=189314986&rnd=2932

    Ben bunu tercih ederdim. 1.8 turbo senelerdir kullanılan sağlam motor. Ayrıca 6 ileri dsg kullanıyor.

    Güzel araba ama passatlarda çok esnek araba değil diye biliyorum.

    Anladım esneklik derken konfor mu hızlanma olarak esneklik mi ?

    Konfor anlamında sordum

    Konfor olarak gayet iyi. Highline donanım zaten akla gelebilecek donanımları içeriyor. Bence incelemek lazım. Test edin görün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Evde kullandığımız 2011 ford c-max titanium x paket aracımız var. Artık çok km yapmadığımızdan keyfi konforlu bir araç bakıyoruz. c5 nasıldır bu konuda. Baktığım araçlar full yükseltme alçaltmaya kadar var. 156 bg ve tam otomatik. Sizce mantıklı bir tercih olur mu? Niyetimiz hiç para eklemeden satıp değiştirmek. C5 fiyatlarında 55 civarlarında yine.

    Selamlar Citroen parasının arabasıdır. Siz bakmayın forumdaki arkadaşların bir çoğu C5 in koltuğuna dahi oturmadan yorum yapıyor. Daha önce dizelini kullandım 5 yada 6 ay kadar. Araç oldukça konforlu, dizelin yakıtı baya düşük, aracın içide geniş. Benzinli modelini kullanmadım ama tam otomatik bildiğim kadarıyla. Çok km yapmıyorsanız düşünebilirsiniz. 2. eline takılmayın geçtiğimiz yaz dizel c4 le 2012 elegance civici takas ettim arabayı ilana bile koymamıştım. Fiyatını uçuk olmazsa her zaman aracı satabilirsiniz. Yerinizde olsam C5 kiralar kafamdaki soruların cevabını kendim bulmaya çalışırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Bizde de c max vardı konforlu değil evet. Ayrıca iç hacım olarak c sınıfı bir model gibi dar. D sınıfına geçme isteğinizi anlıyorum.

    Bence farklı alternatiflere bakın.

    Bu fiyatlara tavsiye edebileceğiniz alternatif var mı? Kriterlerimiz geniş hacim, otomatik şanzıman, yumuşak süspansiyon ve biraz donanım. Daha önce chrysler 300c aracımızda olmuştu ve açıkçası bu araçta o konforu gordum yine.

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=189314986&rnd=2932

    Ben bunu tercih ederdim. 1.8 turbo senelerdir kullanılan sağlam motor. Ayrıca 6 ileri dsg kullanıyor.

    Güzel araba ama passatlarda çok esnek araba değil diye biliyorum.

    Anladım esneklik derken konfor mu hızlanma olarak esneklik mi ?

    Konfor anlamında sordum

    Konfor olarak gayet iyi. Highline donanım zaten akla gelebilecek donanımları içeriyor. Bence incelemek lazım. Test edin görün.

    Piyasasına baktığımda o donanım ve km de en uygun fiyatlılarından biri gönderdiğiniz araç ki durum çelişkili gibi, sahibinden satılık ve temiz olsun diyince piyasası daha yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahas -- 30 Aralık 2014; 23:44:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • tahas T kullanıcısına yanıt
    Ben 2.0 FSI ve 1.8 tsi motorları takip ediyorum ama ilan rastgele attım. Sahibinden temiz bir passat denk getirirseniz gayet güzel binersiniz.

    Yahu açık işte. 2011 model baz donanım 1.4 tsı dsg passat ile ondan daha yeni daha guclu ve daha dolu c5 in aynı fiyat olmasi sadece marka algısı mi ?

    Bunda sorunsuzluğun, kalitenin,konforun hiç etkisi yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videoyu izlemişsinizdir hydractive süspansiyon müthiş birşey
    https://www.youtube.com/watch?v=Vn7G8KiYV-4
  • bayhakan kullanıcısına yanıt
    İçeriye hiç hissettirmiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ben 2.0 FSI ve 1.8 tsi motorları takip ediyorum ama ilan rastgele attım. Sahibinden temiz bir passat denk getirirseniz gayet güzel binersiniz.

    Yahu açık işte. 2011 model baz donanım 1.4 tsı dsg passat ile ondan daha yeni daha guclu ve daha dolu c5 in aynı fiyat olmasi sadece marka algısı mi ?

    Bunda sorunsuzluğun, kalitenin,konforun hiç etkisi yok mu?

    Buna katılmıyorum, vw nin fiyat konumlandırması genel anlamda da sıfırda da 2.elde de yüksek. Kalitesiz demiyorum elbet kaliteli ama abartıldığı kadar değil. Yakın çevremizde passat sahibide golf sahibide tanıdıklar var ve herkesin başından bişeyler geçmiş durumda. Bu bir makine ve bunlar illakide olabilir ama bugün eskisi gibi markalar arasında büyük üstünlükler yok ve fiyat/karşılık olarak bakıoruz araçlara. Neyse Bu konu derin gider sonu kötüye varır:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ben 2.0 FSI ve 1.8 tsi motorları takip ediyorum ama ilan rastgele attım. Sahibinden temiz bir passat denk getirirseniz gayet güzel binersiniz.

    Yahu açık işte. 2011 model baz donanım 1.4 tsı dsg passat ile ondan daha yeni daha guclu ve daha dolu c5 in aynı fiyat olmasi sadece marka algısı mi ?

    Bunda sorunsuzluğun, kalitenin,konforun hiç etkisi yok mu?

    Buna katılmıyorum, vw nin fiyat konumlandırması genel anlamda da sıfırda da 2.elde de yüksek. Kalitesiz demiyorum elbet kaliteli ama abartıldığı kadar değil. Yakın çevremizde passat sahibide golf sahibide tanıdıklar var ve herkesin başından bişeyler geçmiş durumda. Bu bir makine ve bunlar illakide olabilir ama bugün eskisi gibi markalar arasında büyük üstünlükler yok ve fiyat/karşılık olarak bakıoruz araçlara. Neyse Bu konu derin gider sonu kötüye varır:)

    Hocam işte demeye çalıştığım bu vw sorunsuz ve mükemmel demiyorum ki. Sonuçta hepsi kuln yapısı.

    Ancak psa grubundan çok çekmiş, peugeotta satış danışmanlığı yapmış biri olarak söylüyorum ben burada c5 direk kötü desem suçlu olurum. O yüzden onun en büyük ve sınıfındaki en başarılı modelini söylüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tahas T kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam ,, fazla trafiğe de girmiyorum ,, öyle çok dasakin kullanmam ama çok da yormam arabayı,, yalnız hocam ben de allure donanım araç var ,, c5 lere de baktım hatta 1 yıl kadar araştırma yaptım diyebilirim ,, en mantıklısı bu araç geldi ,, iç mekan filan çok iyi ,, donanım desen gayet dolu ,, bana sorarsanız 508 thp alın derim ,, c5 in yüzü çok eskidi bana göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ben 2.0 FSI ve 1.8 tsi motorları takip ediyorum ama ilan rastgele attım. Sahibinden temiz bir passat denk getirirseniz gayet güzel binersiniz.

    Yahu açık işte. 2011 model baz donanım 1.4 tsı dsg passat ile ondan daha yeni daha guclu ve daha dolu c5 in aynı fiyat olmasi sadece marka algısı mi ?

    Bunda sorunsuzluğun, kalitenin,konforun hiç etkisi yok mu?

    Vw hastalığına yakalandın sende. Vw passata o kadar para gömünce tabii normal.bu arada bahsettiğin fiyatlar ikinci el fiyatları. Sıfır fiyatlari higline pasattlarla ayniydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabi tercih edilir 2. El kaygınız yoksa

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.