Şimdi Ara

ARKADAŞLAR CITROEN C5 1.6 THP EXCLUSIVE ÖNERİRMİSİNİZ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toutonic


    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Ben 2.0 FSI ve 1.8 tsi motorları takip ediyorum ama ilan rastgele attım. Sahibinden temiz bir passat denk getirirseniz gayet güzel binersiniz.

    Yahu açık işte. 2011 model baz donanım 1.4 tsı dsg passat ile ondan daha yeni daha guclu ve daha dolu c5 in aynı fiyat olmasi sadece marka algısı mi ?

    Bunda sorunsuzluğun, kalitenin,konforun hiç etkisi yok mu?

    Vw hastalığına yakalandın sende. Vw passata o kadar para gömünce tabii normal.bu arada bahsettiğin fiyatlar ikinci el fiyatları. Sıfır fiyatlari higline pasattlarla ayniydi.

    Ya arkadaşım git işine hadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba aklıma iyice yattı tek düşündüren konu forumlarda da birkaç kişiye sordum yakıtı ile ilgili farklı cevaplar aldım. Birisi şehiriçi sakin kullanımda 8 lt civarları yakıyor derken diğeri sakinde yine 11 lt civarı diyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: disstortion55

    hocam bende de 1.6 thp 508 var ,, yeni aldım ,, istanbul da şehir içi 10-10.5 arası yakıyor ,, tavsiye ederim ,, C5 e göre daha kullanışlı bi iç mekanı var ve albenisi daha yüksek bana göre ,, c5 in avantajı da süspansiyonları tabi.

    Hiç uzun yol tecrübesi yaşadınız mı yakıt değerleri kaçlara düşüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 thp exculisive' lerde de hydroactive var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    1.6 thp exculisive' lerde de hydroactive var.

    Evet özellikle tercih sebebim olması bu yüzden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahas T kullanıcısına yanıt
    Henüz uzun yola çıkamadım maalesef ,, ancak 120-140 arasında 7-7,5 lt yakar gibi
  • Bakalım elimizdeki cmax satışta şu an, satıldığı gibi alacağız inşallah, c5 bizim içimize sindi baya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahas -- 1 Ocak 2015; 18:58:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Araba aklıma iyice yattı tek düşündüren konu forumlarda da birkaç kişiye sordum yakıtı ile ilgili farklı cevaplar aldım. Birisi şehiriçi sakin kullanımda 8 lt civarları yakıyor derken diğeri sakinde yine 11 lt civarı diyor.

    Tek düşündüren yakıtsa elbette herkesin yol güzergahı sürüş sitili v.s farklı..bu yüzden farklı tüketim değerleri gayet normal..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net


    quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    Araba aklıma iyice yattı tek düşündüren konu forumlarda da birkaç kişiye sordum yakıtı ile ilgili farklı cevaplar aldım. Birisi şehiriçi sakin kullanımda 8 lt civarları yakıyor derken diğeri sakinde yine 11 lt civarı diyor.

    Tek düşündüren yakıtsa elbette herkesin yol güzergahı sürüş sitili v.s farklı..bu yüzden farklı tüketim değerleri gayet normal..

    Evet anladığım herkesin sakin kullanım tarzı bile farklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eylül 2015'ten bu yana yani yaklaşık 9 aydır Citroen C5 1.6 THP Exclusive (2011) kullanıyorum. Merak edenler, ilgilenenler varsa elimden geldiğince yardımcı olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖK HAN -- 17 Haziran 2016; 14:19:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÖK HAN

    Eylül 2015'ten bu yana yani yaklaşık 9 aydır Citroen C5 1.6 THP Exclusive (2011) kullanıyorum. Merak edenler, ilgilenenler varsa elimden geldiğince yardımcı olurum.

    En çok merak ettiğim hydractive süspansiyon gerçekten uçan halı misalimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tahas T kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Geç yanıt veriyorum, bağışlayın. E.postama bir bildirim gelmediği için bakmamıştım günlerdir.

    Lüks sedan sınıfına giren birçok otomobili kullanmış biri olarak, bu süspansiyonun oldukça konforlu olduğunu söyleyebilirim. Öte yandan, BMW 5 serisinden veya Mercedes E serisinden daha konforlu demek fazla iddialı olur. Zaten bileşenlerinin muhteşem olmasından ziyade, ergonomi için tasarlanmış bir sistem gibi geliyor bana. Örneğin mevcut 4 farklı kademeyi belirli hız limitleri dahilinde ve belli amaçlarla kullanıyorsunuz zaten. En düşük seviyede ve en yüksek seviyede ancak 10km/saat hız yapabiliyorsunuz. En yüksekten bir alt seviyede 40km/saat hıza izin veriyor. Bir de gizli bir seviye daha var ki o da 110km/saat hızın üzerine çıktığınızda aracın normal pozisyondan biraz daha alçalması. Yani en alt seviye ile normal arasında bir yerde konumlanıyor araç.

    Ezcümle, lastik seçiminizle de bağlantılı olarak oldukça yumuşak ve konforlu bir sürüş keyfi veriyor. İsterseniz şanzımandaki Sport tuşuyla sürüşünüzü biraz sertleştirebiliyorsunuz ancak yine de konfordan fazla taviz vermiyor.

    Benim gibi konfora ve yumuşak sürüşe önem veren biriyseniz bu otomobilden oldukça zevk alırsınız, buna emin olabilirsiniz.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.