Evet arkadaşlar uzun süren araştırmalarım sonucu TOSHIBA almaya karar verdim ve aldım. Neden diye sorarsanız öncelikle servis konusunda diğer markalardan daha fazla güvence verdi diyebilirim. ASUS ile arada kalmıştım neyse TOSHIBA aldım.
Özellikleri: Toshiba SATELLITE L375-112 Beyaz İşlemci: İntel Core i3 İşlemci Hızı:2.1 Ghz Ekran Çözünürlüğü:1366x768 px Ekran boyutu:13.3" Bellek:3GB Disk kapasitesi:500 GB Sabit Disk Tipi:SATA Disk Dönüş Hızı:5400 rpm Ekran Kartı Belleği:512 MB Ekran Kartı:NVIDIA GeFORCE 315M Grafik Kartı 512 MB Paylaşımsız Video belleği İşletim Sistem: Windows 7
Evet arkadaşlar özellikler böyle. Oyun için almadım o yüzden ekran kartı biraz düşük gelebilir. Genelde Film izleyicisimdir. 500 GB ile iyi bir arşiv yapabilirim sanırım. İnternette önemli benim için. Daha üstün özelliklere aynı fiyatlarda SAMSUNG ve ASUS'da vardı ben TOSHIBA'yı tercih etim. Son olarak 300 tl peşin verdim geri kalanı taksitle ödeyeceğim. Toplam fiyatı 1545 tl'ye geldi. Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
çok para vemissin başta söyliyim.eğer oyun oynamıcaksan i5 felanda bulunabilirdin..
toshıba gereksiz fiyatlara satıyor bu fiyata güzel bilgisayar alabilirsin hatta 1000 tl seviyesinde bu özelliklerde bilgisayar alabilirdin verdiğin fiyata mükemmel bilgisayar alabilirdin kullanım amacına göre.işini fazlasıyla görür ama fazla para vermişsin
Güle güle kullanın sadece bahseettiginiz kullanım için uygun. Ancak oyun oynanayı düşünmeyin bile. Oldukça pahalıya almışsınız aradaki farkı markaya verdiğinizin bilincinde olduğunuz için sorun yok.
Hayirli olsun,fakat pahalı olmuş baya o özelliklere iyi günlerde kullanın.
bilgisayari kllanmak içinmi servise gitmek içinmi aldınız anlamadimki sırf servisi yaygın diye değeri 900 lira olan notebooka 1600 lira verilmesini anlamiyorum zaten bi notebook ömrü boyu 2 defa anca gider servise oda kronik birşey se sizin yediğiniz bi halt varsa zaten gene para alicaklar sizden... anlamiyorum valla... yazik olmuş kbkmada.. o fiyata neler var
quote:
Orijinalden alıntı: anlhcylmz
bilgisayari kllanmak içinmi servise gitmek içinmi aldınız anlamadimki sırf servisi yaygın diye değeri 900 lira olan notebooka 1600 lira verilmesini anlamiyorum zaten bi notebook ömrü boyu 2 defa anca gider servise oda kronik birşey se sizin yediğiniz bi halt varsa zaten gene para alicaklar sizden... anlamiyorum valla... yazik olmuş kbkmada.. o fiyata neler var
13.3'' ekranlı i3 ve harici ekran kartlı 900tl link verebilir misiniz?
bilgisayari kllanmak içinmi servise gitmek içinmi aldınız anlamadimki sırf servisi yaygın diye değeri 900 lira olan notebooka 1600 lira verilmesini anlamiyorum zaten bi notebook ömrü boyu 2 defa anca gider servise oda kronik birşey se sizin yediğiniz bi halt varsa zaten gene para alicaklar sizden... anlamiyorum valla... yazik olmuş kbkmada.. o fiyata neler var
13.3'' ekranlı i3 ve harici ekran kartlı 900tl link verebilir misiniz?
avatar - mesaj uyumu... ben 15.6 ekranlar için söyledim 900 olmasada 1200e bulabilirsiniz o özelliklerde rahatlikla.
quote:
Orijinalden alıntı: anlhcylmz
quote:
Orijinalden alıntı: djpisagor
quote:
Orijinalden alıntı: anlhcylmz
bilgisayari kllanmak içinmi servise gitmek içinmi aldınız anlamadimki sırf servisi yaygın diye değeri 900 lira olan notebooka 1600 lira verilmesini anlamiyorum zaten bi notebook ömrü boyu 2 defa anca gider servise oda kronik birşey se sizin yediğiniz bi halt varsa zaten gene para alicaklar sizden... anlamiyorum valla... yazik olmuş kbkmada.. o fiyata neler var
13.3'' ekranlı i3 ve harici ekran kartlı 900tl link verebilir misiniz?
avatar - mesaj uyumu... ben 15.6 ekranlar için söyledim 900 olmasada 1200e bulabilirsiniz o özelliklerde rahatlikla.
Avatarım'da toshiba logosu var evet çünkü toshiba servisinde çalıştığım için var. Ayrıca ben sadece sizden link istedim bu özellikte 900tl cihaz varsa bende almak isterim diye.
amacım ortamı germek değil sadece bazı ön yargıları gidermek.
öncelikle nerde stoğu bitmiş cihaz var onları bulmuşsunuz tebrikler. madem öyle buyrun l735-112 1,260tl (http://www.istanbulbilisim.com.tr/satellite-l735-112-toshiba-dunyasi-fiyatlari-kampanyali-laptoplar-en-ucuz-dizustu-bilgisayar-modelleri-firsatlari-notebook-taksit-avantajlari,27826.html)
1. lenovo freedos bi cihaz şu an win7 home premium ortalama fiyatı 250tl. lenovo Optik SürücüYOK, toshiba OPTİK SÜRÜCÜ DVD-RW Double Layer. 100tl toshiba pahalı.
2. acer, i370 ile i3-2310 performansı hemen hemen aynı performansı verir ancak i370 bir önceki nesil işlemci. acer da yine optik sürücü yok. acerda home basic işletim sistemi var toshiba da premium. 100tl toshiba pahalı.
3- hp ile hemen hemen aynı özelliklere sahipler. toshiba 150tl pahalı. şahsen alacağım son marka hp, o kadar fiyat farkı olsun.
Şimdi genel olarak bakıldığında toshiba'ya ait cihaz pahalı ancak bunun sebebi daha iyi donanıma sahip olması. bu boyutlarda bir cihazda dvd-rw olması 100tl den daha değerlidir. yine işletim sistemi olmayan bir cihazı herkes satın almak istemeyebilir, herkes kurulum yapmayı bilemez. şirket için alınan bi pc de orjinal yazılım önemlidir.
özetle "toshiba mı o zaman pahalıdır" diye bir kaide yoktur. cihazın özelliklerine bakın onun ayarındaki cihazın fiyatına bakın o şekilde söyleyin.
dostum hayırlı olsun belki diğer bilgisayarlara göre özellikleri biraz düşük olmasına rağmen fiyat yüksek ama aklında soru işareti kalmasın Toshiba + Lenovo + Sony + Apple ne hikmetse hep pahalı ama 10 numara cihazlar yapıyolar ve sorun çıkarma olanağı diğerlerine göre daha düşük (ama elektronik cihaz ne olacağı belli olmaz)
İyi günlerde kullan, araştırmışsın almışsın canını sıkma sağdan soldan gelen olumsuz düşüncelere...
Saygılar
Marka olarak baktığımda Toshiba'dan gına geldi.Tamam eski bilgisayarları taş gibi, 8 yıllık toshiba laptop krallar gibi çalışıyor.Ancak bu süre zarfında alınan iki toshiba bilgisayar ısınma sorunu, fan sesi, durmadan kapanmalar Toshiba'nın artık seri üretime geçip ucuz donanımlar kullandığını gösteriyor. 1 yıllık bilgisayar aşırı ısınmadan altındaki etiketlerin sökülmesine neden olmuş, ızgaraların çıkışında bulunan plastikler dahi erime noktasına gelmiş, diğeri ise bilgisayar 10 dk açık kalsın altına el değmez, tuvalete gitmeye kalkarsınız bilgisayarı kenara koyarsınız geldiğinizde bi bakmışsınız bilgisayar kapanmış...
Servise gelince, ee tabi bu sorunlar olunca garanti dahilinde olan bu cihazlar servise gönderilmiştir.Servisten gelen cevap şu şekildedir,Garanti kapsamında değildir,Lütfen laptopunuzu tozsuz yerde,altı kapanmicak şekilde, dizinizin üstünde kullanmaktan kaçının.Ey kardeşim bu laptopun mantığı ne o zaman, ben bu şekilde kullanamıyosam neden tercih edeyim dizüstü bilgisayarları...Neticesinde servisiyle ve kendisiyle toshiba marka laptop artık gözden düştü benim için, 8 yıllık bilgisayarın kalitesine ulaşamicakları için bir daha da tercih etmem kimseye de tavsiyede bulunmam.Serviste önemli bu kadar para gözlü olunmaz o yüzden toshibaya koca bir
hp,acer,casper,toshiba vb markaları almak yerine paranızı biriktirin gidip SONY , APPLE alın, ha derseniz o fiyata daha özellikli bilgisayar alırım, o zaman sıkıntıyı çıktığında katlancaksınız...
djpisagor boş konuşuyorsun toshıba servisinde çalışabilirsin toshıbanın kazık fiyata makine sattığını sen dahil herkes biliyor o makinelerin fiyatları normal seviyede stokta olsun olmasın hep o fiyat seviyesindeydiler.siteleri burda öneri yapanlarka dar hızlı takip edemezsin hergün fiyatın nerde iyi nerde yüksek olduğu takip ediliyor.onun için gereksiz yere yazma gereği duymayacağım size karşı.toshıbayı savunmayın yaptığınız bu birçok kişi toshıbanın servisinin memnuniyetsizliğinden yakınıyor ben önermem şahsen çok isteyen olmadıkça
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
djpisagor boş konuşuyorsun toshıba servisinde çalışabilirsin toshıbanın kazık fiyata makine sattığını sen dahil herkes biliyor o makinelerin fiyatları normal seviyede stokta olsun olmasın hep o fiyat seviyesindeydiler.siteleri burda öneri yapanlarka dar hızlı takip edemezsin hergün fiyatın nerde iyi nerde yüksek olduğu takip ediliyor.onun için gereksiz yere yazma gereği duymayacağım size karşı.toshıbayı savunmayın yaptığınız bu birçok kişi toshıbanın servisinin memnuniyetsizliğinden yakınıyor ben önermem şahsen çok isteyen olmadıkça
evet sizin önceki mesajlarınızı da baktım tüm mesajlarınızda toshiba'yı kötülemişsiniz ve almayın bir esprisi yok demişsiniz toshiba hakkında yani önermediğiniz açıkca ortada. sizin bir sorununuz mu oldu toshiba'da, toshiba bir cihazınız oldu mu kullandınız mı daha önce?
quote:
Orijinalden alıntı: djpisagor
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
djpisagor boş konuşuyorsun toshıba servisinde çalışabilirsin toshıbanın kazık fiyata makine sattığını sen dahil herkes biliyor o makinelerin fiyatları normal seviyede stokta olsun olmasın hep o fiyat seviyesindeydiler.siteleri burda öneri yapanlarka dar hızlı takip edemezsin hergün fiyatın nerde iyi nerde yüksek olduğu takip ediliyor.onun için gereksiz yere yazma gereği duymayacağım size karşı.toshıbayı savunmayın yaptığınız bu birçok kişi toshıbanın servisinin memnuniyetsizliğinden yakınıyor ben önermem şahsen çok isteyen olmadıkça
evet sizin önceki mesajlarınızı da baktım tüm mesajlarınızda toshiba'yı kötülemişsiniz ve almayın bir esprisi yok demişsiniz toshiba hakkında yani önermediğiniz açıkca ortada. sizin bir sorununuz mu oldu toshiba'da, toshiba bir cihazınız oldu mu kullandınız mı daha önce?
Mutlaka sorunsuz kullanan insanlar vardır.Ancak, bizim demek istediğimiz en azından benim demek istediğim yan yana sony apple toshiba bilgisayar koysan kimse toshiba'yı tercih etmez.Bunun nedeni,benim kişisel yaşadığım problemlerle birlikte dışarıdan izleniminde bu markanın artık eskisi gibi olmadığı yönünde.İşin parasında değilim ben, kaliteye bakıyorum.Toshiba Sony'den daha kaliteli olsa parasına bakmadan gidip toshiba alırım...
Sizde bir teknik servis çalışanı olarak özellikle a300d modellerinin ne kadar sıkıntılı olduğunun farkında olduğunuzu biliyor varsayıyorum.4 yıl önce Şirket için alınan 2 toshiba bilgisayar 1.yılında pert olmuş.Aynı anda alınan sony laptop hala bir gün bile tık dememiş bugune kadar sorunsuz çalışmaktadır.Üstelik sony 100 tl daha pahalıya alınmıştır...1 bilgisayar da sorun çıkar hadi anlarım, 2.bilgisayarda sorun çıkartırsa artık marka kalitesini belli eder benim için...
quote:
Orijinalden alıntı: Baphomett
quote:
Orijinalden alıntı: djpisagor
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
djpisagor boş konuşuyorsun toshıba servisinde çalışabilirsin toshıbanın kazık fiyata makine sattığını sen dahil herkes biliyor o makinelerin fiyatları normal seviyede stokta olsun olmasın hep o fiyat seviyesindeydiler.siteleri burda öneri yapanlarka dar hızlı takip edemezsin hergün fiyatın nerde iyi nerde yüksek olduğu takip ediliyor.onun için gereksiz yere yazma gereği duymayacağım size karşı.toshıbayı savunmayın yaptığınız bu birçok kişi toshıbanın servisinin memnuniyetsizliğinden yakınıyor ben önermem şahsen çok isteyen olmadıkça
evet sizin önceki mesajlarınızı da baktım tüm mesajlarınızda toshiba'yı kötülemişsiniz ve almayın bir esprisi yok demişsiniz toshiba hakkında yani önermediğiniz açıkca ortada. sizin bir sorununuz mu oldu toshiba'da, toshiba bir cihazınız oldu mu kullandınız mı daha önce?
Mutlaka sorunsuz kullanan insanlar vardır.Ancak, bizim demek istediğimiz en azından benim demek istediğim yan yana sony apple toshiba bilgisayar koysan kimse toshiba'yı tercih etmez.Bunun nedeni,benim kişisel yaşadığım problemlerle birlikte dışarıdan izleniminde bu markanın artık eskisi gibi olmadığı yönünde.İşin parasında değilim ben, kaliteye bakıyorum.Toshiba Sony'den daha kaliteli olsa parasına bakmadan gidip toshiba alırım...
Sizde bir teknik servis çalışanı olarak özellikle a300d modellerinin ne kadar sıkıntılı olduğunun farkında olduğunuzu biliyor varsayıyorum.4 yıl önce Şirket için alınan 2 toshiba bilgisayar 1.yılında pert olmuş.Aynı anda alınan sony laptop hala bir gün bile tık dememiş bugune kadar sorunsuz çalışmaktadır.Üstelik sony 100 tl daha pahalıya alınmıştır...1 bilgisayar da sorun çıkar hadi anlarım, 2.bilgisayarda sorun çıkartırsa artık marka kalitesini belli eder benim için...
Sorunu olupta çözülmeyen müşteriler genelde sorunlarını tam olarak dile getiremeyen yada dertlerini tam olarak anlatamayan müşteriler oluyor.
1. yılında cihaz perte çıkıyorsa eğer bu cihazın garantisi var servise götürürsünüz gerekirse cihaz değişir yada neyse sorun giderilir.
Eski nesil AMD cihazlarda sorunlar olduğu biliniyor evet ama bu tüm markalar için geçerli. Siz paraya biraz daha kıyıp a300 yada a350 alsaydınız o zaman belkide şu anki sorunları yaşamıyor olabilirdiniz.
Bu arada sizin tam olarak bu cihazlarla ilgili sorununuz nedir? Hala kullanıyor musunuz bu cihazları? Eğer halen elinizdeyse ve memnun değilseniz satın alabiliriz.
Sorunu olupta çözülemeyen müşteriden kastınız nedir acaba ?
Benim yaşadığım bir sorun varsa bunu iletirim gerekli detaylı incelemeler onlar tarafından yapılır.Nitekim bu kişiler işlerinde uzman kişilerdir.Bana tekrardan dönüp de "tozlu yerde kullanmayın bilgisayarı" şeklinde sonuçla gelirlerse bende onlara gülerim..
Sorunlarını tam olarak dile getiremeyen müşteri gözüyle bakmanız ! sizinde bir toshiba yetkili servisinde çalışan ELEMAN olduğunuzu gözler önüne seriyor buda Toshiba'nın kalitesini yeniden gösteriyor.Ancak toshiba bu kadar küçük olamaz, sizin gibi düşüncelere sahip ve benimde teknik serviste ürünün garanti dışı olduğunu söyleyen teknik servis elemanları dahil bunların hepsinin Toshiba'dan arındırılması gerek..Umarım sizde böyle değilsinizdir.Nitekim benim burada alıp veremediğim kurum Toshiba'dır.Onların emirleri altında çalışan kişiler değildir.
Bilgisayarları satın alma inceliği gösterdiğiniz için ayrıca teşekkürler! ancak ben bu tür durumlarda hakkımı sonuna kadar elde ederim. Bilgisayarın alındığı yer ve toshiba sahip olduğum tüm seçimlik hakları reddetmesine karşın hakkımı Tüketici Mahkemesinde kamu gücüyle elde etmişimdir.Ürünlerin bedellerini paşa paşa vermek zorunda kalmışlardır.
quote:
Orijinalden alıntı: Baphomett
Sorunu olupta çözülemeyen müşteriden kastınız nedir acaba ?
Benim yaşadığım bir sorun varsa bunu iletirim gerekli detaylı incelemeler onlar tarafından yapılır.Nitekim bu kişiler işlerinde uzman kişilerdir.Bana tekrardan dönüp de "tozlu yerde kullanmayın bilgisayarı" şeklinde sonuçla gelirlerse bende onlara gülerim..
Sorunlarını tam olarak dile getiremeyen müşteri gözüyle bakmanız ! sizinde bir toshiba yetkili servisinde çalışan ELEMAN olduğunuzu gözler önüne seriyor buda Toshiba'nın kalitesini yeniden gösteriyor.Ancak toshiba bu kadar küçük olamaz, sizin gibi düşüncelere sahip ve benimde teknik serviste ürünün garanti dışı olduğunu söyleyen teknik servis elemanları dahil bunların hepsinin Toshiba'dan arındırılması gerek..Umarım sizde böyle değilsinizdir.Nitekim benim burada alıp veremediğim kurum Toshiba'dır.Onların emirleri altında çalışan kişiler değildir.
Bilgisayarları satın alma inceliği gösterdiğiniz için ayrıca teşekkürler! ancak ben bu tür durumlarda hakkımı sonuna kadar elde ederim. Bilgisayarın alındığı yer ve toshiba sahip olduğum tüm seçimlik hakları reddetmesine karşın hakkımı Tüketici Mahkemesinde kamu gücüyle elde etmişimdir.Ürünlerin bedellerini paşa paşa vermek zorunda kalmışlardır.
Sizin durumunuz en klasik garanti dışı kalan durumlardan, cihaz aşırı ısınıyordu ve sizde servise gönderdiniz onlarda fan bakımı yapılması gerekiyor ücretli dediler sizde sinirlendiniz. Bunu size söyleyen servis elemanı yada temsilci değil TOSHIBA'dır. Neyin garanti dışı işlem olduğu sizin satın aldığınızda kullanım kitapçığında yazan sınırlı garanti içerisinde yazmaktadır.
Genel olarak kullanıcı hataları garanti kapsamına girmez. Siz cihazı yere atıpta ya bu kırıldı diye garantiye gönderirseniz servis bunu garanti dışı bırakacaktır elbette. Neyse ki siz zaten sorunu cihazları iade ederek çözmüşssünüz.