Şimdi Ara

Arubacloud dan uzak durun dolandırıcılık yapıyorlar. ( arubacloud.com cheater )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
1.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dün bir vps aldım centos 7 yükledim fakat kuracağım program centos 6 desteklediği için sildim makineye 6 yı kurmak istiyordum. Fakat makineyi silince hesaba kredimi iade etmediler. Meğersem ne yüklersen 30 gün boyunca silmeden onu kullanacakmışsın. 1 doların peşinde değilim ama o kadar derdimi anlatıyorum hiç yardımcı olmuyorlar. Zarar mı ederler bana kredimi tekrar yükleyerek. Parayı verdim 3 saat sonra makineyi silince kullanım hakkım da bitti. Destek talebinde anlatıyorum derdimi anlıyorlar sallıyorlar beni daha sonra iyice anlattım attıkları e-postada sanal makineyi sildiniz kredinizi de silmiş bulunuyorsunuz tekrardan kredi almam gerektiği yazıyor. Ben böyle bir saçmalık görmedim de duymadım da. 1 dolara satış yapmalarının sebebi buymuş nasıl olsa kullanıcı silecek yükleyecek öyle öyle vpsden köşeyi döneriz mantığı var. Paramı vermiyorlar hala yazışıyorum bakalım. Kartıma da iade alamıyorum. Spam yağmuruna tutarım o parayı alana kadar.


    Yazışmalarımın kopyası

    Your chat number is 382-213Axxx6D
    Guest: Credit not available or too low
    Guest: vps not setting
    P.A.Alessandro: hello
    Guest: I did not install the wrong system when I deleted my system
    Guest: error
    Guest: Credit not available or too low
    P.A.Alessandro: how can i help you? can you give me your account number?
    Guest: AWI-1xxx
    Guest: order no. 6xxxx
    Guest: and pasword you not sent my nphone number not received
    P.A.Alessandro: did you ever recive a mail with a login@aruba.it ?
    Guest: xxx@yandex.com
    P.A.Alessandro: something like 1xxx@aruba.it
    Guest: 8xxx@aruba.it
    P.A.Alessandro: did you create a server yesterday around 20:30 ?
    Guest: yes but wrong sistem create later
    Guest: delete
    Guest: but not create always
    Guest: I could not find it later
    Guest: I want centos 6
    P.A.Alessandro: when you choose a wrong os, you don't need to cancel the machine
    P.A.Alessandro: you need to re-initialize the virtual machine
    P.A.Alessandro: in this way you already loose the credit
    Guest: where is the restart ?
    Guest: How do I install another system
    P.A.Alessandro: now you can't do this operation
    P.A.Alessandro:
    kb.arubacloud.com
    Initialize a Cloud Server Smart: restore to original conditions | Kb.Arubacloud.com
    https://kb.arubacloud.com/en/computing/managing-a-cloud-server/initialize-a-cloud-server-smart-restore-to-original-conditions.aspx

    Guest: Will you install me CentOS 6?
    P.A.Alessandro: now you need to charge more credit to activate a new machine
    Guest: I've never used
    Guest: your sistem
    Guest: please give me pack card money
    Guest: are you cheating
    Guest: Then give me your money
    Guest: refund my money to card
    P.A.Alessandro: i can't give you back nothing, i can give you information about our services and panels
    P.A.Alessandro: if you want to ask refound or other issues
    P.A.Alessandro: you can send a trouble ticket from
    support.aruba.it
    Portal - Assistenza Inglese - Aruba.it
    https://support.aruba.it

    Guest: I paid money for something I did not use
    Guest: It is a shame
    Guest: give my money back
    Guest: I will tell you on forum sites
    Guest: What do you do if you are in my place?
    Guest: I do not want to pay the system I do not use
    P.A.Alessandro: as i said i don't have any way, you can try to open a ticket
    Guest: Please install the system I want
    Guest: Please install the system I want
    P.A.Alessandro: i'm sorry, this chat is for administrative and commercial information... i can't modify an account or make something in tech panel
    P.A.Alessandro: please make your request from support page
    P.A.Alessandro: or from your
    customerarea.aruba.it
    Customer Area
    https://customerarea.aruba.it

    Guest: I did not help the ticket
    P.A.Alessandro: sorry i don't understand
    Guest: I have ticket
    Guest: but you not helped
    P.A.Alessandro: so give me the number, i try to solicit or you already recive an answer?
    Guest: okey
    Guest: 2FA-2139ExxxA
    P.A.Alessandro: answer back the ticket and say that you already cancel the machine
    Guest: where is the reply link?
    Guest: please
    Guest: help me
    P.A.Alessandro: you recive the mail with ticket id
    P.A.Alessandro: you can answer directly to the mail
    Guest: okey I understand
    Guest: thanks
    P.A.Alessandro: :)
    Guest: good days. I will come if it is insoluble
    Guest: ;)
    P.A.Alessandro: ;)
    P.A.Alessandro: thank you, have a nice day too
    This live chat session is no longer active


    Ticket atmamı söyledi zaten tickete cevap yazan da aynı eleman biliyorum çünkü tickete girip bakıyor ne yazıldığını biliyor. Ticket yani destek mesajı attım destek mesajında şunu yolladılar.

    Dear customer,

    If you're looking to install a new OS on your VPS, we invite you to read one more time our previous reply providing all the required information on this task.

    As clearly stated from our website or during the VPS creation stage, the smart offer is based on a prepaid monthly cost service. Once a VPS is created, the associated cost is picked up from your credit and cannot be recovered. Therefore you won't get back any credit when a VPS is deleted.

    Please check this KB page:
    kb.arubacloud.com
    Differences between Cloud Server Pro and Cloud Server Smart | Kb.Arubacloud.com
    http://kb.arubacloud.com/en/computing/use-and-technology/differences-between-cloud-server-pro-and-cloud-server-smart.aspx


    In future similar cases, we suggest you to make use of the Initialize feature that allows to re-apply the original template or a compatible one with the server without deletion nor requiring extra-costs.

    If you have any doubt prior to do an action or need some recommendations, don't hesitate to contact us or to consult our Knowledge Base.

    Remaining at your disposal.

    Distinti saluti.
    _____________________________


    Yani diyorki vps yi sildiğiniz için vpsyi geri veremeyiz kredi de geri yükleyemeyiz. Tamam da sildik işte lanet sitenizi anlamadım bir daha da kesinlikle oradan bişeye ödeme yapmam 100 lira bile olsa fazla veririm sağlam yerden alırım aç gözlülerin ekmeğine yağ sürmem.

    Arubacloud dan uzak durun dolandırıcılık yapıyorlar. ( arubacloud.com cheater )

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • Aynı durum başıma geldi, tekrar açamadım ticket da atmadım. Tek hatamın kartımı orada kullanmak olduğunu düşünüyorum ve internet alışverişine kapalı tutuyorum sürekli.
  • alpmirza kullanıcısına yanıt
    Geri ödeme almama az kaldı. 10-15 mail yollamamdan sonra sonunda hesabın silinmesi ve geri ödeme için teyit etmem gerektiğini yazan posta aldım ve 3 kez aynı şekilde iptal edilip paramı ödemelerini talep ettim. Bakalım yarın iade olacak mı? İade olursa buraya yazarım. Ama asla bu siteden 1 kuruşa bile vps verilse almam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 gün önce iade ettik demelerine rağmen ve hala da öyle söylüyorlar. Vadesiz tl hesabımda bu firmaya ödediğim para iade görüntülenemiyor. Daha önce de iade ettik mesajı yolladılar tekrar tekrar iade edilmedi paramı verin mesajları attım sonra hatayla yollandı iade yapılmamış iade istiyor musunuz gibisinden mail gönderdiler yine aynı şekilde aynı mesajları yazdım iade yapın paramı verin diyorum bir gün sonra postaya cevapta iptal ettik iade yaptık yazan mesaj yazıyor bakıyorum gelen giden yok. Resmen dolandırıcı bir firma.
  • Hocam valla 1 dolara VPS iyiymiş. Ama onlar da haklılar çünkü her vps hazırlanırken makineleri ısınıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknoyardimci kullanıcısına yanıt
    İyi fakat ben vpsimi yeniden kuramadıktan sonra ne anlamı var. Öğrenme amaçlı alacaksan almak mantıksız oluyor o zaman. Ama profesyonelsen alırsın tek seferde işini scriptini kurar kullanırsın o ayrı.



    (3 postada da iade ettiklerini söylüyorlar ama hala vadesiz hesabımda para yok)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski Defter E kullanıcısına yanıt
    Orası öyle. Bende yakalandım böyle bir şeye. Bir yerden hediye reseller kazandım ama sonra yok ettiler. (HOSTTR.IN adlı saçma sapan bir yerden)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • teknoyardimci kullanıcısına yanıt
    Siz ücretsiz script yükleyip host dağıtınca işlerine gelmemiştir. =)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok be hocam...



    Göya (olduğuna bile inanmadığım) firmaları el değiştirmiş...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hergün mail yolladım ve sonunda iade aldım şükür allaha.

    Arubacloud dan uzak durun dolandırıcılık yapıyorlar. ( arubacloud.com cheater )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • birde bilgisayar kullanmayı öğrenseniz tam olacak.

    öncelik ile aruba'nın kurallarını okumamışınız. bu bildiğiniz hem kabul edip hem olmaz olmaz oynamıyorum demeye benzer.

    ingilizce öğrenin. silmeden önce konfirme alıyorlar. tekrar serverı kurmak istersen 0'dan bunun için ingilizce bir kelime var "initilize". Ona basıyorsun serverı silmiyorsun.

    rezil ediyorsunuz koca ülkeyi.

    hem bilmiyorsunuz hem kirletiyorsunuz. ne diyim.
  • Aether kullanıcısına yanıt
    Aether haklı. Aynen dediği gibi dönüyor işler. Aruba'yı deneyin seveceksiniz.
  • Ülkenin medar-ı iftiharı gelmiş hoşgelmiş şeref vermiş
  • senin neyine vps neyine webmasterlık? neymiş parasını eninde sonunda alacakmış. hem kendi hatası hem de 3 kuruşunun peşine düşmüş bir de elin adamına dolandırıcı diyor. sen bu işleri oyun mu sandın? öyle vps mi kurulur yahu o kontrol panel oyuncak mı? git kumda oyna...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sturmgewehr44 -- 2 Ekim 2019; 14:26:1 >
  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.