Severek aldığım ve kullandığım Sony Xperia C5 ultra marka telefonum Sony Pc yazılım onarımı yaparken kapandı daha da açılmadı. Telefon'a USB taktığımda sadece kırmızı ışık yanıyor. Telefonun garantisi devam ediyor garantiye yollim dedim kargoyla ankara Arvato Teleservice firmasına yolladım. Sisteme giriş yaptıklarında garanti durumu var görünen telefonum sistemde bir sonraki kayıt biriminde garanti yok olarak sisteme girilmiş. Sonrasında sistemde telefonun durumu tam kayıp tamiri ekonomik değil diye ibare düşmüşler. Ayrıca 1652 TL ücret çıkarmışlar. Telefonu aldığım fiyat 1399 TL. Arayıp sorudğumda ise USB nin orda kasa kırıklığı var olduğunu bundan dolayı da cihazın garanti dışı kaldığını söylediler. Sony C5 Ultralarda USB portunun ordaki ince kısım kronik sorun zaten kullanıcıların bir kısmında bu bölge kırılıyor. Bunu bahane edip cihazın sorunuyla hiçbir alakası olmadığı halde bunu yapmadan cihazı yapamayacaklarını söylediler. Telefon 0 gibi ezik darbe yok sadece kullanımdan kaynanklı çizikler mevcut. SONY müşteri hizmetlerini de aradığımda onlarda bana papağan gibi aynını söylediler ki cihazlarının arkasında kesinlikle durmuyorlar.
Telefonumu garanti dışı bıraktıkları yerin görseli
Şimdi tüketici hakem heyetine başvuracağım hakkımı sonuna kadar arayacağım böyle basit bahanelerle cihazı garanti dışı bırakmak ve 1399 TL'lik cihaza 1650 TL para istemek hangi mantığa akla uygun ben Çözemedim
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme