Şimdi Ara

asrock fatal1ty z87 killer Nasıl bilirsiniz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
73
Cevap
2
Favori
3.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ya bu konusmalardan sonra resmen teknobiyotikten soğudum. Asrock z87 extreme 4 alacaktım bende ama vazgecicem galiba. Bu arada yukarıda bi ark "ben olsam killer aalırdım" diyor neden acaba? Killer in ne artıları var? E2200 den başka bi artısı yok bence. Pasif sogutmasida bir parça. Oc için extreme 4 daha iyi gibi bence ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgn123


    quote:

    Orijinalden alıntı: hadi_be

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetgn123

    ben 2 tane telefonda sorun yasamısım vız gelir bunlar hocam xperia z de yasadık sonunda hallettik şimdi z1 aldım( IQ<0) yine servisliğim hakem heyeti gideceğiz artık

    ben şimdi ne yapayım
    adamlarda anakartı alalı 4 gün oldu arızalı gönderdim onlarda çizgiye göndermişler

    direk tüketici hakem heyetine başvuramam sonucu beklemem lazım sanırım ki tüketici hakem heyetide aynısını dedi

    adamlar 4 günlük kartı direk kendi üzerlerinden atıyor teknik servis cizgi çizgiye gönderdik diye daha kart 4 gün önce alınmış

    ben birde çekingem çizgiye bunlar gönderdi ya şimdi bunlar çizgiyi bilgilendirmişmidir kart yeni alındı daha bir hafta olmadı diye onu merek ediyorum ben

    çizgiyede mail attım pazartesi arıyacamda en azından kartın yeni alındığını söylemek için

    teknobiyotik güvenmiyorum

    Insallah halledersiniz hocam teknobiyoyik oyle biryer degil yani bana hic bir zaman olmadi kotu birseyi buyuk ihtimal degisir kartininiz zaten

    inşallah hallederim de boşuna 20 günüm gidecek bunu yüzünden diğer parçaları da almadın işlemci ve ekran kartı(gerçi anakat sorunu çözülürse istanbul içi olduğu için 2 gün elimde ürünler)

    teknobiyotik avukatlığını yapan arkadaş var burda anlattım yine anlamadı

    ben sorun çıkma olayına bişey demiyorum ürün yanlış gönderilmiş ,arızalı ya da başka ne sorunu varsa olabilir %100 beklemek zaten yanlış

    adamlarda iletişim olayı yok arıyorum ulaşabilene aşk olsun 40dk bekle açan yok teknik serviste

    sonra ulaştım zorda olsa ürünüde gönderdim bu seferde
    ürünü aldık elimize ulaştı diye bir mesaj atın bilgilendirin
    adamlara dün mesaj attım ürünü göndereli 5 gün oldu cevap yok diye(cevaptan kastım ürünü aldık ürün elimizde)

    adamların geri döndü bana mail attı işte daha önce demiştik çizgiye göndereceğimizi
    zaten sizde kargodan ürün takip yapıyorsunuz ulaşmadığını sizde görüyorsunuz
    tamam ben takip ettim sende bende kargo takip numarasını istediler ozaman sen takip etmiyecen geri dönmüyecen niye istiyorsun kargo takip numarasını ):

    benim teknobiyotikten nefret ettiren bunlar iletişim olayı ürünün arızalı çıkmasından ziyade adamlar ürünü naldıktan sonra sallamıyor




  • Hocam siteden mesaj atin onlara cevap verilyorlar hemen ben sasirdim yazdiginizi gorunce valla sogudum gibi teknobiyotikten
  • kalıte olarak kalıtelı ama baska anakartlarda var sen sırf markaya para odeme.. asusun anakartlarına yonel.. taşgibi kartlar.. baska anakart tanımam..
  • bugün çizgi elektronik iletişime geçtim ilk olarak
    nedeni:ürünü yeni aldığımı daha 4 gün olduğu ve sorunlu oldugunu size gönderdilerini söyledim
    onlarda baktı evet teknobiyotikten geldi ürün yapıldı buğün akşam kargoya verilecek dedi
    anakartın işlemci pimlerini değiştirmişler ücretsiz olarak dedi garanti dışı kaldığını söyledi kartın bende üstüne basarak ürün sıfır incelerseniz zaten işlemci fan yuvalarına fan takılıp takılmadığını da görürsünüz dedi
    bende bu durumun kullanıcı hatasından dolayı böyle dedi garanti dışı ben yeni aldığım ürünü bu şekilde kabul etmem dedim onlarda topu teknobiyotige attı onlarla iletişeme geçin

    üstüne basarak eğer kullanıcı hatası ise bir yazı ile iletirseniz diye sordum bişe demediler direk olarak

    asıl saçmalığa gelelim böyle bişey olamaz adamın dediğini aynen aktarıyorum çizgielektronik ile görüştüğüm kişinin

    işte ürünü ilk alinize geçtiği gün gönderseniz olurmuş değişim ya da iade 4 gün geçmiş ondan olmaz dedim böyle bişey olmaz kendisine ilettim dediklerimi

    ürün çarşanba elime geçti hafta içi çalıştığımdan dolayı fırsat bulamadım cumartesi bakma fırsatım oldu cumarteside iletişe geçtim dedim

    ama klasık cümleler kendi üzerlerinden atmak için teknobiyotikle iletişe geçin dedi.

    saçmalık işte ilk gün göndersem olurmuş alalı sanki 3 ay oldu 4 gün iletişe geçtim

    asıl bugün güzel olan sonra teknobiyotik aradım bu sefer direk müşteri temsilcisine bağlamdım hemen açtılar bekletmediler şaşırdım
    işte durumu anlattım dedim siz çizgiye göndeririken neden ürünün yeni olduğu belirmediniz diye belirttik dediler
    tl teknobiyotikten konuştuğum kişi bu sefer gayet iyiydi önceki bana suç bulmuştu
    dedi bende çizgiyi mail attım garanti dışı kaldığını yağıldığını geri göndereceklerini ve şuanda çalıştığını söyledi
    bende müşterinin bunu kabul etmiyeceğini ürünü yeni aldığını mesaj attım dedi mesaj bekliyorum dedi mesaj geldiği zaman size tl dönerim dedi
    ellerinde 1 tane z87 4 ex.. olduğu yanındaki arkdaşlardanda teyit etti yenisi göndermek için (çizgiyle iletişimden sonra )

    ben direk önceki güvensizlikten dolayı ürün son ürün stoklarda yok açılmış ya da müşteriden iade olabilirmi dedim
    o arkadaşına sordu müşteri sipariş etmiş sonra iptal etmiş stoklardanda çekmişler onun için ellerinde ürün olduğunu söyledim

    bu yazdılarıma teknobiyotiğide söyledim önce konuştuğumda iletişim sorunu oldu şuanda da tam tersi en azında benim açından çok olumlu oldu dedi

    şimdi cevap bekliyorum

    forumda teknobiyotik savunan arkadaş vardı ben doğru firmayı kötüledim yazdıklarımında arkasındayım ama ben kötülerken yazıklarıma bakarsanız hep iletişim mevzuna dikkat çektim yoksa ürün eksik-bozuk-yanlış olabilir ona bişey diyemem ama iletişim yönünden 0 demiştim buğünde tam tersi oldu artık duruma göre bakacam ne diyecekler




  • şimdi teknobiyotiktem mesaj geldi pimleri foto çekip göndermişler
    iade talebi yapmıştım çizgi tarafında kabul edilmemiş
    foto göndermişler

    seri numaralı ürünün Cpu pinleri hasarlı diye gelmiştir. Bu kullanıcı hatası gözükmektedir resimde görüldüğü gibi

     asrock fatal1ty z87 killer Nasıl bilirsiniz?


    buda benim göndermeden önceki çektiğim foto tl çektiğim için net değil ama parlaklıklar ve siyak noktalar 2-3 yerde var gibi bunlar tam olarak nereyi çekmiş bir denim anakartmı bu güvenemedim
    bana ilk gün gönderseydiniz olurdu 4 gün sonra göndermişiniz dedikten sonra ne diyecem anlıyan varsa karşılaştırsın diyecem de benim fotodan tam değil

     asrock fatal1ty z87 killer Nasıl bilirsiniz?




  • Öncelikle geçmiş olsun, konuda okuduklarıma göre yorum yazacağım;

    1- Elinizde cpu yokken anakartı önceden sipariş ettiniz, dolayısıyla cpu takma vb. bir işlemde bulunmadan bu pinlere zaten zarar vermeniz olanaksızdır.

    2- Ürünün siparişini verdikten 2 gün sonra size hafta sonu ürün gelmiş ve çalıştığınızdan dolayı cumartesi akşam kontrol edebilmişsiniz ve bu durumda anakartın soket pinlerinin hasarlı olduğunu tespit etmişsiniz, firma aynı gün bu ürünü yollamanız doğrultusunda iade de sorun çıkmayacağını belirtirken, ürünü cumartesi ya da pazar günü nasıl kendilerine ulaştıracağınız konusunda da fikir verseymiş, ürünü müşteri hangi gün ve saat teslim aldı buna bakmadan, bu tür yorumların yapılması tamamen yanlıştır.

    3- Ürünün aynı gün geri gönderilmesi ile iade onaylanırken, ürünü 4.gün yollanarak iadesinin mümkün olamayacağı oldukça usulsüzdür, o zaman ürün geldiğinde pinlerine bilerek zarar verelim ve iade talebinde bulunalım, Çizgi Elektronik'in yaptığı açıklamadan bu anlaşılıyor.

    4- Ürünün kullanıcı hatası olup olmadığını neye göre belirliyorlar, bundaki kıstas nedir bununla ilgili bir açıklama neden yok, kaldı ki kullanıcı olarak siz cpu olmadığından dolayı anakartın soketine nasıl zarar vermiş olabilirsiniz, hemen cevap vereyim, tepeniz attı sokete tornavida ile daldınız vs..

    5- Firmaya ulaşmaya çalıştınız ancak bu konuda da ciddi sorunlar olduğunu dile getirdiniz, o an firmaya ulaşabilseydiniz bu sorunu iletir ilk iş günün de ürünü kendilerine yollayabilirdiniz.

    6- İnternet üzerinden alınan ürünler de 7 iş günü içerisinde koşulsuz iade hakkı varken, bu tür ayıplı ürün iadesi konusunun servise yansıtılarak müşterinin mağdur edilmesinin hiç bir mantığı yoktur.


    Çözüm:

    1- Ürünün şartsız şekilde iade alınması,
    2- Ürünün ayıplı ürün statüsüne alıp, muadil ürün ile değiştirilmesi,
    3- Çizgi Elektronik'in pinleri müşteri memnuniyeti adına çalışır duruma getirmesi, ya da soketi değiştirmesi,
    4- Tüketici mahkemesine başvurulması.


    Umarım kısa süre de sorunun çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Colonel GUILE -- 30 Aralık 2013; 20:12:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Colonel GUILE

    Öncelikle geçmiş olsun, konuda okuduklarıma göre yorum yazacağım;

    1- Elinizde cpu yokken anakartı önceden sipariş ettiniz, dolayısıyla cpu takma vb. bir işlemde bulunmadan bu pinlere zaten zarar vermeniz olanaksızdır.

    2- Ürünün siparişini verdikten 2 gün sonra size hafta sonu ürün gelmiş ve çalıştığınızdan dolayı cumartesi akşam kontrol edebilmişsiniz ve bu durumda anakartın soket pinlerinin hasarlı olduğunu tespit etmişsiniz, firma aynı gün bu ürünü yollamanız doğrultusunda iade de sorun çıkmayacağını belirtirken, ürünü cumartesi ya da pazar günü nasıl kendilerine ulaştıracağınız konusunda da fikir verseymiş, ürünü müşteri hangi gün ve saat teslim aldı buna bakmadan, bu tür yorumların yapılması tamamen yanlıştır.

    3- Ürünün aynı gün geri gönderilmesi ile iade onaylanırken, ürünü 4.gün yollanarak iadesinin mümkün olamayacağı oldukça usulsüzdür, o zaman ürün geldiğinde pinlerine bilerek zarar verelim ve iade talebinde bulunalım, Çizgi Elektronik'in yaptığı açıklamadan bu anlaşılıyor.

    4- Ürünün kullanıcı hatası olup olmadığını neye göre belirliyorlar, bundaki kıstas nedir bununla ilgili bir açıklama neden yok, kaldı ki kullanıcı olarak siz cpu olmadığından dolayı anakartın soketine nasıl zarar vermiş olabilirsiniz, hemen cevap vereyim, tepeniz attı sokete tornavida ile daldınız vs..

    5- Firmaya ulaşmaya çalıştınız ancak bu konuda da ciddi sorunlar olduğunu dile getirdiniz, o an firmaya ulaşabilseydiniz bu sorunu iletir ilk iş günün de ürünü kendilerine yollayabilirdiniz.

    6- İnternet üzerinden alınan ürünler de 7 iş günü içerisinde koşulsuz iade hakkı varken, bu tür ayıplı ürün iadesi konusunun servise yansıtılarak müşterinin mağdur edilmesinin hiç bir mantığı yoktur.


    Çözüm:

    1- Ürünün şartsız şekilde iade alınması,
    2- Ürünün ayıplı ürün statüsüne alıp, muadil ürün ile değiştirilmesi,
    3- Çizgi Elektronik'in pinleri müşteri memnuniyeti adına çalışır duruma getirmesi, ya da soketi değiştirmesi,
    4- Tüketici mahkemesine başvurulması.


    Umarım kısa süre de sorunun çözülür.

    kardeş öncelikle yazdıklarımı okumuşun ve yorum yapmışın çok teşekkür ederim

    zaten ilk olarak ikiside saçmaladı
    teknobiyotikteki ilk konuştuğum kişi dedikleri aynen aktarıyorum

    işte elinizde işlemci ve ekran kartı yok niye aldınız açtınız (resmen adam bana geri zekalı dedi aynısını karşıya da söyledim)

    çizginin saçmalığı

    ürün elinize ilk geçtiği gün gönderseydiniz olurmujş 4 gün geçmiş sövecem olamayacak hafata sonu almış olsam cumartesi size hafata sonu mesai saati dışı nasıl ulaşacam

    birde soket resmi çekip yollamış yomuk diye onu bende biliyorum bende zaten yamuk diye yolladım benim bildğimi bana yollamışlar

    soket tamamn değişmiş dün akşam kargoya vereceklerdi ücretsiz olarak tamir etmişler (allah razı olsun ) garanti dışı bırakmışlar

    bende mesaj attım teknobiyotiğe bana ayrıntılı olarak kullanıcı hatasıdır şu sebeblerden dolayı yazı yazın gönderin dedim
    onlarda yazmış çizgiye ben gönderdiğim yazıyı da göndermiş

    çizgi düm kargoya verecekti ürünü vermedi neyi beklediler bilmiyorum ellerinde ürün yapılmış hazır (ben zaten ürünü istemiyorum tamir edeilmiş)

    zaten tüketici hakem heyeti ilede görüştüm sabah işim gereği hafta 4 gün görüyorum adamları sordum bir net cevap gelsin bakalım dedi

    2 mahkemeye verecem yapacak bişey yok

    yok müşteri menuniyeti 7 gün falan hepsi yalan onu anladım hafta sonuna gelince mesai saati dışı ne oalcak belli değil saçmalık

    ilk olarak ikiside topu birbirine attı ortada ben kadım ürün garanti dışı tamir edildi kullanmadığım ürün

    geçen hafta ekran kartı ve işlemciyi alcaktım onların yüzünde 2 haftadır alamadım

    am burda tek olumlu yan önce hiç sallamayan beni suçlayan teknobiyotik tl bile açmadı
    şuanda çok güzel ilgileniyorlar hep olumlu yaklaşıyorlar sanki öncekim konuştuığuma adam düşmandı şimdi süper olumlu biri geldi




  • çizgi elektironik benim kartı onarmış daha önce demiştik soket tamamen değişmiş garanti dışıda bırakmış ücretsiz olarak yaptı bunları :)

    teknobiyotikte istedi benim anakartı tamir den arkadaştan yazılı olarak çizgi elektironik imazalı yazılı bir belge bende aynı şekilde mesaj attım 2 haftadır bunla uğraşıyorum yeter diye ben sadece benim hatalı olduğuma dair yazılı bir belge istiyorum diye adamlar vermemekte ısrar ediyor anlamak mümkün değil

    en sonunda patlıyacan ulan zaten bana 310 tl en fazla kaçar
    çizgi hafta sonu açıkmı bilmiyorum ama sadece bana 4 gün olmuş ilk gün gönderseydiniz olurdu diyen arkadaşı tanışmak istiyorum (sanırım hafta sonuda sorun olursa eve bırakmamızı istiyorlar şirkete gönderene kadar ürünleri)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hadi_be

    çizgi elektironik benim kartı onarmış daha önce demiştik soket tamamen değişmiş garanti dışıda bırakmış ücretsiz olarak yaptı bunları :)

    teknobiyotikte istedi benim anakartı tamir den arkadaştan yazılı olarak çizgi elektironik imazalı yazılı bir belge bende aynı şekilde mesaj attım 2 haftadır bunla uğraşıyorum yeter diye ben sadece benim hatalı olduğuma dair yazılı bir belge istiyorum diye adamlar vermemekte ısrar ediyor anlamak mümkün değil

    en sonunda patlıyacan ulan zaten bana 310 tl en fazla kaçar
    çizgi hafta sonu açıkmı bilmiyorum ama sadece bana 4 gün olmuş ilk gün gönderseydiniz olurdu diyen arkadaşı tanışmak istiyorum (sanırım hafta sonuda sorun olursa eve bırakmamızı istiyorlar şirkete gönderene kadar ürünleri)


    dostum aynı sorunla karşı karşıyayım. Senin sorunun çözüldü mü?




  • vebden al dan asrok z87 killer almıştım cok temiz bir sekilde gelmişti. 3 ay önce
  • kolay gelsin.
  • ne teknobiyotik miş akadaş yaw sogudum yeminle
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.