Şimdi Ara

Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
436
Cevap
22
Favori
16.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU


    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU




    Iga Eyaleti'nden usta bir şinobi Suikastçısı olan Naoe ile tarihi efsanenin güçlü Afrikalı samurayı Yasuke'nin iç içe geçmiş hikayelerini yaşayın. Çalkantılı geç Sengoku döneminin arka planında, bu olağanüstü ikili Japonya için yeni bir çağ başlatırken ortak kaderlerini keşfedecekler.


    Muhteşem kale şehirleri ve hareketli limanlardan huzurlu tapınaklara ve pastoral manzaralara kadar feodal Japonya'nın büyüleyici açık dünyasını keşfedin. Öngörülemeyen hava koşulları, değişen mevsimler ve tepkisel ortamlarda maceraya atılın.


    Kıvrak zekalı ve çevik Naoe olarak, düşmanlar değişen çevrelerine tepki verirken tespit edilmekten kaçınmak için gürültü, ışık ve gölgeleri kullanın. Kunai, shuriken ve sis bombaları kullanarak muhafızların dikkatini dağıtın, yakalama kancanız ve parkur becerilerinizle düşman üslerine sızın ve gizli bıçakla hedeflerinize suikast düzenleyin.


    Karizmatik samuray Yasuke olarak düşmanlarınıza acımasız bir hassasiyet ve güçle saldırın. Saldırmak, engellemek, savuşturmak ve düşmanlarınızı yenmek için savaş odaklı becerilerini kullanın. Japonya'yı zalimlerden kurtarmak için katana, kanabo, yay, naginata ve daha fazlasını içeren geniş silah cephaneliğinde ustalaşın.


    Hayati bilgiler toplamak için dünyayı gezin, keşfedin ve çevrenizi araştırın. Yeni alanları ortaya çıkarmak ve bir sonraki hedefinizi avlamak için konumlar arasında gözünüz ve kulağınız olacak casus ağınızı kurun. Yol boyunca, görevlerinizi yerine getirmenize yardımcı olacak son derece özel becerilere ve yeteneklere sahip birkaç müttefik edinin.


    Şinobi veya samuray olarak oynamaya siz karar verin. Tamamen gerçekçi iki kahramanın tamamlayıcı oyun tarzlarında ustalaşın, her biri kendi ilerlemesine, istatistiklerine, becerilerine ve teçhizatına sahip olduğundan, hangi karakteri tercih ederseniz edin görevlere yaklaşın.






    Geliştirici : Ubisoft Quebec


    Yayıncı : Ubisoft


    Çıkış Tarihi : 20 Mart 2025







    Duyuru Fragmanı :



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONUIGNyoutube
    Check out the reveal trailer for one of the many new Assassin's Creed games that will live under the Assassin's Creed: Infinity umbrella. Codename Red is set in feudal Japan, a historical period frequently requested by fans. In this brief trailer, a Shinobi is seen jumping onto a pitched roof and then unsheathing their hidden blade.
    https://www.youtube.com/watch?v=gD_DemeUuy8



    Sinematik Fragman



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONUUbisoftyoutube
    Assassin's Creed Codename Red becomes Assassin's Creed Shadows. Watch the Official Cinematic World Premiere Trailer on May 15, 9 AM PT.
    https://www.youtube.com/watch?v=vovkzbtYBC8



    Assassin's Creed Shadows: Bilmeniz Gereken 40 Detay ve Ayrıntı


    Yıllardır hayranların feodal Japonya'da geçen bir oyun istemesinin ardından Ubisoft nihayet Assassin's Creed Shadows'u duyurdu. Samuray ve şinobi çağında geçen oyun, seriye zarif katana düelloları ve ninja sanatlarını getiriyor.


    IGN kısa süre önce Assassin's Creed Shadows'a özel bir bakış için Ubisoft Québec'i ziyaret etti ve burada yedi farklı geliştiriciyle neler yarattıkları hakkında konuştuk. Daha fazla bilgi edinmek için derinlemesine röportajımıza göz atabilirsiniz, ancak ayrıntılarınızı hızlı liste formatlarında seviyorsanız o zaman doğru yerdesiniz. İşte Assassin's Creed Shadows hakkında şu ana kadar bildiğimiz her şey.


    Ayar


    - Assassin's Creed Shadows, Japon tarihinin Azuchi-Momoyama döneminde geçiyor. Hikaye 1579'da başlıyor ve 1580'lerin başlarına kadar devam edecek. Bu zaman dilimi, 2015 yapımı Assassin's Creed Syndicate'ten bu yana seride Assassin ve Tapınakçıları 'klasik' formlarında içeren ilk oyun olduğu anlamına geliyor.


    - Bir dizi tarihi figür seferde önemli roller oynuyor. Bunlar arasında Japonya'nın “büyük birleştiricisi” Oda Nobunaga ve Iga klanının usta ninjası Fujibayashi Nagato da yer alıyor.


    - Assassin's Creed Syndicate'te olduğu gibi Shadows'ta da iki ana karakter bulunuyor ve senaryoyu oynarken bunlar arasında geçiş yapabiliyorsunuz. Bu ikili başrollerden ilki, Fujibayashi Nagato'nun kurgusal kızı Naoe'dir. Babası tarafından yetenekli bir şinobi olması için eğitilmiştir.


    - İkinci kahraman ise gerçek bir tarihi figür olan Yasuke'dir. Aslen Afrikalı olan Yasuke, 1579 yılında Portekizlilerle birlikte Japonya'ya gelmiş ve kısa süre sonra Lord Oda Nobunaga'nın emrinde çalışan bir samuray olmuştur. Shadows, geçmişten gerçek bir kişi olarak oynamanıza izin veren ilk Assassin's Creed oyunudur.


    Gizlilik ve Parkur


    - Adından da anlaşılacağı üzere, ışık ve karanlık Assassin's Creed Shadows'un gizlilik sistemlerinin önemli bir parçasıdır. Yeni bir küresel aydınlatma sistemi, düşman görüşünü etkileyen dinamik ışık ve gölgeler yaratıyor.


    - Artık gölgelerde saklanabilir ve hatta fenerleri yok ederek veya meşale taşıyıcılarını öldürerek karanlık yaratabilirsiniz.


    - Kullanıcı arayüzündeki bir ışık ölçer, tamamen görünürden tamamen gizlenmişe kadar ne kadar iyi gizlendiğinizi gösterir.


    - Hizmetkârlar, siviller ve düşmanlar arasında sıralanan yeni bir NPC türüdür. Savaşamasalar da takviye çağırabilir ve alarm verebilirler. Kendi devriye rotaları var ve geceleri fener taşıyorlar.


    - Artık daha pasifist bir oyuna olanak tanıyan, gizli bir indirme gerçekleştirirken düşmanları bayıltma seçeneği var.


    - Artık yüzüstü pozisyonda yerde sürünebilirsiniz, bu da daha düşük bir profil sergilemenize ve küçük açıklıklardan geçmenize olanak tanır.


    - Naoe'nin her çatı kenarına takılabilen bir yakalama kancasının yanı sıra bir dizi başka bağlantı noktası da var.


    - Assassin's Creed Syndicate'teki zipline benzeri yakalama kancasının aksine, bu halat dinamik sallanmaya izin vermek için fizik simülasyonunu kullanır.


    - Kanca, koridorların üstündeki tavan boşluğuna hızla tırmanmak için kullanılabilir ve altınızda devriye gezen düşmanları beklemenizi sağlar.


    - Kartal görüşü geri dönerek duvarların arasından NPC'lerin siluetlerini görmenizi sağlıyor. Düşmanlar kırmızı renkle işaretlenirken, yeni hizmetkârlar turuncu renkle gösteriliyor.


    - Origins, Odyssey ve Valhalla'da alanları keşfetmek ve hedefleri işaretlemek için kullanılan drone benzeri kuş, Shadows'ta mevcut değil. Kendi keşif çalışmanızı yapmanız gerekecek.


    - Bir şinobi olarak Naoe gizlilik konusunda en yetenekli kişidir. Yasuke gizliliği kullanabilir, ancak boyutu ve zırh kaplaması, tamamen sessiz bir sızma gerçekleştirmek yerine hedefleri düşürmek için bu becerileri kullanmakta daha iyi olduğu anlamına gelir.


    Savaş ve RPG Sistemleri


    - Japon savaşının bu döneminde kalkan kullanılmıyordu, bu nedenle teçhizatınız zırhınız dışında herhangi bir savunma seçeneği içermiyor. Kaçışlar ve konumlanma çok önemlidir.


    - Bir samuray olarak Yasuke, gelen saldırıları engellemek ve savuşturmalar yapmak için silahını kullanabilir. Naoe çatışmaya girebilir, ancak engelleyemez veya savuşturamaz - bunun yerine düşman darbelerini 'saptırabilir'. Ubisoft savuşturmalar ve saptırmalar arasındaki farkı açıklamadı, ancak savuşturmalar karşı saldırıları mümkün kılarken, saptırmalar daha kaçamak bir taktik olabilir.


    - Düşman zırhı bir dayanıklılık sistemine sahiptir ve çatışma sırasında kırılabilir.


    - Oyundaki hemen hemen her dekor, silahlarınız tarafından dinamik olarak hasar görebiliyor. Katanalar çalıları ve sepetleri Fruit Ninja tarzı keserek doğru bıçak izleri bırakır. Oklar hassas delme izleri bırakırken, kör silahlar saksıları küçük parçalara ayıracak.


    - Katanalar, kanabō savaş sopası, yari mızrakları, shuriken, kunai ve kusarigama (zincir üzerinde bir orak) dahil olmak üzere döneme uygun birçok silah kullanılabilir.


    - Yasuke, kendisine güçlü bir uzun menzil seçeneği sağlayan arquebus tüfeklerini kullanabilir.


    - Her silahın kendi beceri ağacı vardır. Belirli bir silahı kullanmak için zaman harcamak, onunla olan yeterliliğinizi geliştirecektir.


    - Topladığınız bileşenlerden kendi katananızı yapabilir ve kişiselleştirebilirsiniz. Bir transmog sistemi de teçhizatınızı tam olarak istediğiniz gibi görünecek şekilde uyarlamanıza olanak tanıyacak.


    - Aktif savaş becerileri geri dönüyor ve dünyada Ninja Parşömenleri bulunarak açılıyor.


    - Yasuke ve Naoe'nin ayrı yetenek ağaçları ve teçhizatları var, ancak XP'yi, toplanan silahları ve kaynakları paylaşıyorlar.



    Dinamik Dünya ve Mevsimler


    - Assassin's Creed Shadows, Anvil oyun motorunun yeni güncellenmiş bir sürümü üzerine inşa edilmiştir. Yeni teknoloji, küresel aydınlatma, yeni kırılabilir aksesuarlar, daha ayrıntılı varlık ağları ve çok daha az pop-in ile daha iyi aydınlatma sağlar.


    - Yeni Anvil güncellemesi, dünyanın ilkbahar, yaz, sonbahar ve kış boyunca ilerlediğini gören bir mevsim sistemine izin verdi. Mevcut mevsim, tarihsel doğruluğu korumak için kampanya boyunca ilerlemenize göre belirlenir, ancak her dönemin özgünlük duygusu yaratmak için geçtiği 'adımlar' vardır.


    - Her mevsim, oynanışla bağlantılı benzersiz özelliklere sahiptir. Örneğin, bitkilerin çiçek açtığı ilkbahar ve yaz aylarında saklanmak için çalılar ve uzun otlar olacaktır. Daha sonra, sonbahar ve kış aylarında, bu bitkiler ölecek ve böylece saklanma noktaları ortadan kalkacaktır. Kışın su da donar, bu da havuzlara ve göletlere girmenizi engeller. Çatı kenarlarında buz sarkıtları oluşur ve rahatsız edildiklerinde düşerek konumunuzu ele verebilirler.


    - Mevsimler NPC davranışlarını da etkiler. Yaz aylarında, düşman samuraylar sizi aramak için çalıların arasından geçer. Kışın, düşmanlar ateşlere ve sıcak yerlere yakın dururlar ve potansiyel olarak gitmeniz için yeni, daha soğuk yollar açarlar.


    - Tamamen dinamik bir hava durumu sistemi, hem bölgeye hem de mevsime göre uygun iklim koşullarını sağlar. Derin sis, uğuldayan rüzgarlar ve kar gibi şiddetli hava koşulları düşmanın görüşünü ve sesini etkiler. Fırtına, ayak izlerinizi gizlemek için bir fırsattır.


    - Dünya şaşırtıcı derecede ayrıntılı bir ekoloji sistemine sahiptir. Örneğin ilkbaharda rüzgâr, ağaçlardan yayılan polenleri savurarak gerçek bir ekosistemi taklit ediyor.


    - Harita, Assassin's Creed Origins'te yer alan haritaya benzer boyutta ve Japonya'nın orta bölgesini taklit ediyor.


    - Harita, Iga (shinobilerin evi), Arima (büyük bir savaşın yeri) ve Omi (bir tarım “ekmek sepeti” bölgesi) dahil olmak üzere Japonya'nın gerçek tarihi eyaletlerine dayanan bölgelere ayrılmıştır.


    - İkonik senkronizasyon noktaları geri dönüyor, ancak yeniden tasarlanmış bir şekilde. Tepeye tırmanmak artık haritanıza çok sayıda simge yerleştirmiyor veya bölgenin dönen 'drone' çekimini tetiklemiyor. Bunun yerine, bu görüş noktasından, vurgulanan ilgi çekici noktalar için bölgeyi araştırabilir ve daha sonra yere geri döndüğünüzde arayabilirsiniz.


    - Ubisoft bu sefer daha az simge olmasını istediğini ifade etti ve bu da bunu yerine getirmenin bir yolu gibi görünüyor. Neyse ki, bu küçük değişikliğe rağmen, senkronizasyon noktaları hala hızlı seyahat yerleri olarak işlev görüyor.


    - Shadows, şehirleşmenin, ticaretin ve savaşların geliştiği bir dönemde geçiyor. Bu da kasabalar, ticaret karakolları, çiftlik arazileri ve neredeyse 1:1 ölçekte işlenmiş devasa kaleler de dahil olmak üzere çok çeşitli konumlara olanak tanıyor. Bu yerleşim alanlarının ötesinde dağlar ve ormanlar yer alıyor.


    Suikastler ve Görevler


    - Shadows, büyük ölçüde hedeflere odaklanan doğrusal olmayan bir senaryo içeriyor. Ubisoft, bu hedefleri istediğiniz sırayla takip etmekte özgür olacağınızı söylüyor.


    - Bazı hedefler dünyada basitçe var olur ve önce onları araştırmadan ve avlamadan organik olarak onlara rastlayabilirsiniz. Diğerleri ise daha yapılandırılmış sızma tarzı oynanışa sahip.


    - Ubisoft biraz daha kontrollü davranarak daha ödüllendirici bir yolculuk yaratmayı amaçlıyor. Kampanya hala hedef odaklı olsa da stüdyo, oyunculara bir sonraki adımda nereye gideceklerini açıkça söylemek yerine onları doğru yöne itmek için ipuçları kullanarak daha fazla oyuncu özerkliği sağlamayı umuyor.


    - Ana görevlerin çoğu Yasuke ya da Naoe olarak tamamlanabiliyor ve bu da yaklaşım özgürlüğü sağlıyor. Bununla birlikte, her iki karakterin de yalnızca kendileri tarafından oynanabilen kendi özel görevleri ve ısmarlama giriş görevleri vardır.


    - Yan görevler ve dünya aktiviteleri ana senaryo dışında da mevcuttur. Dünyada bulunabilecek kayda değer şeyler arasında kaleler, tapınaklar, türbeler ve sanat eserleri yer alıyor.


    - Hedefleriniz hakkında istihbarat toplamak için görevlere gönderilebilecek ajanlarla bir casus ağı kurabilirsiniz.

    Sizin ve müttefiklerinizin toplanabileceği bir sığınak var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 10 Ocak 2025; 14:36:29 >







  • @nier dediği gibi brazilya psn de 2150 gibi rakama geliyor 🤌🏻


    Oyunu almak isteyen arkadaşlar içinde kaynak olsun 🔥



    burdan kod alabilirsiniz ⬇️


    mtc game
    Playstation Gift Card Brasil Store Buy | Instant Delivery - MTCGAME
    https://www.mtcgame.com/playstation-network/psn-card-brasil-br

    Bu bilgiler ile hesap açabilirsiniz ⬇️


    Assassin's Creed Shadows: Feodal Japonya'ya Kısa Bir Bakış



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONUUbisoftyoutube
    Learn more about the world of Assassin’s Creed Shadows: https://www.assassincreed.com/shadows Watch our Feudal Japan Sneak Peek video broadcasted during Apple WWDC 2024. Get a small glimpse of the world of Assassin’s Creed Shadows, launching November 15th About Assassin’s Creed Shadows: In Assassin’s Creed Shadows, you will live the intertwined stories of Naoe, an adept shinobi Assassin from Iga Province, and Yasuke, the powerful African samurai of historical legend. Against the backdrop of the turbulent late Sengoku period, this remarkable duo will discover their common destiny as they usher in a new era for Japan. From chaos to purpose, from darkness to light. A new Creed rises over Japan. About Ubisoft: Ubisoft is a creator of worlds, committed to enriching players’ lives with original and memorable entertainment experiences. Ubisoft’s global teams create and develop a deep and diverse portfolio of games, featuring brands such as Assassin’s Creed®, Brawlhalla®, For Honor®, Far Cry®, Tom Clancy’s Ghost Recon®, Just Dance®, Rabbids®, Tom Clancy’s Rainbow Six®, The Crew® and Tom Clancy’s The Division®. Through Ubisoft Connect, players can enjoy an ecosystem of services to enhance their gaming experience, get rewards and connect with friends across platforms. With Ubisoft+, the subscription service, they can access a growing catalog of more than 100 Ubisoft games and DLC. For the 2023-24 fiscal year, Ubisoft generated net bookings of €2.32 billion. To learn more, please visit: www.ubisoftgroup.com. © 2024 Ubisoft Entertainment. All Rights Reserved. Ubisoft and the Ubisoft logo are registered trademarks in the US and/or other countries.
    https://www.youtube.com/watch?v=6Ci-skojW0M

    Ghost of Tsushima gibi olsaydı bu sefer insanlar dicekti ki; GoT dan kopyalama yapıştır yapmışlar. FromSoftware tarzına kaysalar o da suç olurdu. Ubisoft her türlü linç edilecekti, kaçarı yok.


    Aynı şekilde Naughty Dog'da TLOU PART II için yaşamıştı. Neil dedi, bu bizim yazdığımız hikaye isteyen beğenir, isteyen beğenmez millete yol vermişti.

    Spoiler,

    mesajı görmek için tıklayın.
    Joel'in ölmesi, Ellie ve Dina'nın sürekli romantizm'i gösterilmesi insanlar tarafından linç edildi hatta Neil'e ve yazarlara ne kadar ağır hakaretler edilmişti Abby'i canlandıran hatunu millet ölümle tehdit etmişti. He oyun kötü müydü alakası yok. Teknik, animasyon, grafik olarak üstüne verebilecek oyun yok. Hala benim için 1. sıradadır.
  • Sonunda uzun zamandır beklediğim Japonya'da geçen bir AC duyuruldu hele şükür.  

  • Ghost of Tsushima gibi mi olacak acaba. :)

  • Feodal Japonya'ya Giden Yol


    Çeviridir :


    Assassin's Creed, Antik Yunanistan ve Mısır'dan Sanayi Çağı Londra'sına ve Devrimci Paris'e kadar dünyanın her yerinden oyuncuları aldı. Ancak Animus'u uzak yerlere ve zaman dilimlerine seyahat etmek için kullandığımızdan beri, hayranlar feodal Japonya'yı ziyaret etmek istiyorlar ve sonunda RED onları oraya götürmeyi vaat ediyor. Ama neden şimdi, 15 yıl sonra?


    Côté, "Artık ele alınması daha zor olan bir konuyu ele alacak uzmanlığa ve bilgiye sahip olduğumuzu hissediyorum," diye itiraf etti. "Evet, daha önce Japonya'yı yapmak istedik, ancak bence takımlar, tarihi araştırma yöntemlerinde, bizimkinden çok farklı olan bu kültüre gerçekçi hissettirecek şekilde yaklaşmalarını sağlayan bir olgunluk düzeyine ulaştı. Assassin's Creed'de hem kültür hem de ortamlara yaklaşma şeklimiz. Bunun gerçekten çivilememiz gereken bir ortam ve kültür olduğunu düşünüyoruz. Kesinlikle istisnai bir ürüne ihtiyacımız var. İnsanların sahip olduğu yüksek beklentiler göz önüne alındığında ve bu Her zaman sahip oldum, ekibe sahip olduğumuzu hissediyorum, bilgimiz var, olağanüstü kaliteli bir ürünü destekleyebilecek araştırma yapısına sahibiz."


    Mirage, serinin köklerine bir dönüş olsa da, RED, ikinci dönemini belirleyen RPG türüne geri dönecek. Ama Assassin's Creed'in üçüncü döneminde sağlam bir şekilde kamp kurduğuna göre nasıl gelişecek?


    Côté, "Yaratıcı ekiplerimizin üzerinde çalıştıklarını çok fazla mahvetmek istemiyorum" diyor. "Ancak, teknolojik bir bakış açısından, bunlar, Anvil boru hattının bu yeni yinelemesi ile üzerinde çalıştığımız tüm iyileştirmelerle, aslına uygunlukta muazzam bir artıştan yararlanacak oyunlardır, bu yüzden bunun çok iyi olduğunu hayal edebilirsiniz. RPG'lere yeni nesil yaklaşım, en azından grafiksel doğruluk açısından, ancak Ubisoft'ta RPG'ler açısından yapabileceğimizin en iyisini özetlemek için Odyssey ve Valhalla'dan edindiğimiz tüm öğrenmeleri alacak. "


    Zaman Çizelgesini Ayarlama


    Côté, Assassin's Creed'in hedefi her zaman yeni deneyimlere sahip insanları şaşırtmak olabilir, ancak bunun artık her şeyi gizli tutmak için bir neden olmadığını söylüyor. Côté, "Sektör çevremizde değişiyor" diyor. "Geçmişte yaptığımız gibi çok kısa bir döngüde, duyurduğumuz ve altı ay içinde raflarda olan projeleri duyurabileceğimizi veya duyurmamız gerektiğini düşünmüyorum. Hayranlarımızla farklı bir sohbete girmek istiyoruz. onların geri bildirimlerini daha erken dinleyebilir, dikkate alabilir ve oyunlarımızı ve bize verdikleri geri bildirimlere göre oluşturmak istediklerimizi geliştirmeye devam edebiliriz."


    Yeni oyunları erken duyurmak, oyuncu geri bildirimi toplamak için harika bir yoldur, ancak gelecekteki Assassin's Creed oyunlarının geliştirme döngüsünü uzatmak, geliştirme ekiplerinin hayranları dinlemesine, teknolojilerini geliştirmesine ve gelecekte daha parlak oyunlar yayınlamasına olanak tanır. Mirage, Assassin's Creed Valhalla'dan üç yıl sonra 2023'te piyasaya çıktığında, ana seri Assassin's Creed oyunları arasındaki en uzun süre olacak. Côté'ye göre, bu kasıtlı bir karar ve oyuncuların bekleyebileceği bir şey. Assassin's Creed Mirage, nesiller arası son oyun olacak. Assassin's Creed Codename RED ile başlayarak, oyunlar özellikle mevcut nesil konsollar için geliştirilecek; Aradaki fazladan zaman, geliştirme ekiplerinin daha parlak bir deneyim sunmak için Anvil motorlarını geliştirmelerine olanak tanır.


    Côté, "Daha önce Assassin's Creed'deki her geliştirme döngüsü için ortalama üç yıl sürdüğümüz gibi, geliştirme modelimizi ekiplerimiz için daha sürdürülebilir hale getirmek için de değiştiriyoruz" diyor. "Dolayısıyla, insani ve teknolojik bir bakış açısıyla onları daha sürdürülebilir kılmak için daha uzun geliştirme döngülerine geçiyoruz, böylece gerçekten birbirimizin omuzları üzerine inşa edebilir ve ardından oyunlarımızı daha uzun bir süre destekleyebiliriz."


    Kaynak :



    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
    Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONUnews.ubisoft.com
    The Future of Assassin's Creed: Feudal Japan, Standalone Multiplayer, & Much More
    https://news.ubisoft.com/en-us/article/227nBAMiGtBTXKouvVkNyF/the-future-of-assassins-creed-feudal-japan-standalone-multiplayer--much-more




  • Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU
  • Bu görseli görünce bile tüylerim diken diken oluyor. Japonca dublaj oynamak için kuduruyorum adeta.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekanlar belki bir miktar benzeyebilir ama Tsushima`da bir Samurayı oynuyorduk bunda ise bir Ninja`yı yönlendirecekmişiz. Oynanış olarak benzer olacağını hiç sanmam.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Büyük ihtimal oynamak için 2024 - 2025 gibi bir zaman aralığı olacak gibi duruyor. :)

  • Oyunun dünyasında kaybolmak istiyorum, açık dünyada yapabileceklerimizin sınırı olmasın, gözümüzün gördüğü her yere gidebilelim, fizik ve grafikleri o kadar muhteşem olsun ki attığımız her adımdan zevk duyalım, hikayesi iyi olsun, oyun temasını iyi yansıtsın, kendine özgü tınılar kulağımıza çalınsın, mimarisiyle bizi Japonya'ya çekebilsin, bölgeleriyle, NPC'leriyle, dünyada random oluşan hava şartlarıyla, 4 mevsimi ile bizi dünyasına inandırsın, ve son olarak oyun Türkçe alt yazı çıksın. (boş bir temenni ama dile getiriyoruz işte)

    Yapılmayacak şey değil, Quebec 2.5 yılda Syndicate yaptı, en büyük AC oyunu Odyssey'i yine bunlar yaptı, ve bunların hepsini yine 2 - 3 yılda yaptılar, hatırlatırım Odyssey'de de muazzam bir emek vardı, oyunda basit bir yan görevin dahi sunumu vardı, anlatıma önem veriyorlar, şahsen Syndicate'te güzeldi, Unity'nin hemen ardından çıkması talihsiz olmuştu, ilk 2 karakterle oynama fikrini getirdiler, Jacob'un şapka takıp çıkarması, istediği zaman Assassin's olması güzel inceliklerdi, bunca yıl düşünülmesi gereken ne varsa hep Quebec düşünüp yaptı, Ashraf Ismail'de seriye birey olarak çok şey kattı Montreal olarak, ama Quebec iyi Assassin's Creed'lere imza attı.

    Peki bu oyundan niye bu kadar şey bekliyorum?

    1) Oyun tamamen yeni nesil odaklı olacak, Black Flag ile Unity'i düşünün, aynı farkın daha fazlası Mirage ve Codename Red arasında olacak.

    2) Quebec bu oyunu muhtemelen Odyssey'den beri, yani 2018'den beri harıl harıl geliştiriyor, hadi dinlendiler şu bu diyelim 2019 başından beri çalışıyorlar, Odyssey gibi devasa bir yapımı adamlar çok kısa sürede yaptı, Codename çıktığında minimum 5 yıldır geliştirilmiş olacak, bu da Odyssey'e verilen emeğin tam 2 katı demek.

    3) Ubisoft Ghost of Tsushima'nın başarısını gördü, Sucker Punch'ın yaptıklarının daha iyisini yapmaya çalışacaklar, yapamazlarsa kıyas olacağından altta kalmaları kabul edilebilir bir durum olmayacak, bu sebeple en iyisini yapmaya odaklanacaklar, sunum esnasında da AC'ye olan sevgilerine ve hırslarına şahit olduk.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Press a Key -- 12 Eylül 2022; 1:16:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Press a Key kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum hocam. Montreal stüdyosunun yaptığı AC'lerden ziyade Quebec stüdyosunun işlerini daha çok seviyorum. Bir de dediğin gibi ilk yeni nesil AC oyunu olacak. YAlnız bildiğim kadarıyla bu adamlar Odyssey'den sonra Immortals Fenyx Rising oyununu yaptılar. Red'i ne zamandan beri yapıyorlar bilmem. Umarım en geç 2024'te çıkar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Press a Key

    Oyunun dünyasında kaybolmak istiyorum, açık dünyada yapabileceklerimizin sınırı olmasın, gözümüzün gördüğü her yere gidebilelim, fizik ve grafikleri o kadar muhteşem olsun ki attığımız her adımdan zevk duyalım, hikayesi iyi olsun, oyun temasını iyi yansıtsın, kendine özgü tınılar kulağımıza çalınsın, mimarisiyle bizi Japonya'ya çekebilsin, bölgeleriyle, NPC'leriyle, dünyada random oluşan hava şartlarıyla, 4 mevsimi ile bizi dünyasına inandırsın, ve son olarak oyun Türkçe alt yazı çıksın. (boş bir temenni ama dile getiriyoruz işte)

    Yapılmayacak şey değil, Quebec 2.5 yılda Syndicate yaptı, en büyük AC oyunu Odyssey'i yine bunlar yaptı, ve bunların hepsini yine 2 - 3 yılda yaptılar, hatırlatırım Odyssey'de de muazzam bir emek vardı, oyunda basit bir yan görevin dahi sunumu vardı, anlatıma önem veriyorlar, şahsen Syndicate'te güzeldi, Unity'nin hemen ardından çıkması talihsiz olmuştu, ilk 2 karakterle oynama fikrini getirdiler, Jacob'un şapka takıp çıkarması, istediği zaman Assassin's olması güzel inceliklerdi, bunca yıl düşünülmesi gereken ne varsa hep Quebec düşünüp yaptı, Ashraf Ismail'de seriye birey olarak çok şey kattı Montreal olarak, ama Quebec iyi Assassin's Creed'lere imza attı.

    Peki bu oyundan niye bu kadar şey bekliyorum?

    1) Oyun tamamen yeni nesil odaklı olacak, Black Flag ile Unity'i düşünün, aynı farkın daha fazlası Mirage ve Codename Red arasında olacak.

    2) Quebec bu oyunu muhtemelen Odyssey'den beri, yani 2018'den beri harıl harıl geliştiriyor, hadi dinlendiler şu bu diyelim 2019 başından beri çalışıyorlar, Odyssey gibi devasa bir yapımı adamlar çok kısa sürede yaptı, Codename çıktığında minimum 5 yıldır geliştirilmiş olacak, bu da Odyssey'e verilen emeğin tam 2 katı demek.

    3) Ubisoft Ghost of Tsushima'nın başarısını gördü, Sucker Punch'ın yaptıklarının daha iyisini yapmaya çalışacaklar, yapamazlarsa kıyas olacağından altta kalmaları kabul edilebilir bir durum olmayacak, bu sebeple en iyisini yapmaya odaklanacaklar, sunum esnasında da AC'ye olan sevgilerine ve hırslarına şahit olduk.

    Ubisoft, mekan tasarım, görsellik, atmosferi mükemmel yapar ondan şüphemiz yok hikaye de ortalama olur ama tabi belli de olmaz gerçekten o eski AC hikayeleri gibi olursa öff zevkten dört köşe olurum. Ben baya çoştum bu habere ölmeden önce yıllardır bir Japonya veya Çin'de bir AC bekliyordum sonunda beklediğim oldu. Türkçe çıkarsa enfes olur da pek ümitli değilim. Mirage da olsaydı buna da gelirdi kesin de yok gelmez ya. Japonca dublaj + Türkçe altyazılı keyiften ölürüm her halde.  


    Ghost of Tsushima'nın ekmeği yenmesi lazımdı zaten, Ubi bunu yapmadan duramazdı.  2024 Sonbahar döneminde bekliyorum.





  • Ubisoft’un Türkçe dil desteği konusunda izlediği politikayı aklım almıyor. Online rekabetçi oyunlarına Türkçe dil desteği verirken (Hyper Scape gibi patlayan bir oyuna bile) en çok Türkçe dil desteği gerektiren, hikaye odaklı Far Cry ve Assassin's Creed serilerini bundan muaf tutuyor. Dilerim ileride bu durum değişir, ama benim de pek ümidim yok.

  • Oyun sadece yeni nesle mi çıkacak?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mirage sonrası çıkacak Feodal Japon dönemi ve Orta Çağ (Cadı) döneminde geçicek oyunlara da TR altyazı desteği göreceğimizi ihtimal veremiyorum. Sony dışında Türkçe çıkartan firma yok gibi bir şey ufak tefek indie oyunları saymıyorum. Arada bir kaç büyük firma Türkçe çıkartıyor. (CD Projekt, Techland vs) gibi. Ülke zaten büyük devalüasyonda, bu saatten sonra X firması oyununu Türkçe çıkartmak istese bile satacağını düşünmez artık. Uzun oynanabirliği olan veyahut gerçekten sağlam AAA single oyunlar harici parayı da çar çur etmemek lazım. Oyun fiyatları hem PC hem konsollar da artık aynı seviyeye eşitlendi. Artık en uzun götürecek sistem neyse onu alıp, plus extra veya gamepass ise neyse oradan yararlanıp sağlam dediğimiz baba oyunları da bir şekilde alıcaz artık.


    @bro89 : Eski nesile de çıkıyor. PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series ve PC




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Foxx Mulder -- 11 Eylül 2022; 23:24:0 >




  • Evet. Mirage'dan sonra çıkacak olan bütün ana AC oyunları sadece Ps5, Xbox Series ve Pc'ye çıkacak diye açıklandı. Mirage eski nesle de gelecek olan son AC oyunu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 sene önce söylediğim şeyi Ubisoft nihayet yapacak. Uzakdoğu temamız eksikti, ninja yoktu diyordum. Bir tek 2.5D oyununda gördük onu. Nihayet bir AAA sürümü geliyor. Odyssey yapılana kadar bu oyun yapılmalıydı aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam emin miyiz sizden sonraki arkadaş sadece yeni nesle çıkacak demiş? 🙂

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam okumanız yok mu? arkadaş benim dediğimin aynısını demiş. Tekrar okuyun. Assassin's Creed Shadows | PS5 | ANA KONU 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Codename red için sormuştum ben. O mirage ten sonra hiçbir oyun cikmayacak demiş. Codename red mirage den sonra çıkmayacak mı? Okumam yazmam var şükür. Kusura bakma rahatsız ettiysem. Bundan sonra da cevaplamazsın yorduysam.

    Ayrıca benim sorum bu oyun sadece yeni nesle mi çıkacak? Arkadaşın cevabı da evet. Yani eski nesle çıkmayacak demiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThomasAngelo89 -- 12 Eylül 2022; 11:8:16 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • trident02 kullanıcısına yanıt
    Aynen bak onu unutmuşum, 2020'de Fenyx Rising yaptılar bir de, yine 2020 desek 4 yıl geliştirmiş olacaklar, tabi en iyi ihtimal olan 2024 Ekim'den hesaplarsak :)

    Valhalla'da mesela 14 stüdyo Montreal'e destek çıkmıştı, Quebec'te de benzer bir şey olursa 4 yıl bir AC için çok fazla bir süre zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.