Şimdi Ara

Assassin's Creed IV: Black Flag (2013) [ANA KONU] (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.825
Cevap
18
Favori
143.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2K

    Seriyi bana kalırsa bitirdiler hocam ne yazık ki ilk iki oyun ve Brotherhood gerçekten zekice yazılmış senaryoya sahip ve o zamanlar farklı gelen dinamiklere sahipti ama artık kaç sene oldu kaç oyun oldu hala hep aynı şey. Bir sürü örnek verilebilir ama en basitinden hala her oyunda 3-4 saat ana konu başlamıyor ve oyun bize ilk defa PC başına geçmiş insan muamelesi tadında training yaptırıyor. Black Flag gerçekten güzel bir oyun yanlış anlaşılmasın ama hala aynı dövüş dinamikleri hiç bir yetenek gerektirmiyor yani 60-70 kişiyi çok rahat alırsınız hiç zorlanmadan ve bir suikastçı oyununda bu çok göze batıyor. Yani ben neden gizlenmeye ihtiyaç duyayım nasıl olsa herkesi patır patır öldürebilirken daha çok Hitman gibi olsa daha iyi olur diye düşünüyorum Hitman'de hele yüksek zorlukta iki kurşun ile iniyoruz ve bu oyuna heyecan katıyor, gizli ilerlemeye ekstra çaba harcıyoruz. Bir de spoiler vermeyeceğim oynamayan arkadaşlar korkmasın Animus'a getirdikleri yeni mantık nasıl bir saçmalıktır artık iyice suyu çıktı diye düşünüyorum.

    Oyuncu gözünden bakılınca; eksiklikler, olması gerekenler, olması durumunda tat katacak özellikler saymakla bitmiyor sizin de yazdıklarınız üzere. Hitman'den örneklediğiniz gibi, oyuna eklenecek zorluk seviyeleri ile; normal seviyede mevcut dinamikler, hard seviyede birkaç darbe, veteran seviyede ise tek bir kritik darbe ile ölen bir karakter; oyunu her seviyede oyuncu kitlesine hitap eder duruma getirebilir.

    Seviyeler arası değişken kriterler elbette daha çabuk ölmeyle sınırlandırılamaz;

    -Daha kolay tespit edilme (Tail görevlerinde takip ettiğimiz hedefin önüne çatıdan düşsek, 5 saniye bakmaya devam ediyor ve hızla koşup görüş açısından çıkmamız durumunda, hiçbir şey yokmuş gibi yoluna devam ediyor...)
    -Daha fazla defans ve atağa sahip devriyeler (En fazla 3-4 kişiyle karşılaşılması durumunda tek çare kaçmak olmalı)
    -Yukarıdaki unsurlarla birlikte, harita ve oyun geneline yayılmış aranma seviyesi (Üst düzey devlet görevlilerini, şehrin ortasında, adamlarının gözü önünde öldürdükten sonra; quest bitiminde elimizi kolumuzu sallaya sallaya hiçbir şey yokmuş gibi geziyoruz...)

    Yukarıda yazdığım 3 kriterin birlikte devreye sokulması durumunda, nispeten de olsa oyuna bir heyecan, zorluk ve ciddiyet gelecektir. Standart oyun dinamiklerini bu seviyeye çekmektense; Easy/Normal/Hard/Veteran şeklinde orantılanması durumunda; mevcut hitap edilen kitlede bir kayıp olmayacağı gibi, artış bile olacaktır.

    Buraya kadarki kısım dinamiklerle ilgili ki senaryo ve kurgu kısmına girmek bile istemiyorum.

    Splinter Cell serisi, NFS Serisi, CoD serisi, Red Alert serisi, Diablo serisi... gibi farklı kulvarlarda birçok harika oyunun; günümüzde çıkan son oyunlarıyla birlikte geldiği noktaya baktığımız zaman; "yapmıyorlar" mı, "yapamıyorlar" mı diye düşünmeden de edemiyor tabi insan.

    @2K





  • ANDREI kullanıcısına yanıt
    Yapmak işlerine gelmiyor biraz da hocam :) Aynı oyunu ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorlar reklamlar ile şişirip, sıfırdan çoğu şeyi tasarlayıp para harcamak yerine, elimizdeki nasıl olsa satıyor diyorlar. Son 6-7 senedir devam eden bir moda bu, birazda eski nesil konsolların limitlerinden kaynaklı olan. Ama isteyen yapıyor arada gene Rockstar'ın açık dünya tarzı oyunları her çıktığında sallıyor piyasayı. İnsanlarda aldıkları için fazla umursamadan döngü tamamlanıyor.

    AC oyunları gerçekten müthiş kolaydır, en zoru ilk oyundu herhalde oda kontorllerden kaynaklanıyordu biraz. 2 ve ek paketlerinde yüksekten düşme dışında anca şaklabanlık yaparken öldüm (Papa muhafızlarını süpürgeyle dövmeye çalışırken mesela :)) Dövüş sistemini tam Batman tarzı yapsalar ve düşmanlara biraz daha güç ve ekipman verseler büyük oranda dövüş kısmı çözülür. 4. oyunda ve Revelationstaki keskin nişancılar şeklinde düşmanların bize nefes aldırmaması lazım. Birde sadece üst rütbeli tipler bilmesin dövüşmeyi, erlerde bir iki darbe savuştursun. Ayrıca Kill Streak olayı da çok abartı, direkt öldürmek yerine bir hasar bonusu çok daha mantıklı olur. (gene Batman deki x2 gibi)

    Asıl problemler gizlilik safhasında gerçektende, bizi bir kere gören askerlerin bize doğru gelip, araştırması lazım, hele ki yasaklı bölgelerde. Duvarlardan afişleri sökmek sadece normal halka karşı bir önlem olmalı, 500 tanesini indirdiğimiz askerler azda olsa bizi tanımalı gördükleri yerde. İnsanların bazıları herşeyi göze alıp bizi ispiyonlamalı, görevlerde ilerledikçe mekanlardaki koruma sayısı artmalı ve iyice güçlenmeliler. Askerler bağırarak alarm verebilmeli, havaya ateş etsinler veya bizi gördükleri gibi var gücüyle kaçsınlar. 3.oyunda biraz doğru yola girer gibi olmuşlardı ama 4te gene geri adım attılar.Çoğu da dediğin gibi basit bir zorluk seviyesi moduyla eklenebilir oyuna.

    Asıl merak ettiğim Watch Dogs'ta bu olaylar nasıl olacak, her düşmanda ateşli silah ve her yerde kameralar ile biraz daha zor bir oyun bekliyorum ben. Umuyorum en azından :)

    Eklenti: Ayrıca artık kaba kuvveting doruklarında olan suikastçi oynamaktan gına geldi, biraz daha sinsi, geldiği gittiği belli olmayan, hayalet tipinde bir elemanla oynamak seriyi ferahlatabilir. Hitman tarzı "kazalar" üzerine kurulu oynabilmemiz lazım istersek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 24 Şubat 2014; 11:18:20 >




  • Oyun şahane



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridygo -- 24 Şubat 2014; 12:31:27 >
  • oyun bitti serbest dolaşamıyorum yazılar akıp duruyor .

    ne yapmak lazım serbest dolaşmak için
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear72

    oyun bitti serbest dolaşamıyorum yazılar akıp duruyor .

    ne yapmak lazım serbest dolaşmak için

    Cast ekranının tamamını, oyunu kapatmadan izlemeniz gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    quote:

    Orijinalden alıntı: nofear72

    oyun bitti serbest dolaşamıyorum yazılar akıp duruyor .

    ne yapmak lazım serbest dolaşmak için

    Cast ekranının tamamını, oyunu kapatmadan izlemeniz gerekiyor.

    3-5 dk bekleyip çıkmıştım bi türlü bitmemişti

    teşekkürler
  • Rica ederim. Assassin's Creed serisinin meşhur ritüellerinden bu olay, Brotherhood Cast ekranı yarım saati buluyordu

    @nofear72
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDREI

    Rica ederim. Assassin's Creed serisinin meşhur ritüellerinden bu olay, Brotherhood Cast ekranı yarım saati buluyordu

    @nofear72

    evet tam 25 dk bekledi neyseki atltab la allta kaldı
  • beyler bir sorum olacak bu gemiyi en üst seviyeye nasıl getiriyoruz bazı şeyler için altında kırmızı bir yazı çıkıyor mortar ı falan üst yapamıyorum gövde de aynı sekilde
  • beko843 B kullanıcısına yanıt
    planları bulman lazım
    bazıları batıklar içinde diving bell'i kullanarak arıyorsun
    bazılarını da etrafta bulduğun hazine haritalarına bakarak buluyorsun
  • sub kullanıcısına yanıt
    hazine haritalarını youtube'den izleye izleye buluyorum ama çok uzun sürüyor o legendry shipleri yok etmek için illa bir gelişme lazım mı yoksa kaça kaça öldürebiliyor muyuz

    ayrıca savaşa girmeden direk okyanusta ki bir geminin güvertesine çıkıp herkesi öldürsek birşey oluyor mu
  • beko843 B kullanıcısına yanıt
    save'im %89 da kayboldukatan beri oynamıyorum oyunu, legendary shiplere dalamamıştım bilmiyorum

    2. si olmuyor diye hatırlıyorum
  • Arkadaşlar bir cevaba ihtiyacım var.

    Oyun ilk çıktığında indirdim ama ilk medeniyete vardığımız yerde (Havana'ydı herhalde) kamera ortadan değil de yandan bakınca sinirlenip sildim oyunu. Zira sağdan ya da soldan bakan kamera açılarını hiç sevmem. Neyse. Sorun şu; kamera gerçekten sağdan ya da soldan mı bakıyor, eğer öyleyse bu açıyı değiştirme şansımız var mı? Oyunu tekrar indiriyorum da.
  • Bu tüccarla birlikte geldiğimiz şehir varya havana, oradan ayrılınca bir daha dönebiliyormuyuz? Ona göre queste başlamadan tüm chestleri falan hacılıcam :)
  • evet dönebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nén-El

    Bu oyunun dizisini yapmışlar, ilk bölümü izledim gayet kaliteli.

    http://www.imdb.com/title/tt2375692/

    İlk bölümde Nassau'yu gösterdi oyundakiyle birebir aynı neredeyse. Bu arada Blackbeard de var dizide.

    Oyunun dizisi değil kardeş hepsi tarihi karakterler. Nassau adası, Blackbeard, Charles Vane, Rackham , Anne Bonny hepsi gerçek yaşamış ünlü korsanlar.




  • kimi zaman aşırı zor kimi zaman aşırı kolay oyundu

    gemi kısmı için (mortar ve heavy shotu) oyunun %50si bittikten sonra arkadaşım gösterdi öyle farkettim siz düşünün (gemim 1-2 donanım hariç full seviye idi)

    +bence ubisoftun genel politikası bu oyun süresini aşırı uzatmak istemiyor firma yok şu oyunu 100+ saat sürecek şekilde hale getirmek çok kolay olabilirmiş gibi , haritaya göre, oyunun kalitesine göre görevler bomboştu bana göre
    30-40 saat asıl oyun
    6-7 saat freedom cry sürdü.

    Aveline (değişik bir hatunla oynanan play deyip girip baktım, pek oynayasım gelmedi iyi bir şeyse yeşillendirin bakayım)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Better Call Saul

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nén-El

    Bu oyunun dizisini yapmışlar, ilk bölümü izledim gayet kaliteli.

    http://www.imdb.com/title/tt2375692/

    İlk bölümde Nassau'yu gösterdi oyundakiyle birebir aynı neredeyse. Bu arada Blackbeard de var dizide.

    Oyunun dizisi değil kardeş hepsi tarihi karakterler. Nassau adası, Blackbeard, Charles Vane, Rackham , Anne Bonny hepsi gerçek yaşamış ünlü korsanlar.

    Biliyorum hocam. Oyundan hemen sonra aynı ortamın dizisi çıkınca oyunun dizisi dedim.




  • fenerliso kullanıcısına yanıt
    bende de aynı sorun var çözebildiniz mi
  • -Gemideyken sağlık göstergesinin üstünde birbirine çarpık iki kılıç var bu neyin simgesi.
    -Gemi yağmaladıktan sonra iki seçenek çıkıyor ikinciye tıklayınca bu simge kayboluyor.
    -Adalarda yada şehirlerde bu simgenin beyaz gösterildiği adamlar var bunları açıklaya bilir misiniz.
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.