Şimdi arkadaşlar şöyle ufak bir toparlar isek alt viteslerde sarsıntı olayı ayağımızı gazdan çekmediğimiz için vites geçişileri biraz sarsıyor sanırım bunu arabaya alışınca düzeltebiliyoruz. Pekiş sarsma olayı araçı test etme imkanım olmadığı için kafamda canlandıramıyorum dışarıdan bakıldığında belli olucak derecedemi yoksa araçın içinde iken öğle hafif bir sarsma mı? Şimdi bu şanzıman sorun çıkartma olayı nedir kronik bildiğim kadarı ile bir sorunu yok gerekli bakımları geçiktirmeden yaptığımızda sorun çıkartıcağını zannetmiyorum? Açıkcası benim aklımı biraz şu sarsıntı ve ileride easytronic şanzıman kafamı ağrıtırmı diye düşünmeden alamadığım için düz ve easytronic arasında çok kafam karışık. Fazla direksiyon tecrübem olmadığı için birde easytronic daha konforlu ve rahat olması birde spor sürüş modu esp vb. donanım ile gelmesi cezbediyor bunların sizin önerileriniz nelerdir.
Valla bende sizin gibi deneme sürüşü falan yapmadan sırf f/p oranına ve aracın tipine bakarak cdti easytronic aldım.Daha 1 hafta oldu ve 500 km yol yaptım ama şu ana kadar eşya koyma yerlerinin eksikliği haricinde bir şikayetim yok. Vitesten memnunum ve alışınca arabayı sarsma olayı falan yok.Direksiyon ne çok sert ne de yumuşak bana göre tam ideal geliyor ki bu durum kişiye göre değişir elbette.Aynı araçtan kaynımda da var onunki 110 binde ve adam sadece yağını suyunu değiştirip biniyor aracından gayet memnun.Sarsma olayına çok takılmayın öyle acemi şöförün ayağını debriyajdan zınk diye çekmesiyle insanların öne yığılması gibi birşey yok.
quote:
Orijinalden alıntı: LostCoder
Şimdi arkadaşlar şöyle ufak bir toparlar isek alt viteslerde sarsıntı olayı ayağımızı gazdan çekmediğimiz için vites geçişileri biraz sarsıyor sanırım bunu arabaya alışınca düzeltebiliyoruz. Pekiş sarsma olayı araçı test etme imkanım olmadığı için kafamda canlandıramıyorum dışarıdan bakıldığında belli olucak derecedemi yoksa araçın içinde iken öğle hafif bir sarsma mı? Şimdi bu şanzıman sorun çıkartma olayı nedir kronik bildiğim kadarı ile bir sorunu yok gerekli bakımları geçiktirmeden yaptığımızda sorun çıkartıcağını zannetmiyorum? Açıkcası benim aklımı biraz şu sarsıntı ve ileride easytronic şanzıman kafamı ağrıtırmı diye düşünmeden alamadığım için düz ve easytronic arasında çok kafam karışık. Fazla direksiyon tecrübem olmadığı için birde easytronic daha konforlu ve rahat olması birde spor sürüş modu esp vb. donanım ile gelmesi cezbediyor bunların sizin önerileriniz nelerdir.
Easytronicten korkma derim, çok büyük rahatlık doğrusu özellikle sport tuşunun uzun yolda çok faydası var,esp ye gelince ya hiç lazım olmaz ama lazım oluncada hayat kurtarır.
quote:
Orijinalden alıntı: ugur_tasar
quote:
Orijinalden alıntı: LostCoder
Şimdi arkadaşlar şöyle ufak bir toparlar isek alt viteslerde sarsıntı olayı ayağımızı gazdan çekmediğimiz için vites geçişileri biraz sarsıyor sanırım bunu arabaya alışınca düzeltebiliyoruz. Pekiş sarsma olayı araçı test etme imkanım olmadığı için kafamda canlandıramıyorum dışarıdan bakıldığında belli olucak derecedemi yoksa araçın içinde iken öğle hafif bir sarsma mı? Şimdi bu şanzıman sorun çıkartma olayı nedir kronik bildiğim kadarı ile bir sorunu yok gerekli bakımları geçiktirmeden yaptığımızda sorun çıkartıcağını zannetmiyorum? Açıkcası benim aklımı biraz şu sarsıntı ve ileride easytronic şanzıman kafamı ağrıtırmı diye düşünmeden alamadığım için düz ve easytronic arasında çok kafam karışık. Fazla direksiyon tecrübem olmadığı için birde easytronic daha konforlu ve rahat olması birde spor sürüş modu esp vb. donanım ile gelmesi cezbediyor bunların sizin önerileriniz nelerdir.
Easytronicten korkma derim, çok büyük rahatlık doğrusu özellikle sport tuşunun uzun yolda çok faydası var,esp ye gelince ya hiç lazım olmaz ama lazım oluncada hayat kurtarır.
Açıkcası hem konfor açısından hemde gelen ek güvenlik ve sürüş dinamikleri açısından easytronic almayı düşünüyorum. Birde buna fazla direksiyon tecrübesi olmamasını ekliyerekten easytronic şanzımanın daha rahat ve trafik odaklı kullanımda bana ideal olacağını düşünüyorum. Türkiye'de özellikle easytronic (kulaktan dolma sözlerle pek iyi bir izlenimi olmaması) pek tercih edilmemesinin özellikle arıza, sorun çıkartma olasılığın yüksek olması ve sonrasındaki maaliyetin yüksek olması biraz etkili gibi. Ama artık 2008 den sonraki araçlarda bu durum çözülmüş ve 2010-2011 serisi araçlarda yapılan iyileştimeler ile ortadan kalktı diyebiliriz sanırım. İnternette ve forumda yaptığım incelemelr sonrasında kullanıcı yorumlarına bakar isek biraz alt viteslerdeki sarsıntı dışında arıza ve sorun çıkartma durumları neredeyse hiç görmedim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme