Şimdi Ara

Astra 1.3 CDTI Alıcam Birkaç Sorum Var?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle şunu belirteyim motor hastası biriyim yani ehliyeti aldığımdan bu yana 5 yıldır motor kullanıyorum. Artık araç ihtiyaçı olmaya başladığı için araç almaya karar verdim çok araştırdım sıfır en mantıklı fiyat + performans + ekonomi + şıklık açısından Astra 1.3 CDTI Classic III H almaya karar verdim 2-3 ay sonra araçı almayı planlıyorum fiyat konusunda biraz daha ekonomik olucağını düşünüyorum.

    Şimdi
    1- Astra 1.3 CDTI easytronic mi? düz vitesmi alsam? (Çok fazla direksiyon tecrübem yok ama alışmakta lazım bundan dolayı düz almayı düşünüyorum ama yok rahatına bak easytronic al diyenler olabilir işte siz söyleyin ne yapsam mantıklı olur?)

    2- Araç KP olduğu için çok dolu düz viteste bazı araçlarda ESP ve Yokuşta Kalkış Desteğinin olduğunu gördüm doğrumudur.

    3- Düz viteste spor sürüş modu mevcutmu.

    4- Aldığımda cam tavan, IDS+, krem döşeme gibi ilaveler eklemek istiyorum mümkünmüdür.

    5- Sıfır alır iken artı ve opsiyonel neler istemem gerekir.

    Bilgilerinizi paylaşır iseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LostCoder -- 27 Temmuz 2011; 21:03:49 >







  • astra j mi astra h mı düşünüyorsunuz ?
  • sanırım astra classic düşünüyorsunuz, classic e göre cevap veriyorum;

    1- ben easytronik kullanıyorum ve gayet memnunum.. yani rahat kullanım var vites değitirmeyi seven biri değilim

    2- easytornik olmayanlarda esp ve yokuş kalkış desteği yok

    3- spor sürüş modu sadece easytronikte var

    4- opsiyon olmuyor hiç araç neyse o, bişey ekletemiyorsunuz

    5- karter koruma, paspas, ilk yardım seti, koltuk koruma, boya koruma falan isteyebilirsiniz

    yeni astralar için pek bilgim yok ama.. easytronik dediğiniz için classic düşündüğünüzü tahmin ettim.. yenilerde active select çünkü vitesin adı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    sanırım astra classic düşünüyorsunuz, classic e göre cevap veriyorum;

    1- ben easytronik kullanıyorum ve gayet memnunum.. yani rahat kullanım var vites değitirmeyi seven biri değilim

    2- easytornik olmayanlarda esp ve yokuş kalkış desteği yok

    3- spor sürüş modu sadece easytronikte var

    4- opsiyon olmuyor hiç araç neyse o, bişey ekletemiyorsunuz

    5- karter koruma, paspas, ilk yardım seti, koltuk koruma, boya koruma falan isteyebilirsiniz

    yeni astralar için pek bilgim yok ama.. easytronik dediğiniz için classic düşündüğünüzü tahmin ettim.. yenilerde active select çünkü vitesin adı


    Eyw. arkadaşım açıklamalar için teşekkürler. Evet Astra 1.3 CDTI H almayı planlıyorum.

    Spor sürüş modu, esp, yokuşta kalkış, easytronic daha mantıklı gibi duruyor. Benim ehliyet alır iken araç kullanma tecrübem oldu onun dışında yok :) bu yüzden otomatik araç ile daha rahat ederim diye düşünüyorum bir yandanda düz vitese alışsam daha iyi olur sanki ama otomatik daha rahat.
    En azından bu aracı alır iken cam tavan olmasını isterdim ama ekletmem mümkün değilmiş sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LostCoder -- 27 Temmuz 2011; 21:05:47 >




  • BEN DE AYNI ARABAYI İSTİYORUM SİZ HANGİ BAYİLERLE GÖRÜŞÜP FİYAT ALDINIZ MERAK ETTİM DOGRUSU.CÜNKÜ ZAM KAPIDA...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atik82

    BEN DE AYNI ARABAYI İSTİYORUM SİZ HANGİ BAYİLERLE GÖRÜŞÜP FİYAT ALDINIZ MERAK ETTİM DOGRUSU.CÜNKÜ ZAM KAPIDA...



    Valla hocam ben kasım aralığı beklicem hemen almıyorum.

    Birde çok kararsız kaldım şu easytronic ve düz vites konusunda ya... internette çok araştırdım easytronic artılarıda var eksileride özellikle easytronic te trafikte dur kalkların çok olduğu zamanda 1 - 2 vites arası geçişlerde çok yığılmalar oluyormuş adamı rezil edecek kadar ne diyorsunuz? Benim çok fazla direksiyon tecrübem yok bu yüzden düz vites almayı düşünüyorum böyle öğrenmek lazım yoksa olmaz




  • Yığılma mığılma yok hocam benim araç 1300 km oldu ilk zaman alışana kadar bir iki sıkıntı yaşadım ama ayak gaz pedalı tepkilerine alışınca problem olmuyor. Bu vitesi ve aracı beğenmeyenler baba parasıyla havadan araç sahibi olan, formula 1 aracı dışında motor ve vites geçişini tatminkar bulmayan, makas atmayı artistlik yapmayı 1-2 senede bir defa araç pert etmeyi marifet sanan arkadaşlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LostCoder

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle şunu belirteyim motor hastası biriyim yani ehliyeti aldığımdan bu yana 5 yıldır motor kullanıyorum. Artık araç ihtiyaçı olmaya başladığı için araç almaya karar verdim çok araştırdım sıfır en mantıklı fiyat + performans + ekonomi + şıklık açısından Astra 1.3 CDTI Classic III H almaya karar verdim 2-3 ay sonra araçı almayı planlıyorum fiyat konusunda biraz daha ekonomik olucağını düşünüyorum.

    Şimdi
    1- Astra 1.3 CDTI easytronic mi? düz vitesmi alsam? (Çok fazla direksiyon tecrübem yok ama alışmakta lazım bundan dolayı düz almayı düşünüyorum ama yok rahatına bak easytronic al diyenler olabilir işte siz söyleyin ne yapsam mantıklı olur?)

    2- Araç KP olduğu için çok dolu düz viteste bazı araçlarda ESP ve Yokuşta Kalkış Desteğinin olduğunu gördüm doğrumudur.

    3- Düz viteste spor sürüş modu mevcutmu.

    4- Aldığımda cam tavan, IDS+, krem döşeme gibi ilaveler eklemek istiyorum mümkünmüdür.

    5- Sıfır alır iken artı ve opsiyonel neler istemem gerekir.

    Bilgilerinizi paylaşır iseniz çok sevinirim.



    Ben aldım, 1 aydır da kullanıyorum, 750 km oldu. Tavsiyelerim, bildiklerim, gözlemlerim:

    1- Performansından memnun değilim. Alt devirlerde eşek ölüsü gibi. Ayrıca yumuşak kalkış nedir unuttum bu araçta. Örneğin yokuş yukarı iken, frenler otomatik aracı tutuyor, aracı kaldırmak için gaza eepeyce asılmak gerekiyor. Sonra asılmaya devam edersen bu sefer de dizel turbosu çalışmaya başlıyor, araç hızlıca ileri atılıyor, sonra vites değiştiriyr sarsıntılı bir şekilde, sonrasında da benzeri problem devam ediyor.. Yokuş yukarı aman kasis çukur olmasın trafik sıkışmasın demeye başladım..

    2- Yakıt tüketimi malesef şehir içi dikkatli kullanırsam 7.0-7.1 ve biraz daha özensiz kullanımımda 7.3-7.4 litre --bilgisayar verileri- Belki 1000 kmden sonra motoru açmak için otoyola çıkartacağım, ondan sonra düzelebilir. Belki sıccaklardndır. Biraz da 3-4 km. kısa bir hatta kullandığım için olabilir.

    3- + yönü ucuz olması. Ama zaten 2004 teknolojisini pahalıya satmasınlar di mi!

    4- Herşeyi elektronik, ilerde bir sorun çıkartırsa ne yaparım diye şimdiden düşünmeye başladım. Mesela diğer aracımda ve birçok araçta sinyller mekaniktir, bir yöne kırarsanız, direksiyonu çevirdikten sonra mekanik olarak atar. Ama burada elektronik. Bir kademe 3 fasıla sinyal veriyor, 2 kademede ise direksiyonun dönüşünü bekliyor, ama mekanik olarak atma yok, herhalde bir tür kaptör var. Pencereler de öyle.. Belli bir süre basılı tutarsanız otomatik açılmaya-kapanmaya sonuna dek devam ediyor..

    5- Koltukları kalitesiz buluyorum, bagajı eski Golf IV'e göre dar gibi geliyor. Otomatik far güzel. Ön arka sisler var, far yüksekliğini içerden ayarlayabiliyorsun. Astra yaygın araç, her ne kadar servisler garanti vermeseler de komple mercekli ve xenon far alternatif üreticilerin ürünleri bulabiliyorsun. mesela angel eyes farlar.. Garantisi bitince taktırmayı düşünüyorum.

    6- Tek kavramalı yarı otomatik şanzıman vites geçişlerinde -!sarsıntı- yapıyor, ileri geri sallıyor. Hanım kullanacak diye ben çok karışmadım, zaten ucuz diye bunu aldık, ama eğer sarsılmamak istiyorsan 50-52.000 TL verip EDC li Renault veya DSG li Golf veya Skoda-Seat filan.. onların da dizel versiyonu var ise.. EDC li 1.5 litre dizel motorlu Renault Fluence denemiştim, inanılmaz derecede tork kaybı olmadan, dolayısıyla sarsıntı-beşik hareketi olmadan vites değiştiriyordu.

    Senin için hayırlısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustallica


    quote:

    Orijinalden alıntı: LostCoder

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle şunu belirteyim motor hastası biriyim yani ehliyeti aldığımdan bu yana 5 yıldır motor kullanıyorum. Artık araç ihtiyaçı olmaya başladığı için araç almaya karar verdim çok araştırdım sıfır en mantıklı fiyat + performans + ekonomi + şıklık açısından Astra 1.3 CDTI Classic III H almaya karar verdim 2-3 ay sonra araçı almayı planlıyorum fiyat konusunda biraz daha ekonomik olucağını düşünüyorum.

    Şimdi
    1- Astra 1.3 CDTI easytronic mi? düz vitesmi alsam? (Çok fazla direksiyon tecrübem yok ama alışmakta lazım bundan dolayı düz almayı düşünüyorum ama yok rahatına bak easytronic al diyenler olabilir işte siz söyleyin ne yapsam mantıklı olur?)

    2- Araç KP olduğu için çok dolu düz viteste bazı araçlarda ESP ve Yokuşta Kalkış Desteğinin olduğunu gördüm doğrumudur.

    3- Düz viteste spor sürüş modu mevcutmu.

    4- Aldığımda cam tavan, IDS+, krem döşeme gibi ilaveler eklemek istiyorum mümkünmüdür.

    5- Sıfır alır iken artı ve opsiyonel neler istemem gerekir.

    Bilgilerinizi paylaşır iseniz çok sevinirim.



    Ben aldım, 1 aydır da kullanıyorum, 750 km oldu. Tavsiyelerim, bildiklerim, gözlemlerim:

    1- Performansından memnun değilim. Alt devirlerde eşek ölüsü gibi. Ayrıca yumuşak kalkış nedir unuttum bu araçta. Örneğin yokuş yukarı iken, frenler otomatik aracı tutuyor, aracı kaldırmak için gaza eepeyce asılmak gerekiyor. Sonra asılmaya devam edersen bu sefer de dizel turbosu çalışmaya başlıyor, araç hızlıca ileri atılıyor, sonra vites değiştiriyr sarsıntılı bir şekilde, sonrasında da benzeri problem devam ediyor.. Yokuş yukarı aman kasis çukur olmasın trafik sıkışmasın demeye başladım..

    2- Yakıt tüketimi malesef şehir içi dikkatli kullanırsam 7.0-7.1 ve biraz daha özensiz kullanımımda 7.3-7.4 litre --bilgisayar verileri- Belki 1000 kmden sonra motoru açmak için otoyola çıkartacağım, ondan sonra düzelebilir. Belki sıccaklardndır. Biraz da 3-4 km. kısa bir hatta kullandığım için olabilir.

    3- + yönü ucuz olması. Ama zaten 2004 teknolojisini pahalıya satmasınlar di mi!

    4- Herşeyi elektronik, ilerde bir sorun çıkartırsa ne yaparım diye şimdiden düşünmeye başladım. Mesela diğer aracımda ve birçok araçta sinyller mekaniktir, bir yöne kırarsanız, direksiyonu çevirdikten sonra mekanik olarak atar. Ama burada elektronik. Bir kademe 3 fasıla sinyal veriyor, 2 kademede ise direksiyonun dönüşünü bekliyor, ama mekanik olarak atma yok, herhalde bir tür kaptör var. Pencereler de öyle.. Belli bir süre basılı tutarsanız otomatik açılmaya-kapanmaya sonuna dek devam ediyor..

    5- Koltukları kalitesiz buluyorum, bagajı eski Golf IV'e göre dar gibi geliyor. Otomatik far güzel. Ön arka sisler var, far yüksekliğini içerden ayarlayabiliyorsun. Astra yaygın araç, her ne kadar servisler garanti vermeseler de komple mercekli ve xenon far alternatif üreticilerin ürünleri bulabiliyorsun. mesela angel eyes farlar.. Garantisi bitince taktırmayı düşünüyorum.

    6- Tek kavramalı yarı otomatik şanzıman vites geçişlerinde -!sarsıntı- yapıyor, ileri geri sallıyor. Hanım kullanacak diye ben çok karışmadım, zaten ucuz diye bunu aldık, ama eğer sarsılmamak istiyorsan 50-52.000 TL verip EDC li Renault veya DSG li Golf veya Skoda-Seat filan.. onların da dizel versiyonu var ise.. EDC li 1.5 litre dizel motorlu Renault Fluence denemiştim, inanılmaz derecede tork kaybı olmadan, dolayısıyla sarsıntı-beşik hareketi olmadan vites değiştiriyordu.

    Senin için hayırlısı olsun.


    hocam sen bu arabayı bı kadar tutmuyordun neden aldın :) hiç test sürüşüne çıkmadın mı?

    2 şık için 750 km'deki bir araba için yorum yapmak yanlış olur; benim aracım 2010 7. ay çıkışlı 20200 km'de ve ortalamayakıtı 5.5 ile 5.8 arasında gidip geliyor




  • Anladığım kadarıyla Mustallica arkadaşın daha çok parası vardı, 50-60 TL'ye çıkabiliyordu ama pişman olmuş. Olabilir, beğenmedi diye bir şey diyemeyiz. Ben getz start (hava yastığı ve klima) araçtan inip buna bindim. Bana yeni arabam uçak gibi geliyor. Hatta dün lastiğe çivi girmiş. Uyarı verdi araç. Baktım ki arka lastikte çivi girmiş. Lastik inmeden tamirciye gittim hallettim.

    Katılmadığım tek nokta var. Her şey otomatik demiş. Şimdi biz uçaklara biniyoruz. Günümüzdeki uçakların tüm sistemleri elektronik. Hatta pilotlar sadece gözlemci durumunda, bilgisayar sistemi uçağı kaldırıp indiriyor. Bunlar bakımları yapıldığı sürece bozulmyor, milyonda bir problem çıkarıyor. Arkadaşın mantığıyla bu uçaklara değil eski pırpırlara binmemiz lazım; çünkü arıza çıkarma olasılığı daha az?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustallica


    quote:

    Orijinalden alıntı: LostCoder

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle şunu belirteyim motor hastası biriyim yani ehliyeti aldığımdan bu yana 5 yıldır motor kullanıyorum. Artık araç ihtiyaçı olmaya başladığı için araç almaya karar verdim çok araştırdım sıfır en mantıklı fiyat + performans + ekonomi + şıklık açısından Astra 1.3 CDTI Classic III H almaya karar verdim 2-3 ay sonra araçı almayı planlıyorum fiyat konusunda biraz daha ekonomik olucağını düşünüyorum.

    Şimdi
    1- Astra 1.3 CDTI easytronic mi? düz vitesmi alsam? (Çok fazla direksiyon tecrübem yok ama alışmakta lazım bundan dolayı düz almayı düşünüyorum ama yok rahatına bak easytronic al diyenler olabilir işte siz söyleyin ne yapsam mantıklı olur?)

    2- Araç KP olduğu için çok dolu düz viteste bazı araçlarda ESP ve Yokuşta Kalkış Desteğinin olduğunu gördüm doğrumudur.

    3- Düz viteste spor sürüş modu mevcutmu.

    4- Aldığımda cam tavan, IDS+, krem döşeme gibi ilaveler eklemek istiyorum mümkünmüdür.

    5- Sıfır alır iken artı ve opsiyonel neler istemem gerekir.

    Bilgilerinizi paylaşır iseniz çok sevinirim.



    Ben aldım, 1 aydır da kullanıyorum, 750 km oldu. Tavsiyelerim, bildiklerim, gözlemlerim:

    1- Performansından memnun değilim. Alt devirlerde eşek ölüsü gibi. Ayrıca yumuşak kalkış nedir unuttum bu araçta. Örneğin yokuş yukarı iken, frenler otomatik aracı tutuyor, aracı kaldırmak için gaza eepeyce asılmak gerekiyor. Sonra asılmaya devam edersen bu sefer de dizel turbosu çalışmaya başlıyor, araç hızlıca ileri atılıyor, sonra vites değiştiriyr sarsıntılı bir şekilde, sonrasında da benzeri problem devam ediyor.. Yokuş yukarı aman kasis çukur olmasın trafik sıkışmasın demeye başladım..

    2- Yakıt tüketimi malesef şehir içi dikkatli kullanırsam 7.0-7.1 ve biraz daha özensiz kullanımımda 7.3-7.4 litre --bilgisayar verileri- Belki 1000 kmden sonra motoru açmak için otoyola çıkartacağım, ondan sonra düzelebilir. Belki sıccaklardndır. Biraz da 3-4 km. kısa bir hatta kullandığım için olabilir.

    3- + yönü ucuz olması. Ama zaten 2004 teknolojisini pahalıya satmasınlar di mi!

    4- Herşeyi elektronik, ilerde bir sorun çıkartırsa ne yaparım diye şimdiden düşünmeye başladım. Mesela diğer aracımda ve birçok araçta sinyller mekaniktir, bir yöne kırarsanız, direksiyonu çevirdikten sonra mekanik olarak atar. Ama burada elektronik. Bir kademe 3 fasıla sinyal veriyor, 2 kademede ise direksiyonun dönüşünü bekliyor, ama mekanik olarak atma yok, herhalde bir tür kaptör var. Pencereler de öyle.. Belli bir süre basılı tutarsanız otomatik açılmaya-kapanmaya sonuna dek devam ediyor..

    5- Koltukları kalitesiz buluyorum, bagajı eski Golf IV'e göre dar gibi geliyor. Otomatik far güzel. Ön arka sisler var, far yüksekliğini içerden ayarlayabiliyorsun. Astra yaygın araç, her ne kadar servisler garanti vermeseler de komple mercekli ve xenon far alternatif üreticilerin ürünleri bulabiliyorsun. mesela angel eyes farlar.. Garantisi bitince taktırmayı düşünüyorum.

    6- Tek kavramalı yarı otomatik şanzıman vites geçişlerinde -!sarsıntı- yapıyor, ileri geri sallıyor. Hanım kullanacak diye ben çok karışmadım, zaten ucuz diye bunu aldık, ama eğer sarsılmamak istiyorsan 50-52.000 TL verip EDC li Renault veya DSG li Golf veya Skoda-Seat filan.. onların da dizel versiyonu var ise.. EDC li 1.5 litre dizel motorlu Renault Fluence denemiştim, inanılmaz derecede tork kaybı olmadan, dolayısıyla sarsıntı-beşik hareketi olmadan vites değiştiriyordu.

    Senin için hayırlısı olsun.


    hocam sen bu arabayı bı kadar tutmuyordun neden aldın :) hiç test sürüşüne çıkmadın mı?

    2 şık için 750 km'deki bir araba için yorum yapmak yanlış olur; benim aracım 2010 7. ay çıkışlı 20200 km'de ve ortalamayakıtı 5.5 ile 5.8 arasında gidip geliyor


    Hanım baskısı! Tak diye alınacak dedi, şak diye aldım :) şaka bir yana daha işin başı, bu aralar bir otoyola çıkaracağım, son hızına ulaşmaya çalışacağım. Bir de sıcaklar geçsin, eylül sonu ekim başı depoyu da fulleyerek ölçüm yapmayı düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LostCoder

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle şunu belirteyim motor hastası biriyim yani ehliyeti aldığımdan bu yana 5 yıldır motor kullanıyorum. Artık araç ihtiyaçı olmaya başladığı için araç almaya karar verdim çok araştırdım sıfır en mantıklı fiyat + performans + ekonomi + şıklık açısından Astra 1.3 CDTI Classic III H almaya karar verdim 2-3 ay sonra araçı almayı planlıyorum fiyat konusunda biraz daha ekonomik olucağını düşünüyorum.

    Şimdi
    1- Astra 1.3 CDTI easytronic mi? düz vitesmi alsam? (Çok fazla direksiyon tecrübem yok ama alışmakta lazım bundan dolayı düz almayı düşünüyorum ama yok rahatına bak easytronic al diyenler olabilir işte siz söyleyin ne yapsam mantıklı olur?)

    2- Araç KP olduğu için çok dolu düz viteste bazı araçlarda ESP ve Yokuşta Kalkış Desteğinin olduğunu gördüm doğrumudur.

    3- Düz viteste spor sürüş modu mevcutmu.

    4- Aldığımda cam tavan, IDS+, krem döşeme gibi ilaveler eklemek istiyorum mümkünmüdür.

    5- Sıfır alır iken artı ve opsiyonel neler istemem gerekir.

    Bilgilerinizi paylaşır iseniz çok sevinirim.



    ben tam 7 ay önce aldım kulalnmaktayım aracım astra H 1.3 cdti easytronik HB 6500 km oldu 1200 km si uzun yol ve şuana kadar gördüklerim bi sefer araç konfor bakımından 10 numara tek hatası bi tek eşya gözü olması

    hızdan bahsedersek burası türkiye heryer duble yolda olsa bu rada 140 ı geçtinmi haytın %60 risk altındadır :) ben uzun yolda test için yüklendim rahatça 190 km yi buldu araç kalkışlara gelirsek gayet güzel kalkışı var ama şuda bi gerçek arabayı kaldıran bizleriz yoksa kendi uçacak hali yok :) yalıtımı gayet güzel içerde ses minimum ses düzeni süper valla disko gibi

    yakıt en önemli konu bak ben uzun yolda test için denemeler yaptım otomatik modda 160-180 bastım yaklaşık 35 40 dk bu hızdan hiç düşmedim araç 7,6 gösterdi sakin kullanırsan yani 90-120 arası 5,0 5.2 gibi rakamlara indi hızı sabitlersen daha rahat oluyo


    önerim şu kesinlikle fiyatı hak eden bi araç tek eksiği sanroof daha ne olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Filozof_32 -- 2 Ağustos 2011; 15:13:11 >




  • Bende şehir dışı uzun yolda ilk defa deneme fırsatım oldu benim araç 13.000 km henüz 3 yetişkin yolcu bagaj full dolu klima açık ortalama hız 140-170 km aralığında ortalama 5,8 lt yakıt tüketimi gösterdi idoyu kaçırmamak için otobanda biraz zorladığımda 180 km.rahat gördüm.Sport tuşu ile araç sollarken ciddi fayda gördüm . Alalı 1 yıl olmak üzere hiçbir zaman pişmanlık duymadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_tasar

    Bende şehir dışı uzun yolda ilk defa deneme fırsatım oldu benim araç 13.000 km henüz 3 yetişkin yolcu bagaj full dolu klima açık ortalama hız 140-170 km aralığında ortalama 5,8 lt yakıt tüketimi gösterdi idoyu kaçırmamak için otobanda biraz zorladığımda 180 km.rahat gördüm.Sport tuşu ile araç sollarken ciddi fayda gördüm . Alalı 1 yıl olmak üzere hiçbir zaman pişmanlık duymadım.


    Bahsettiğiniz üzere yakıt tüketimi çok iyi. Peki 1 yıldır kullandığınızı söylüyorsunuz easytronic te alt viteslerde sarsıntı olayı oluyormu? Birde yokuşlarda sıkıntı varmı?
  • sarsıntı oluyor hocam yalan yok; toyata'yı kötülemek gibi olamasında ama toyatadaki mmt'deki kadar değil sarsıntı.
    Onuda şöyle aşabiliyorsun artık bir süre kullandıktan sonra hemen hemen aracın nerede vites attıracağını tahmin ediyorsun; o sırada ayağını gazdan çekip tekrar basarsan biraz daha az hissedersin geçişleri.
    yokuşta herhangi bir sorun yok; hil holder var araçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433

    sarsıntı oluyor hocam yalan yok; toyata'yı kötülemek gibi olamasında ama toyatadaki mmt'deki kadar değil sarsıntı.
    Onuda şöyle aşabiliyorsun artık bir süre kullandıktan sonra hemen hemen aracın nerede vites attıracağını tahmin ediyorsun; o sırada ayağını gazdan çekip tekrar basarsan biraz daha az hissedersin geçişleri.
    yokuşta herhangi bir sorun yok; hil holder var araçta.


    +1
    bi süre sonra alıştığınız için sarsıntı yaptırmıyorsunuz.. yokuşta bezen vitesi ayarlayamadığı oluyor ama onuda alıştıktan sonra halledersiniz (kaydırma yapmıyor) ama mesela bi anda boğuluyor vites küçültüyor, sonra bi anda bağırıyor... yani arabanın huyunu suyunu kavradıktan sonra hiç bi sorun kalmıyor..
  • Benim ilk otomatik şanzuman tecrübem arkadaşların yorumlarına tamamen katılıyorum başlarda vites geçişlerini algılayabiliyordum şimdi ise farkında değilim sadece manuel modda kullanırsam orada kafa sallıyor araba ama şu ana kadarda pek manuelde kullanmam gerekmekdi dik yokuşlarda ise en ufak bir korkum yok dikliği ne olursa olsun kazık gibi duruyor araba hill holder sayesinde.Zaten şu anda arabayla bütünleşmiş durumdayım motor sesinden hangi devirde hangi viteste ne yaptığını ezbere biliyorum.
  • Kalkış konusunda yazmayı unutmuşum.
    Kalkışlarda drag sürücüleri gibi kafadan çıkmak gibi bir alışkanlığı olanı üzer astra 2.viteste hafif bir yığılma olur ama 3.vitesten sonra telafi ettirir kendini ben genelde sakin kullanırım aracı bu anlamda hızlı kalkış yapıp kopmak gibi bir tarzım olmağından alt viteslerde ağırlığı beni çok düşündürmez zaten 1280 cc dizel motor araba ortalama 1300 kg. daha ne olsun.Bravoyu kötülemek istemem ama 120 hp.300 tork dualogic şanzuman testine çıktığımda arabanın devirlenmesi bana astradan çokta farklı gelmemişti en azından +7000 TL verecek bir fark görmedim :)
  • Şimdi arkadaşlar şöyle ufak bir toparlar isek alt viteslerde sarsıntı olayı ayağımızı gazdan çekmediğimiz için vites geçişileri biraz sarsıyor sanırım bunu arabaya alışınca düzeltebiliyoruz. Pekiş sarsma olayı araçı test etme imkanım olmadığı için kafamda canlandıramıyorum dışarıdan bakıldığında belli olucak derecedemi yoksa araçın içinde iken öğle hafif bir sarsma mı? Şimdi bu şanzıman sorun çıkartma olayı nedir kronik bildiğim kadarı ile bir sorunu yok gerekli bakımları geçiktirmeden yaptığımızda sorun çıkartıcağını zannetmiyorum? Açıkcası benim aklımı biraz şu sarsıntı ve ileride easytronic şanzıman kafamı ağrıtırmı diye düşünmeden alamadığım için düz ve easytronic arasında çok kafam karışık. Fazla direksiyon tecrübem olmadığı için birde easytronic daha konforlu ve rahat olması birde spor sürüş modu esp vb. donanım ile gelmesi cezbediyor bunların sizin önerileriniz nelerdir.




  • - easytronicten memnunum.
    -tamamı şehir içi yakıt tüketimim 6.1 litre.
    -ş.dışı 4.9 a kadar araba doluyken iniyor. araba boş ve sakin gitsem 4 görürüm.
    - gayet sakin kalkabiliyorsunuz.

    Şu ana kadar en sevdiğim arabam. Kullanmasınıda ayrı seviyorum.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.