Şimdi Ara

Astra Classic lll CDTI Manuel'mi? Easytronic'mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
6.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koyay



    Hayırlı olsun aracınız. Milletin bahsettiği sarsıntı nedir, nasıl bir şeydir ben hala çözemedim. 6000 km'deyim. Bu kadar rahat arabaya daha binmedim.



    Sağolun hocam. Dedikleri şey ya arabayı kullanmayı bilmiyorlar. Ya da tam otomatik bir şanzumanla karıştırıyorlar. Vites geçişlerinin hissedilmesi bazı kişiler için sarsma oluyormuş. Ne alakaysa!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz110


    quote:

    Orijinalden alıntı: isqwild

    Manuelin zevki başka ama manuelden otomatiğe geçenlerin çoğu neden daha önce geçmemişim manuel amelelikmiş diyor. eğer trafiği çok olan bi yerde yaşıyorsan otomatik al rahatına bak.


    İmzamı atarım..
    Peki sende şu oluyor mu?

    Ben diyorum ki bundan sonra manuel araç almam da binmem de ..

    Manuel kullanan arkadaşlarım da ya ben kesinlikle düz vites alırım asla otomatiğe binmem diyor ..
    (Bu bana biraz şeyi çağrıştırıyor kedi uzanamadığı ciğere . . .)

    2010 Astra CDTI Easytronic, ben çok memnunum.2000li yıllara girdik artık, çağa ayak uydurmak lazım Avrupalı otomatik vites kullanırken biz hala manuele ısrar ediyoruz..:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Playboy22

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz110


    quote:

    Orijinalden alıntı: isqwild

    Manuelin zevki başka ama manuelden otomatiğe geçenlerin çoğu neden daha önce geçmemişim manuel amelelikmiş diyor. eğer trafiği çok olan bi yerde yaşıyorsan otomatik al rahatına bak.


    İmzamı atarım..
    Peki sende şu oluyor mu?

    Ben diyorum ki bundan sonra manuel araç almam da binmem de ..

    Manuel kullanan arkadaşlarım da ya ben kesinlikle düz vites alırım asla otomatiğe binmem diyor ..
    (Bu bana biraz şeyi çağrıştırıyor kedi uzanamadığı ciğere . . .)

    2010 Astra CDTI Easytronic, ben çok memnunum.2000li yıllara girdik artık, çağa ayak uydurmak lazım Avrupalı otomatik vites kullanırken biz hala manuele ısrar ediyoruz..:)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Playboy22

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz110


    quote:

    Orijinalden alıntı: isqwild

    Manuelin zevki başka ama manuelden otomatiğe geçenlerin çoğu neden daha önce geçmemişim manuel amelelikmiş diyor. eğer trafiği çok olan bi yerde yaşıyorsan otomatik al rahatına bak.


    İmzamı atarım..
    Peki sende şu oluyor mu?

    Ben diyorum ki bundan sonra manuel araç almam da binmem de ..

    Manuel kullanan arkadaşlarım da ya ben kesinlikle düz vites alırım asla otomatiğe binmem diyor ..
    (Bu bana biraz şeyi çağrıştırıyor kedi uzanamadığı ciğere . . .)

    2010 Astra CDTI Easytronic, ben çok memnunum.2000li yıllara girdik artık, çağa ayak uydurmak lazım Avrupalı otomatik vites kullanırken biz hala manuele ısrar ediyoruz..:)

    Şakaydı galiba dimi?




  • 2010 yılının aralık ayında 1.3 dizel manuel araç aldım ve 4000 km de sattım.Araba gerçekten f/p bakımından çok yi bir arabaydı.O ara sıfır fiyatları artınca arabayıda isteyen olunca ufak bir kar payıyla satmıştım arabayı.Daha sonra daha uygun bir fiyatlı bir araba aldım.Onunlada eylül ayında kaza yaptım araba perte ayrıldı dedim böyle olmuyacak, ne olursa olsun sağlam güvenilir bir araba alayım dedim.Yine fiyat performans oranına göre astra tercihim oldu, ama bu sefer eşiminde kullanması için 1.6 easytronik aldım.Gelelim ikisinin karşılaştırmasına , öncelikle alan arkadaş ekonomi için mi , yoksa güvenlik,konfor içinmi alacak. 1.3 dizel gerçekten ekonomik vergi avantajıda gerçekten öderken insan iyiki 1.3 diyor. 1.6 easytronik arabama tüp taktırdım inanın dizelle aynı yakıyor. Kalkış konusunda ikiside sıkıntılı hatta easytronik fabrika verisi 12.7 saniye 0-100 dizel 13.7 saniye göstersede , otomatik kalkışta baya bi düşünüyor , kontrol sende değil , kalkarken yokuş kalkış desteği çoğu zaman geç bırakıyor, yakıt ekonomisi sağlasın diye normal modda araba geç kalkıyor, gaz tepkisiz,Spor modda araba ve gaz tepkisi değişiyor , kalkıştaki hantallık gidiyor buda ölçmedim ama yakıtta farkettiği kesin.1.3 dizelde kontrol manuel olmasından dolayı sanki kontrol daha fazla sende , kalkarken hantal ama sanki otomatik gibi değil, otomatik anlatıldığı gibi eğer alışırsan , ki zor değil arabam daha 1500 km de ayağını gaza basma oranını ayarlarsan vitesleri ayağınla sen değiştirebiliyorsun ve çoğu zaman sallamayı hissetmiyorsun,Sadece seri kullanımlarda motorun hakkını manuel gibi vermiyor. Oda bir 0-100 de 1 saniyelik bir gecikmeye neden oluyor. Arkadaşların sarsıntı dediği zannedersem , yoğun istanbul trafiğinde ani durmalarda her zaman değil ama 1 e takarken bir ses aliyorum , diğer vites geçişlerinde sarsıntı olduğunu görmedim sadece ayağını ayarlamazsan sallama olabiliyor.Yol tutuş gerçekten otomatikte daha başarılı, özellikle viralarda arabayı denedim.Ben 1.3 dizel otomatiği aradaki yaklaşık 5000 liralık farkı vermek istemediğmden ve yazın klimayla birlikte otomatik dizelin ağır kalacağını düşündüğümden 1.6 otomatik alıp tüp taktırdım.Şimdilik memnunum easytronikten de bir sıkıntım olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filintax -- 19 Aralık 2011; 2:48:17 >




  • arkadaşlar araba konusunda acemiyim, yazılarınızı okudum. astraya karar vermiştim ama kafam karıştı
    eşimden dolayı easytronic 1.6 motor essentia hb classic 3 düşünüyoruz. direksiyon sert, yokuş yukarı kasar demişsiniz... bizim için kullanım kolaylığı çok önemli. ne gibi artıları eksileri var her açıdan?
    fiyatı şu an 36500 gözüküyor. bu paraya alınabilecek en iyi araba geldi bana.
    bu arada yapısal jant ne demek? teknik özelliklerde yazıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leibniz 33 -- 7 Ekim 2012; 21:16:35 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.