Şimdi Ara

Astra Classic lll CDTI Manuel'mi? Easytronic'mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
6.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlarım uzun zamandır Astra classic lll araştırıyorum fiyatlar konusunda beklentilerimin hep üzerine doğru çıkıyor nedense bu aralar ama en uygun zamanda inş. maddi hazırlıklarımı çözdükten sonra planlarımın içinde almak var.

    Araç konusunda bi sıkıntım yok gittim gördüm gayet donanımlı hem maliyet hem yakıt hemde donanım açısından istediklerime cevap vericek tarzda.

    Açıkçası easytronic astra kullanmadım deneme sürüşüde yapmak istiyorum yakın zamanda fakat sizlerden öğrenmek istediğim bu iki vites tipi arasında kararsız kaldım, vereceği artılar eksiler nelerdir?Kafamdaki soru işaretlerini gidermek açısından yardımlarınızı bekliyor,
    Değerli yorumlarınızı rica ediyorum.



  • Manuelin zevki başka ama manuelden otomatiğe geçenlerin çoğu neden daha önce geçmemişim manuel amelelikmiş diyor. eğer trafiği çok olan bi yerde yaşıyorsan otomatik al rahatına bak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isqwild -- 1 Haziran 2011; 11:52:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isqwild

    Manuelin zevki başka ama manuelden otomatiğe geçenlerin çoğu neden daha önce geçmemişim manuel amelelikmiş diyor. eğer trafiği çok olan bi yerde yaşıyorsan otomatik al rahatına bak.


    isqwild öncelikle ilgin için teşekkür ederim.

    İstanbul' da yaşıyorum, otomatik te manuel de arabam oldu fakat hani astra konusunda tecrübem yok. Arıza çıkarırmı, sorun yaratırmı, kullanım açısından artı ve eksileri çünki seri kullanmayıda seviyorum ama easytronic lerdede triptronik gibimi bilmiyorum yani açıkçası bu konularda sıkıntım var.Mesela ESP sanırım yok manuel astrada ve arka lastiklerde diskli değil bildiğim kadarı ile kampanalı manuelin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3NGiZkH4N

    quote:

    Orijinalden alıntı: isqwild

    Manuelin zevki başka ama manuelden otomatiğe geçenlerin çoğu neden daha önce geçmemişim manuel amelelikmiş diyor. eğer trafiği çok olan bi yerde yaşıyorsan otomatik al rahatına bak.


    isqwild öncelikle ilgin için teşekkür ederim.

    İstanbul' da yaşıyorum, otomatik te manuel de arabam oldu fakat hani astra konusunda tecrübem yok. Arıza çıkarırmı, sorun yaratırmı, kullanım açısından artı ve eksileri çünki seri kullanmayıda seviyorum ama easytronic lerdede triptronik gibimi bilmiyorum yani açıkçası bu konularda sıkıntım var.Mesela ESP sanırım yok manuel astrada ve arka lastiklerde diskli değil bildiğim kadarı ile kampanalı manuelin.

    Alıntıları Göster
    Evet manuel vitesli olursa ESP yok, easytronik şanzıman ise başlı başına bir dert, iyi tercih yapıp araba almalı. hele ki artık bu denli çok seçenek varken




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Evet manuel vitesli olursa ESP yok, easytronik şanzıman ise başlı başına bir dert, iyi tercih yapıp araba almalı. hele ki artık bu denli çok seçenek varken


    Dert derken ne açıdan sıkıntılarını yaşadınız paylaşırsanız sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3NGiZkH4N

    quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Evet manuel vitesli olursa ESP yok, easytronik şanzıman ise başlı başına bir dert, iyi tercih yapıp araba almalı. hele ki artık bu denli çok seçenek varken


    Dert derken ne açıdan sıkıntılarını yaşadınız paylaşırsanız sevinirim...

    Alıntıları Göster
    Hocam çok göreceli soru sormuşsun;zorunluluğun yok ise manual tercihin olsun; he tabi o zaman işin içine esp giriyor.
    Belki aldığınız arabada Esp olsa; satana kadar hiç aktif olmıyacak; ama belkide sadece 1 kez devreye giricek hayatınızı kurtarıcak; karar sizin.

    Umit arkdaşım easytronik ile sıkıntılarnı paylaşmanı bekliyorum; çamur at izi kalsın yapmayalım lütfen.

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonjovi0433 -- 1 Haziran 2011; 16:51:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433

    Hocam çok göreceli soru sormuşsun;zorunluluğun yok ise manual tercihin olsun; he tabi o zaman işin içine esp giriyor.
    Belki aldığınız arabada Esp olsa; satana kadar hiç aktif olmıyacak; ama belkide sadece 1 kez devreye giricek hayatınızı kurtarıcak; karar sizin.

    Umit arkdaşım easytronik ile sıkıntılarnı paylaşmanı bekliyorum; çamur at izi kalsın yapmayalım lütfen.

    edit:imla



    Herhangibir zorunluluğum olmamakla beraber easytronic ve manuel astra hakkında bilgi birikimi denyimi olan arkadaşlarımdan fikir alabilmek ve bu doğrultuda karar vermek amacıyla sordum sizede teşekkürler tabiki ilginiz için çünki aracı almaya karar vermişken şu aşamada her yorum benim için önemli
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3NGiZkH4N

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433

    Hocam çok göreceli soru sormuşsun;zorunluluğun yok ise manual tercihin olsun; he tabi o zaman işin içine esp giriyor.
    Belki aldığınız arabada Esp olsa; satana kadar hiç aktif olmıyacak; ama belkide sadece 1 kez devreye giricek hayatınızı kurtarıcak; karar sizin.

    Umit arkdaşım easytronik ile sıkıntılarnı paylaşmanı bekliyorum; çamur at izi kalsın yapmayalım lütfen.

    edit:imla



    Herhangibir zorunluluğum olmamakla beraber easytronic ve manuel astra hakkında bilgi birikimi denyimi olan arkadaşlarımdan fikir alabilmek ve bu doğrultuda karar vermek amacıyla sordum sizede teşekkürler tabiki ilginiz için çünki aracı almaya karar vermişken şu aşamada her yorum benim için önemli

    Alıntıları Göster
    ben easytronic sahibiyim ama eşimde aracı kullandığı için tercihimden mecburen bu yana oldu.Otomatik olsun yarı otomatik olsun tamamen kontrolün bende olmasını sevdiğim için bu tip şansumanlara karşıydım; (halada bu nedenden ötürü pek sıcak bakmıyorumda)

    ama ben şehir içinde çok dur kalka giriyorum derseniz tercih sebebi yapbilirsiniz.Ben otomatik şansuman sahibi olup sevmememe rağmen; dur kalk yapmada ,e-5'de yada şehirler arası yolda hoşuma gitmiyor diyemem.

    şehir içi ara sokaklarda ben manual kullanmayı tercih ediyorum; çünkü vites ekonomiye uygun olarak tasarlandığı için bana erken vites yükseltiyor gibi geliyor.(kişisel görüşüm)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonjovi0433 -- 1 Haziran 2011; 17:48:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433

    ben easytronic sahibiyim ama eşimde aracı kullandığı için tercihimden mecburen bu yana oldu.Otomatik olsun yarı otomatik olsun tamamen kontrolün bende olmasını sevdiğim için bu tip şansumanlara karşıydım; (halada bu nedenden ötürü pek sıcak bakmıyorumda)

    ama ben şehir içinde çok dur kalka giriyorum derseniz tercih sebebi yapbilirsiniz.Ben otomatik şansuman sahibi olup sevmememe rağmen; dur kalk yapmada ,e-5'de yada şehirler arası yolda hoşuma gitmiyor diyemem.

    şehir içi ara sokaklarda ben manual kullanmayı tercih ediyorum; çünkü vites ekonomiye uygun olarak tasarlandığı için bana erken vites yükseltiyor gibi geliyor.(kişisel görüşüm)

    Alıntıları Göster
    Çamur atmakla ilgisi yok , easytronik şanzımanların kontrol üniteleriyle ilgili sürekli sorun çıkıp durdu tamiri de ucuz değil, baskı balatasının çabuk aşınması bir başka sorunu. Siteyi aratın yeterince fikir sahibi olursunuz, eğer garanti ötesi yani 2 yıldan fazla kullanmayı planlıyorsanız ve ortalama 80.000 leri aşacağınızı düşünüyorsanız manuel düşünün. manuelin de ESPsi yok , sizi bilmem ama benim için artık ESPsiz araç almak hatalı bir tercih demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umit -- 1 Haziran 2011; 18:45:09 >




  • kişisel görüşlerinize saygım var ama size kesinlikle katılmıyorum;bu sözleri ilk çıkan easytronicler için deseniz anlayabilirim ama "başlı başına bir dert" kelimesi ile birlikte easytronice - CVT gibi (bilmeyenler için yazıyorum Ford'un bir dönem kullandığı sonra fabrikası kapanan sorunlu şanzumanı) muamele yapmışsınız. (bence)

    Bugün her farklı araba modeli; her farklı şanzumanda da olduğu gibi Easytronicde de problemler oolucaktır.Ama şu an easytronicde kronik olan hiç bir problem yoktur.

    Şu günlerde bile bu işin babası olarak gördüğüm Dsg'nin YENİ (aynen esytronicin ilk zamanları gibi) olarak yağlı'dan kuruya geçmesi ile birlikte çok fazla kişide ilk vitesler geçişinde ses şikayeti ve P'de rolantide iken stop etme sorunu gözlemlenmekte.Bu sorun bile kronikmidir tartışılır.(he bence gelen ses olsun Dsg her zaman bence çok iddalı bir şanzumandır)

    Hattahttp://www.dsgproblems.co.uk/ sitesine bakarsak dsg içinde sizin deyiminizce "başlı başına bir dert" diyebiliriz, ama yanlış olur.

    Syg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Çamur atmakla ilgisi yok , easytronik şanzımanların kontrol üniteleriyle ilgili sürekli sorun çıkıp durdu tamiri de ucuz değil, baskı balatasının çabuk aşınması bir başka sorunu. Siteyi aratın yeterince fikir sahibi olursunuz, eğer garanti ötesi yani 2 yıldan fazla kullanmayı planlıyorsanız ve ortalama 80.000 leri aşacağınızı düşünüyorsanız manuel düşünün. manuelin de ESPsi yok , sizi bilmem ama benim için artık ESPsiz araç almak hatalı bir tercih demek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonjovi0433

    kişisel görüşlerinize saygım var ama size kesinlikle katılmıyorum;bu sözleri ilk çıkan easytronicler için deseniz anlayabilirim ama "başlı başına bir dert" kelimesi ile birlikte easytronice - CVT gibi (bilmeyenler için yazıyorum Ford'un bir dönem kullandığı sonra fabrikası kapanan sorunlu şanzumanı) muamele yapmışsınız. (bence)

    Bugün her farklı araba modeli; her farklı şanzumanda da olduğu gibi Easytronicde de problemler oolucaktır.Ama şu an easytronicde kronik olan hiç bir problem yoktur.

    Şu günlerde bile bu işin babası olarak gördüğüm Dsg'nin YENİ (aynen esytronicin ilk zamanları gibi) olarak yağlı'dan kuruya geçmesi ile birlikte çok fazla kişide ilk vitesler geçişinde ses şikayeti ve P'de rolantide iken stop etme sorunu gözlemlenmekte.Bu sorun bile kronikmidir tartışılır.(he bence gelen ses olsun Dsg her zaman bence çok iddalı bir şanzumandır)

    Hattahttp://www.dsgproblems.co.uk/ sitesine bakarsak dsg içinde sizin deyiminizce "başlı başına bir dert" diyebiliriz, ama yanlış olur.

    Syg


    quote:

    Orijinalden alıntı: Umit

    Çamur atmakla ilgisi yok , easytronik şanzımanların kontrol üniteleriyle ilgili sürekli sorun çıkıp durdu tamiri de ucuz değil, baskı balatasının çabuk aşınması bir başka sorunu. Siteyi aratın yeterince fikir sahibi olursunuz, eğer garanti ötesi yani 2 yıldan fazla kullanmayı planlıyorsanız ve ortalama 80.000 leri aşacağınızı düşünüyorsanız manuel düşünün. manuelin de ESPsi yok , sizi bilmem ama benim için artık ESPsiz araç almak hatalı bir tercih demek.


    Alıntıları Göster
    tek fark esp değil, easytronik olunca sport modu ve lastik basınç sensörüde oluyor araçta.. ben easytornik kullanıyorum ve memnunum.. ilk başta bi hantal ama sonra hızlanıyor.. vitesin joyistik gibi olmasıda hoşuma gidiyor baya.. ama mesela dik yokuş çıkarken falan bazen vitesi ayarlayamıyor araba bi an için.. ben kendim vites düşürüyorum öyle olduğunda.. Eskiden arıza sorun çıkarıyormuş ama yeni modellerde bi sorun yok sanırım, ben bi sorunla karşılaşmadım şu ana kadar.. ayrıca sport moduda çok güzel.. araba baya bi serileriyor direksiyon sertleşiyor.. vitesler daha yüksek devirde ve çok seri değişiyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    tek fark esp değil, easytronik olunca sport modu ve lastik basınç sensörüde oluyor araçta.. ben easytornik kullanıyorum ve memnunum.. ilk başta bi hantal ama sonra hızlanıyor.. vitesin joyistik gibi olmasıda hoşuma gidiyor baya.. ama mesela dik yokuş çıkarken falan bazen vitesi ayarlayamıyor araba bi an için.. ben kendim vites düşürüyorum öyle olduğunda.. Eskiden arıza sorun çıkarıyormuş ama yeni modellerde bi sorun yok sanırım, ben bi sorunla karşılaşmadım şu ana kadar.. ayrıca sport moduda çok güzel.. araba baya bi serileriyor direksiyon sertleşiyor.. vitesler daha yüksek devirde ve çok seri değişiyor..

    Alıntıları Göster
    1 yila yakindir easytronic kullaniyorum.
    tecrubelerimi soylersem, ilk kullanmaya baslayinca cok konfurlu gelmiyor cunku vites gecisleri biraz sarsintili oluyor ama artik alistigimdan herhalde hissetmiyorum
    yakit tuketimi manuel vitese gore daha dusuk hele hiz sabitleyici ile beraber kullaninca daha da dusuyor.
    hantallik olayi biraz motor biraz da easytronic ile alakali ama yolun egimine gore gaz pedalina basma siddeti ile dengelenebiliyor.
    sonucta 1300 cc dizel bir motor, ilk amac dusuk yakit tuketimi ama uzun yolda kesinlikle uzmez.
    bildlgim kadari ile easytronic sorunlari 2009 oncesi araclarda var, bugune kadar ben bir problem yasamadim.
    sonuc olarak benim alma sebebim sinifindaki diger araclara gore fiyat/performans oraniydi. bu donanimda diger araclar en az 6000-7000 tl daha pahalidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbay -- 1 Temmuz 2011; 21:54:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbay

    1 yila yakindir easytronic kullaniyorum.
    tecrubelerimi soylersem, ilk kullanmaya baslayinca cok konfurlu gelmiyor cunku vites gecisleri biraz sarsintili oluyor ama artik alistigimdan herhalde hissetmiyorum
    yakit tuketimi manuel vitese gore daha dusuk hele hiz sabitleyici ile beraber kullaninca daha da dusuyor.
    hantallik olayi biraz motor biraz da easytronic ile alakali ama yolun egimine gore gaz pedalina basma siddeti ile dengelenebiliyor.
    sonucta 1300 cc dizel bir motor, ilk amac dusuk yakit tuketimi ama uzun yolda kesinlikle uzmez.
    bildlgim kadari ile easytronic sorunlari 2009 oncesi araclarda var, bugune kadar ben bir problem yasamadim.
    sonuc olarak benim alma sebebim sinifindaki diger araclara gore fiyat/performans oraniydi. bu donanimda diger araclar en az 6000-7000 tl daha pahalidir.

    Alıntıları Göster
    Ben manuel benzinli kullanıcısıyım ancak dizel için şunları söyleyebilirim. Yeni nesil, start-stoplu vs. dizellerdeki ekonomiyi beklemezseniz fiyat performansını da göz önüne alınca oldukça ekonomik Astra Classic III 1.3 cdti. Easytronic'e gelince sonuçta yarı-otomatik bir şanzıman, tam otomatik ve çift-kavramalı yarı-otomatiklerin performans ve konforunu beklememek gerekir. Benim bir arkadaşım yakın zamanda aldı, dizel easytronic olanından. Bana danışarak aldı, ben de test sürüşüne çıkmasını, easytronicler için alt viteslerde sarsıntılı olduğunu okuduğumu söylemiştim. Tabi en iyisi kişinin kendisinin test etmesi, konfor algısı farklı insanların. Aldıktan sonra biraz rahatsız olduğunu biliyorum sarsıntı olayından. Fiyat-Performans olarak memnundur ama. Yakıt tüketimi olarak bazı arkadaşlar easytronic daha düşük demiş, ancak fabrika verisi 0,1lt daha fazla Easytronicte. Bir de arkadaşımın önceki arabası dizel fiesta olduğundan yakıtını biraz fazla bulmuştu.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kensai-X

    Ben manuel benzinli kullanıcısıyım ancak dizel için şunları söyleyebilirim. Yeni nesil, start-stoplu vs. dizellerdeki ekonomiyi beklemezseniz fiyat performansını da göz önüne alınca oldukça ekonomik Astra Classic III 1.3 cdti. Easytronic'e gelince sonuçta yarı-otomatik bir şanzıman, tam otomatik ve çift-kavramalı yarı-otomatiklerin performans ve konforunu beklememek gerekir. Benim bir arkadaşım yakın zamanda aldı, dizel easytronic olanından. Bana danışarak aldı, ben de test sürüşüne çıkmasını, easytronicler için alt viteslerde sarsıntılı olduğunu okuduğumu söylemiştim. Tabi en iyisi kişinin kendisinin test etmesi, konfor algısı farklı insanların. Aldıktan sonra biraz rahatsız olduğunu biliyorum sarsıntı olayından. Fiyat-Performans olarak memnundur ama. Yakıt tüketimi olarak bazı arkadaşlar easytronic daha düşük demiş, ancak fabrika verisi 0,1lt daha fazla Easytronicte. Bir de arkadaşımın önceki arabası dizel fiesta olduğundan yakıtını biraz fazla bulmuştu.

    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Merhaba dostum bende çok araştırdım araç almak için bütün markaların 0 ve 2. ellerine baktım kıyasladım opel astra 1.3 classic III H de karar kıldım. Sonrasında easytronic mi? Düz mü? olsun sorusunu kedime çok sordum.

    Easytronic şanzıman ile birlikte;
    ESP (Bakıldığında çok önemli bir şey değil ama arkadaşlarında dediği gibi belki 1 kez devreye girecek)
    Spor Sürüş Modu (Bu ise easytronic şanzımanın biraz ilk viteslerde hantalmolmasından dolayı konulmuş gibi geldi bana test ettiğim için aracı öyle çok aham şaham bir durum yok sadece gaz tepkisi direksiyonda hafif sertleşme oluyor bakıldığında çok ta önemli değil)
    Easytronic yarı otomatik olduğu için tam otomatik şanzımanlardan farklı olarak daha karmaşık bir mekaniği var ve sorun çıkartma oranı yüksek kaldıki sorun çıktığında maaliyet oranıda yüksek.

    bundan dolayı ben düz vites almaya karar verdim zaten araç sürmekten zevk alan insanlar düz kullanır araça daha hakim oluyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LostCoder

    Merhaba dostum bende çok araştırdım araç almak için bütün markaların 0 ve 2. ellerine baktım kıyasladım opel astra 1.3 classic III H de karar kıldım. Sonrasında easytronic mi? Düz mü? olsun sorusunu kedime çok sordum.

    Easytronic şanzıman ile birlikte;
    ESP (Bakıldığında çok önemli bir şey değil ama arkadaşlarında dediği gibi belki 1 kez devreye girecek)
    Spor Sürüş Modu (Bu ise easytronic şanzımanın biraz ilk viteslerde hantalmolmasından dolayı konulmuş gibi geldi bana test ettiğim için aracı öyle çok aham şaham bir durum yok sadece gaz tepkisi direksiyonda hafif sertleşme oluyor bakıldığında çok ta önemli değil)
    Easytronic yarı otomatik olduğu için tam otomatik şanzımanlardan farklı olarak daha karmaşık bir mekaniği var ve sorun çıkartma oranı yüksek kaldıki sorun çıktığında maaliyet oranıda yüksek.

    bundan dolayı ben düz vites almaya karar verdim zaten araç sürmekten zevk alan insanlar düz kullanır araça daha hakim oluyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle ilgilenen ve cevap yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
    Sanırım bende manuelde karar kıldım fakat şu fiyatlar elimi kolumu bağlıyor.Yılbaşında 35.000 TL civarı olan fiyatların şimdi 40ları görmesi bekelemekten başka care bırakmıyor.Sizce bu fiyatlar ne kadar daha devam eder tahmini...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3NGiZkH4N

    Öncelikle ilgilenen ve cevap yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
    Sanırım bende manuelde karar kıldım fakat şu fiyatlar elimi kolumu bağlıyor.Yılbaşında 35.000 TL civarı olan fiyatların şimdi 40ları görmesi bekelemekten başka care bırakmıyor.Sizce bu fiyatlar ne kadar daha devam eder tahmini...

    Alıntıları Göster
    easytronic kullanıyorum ve yazabileceğim tek eksisi aracı satın alırken eklenen artı fiyat.
    kronik arıza olayı günümüz araçları için külliyen yalan. evet makyaj öncesi modellerde easytronic sorun çıkartıyordu ama bu seneler önce düzeltildi.
    hantallığa gelince o hantallığın tek sebebi turbonun 1900 devirde devreye girmesi. elinizi vitese atıp sadece kendiniz doğru çekmenizle o sorunda ortadan kalkıyor.
    gelelim ESP konusuna. senelerce esp nin yaptığı bende gaz ve direksiyon manevrası ile yaparım ne gerek varki derken öyle iki durumda benim hayatımı kurtardıki ESP...
    zamanında verdiğim bikaç milyar benim için tekerlekli sandalyeyle sağlıklı yaşam arasında çizgiyi belirlemiş...
    umarım hiç gerek duymazsınız ama duyarsanız pişman olursunuz ESP olmadığına...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taliban

    easytronic kullanıyorum ve yazabileceğim tek eksisi aracı satın alırken eklenen artı fiyat.
    kronik arıza olayı günümüz araçları için külliyen yalan. evet makyaj öncesi modellerde easytronic sorun çıkartıyordu ama bu seneler önce düzeltildi.
    hantallığa gelince o hantallığın tek sebebi turbonun 1900 devirde devreye girmesi. elinizi vitese atıp sadece kendiniz doğru çekmenizle o sorunda ortadan kalkıyor.
    gelelim ESP konusuna. senelerce esp nin yaptığı bende gaz ve direksiyon manevrası ile yaparım ne gerek varki derken öyle iki durumda benim hayatımı kurtardıki ESP...
    zamanında verdiğim bikaç milyar benim için tekerlekli sandalyeyle sağlıklı yaşam arasında çizgiyi belirlemiş...
    umarım hiç gerek duymazsınız ama duyarsanız pişman olursunuz ESP olmadığına...

    Alıntıları Göster
    bende easytronic 2011 model kullanıyorum H kasa,
    artılar;
    ESP+ASR+HILL HOLDER+CBC
    SPORT SÜRÜŞ MODU
    LASTİK PATLAMA UYARISI

    eksiler

    DÜŞÜK DEVİRLERDE HANTALLIK (SPOR SÜRÜŞ MODUNDA PEK SORUN ÇIKARMIYOR)
    ÇOK KISA MESAFELERDEKİ FAZL YAKIT (OCAK AYINDA ALDIĞIMDA SABAHLARI KIZIMI ANNEME BIRAKIYORDUM, BİZDE KASİS ÇOK 2. VİTESİ GEÇEMİYOR ARABA, ORATALAMA TÜKETİM 12 LT GÖSTERİYORDU :)
    İLK BAŞLARDA VİTES GEÇİŞİNDE HİSSEDİLEN SARSINTI
    AĞIR DİREKSİYON (DİERKSİYONU HİDROLİK ELEKTRİKLİ DEĞİL)

    Şu ana kadar büyük bir sorun çıkarmadı araç 7000 de . 6000 km den sonra yakıt tüketimi biraz azaldı. (şehirler arası yolda 4.5 i gödüm) fakat bu günlerde 5'in altına düşmüyor malum sıcak havalardan...

    alana hayırlı olsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moguz

    bende easytronic 2011 model kullanıyorum H kasa,
    artılar;
    ESP+ASR+HILL HOLDER+CBC
    SPORT SÜRÜŞ MODU
    LASTİK PATLAMA UYARISI

    eksiler

    DÜŞÜK DEVİRLERDE HANTALLIK (SPOR SÜRÜŞ MODUNDA PEK SORUN ÇIKARMIYOR)
    ÇOK KISA MESAFELERDEKİ FAZL YAKIT (OCAK AYINDA ALDIĞIMDA SABAHLARI KIZIMI ANNEME BIRAKIYORDUM, BİZDE KASİS ÇOK 2. VİTESİ GEÇEMİYOR ARABA, ORATALAMA TÜKETİM 12 LT GÖSTERİYORDU :)
    İLK BAŞLARDA VİTES GEÇİŞİNDE HİSSEDİLEN SARSINTI
    AĞIR DİREKSİYON (DİERKSİYONU HİDROLİK ELEKTRİKLİ DEĞİL)

    Şu ana kadar büyük bir sorun çıkarmadı araç 7000 de . 6000 km den sonra yakıt tüketimi biraz azaldı. (şehirler arası yolda 4.5 i gödüm) fakat bu günlerde 5'in altına düşmüyor malum sıcak havalardan...

    alana hayırlı olsun...

    Alıntıları Göster
    bence bulunduğunuz yer çok yokuşlardan oluşuyorsa manuel vitesi tercih etmekte fayda var.bu vitesin en çok adamı uzdüğü yerler yokuşlar ve burada olan trafik yoğunluğu bunun dışında çokda sorunlu değil.(nolmal yokuşları kast etmiyorum aracımla nemrut dahil hiç bir yokuşta sorun yaşamadım)
    buarada manuel daha az yakıyor şehir içinde bunuda bilmenizde fayda var.
    genel olarak astra hakkında şunlarıda bilmenizde fayda var(bu soylediklerim diyabakırdaki sıcakların etkisi olabalir) araçda koltuklardan ses geliyor sırt kısmından.camlardan bozuk yoldan giderken ses gelmekte,göğüs bolgesinden ses gelmekte(bu saydıklarım bana ozel değil servise her gidişimde en az 1-2 tane aynı sorunu yaşayan araç görmekteyım.)bilgi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moguz

    bende easytronic 2011 model kullanıyorum H kasa,
    artılar;
    ESP+ASR+HILL HOLDER+CBC
    SPORT SÜRÜŞ MODU
    LASTİK PATLAMA UYARISI

    eksiler

    DÜŞÜK DEVİRLERDE HANTALLIK (SPOR SÜRÜŞ MODUNDA PEK SORUN ÇIKARMIYOR)
    ÇOK KISA MESAFELERDEKİ FAZL YAKIT (OCAK AYINDA ALDIĞIMDA SABAHLARI KIZIMI ANNEME BIRAKIYORDUM, BİZDE KASİS ÇOK 2. VİTESİ GEÇEMİYOR ARABA, ORATALAMA TÜKETİM 12 LT GÖSTERİYORDU :)
    İLK BAŞLARDA VİTES GEÇİŞİNDE HİSSEDİLEN SARSINTI
    AĞIR DİREKSİYON (DİERKSİYONU HİDROLİK ELEKTRİKLİ DEĞİL)

    Şu ana kadar büyük bir sorun çıkarmadı araç 7000 de . 6000 km den sonra yakıt tüketimi biraz azaldı. (şehirler arası yolda 4.5 i gödüm) fakat bu günlerde 5'in altına düşmüyor malum sıcak havalardan...

    alana hayırlı olsun...


    Direksiyon hidrolik veya elektro hidrolik değil benim bildiğim elektro servo. Yani elektrik destekli. Sanırım sizin elektrikli değil dediğiniz elektro hidrolik. Park halindeyken direksiyonu sağa sola çevirdiğinizde direksiyondaki motorun sesini duyabilirsiniz.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: attila24

    bence bulunduğunuz yer çok yokuşlardan oluşuyorsa manuel vitesi tercih etmekte fayda var.bu vitesin en çok adamı uzdüğü yerler yokuşlar ve burada olan trafik yoğunluğu bunun dışında çokda sorunlu değil.(nolmal yokuşları kast etmiyorum aracımla nemrut dahil hiç bir yokuşta sorun yaşamadım)
    buarada manuel daha az yakıyor şehir içinde bunuda bilmenizde fayda var.
    genel olarak astra hakkında şunlarıda bilmenizde fayda var(bu soylediklerim diyabakırdaki sıcakların etkisi olabalir) araçda koltuklardan ses geliyor sırt kısmından.camlardan bozuk yoldan giderken ses gelmekte,göğüs bolgesinden ses gelmekte(bu saydıklarım bana ozel değil servise her gidişimde en az 1-2 tane aynı sorunu yaşayan araç görmekteyım.)bilgi...


    benim araçtan da sırt kısmından (bel desteğini kurarsam) ses gelmekte, ayrıca şöför kapısından metalin metale sürttüğü bir ses var, würth ile yağladılar servise gittiğimde, camlardan bir ses duymadım henüz :)




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.