Şimdi Ara

Astra H 1.6 115 HP (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
691
Cevap
25
Favori
142.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LPG taktırdım. Soruları olan varsa özelden sorabilir. İlk 100 km'de bir sıkıntı yaşamadım. Performansda değişiklik yok. Ya da çok çok az var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altai35

    LPG taktırdım. Soruları olan varsa özelden sorabilir. İlk 100 km'de bir sıkıntı yaşamadım. Performansda değişiklik yok. Ya da çok çok az var.

    47 binde aldim. aldigim gün Çorum ozenclere brc lpg taktirdim. 5000 km oldu hic bir sorunum yok. ne motor isigi ne tekleme yok. Önemli olan ustalik. 100 lira fazla yakin iyi bir ustaya taktirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeScOnT kullanıcısına yanıt
    Bu güzel bir değer. Dün şehiriçi bölünmüş yolda (radarın olmadığı bir bölgede) soğuk motor ve yavaş hızlanma ile 5. vites 3000 devirde 105 km/h ulaştım. Sanırım motor ısınınca bir 10-15 km/h daha kazanılabilir.
  • 105 km/h az bence yada
    benim aracın maşallahı var:-)
    sürekli otobanda 130 a hep sabitlerim 3000 devirde yani yanılmam falan söz konusu değil adım gibi eminim
    En kısa zamanda fotograf eklerim 5. Vites 3000 devir 130 km/h ile.

    Aklıma şöyle birşey geliyor baskı balatanız bitiyor olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün tem oto yolunda denedim. 3000 devir yavaş hızlanma ile 110 da gittim. Arabaya ekstra 6. vites attırabilirmiyiz acaba ya :D
  • GNCMMR G kullanıcısına yanıt
    Yakıt ekonomisi için 6. vitesin olmasını isterdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    Yakıt ekonomisi için 6. vitesin olmasını isterdim

    Bugün otobanda tekrarladım
    Daha evvel dediğim gibi
    5.vites 3000 devir = 130km/h
     Astra H 1.6 115 HP Astra H 1.6 115 HP

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeScOnT


    quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    Yakıt ekonomisi için 6. vitesin olmasını isterdim

    Bugün otobanda tekrarladım
    Daha evvel dediğim gibi
    5.vites 3000 devir = 130km/h
     Astra H 1.6 115 HP Astra H 1.6 115 HP

    Otomatik ve duz viteslerde sanzuman oranlari farkli.

    4 ileri corollam da 5 ilerisinden daha az devirle daha fazla hiz yapardi. Evet 6 vitesi olsa iyi olurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sizin aracın otomatiği ile düz vitesinin dişli oranları farklı.
    Bizim astraların düz yada yarı otomatik dişlileri birebir aynı
    Sadece Benzinli astra h lar 5 vites
    Dizel astra h lar 6 vites

    Kesinlikle6. Vites olsa tadından yenmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıtla ilgilide bi foro koyayım az çok bilgilendirme olur
    180 kmlik yolda 75 km ort hız 100 km de 6.4 litre ve toplam tüketim 11.6 litre.
    Tabi daha uzun yola çıkınca 5.4 ile 5.6 ları sürekli görüyorum
     Astra H 1.6 115 HP

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeScOnT kullanıcısına yanıt
    Mevcut kullandığımız 1.6 115 HP motorlu Astra Classic Sedan kasa araçlarla bu devirde bu hızı yakalamak imkansız.
    Gördüğüm kadarıyla aracınız yarı otomatik transmisyon ve şanzıman oranlarının farklı olduğunu düşünüyorum. Cumartesi günü tekrar denedim, 5. vites 3000 d/dk hız değeri 110 km/h şeklindeydi. Yol ve hava şartları normal.
  • Benim arac hb bu arada belirtmeyi unutmuşum
    Sedandan biraz daha hafif olabilir
    Ama benimkinin üzerinde body kit var
    İki aracta 5 vites dişlilerin farklı olacağını sanmıyorum
    Zaten baskı balata var bende de

    Hb de imkansız değil demek ki :-)
    Bu arada aracım stock halde motor modifikasyonu falan yok
    Tüp te ve benzinde farkemiyor 3000 devir 130 km/h
    Salih bey videosunu da yollayayım isterseniz
    Yani bu konuya yazmamın ilk sebebi okuduğumda bana ilginç gelmesiydi
    Çünkü çok emin olduğum seydi aracımın hangi devirde hangi hızda olduğu

    Bende şaşırdım şimdi 110 km olması sizinkinin
    Belki motor kodundan kaynaklanıyor
    Benim ki z16xer
    Sizin ki a16xer mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeScOnT kullanıcısına yanıt
    Evet aracımın motor kodu A16XER ile başlıyor.
    Ancak motorun bu kadar farklılık gösterebilmesi mümkün mü? Body kit sürtünme katsayısını düşürebilir, bizim araçlarımızda 0,29 cd olarak görünüyor.
    Kasayı anlarım, çıplak halde 1280 kg, aksesuarlarla birlikte 1300 kg, ben içine girince 1400 kg'a yaklaşan bir kütleden bahsediyorum. Ancak motorun farklı olması, üretim yılı değişikliğini de sorgulamama sebep oldu şimdi. Aracım 2013 Şubat Polonya montajı olarak görünüyordu.
    Bir yandan ilginç geldi, ancak tüm detaylarımız aynı ise aracınızın performansı gerçekten takdire şayan bir durum.
  • Aracım 2009 model ingiltere üretimi
    Benim arac lpg den sonra 1330 kg oldu
    92 kiloda ben..
    Aracımı daha çok sevmeye başladım valla
    :-)

    Easytronic şanzumanlı bir arkadaş daha denerse tam kesin sonuca ulaşırız herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    Mevcut kullandığımız 1.6 115 HP motorlu Astra Classic Sedan kasa araçlarla bu devirde bu hızı yakalamak imkansız.
    Gördüğüm kadarıyla aracınız yarı otomatik transmisyon ve şanzıman oranlarının farklı olduğunu düşünüyorum. Cumartesi günü tekrar denedim, 5. vites 3000 d/dk hız değeri 110 km/h şeklindeydi. Yol ve hava şartları normal.



    Ben hesaplamayı bilmiyorum ama dişli oranı vs ile teorik olarak bu hesap yapılıyor zaten. 130 km'de devir kaçta? Bende astra 2011 clasic HB, easytronic var, fırsat bulduğumda deneyip yazacağım. Net olamıyorum ama 110'dan çok 130 daha yakın geliyor.
  • Alicaksaniz fabrika cikisli LPG li astra alin ne aracin ömründen yiyin ne de paranizdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dradis D kullanıcısına yanıt
    Merhabalar bu sanırım ilk mesajım oluyor. Benim astra sedan 111 yıl otomatik aracım var. Benim ilk dikkatimi çeken 5. Vites te 3000 devirde 130km hız civarında gitmesiydi, dişli oranları manuel ile farklı. Normal bir durum yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracımı alalı henüz 3 ay oldu, daha önceden fabia ve jetta kullanıyordum. Vw gurubunda direksiyon çok yumuşak hatta hissis denilebilecek kadar. Astra da ise direksiyon sert ve özellikle düşük hızlarda yoldaki titreşimler olsun yolun eğimine göre çekmeler olsun hissettiriyor. Yani direksiyona sürekli bir güç kontrol uygulamak gerekiyor buda yorucu oluyor. Vw de daha yumuşak olduğundan bukadar yormuyordu. Sorum şu böyle bir sıkıntı yaşayan, dikkatini çeken yada çözüm bulan oldumu. Bunun dışında motor performansı çekişi iyi, yokuşlarda bile rahat rahat sollamaya çıkıp çok rahat hızlanabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Andy Selva

    Alicaksaniz fabrika cikisli LPG li astra alin ne aracin ömründen yiyin ne de paranizdan

    Lpg'li araç için maliyet hesabı:
    LPG tüpü satın alınması + montajı = 2500 TL.
    LPG tüketimi 10 lt/100 km tahmini alınmıştır. LPG fiyatı 3,27 TL/lt
    Benzin tüketimi 8 lt/100 km tahmini alınmıştır. Benzin fiyatı 5,12 TL/lt

    (5,12*8/100)-(3,27*10/100)=0,09 TL
    2500/0,09= 27.000 km. ekstra kat edilmesi gereken yol

    Dizel araç için maliyet hesabı:
    2014 model Astra Sedan 1,4 benzinli Sport araç fiyatı: 62.462 TL
    2014 model Astra Sedan 1,3 dizel Sport araç fiyatı: 72.433 TL
    Fiyat farkı: 9.971 TL
    Dizel tüketimi: 5,5 lt/100 km tahmini alınmıştır. Motorin fiyatı 4,79 TL/lt
    Benzinli tüketimi: 8 lt/100 km tahmini alınmıştır. Benzin fiyatı 5,12 TL/lt

    (5,12*8/100)-(4,79*5,5/100)= 0,15 TL
    9971/0,15= 66.473 km. ekstra kat edilmesi gereken yol

    Yukarıda görüldüğü üzere, LPG mevcut şartlar altında çok da avantajlı görünmüyor. Fabrika çıkışlı LPG araç alsanız dahi, maliyetini kapatmak için benzinli aracınıza göre 27.000 km. ilave yol yapmanız gerekiyor ki amorti edebilesiniz. Tabii bu süre içinde LPG'nin plansız açacağı sorunları göz önüne almadım.
    Aynı şekilde, tasarruflu olduğunu düşündüğümüz dizel araçlar için de maliyeti incelediğimizde, benzinli aracınızla kat etmeniz gereken mesafeden 66.400 km daha fazla gitmelisiniz ki, başta yüksek miktarda ödediğiniz araç fiyatını amorti edebilesiniz. Yani benzinli araç aldığınızda 100.000 km gittiyseniz, dizel araç aldığınızda 166.400 km gitmelisiniz ki, aynı masrafı yapmış olunuz.
    Burada hiç bir aracı kötülemek yada birini yüceltmek için bu hesapları yapmadım. Aksine karşılaştırma sunarak, tercihler konusunda doğru karar vermemizi sağlamaya çalıştım.




  • arkadaşlar yaz lastiği öneriniz nedir? 50 bin km üzerindeki 0 lastiklere binilmişti ben aldığımda. Değiştirmeyi düşünüyorum starmaxx falan da iyi diyolar varmı bilen?
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.