Şimdi Ara

astra h tekleme.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
14.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso0655

    Hocam opellerde bu mormal, genelde motorun gaztepkesini gec verdigini soyler ilkdefa sizden duymadim bunu kendi opelimde ayni sekilde cunku ve,motor sogukken oluyor buda,normal ama bu...

    Gaza tepkide geçikme şeklinde diyemem hocam belli belirsisiz dokunuşta yığılma şeklinde tepki veriyor ancak ters tepki veriyor hızlandıracağına artı bi yavaşlatma uyguluyor belirttiğiniz durum böyle bişey mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor kulakları böyle sorun doğurabiilir mi acaba çünkü bahsettiğim yığılma durumunu vites kolunda hissedebiliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakıt yolundaki kirlenmeler veya enjektör sorunu bu duruma yol açabilir mi acaba. çünkü ilk dokunuşta boğulur gibi
  • WaRToX kullanıcısına yanıt
    +1

    sorunun kaynağı ateşleme sistemi.

    bobini ve buji kablolarını kontrol ettirin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guner05

    +1

    sorunun kaynağı ateşleme sistemi.

    bobini ve buji kablolarını kontrol ettirin...

    Üstadım geç çalışma sarsıntı çok yakma yok. Ataşleme olsa bunlarda aıkıntı olmaz mı dip gaz yaptığımda v. S en ufak bi kesiklik yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzali


    quote:

    Orijinalden alıntı: guner05

    +1

    sorunun kaynağı ateşleme sistemi.

    bobini ve buji kablolarını kontrol ettirin...

    Üstadım geç çalışma sarsıntı çok yakma yok. Ataşleme olsa bunlarda aıkıntı olmaz mı dip gaz yaptığımda v. S en ufak bi kesiklik yok

    Calismama, çok yakma ile alakasi yok kardeş. Benzer problemi yasayan arkadasim var. Bobin kablo buji değişimiyle bu problemden kurtuldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nadirende olsa 2. Viteste ilk hızlanma anında bi kaç saniye silkeleme oluyor. Ve sanırım ikisi aynı sorun. Sorun bana öyle geliyor ki gaz pedalına badılan ilk bi kaç mm lik bölümde meydana geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzali

    Nadirende olsa 2. Viteste ilk hızlanma anında bi kaç saniye silkeleme oluyor. Ve sanırım ikisi aynı sorun. Sorun bana öyle geliyor ki gaz pedalına badılan ilk bi kaç mm lik bölümde meydana geliyor.

    Sorunu çözdüm mü?
  • Sorun çözüldü diyemem ama hali hazırda sorun var da diyemiyorum. Aracın gaz pedalı sert ve hassas zamanla kullanıma alıştım sanırım pedsla çok yakacak kaygısıyla minik dokunuşlar yerine daha kararlı basmak gerekiyor. Kompresyonda gaza dokununca ileri geri yapma hareketi zaman zaman oluyor eskisi kadar olmasa da sanırım oda aracın karakteriyle alakalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun bitane era crdi kulandim gram sarsma yoktu ugrastim olmadi hic benim arscta kompresyonda iken gaza dokununca once one hoplama sonra kismen geri sonra tekrar ileri seklinde devam ediyor arkadan iple araba ceker gibi o ipin boslugunu alincaya kadar git gel seklinde ama bahsettigim cok daha hizli yarim ssniye suruyor anca zaten baskasi asla hissetmez yolcu olarak ama ben takildim iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok düşük devirde kalkıyorsanız kalkışta ondan olabilir
  • Kalkıştan bahsetmiyorum ama ben her vitres her devirde gerçekleşen bi durum bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 yıl 3 gün sonradan, gelecekten merhaba:) Artık teknoloji bu sorunu çözecek seviyeye geldi :)

    Sorunu yaşayan kim, arabayı sattımı, sorunu devam ediyor mu bilmem ama sorunun cevabı GAZ KELEBEĞİ potansiyometresi nin Karbon kısımlarının aşınmasından kaynaklı.

    Müzik seti radyo v.s. ses potansiyometrelerinin zamanla aşınıp ses azaltıp açarken cızırtı yapması olarak açıklayabilirim.

    Çözüm ise;

    Kelebeği söküp, bahsettiğim pot a kontak spreyi sıkmaktır.

    Garanti ve kalıcı, kelebeği 0km yapan çözüm ise, potun tellerini karbon kısma değen yerlerinin 0.5mm altına veya üstüne konumlandırmak. Bunn için potun merkezini 0.5mm kazımak veya doldurmak.

    Anlamayan arkadaşlar youtube dan fiat stilo gaz kelebeği tamiri diye arattıklarında 8dk lık sdağıtılmş bir kelebek videosu var onu izleyebilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi termometre -- 15 Ağustos 2016; 16:14:05 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibi arkadaşın yaşadığı durumun birebir aynısını Clio IV 0.9 TCe benzinli aracım ile yaşıyorum. 1. ve 2. viteste ayağımı gazdan çektiğimde devir yavaş yavaş düşüyor 1300-1500 seviyesine geldikten sonra tekrar hızlanmak için gaza bastığımda araç silkeleme yapıyor. Yakın zamanda servise gideceğim inşallah.
  • Toparlama anında gaza yüklenincr ortaya çıkan silkelemelerin temelinde genelde ateşleme sistemi sorunları çıkıyor. Bobinler, buji kabloları ve bujiler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu sahibi olarak araci sattim o donem.

    cozum icin ise butun atesleme sistemi degismisti bobin buji. egr valf degisti sonra iptal edildi. gaz pedali temizlendi degisti. kelebek temizlendi. motor takozlari degisti. cozume ulasilamadi.

    vee enbuyuk gariplik ise bahsettigim sorunun yokusta asla olmamasi. duzdr ve rampa asagi yapiyorken hafif rampada yokustu gram silkelemeden devam ediyodu. garip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.