Şimdi Ara

astra j landirenzo lpg li yakıt tüketimi?? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
58.633
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    bende corolla almadan önce astra almayı düşünüyordum.bu yazıları okuduktan sonra iyiki almamışım diyorum kendime.tüp 2007 de takılmış.easjet marka.arabayı alalı 7 ay oluyor. 113500 de km de 4000 km yol yaptım maşallah tüple ilgili tık yok.saat gibi çalışıyor.araç 2000 model vvt sol spc.

    Dostum 2000 model Astra da LPG ile saat gibi çalışır. Zahmet edip konuyu okusaydın iyi olurmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    bende corolla almadan önce astra almayı düşünüyordum.bu yazıları okuduktan sonra iyiki almamışım diyorum kendime.tüp 2007 de takılmış.easjet marka.arabayı alalı 7 ay oluyor. 113500 de km de 4000 km yol yaptım maşallah tüple ilgili tık yok.saat gibi çalışıyor.araç 2000 model vvt sol spc.

    Dostum 2000 model Astra da LPG ile saat gibi çalışır. Zahmet edip konuyu okusaydın iyi olurmuş.

    hocam konuyu okudum.bende 2004 kasalardan almak istemiştim.hb olanından.onlardada sorun varmıydı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    bende corolla almadan önce astra almayı düşünüyordum.bu yazıları okuduktan sonra iyiki almamışım diyorum kendime.tüp 2007 de takılmış.easjet marka.arabayı alalı 7 ay oluyor. 113500 de km de 4000 km yol yaptım maşallah tüple ilgili tık yok.saat gibi çalışıyor.araç 2000 model vvt sol spc.

    Dostum 2000 model Astra da LPG ile saat gibi çalışır. Zahmet edip konuyu okusaydın iyi olurmuş.

    hocam konuyu okudum.bende 2004 kasalardan almak istemiştim.hb olanından.onlardada sorun varmıydı.

    Motor kodu A ile başlayanlar yani Euro V motorlar sıkıntı, Z ile başlayanlarda problem yok. 2008 veya 2009 öncesinde problem yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    bende corolla almadan önce astra almayı düşünüyordum.bu yazıları okuduktan sonra iyiki almamışım diyorum kendime.tüp 2007 de takılmış.easjet marka.arabayı alalı 7 ay oluyor. 113500 de km de 4000 km yol yaptım maşallah tüple ilgili tık yok.saat gibi çalışıyor.araç 2000 model vvt sol spc.

    Dostum 2000 model Astra da LPG ile saat gibi çalışır. Zahmet edip konuyu okusaydın iyi olurmuş.

    hocam konuyu okudum.bende 2004 kasalardan almak istemiştim.hb olanından.onlardada sorun varmıydı.

    Motor kodu A ile başlayanlar yani Euro V motorlar sıkıntı, Z ile başlayanlarda problem yok. 2008 veya 2009 öncesinde problem yok.

    eyvallah hocam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    bende corolla almadan önce astra almayı düşünüyordum.bu yazıları okuduktan sonra iyiki almamışım diyorum kendime.tüp 2007 de takılmış.easjet marka.arabayı alalı 7 ay oluyor. 113500 de km de 4000 km yol yaptım maşallah tüple ilgili tık yok.saat gibi çalışıyor.araç 2000 model vvt sol spc.

    Dostum 2000 model Astra da LPG ile saat gibi çalışır. Zahmet edip konuyu okusaydın iyi olurmuş.

    hocam konuyu okudum.bende 2004 kasalardan almak istemiştim.hb olanından.onlardada sorun varmıydı.

    Motor kodu A ile başlayanlar yani Euro V motorlar sıkıntı, Z ile başlayanlarda problem yok. 2008 veya 2009 öncesinde problem yok.

    2011 MODEL Z KODLU MOTORLARDA NASIL. 2008 veya 2009 öncesinde problem yok. Demişiniz ya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyros32

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    quote:

    Orijinalden alıntı: GOXB

    quote:

    Orijinalden alıntı: akman7322

    bende corolla almadan önce astra almayı düşünüyordum.bu yazıları okuduktan sonra iyiki almamışım diyorum kendime.tüp 2007 de takılmış.easjet marka.arabayı alalı 7 ay oluyor. 113500 de km de 4000 km yol yaptım maşallah tüple ilgili tık yok.saat gibi çalışıyor.araç 2000 model vvt sol spc.

    Dostum 2000 model Astra da LPG ile saat gibi çalışır. Zahmet edip konuyu okusaydın iyi olurmuş.

    hocam konuyu okudum.bende 2004 kasalardan almak istemiştim.hb olanından.onlardada sorun varmıydı.

    Motor kodu A ile başlayanlar yani Euro V motorlar sıkıntı, Z ile başlayanlarda problem yok. 2008 veya 2009 öncesinde problem yok.

    2011 MODEL Z KODLU MOTORLARDA NASIL. 2008 veya 2009 öncesinde problem yok. Demişiniz ya.

    opel artık z motor kodlarını kullanmıyor..bundan sonraki tüm araçlar euro 5 motorlu olacak..




  • her şey tamam yanlız 1.6 180 beygir turbo ve 1.4 140 beygir turbo modellerde lpg kiti takılabiliyormu
    genelinde takılan lpg kitlerde anlık tüketim miktarını görmek mümkünmü
    saygılarla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin05 -- 10 Ağustos 2012; 16:48:15 >
  • konuyu hortlattım ama önemli...

    Aracım 1.6 astra clasic 3 (2012). Aracıma nisan 2013 te landirenzo marka lpg taktırdım. benim sorunum şöyle araba sürekli benzinden yakıyor yani 400 km de bir 50 liralık benzini rahat harcıyor bana bu abartılı geldi. benimle aynı sorunu yaşayan var mı ?
  • slm arkadaşlar .6 115 lik astra j nin sport ve cosmo paketinin 2013 modeli neden çıkmıyor
    ve siz olsanız 1.3 cdti mi yoksa 1.6 benzin +lpg seçeneğini mi seçersiniz
  • Astra yeni kasa alınacaksa yeni motoru beklemeli. Şu anda Zafira'da kullanılıyor. 1.6 motor çok ideal ve gelişmiş bir motor. Beklemenizi tavsiye ederim. Ama sorunuzun tam cevabı yani mevcutlardan orjinal olanı seçerdim. Yani dizel olanı. 1.3 bile olsa dizeli alırım. Benzinli alıp da sonradan motoruna müdahale ettirmem.Aralarında ilk kalkış haricinde fark da yok testlerde görülen o... Ben de eski kasayı kullanıyorum ve klima açıkken performans düşüşü dışında -aynı sorun benzinlide de var- çok memnunum. İkinci el fiyatları düşük bence H kasa full dizellere de bakılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotac2009

    opel astra classic 3 kullancısıyım. yaklaşık 2 yıl kadar benzin ile bindim. servise sadece 59000 km'de triger değişimi ve ilk aldığımda istanbul arabası olduğu için debrijaj baskı balata bitmişti 57000'de balata değiştirdim. onun haricinde sadece bakımlarında uğradım. yani benzini koy yola devam şeklindeydi.

    fakat yakıt maliyeti yüzünden severek binemiyordum. aslında lpg taktırmak istedim ama opel'in tvinport mtorlarında sıkıntılı olduğunu servisim söylemişti.

    sonra landirenzo ile olan anlaşmasını duydum. soluğu serviste aldım. opel servisimle ikili ilişkilerimde çok samimidir. bana kesinlikle düşünme dedi ve ekledi ilk olarak buji diyecekler, sonra ateşleme bobini, kelebek arızası vs vs dedi. ve parça değişimine bana geleceksin ve ben para kazanacağım ama sana taktırma diyorum dedi. özel opel servisine gittim o da aynı konudan bahsetti.

    bonra landirenzonun dispiritörü olan olgun lpg'yi aradım. hiç bir sorun olmayacağını tam uyumlu kitlerinin olduğunu söylediler. ankara landirenzoyu aradım aynı. güya opel ile ortaklaşa oturup bu kitleri üretmişler.

    sonra bulunduğum ildeki landirenzo servisine gittim. usta kaliteli bir usta onu diyeyim. ankarada ki ustalar bile bu dediğim ustayı söylüyorlar.

    neyse arıza lambası yanma, titreme, yok ateşleme bobinix kelebek vs sorunu olmadığını ama fiyatının değirlerine göre pahalı olduğunu söyledi bende sorunsuz olsun 400 tl çok olsun deyip taktırdım.

    birde lpg servisi bujilerimi ve motor yağımı konrtol ettirmemi söyledi. ben ise daha 4-5 ay olmuştu 60000 bakımından çıkaralı ona rağmen gidip tekrar full bakım yaptırdım (tüm filtre ve yağlar-poyen fitresi dahil)

    ilk 1 ay gayet iyidi. bazen kırmızı ışıklarda durunca stop ediyordu o kadar. arıza lambam da yanmadı. birgün şehir içinde giderken arabada titreme başladı. sonra arıza lambası yandı ve arabanın gücü düştü. ben bujiler zannettim. servis o meşur cihazı el freni altından taktı ve 3 numaralı silindi ateşleme hatası çıktı. ateşleme bobini gitmiş. orjinal gm taktırdık 260 tl. bu fiyatta dosta olan fiyat. normalde 320-360 civarı takıyor servisler.

    asıl sıkıntı servis taktığı ürüne garanti vermedi çünkü lpgli olduğu için. tabi bunu öğrenince taktırdığım lpg servisini aradım. abi opellerde olabiliyor dedi. o an oara usta olsa herhalde kötü şeyler olurdu ama ben hesabımı ahirete saklıyorum.

    mecbur taktıdık. sonra landirenzo istanbul merkezini aradım. benim bulunduğum ile orası bakıyormuş. dedim önce böyle dediniz şimdi böyle oldu dedim . söylediği her opel'e ateşleme bobini takarsak biz bu işi bırakalım abi dedi, kapattım telefonu.

    sonra 2 ay kadar sıkıntısız bindim. birgün ara kendi kendine devri düşürüyor artırıyordu. ve arıza lambası yandı. lpg'ye götürdüm kelebek arızalı opel servisinde baktır dedi. opel servisimde arızayı hemen bilgisayardan sildi. ama dediği kelebeğin yakın zamanda arıza verebilir dedi ve kaynağının lpg olduğunu söyledi. ben sana taktırma demedim mi diye ekledi.

    bu arada lpg servisinin verdiği cevap şu. arıza benzine geçince de yapıyor mu diye sordu bende hem benzinde hem lpg de yapıyor dedim. o zama bana benzinde de yapıyorsa biz garanti kapsamında yapamayız dedi, kendin arızanı servisde yaptıracaksın dedi.

    neyse eminim sıkıntısız binenlerde vardır.



    bu sıkıntıların aynısını ben de cruze de yaşadım landi dediler ankarada olgun lpg dediler taktırdık daha 500 km olmadan bu sorunların aynısını yaşadım landi ve olgun'u kesinlikle tavsiye etmiyorum BRC atiker varken boşverin gerisini selamlar




  • arkadaşımın 2012 Astra j aracında 37.000 km dir lpg var arabada 62.000 km de son 2 aydır yanan arıza lambasını söndüremediler rolanti düzeni bozuldu ve dün akşam düşük hızda araç güçten düşüp çok garip vuruntular yapmaya başlamış beni aradı çekiciyi çağırdık bugün telefon etmişler servisten arabanın sübapların bazıları erimiş bir kısmıda hasar görmüş çelik sübap maliyeti nedir bilgisi olan varmı ? ayrıca çelik supaptan sonra kaç km gider bu araç ?

    Lpg sistemi prins bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rene54

    arkadaşımın 2012 Astra j aracında 37.000 km dir lpg var arabada 62.000 km de son 2 aydır yanan arıza lambasını söndüremediler rolanti düzeni bozuldu ve dün akşam düşük hızda araç güçten düşüp çok garip vuruntular yapmaya başlamış beni aradı çekiciyi çağırdık bugün telefon etmişler servisten arabanın sübapların bazıları erimiş bir kısmıda hasar görmüş çelik sübap maliyeti nedir bilgisi olan varmı ? ayrıca çelik supaptan sonra kaç km gider bu araç ?

    Lpg sistemi prins bu arada.

    1500tl civarı diyorlar ama ben servisten ayrılmış opel ustasına sordum 1000tl dedi çelik sübap masrafı
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.