Şimdi Ara

Astra K, Megane 4, 308 / TERCİH? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
2.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fransız kompakt HB'lerde en iyi iç dizayn C4'te,sonra 308 sonra Megane IV.



    En iyi dış dizayn Megane IV= 308 > C4



    Motor şanzıman olarak EAT6'dan dolayı 308 derdim.



    Donanım olarai Astra'da otomatik fren var bu bence çok önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 kullanıcısı olarak Astra diyorum. 308 Active donanım sönük kalır yanında.
  • Astra dynamic tabikide diğer araçlardan daha dolu anahtarsız giriş şerit takip ve çarpışma önleyici sistem far sensörü yağmur sensörü mercekli far ve apple çar android auto standart üzerinde bide gpp paketi var ise tadından yenmez ayrıca her iki araçtan daha güçlü

    İkinci el alacaksanız ise 308 65k fiyat bandinda bulunmakta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokhannexus -- 17 Şubat 2017; 16:24:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 i o fiyattan çok daha uyguna bulacağını unutma ona göre karar ver.
  • Seçenekler arasında Astra biraz daha öne çıkıyor. Öncelikle şunu söyleyeyim kuzenim bahsettiğiniz kombinasyonla aynı Astra'ya sahip bu yüzden çok kullanma fırsatı buldum. Astra'nın dizel motoru çok iyi yürüyor ve makul bir yakıt tüketimi var. Uzun yolda 140-150 arası giderken ortalama 5.8 civarı bir şey yakıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Şehir içi uzun dönem ortalaması ise 6.4 litre idi galiba. Bu tüketim rahatlıkla 5.5 seviyesine düşürülebilir çünkü kullanım baya agresif.
    Tam otomatik şanzımanı sorunsuz ve konforlu ama EAT6 özellikle geçiş hızı olarak daha iyi. Performans olarak Astra K ve 308'i kullanma fırsatı buldum ve ikisi de iyi yürüyor. Megane kullanma fırsatı bulamadım ama teknik verilerde geride gözüküyor bu ikiliden. Tabiki teknik verileri çok dikkate almayın derim 0-100 vs. bunlar reelde bir şey ifade etmiyor ara hızlanmalar önemli.
    Dış tasarım kişiden kişiye göre değişir ama kırmızı yada turkuaz Astra'nın veya Koyu Mavi Megane'ın elit ve sportif duruşu 308'de yok bence.
    İç tasarımda işlevsellik olarak Astra daha önde, kulllanımı daha kolay ama 308'in içide Allure donanımla çok güzel duruyor. Ben Megane'ın bir bütün halinde iç mekanını çok sevemedim malesef. Belki hiç beklenmeyecek şekilde iç malzeme kalitesi olarak en iyi Megane ama bana o ekranın olduğu bölüm çok kaba ve albenisiz geliyor.
    Astra'da ise klima menfezlerinde müzik falan dinlemezseniz arada bir ses geliyor ne olduğunu bizde anlamadık ama serviste bu ses normal dediler. Birde ekran arada bir donuyor, dokunmatiği falan algılamıyor.
    Astra'da yol tutuş hakkında sayfalarca yazı yazılabilirim ama kısaca şunu söyleyeyim deliler gibi yol tutuyor bu makina. Virajlı dar yollarda tam bırakacak derken kafayı içe çekişi, küçük kontralarla arkanın gelmesi falan çok keyifli. Diğer modelleri yol tutuşları hakkında yorum yapacak kadar test edemedim ama 308 hakkında şunu söyleyebilirim. Bir iki küçük virajda zorladım arabayı yatma hissi hiç yoktu ve direksiyonun çok iyi bir ağırlığı var, virajı hissediyorsunuz.




  • iki fransız aracıyla bir alman aracını karşılaştırmak abes. 5 sene geçtiğinde bir astra'ya bak bir de diğerlerine. diğerleri nene gibi olacak astra'nın yanında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    iki fransız aracıyla bir alman aracını karşılaştırmak abes. 5 sene geçtiğinde bir astra'ya bak bir de diğerlerine. diğerleri nene gibi olacak astra'nın yanında.

    Hocam bırak artık şu eski kafalılığı ya.Yaş kaç hocam senin 60 falanmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor performansı, donanım, ve donanımından ötürü tasarımı (led arka stoplar, ön farlardaki ledler, 17 jantlar) yüzünden Astra diyorum.

    308 halojen farlı iken, tasarımdan kaybediyor. Fakat yalıtımı ve süspansiyon konforu Astra'dan daha iyi. Kalkışta Astra ile yürür, fakat sonrası için zor. Bu paraya Allure verseler alınırdı.

    Megane IV sadece Icon ya da GT Line olarak alınmalı, ufak jantlı yarım ledli güzel durmuyor. Ayrıca dizeli bu iki araç arasında en az performans vaad edeni, astra bu megane'a 8-10 boy sallar rahat Yalıtımının ve süspansiyon konforunun Astradan daha iyi olduğu kanısında olsam da benzer paraya dynamic astra varken, bu araç touch olarak alınmamalı. En ekonomiği bu araç olacaktır, çünkü eat6 308ler manuelden bir miktar fazla tüketiyor.




  • Astra net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle astra hepsi full paket olsa megane veya 308 derdim ama 2 side boşken tasarimı çok kotü oluyo astra ise dynamik donanım la çok güzel motor şanzumanıda gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de üçünün arasında kalıp Megane aldım.
    [link=https://forum.donanimhaber.com/2016-megane-hb-gt-line-incelemesi--123917084]Bu da incelemem[\link]
    belki yardımı olur.

    Bu arada Peugeot'da o fiyat üzerinden baya bir indirm yapıyorlar. Opel'le Renault'dan o kadar indirim bekleme. Benim Opel'i almama sebebim iç ve dış görünüşünü sevmemem ve bu yüzden arabaya ısınamamamdı. Ancak ben alma arefesindeyken özellikle foruma sormadım. Çünkü bu araçlar aslında birbirine çok yakın araçlar olduğu için forumda cevap verenler ya kendi tercihlerini, sevdiklerini söylüyorlar ya da forumda daha çok tavsiye edilen aracı tavsiye ediyorlar. Çoğu ne arabayı sürmüş, ne de binmiş oluyor. Ayrıca sürmüş bile olsalar, dediğim gibi birbirine her açıdan çok yakın araçlar oldukları için tercih meselesi. Ben alırken hepsinin şovrumlarını gezdim, teste çıkardım. Ondan sonra en çok içime sineni aldım ki normalde de böyle olması gerekir. Sana da tavsiyem çok yoğun değilsen aynısını yap, hepsini dene. Ondan sonra alacağın araca kendin karar ver. Sonuçta aracı kullanacak olan sensin, biz değil.

    Bu arada ben arada kaldım demiştim. Üçünün benim açımdan artıları eksilerini yazayım.

    Megane: İç dış tasarım çok iyi. Yakıt tüketimi çok iyi. Performans ve dayanıklılık soru işareti.

    Astra: İç tasarım kötü, dış tasarım iyi. Yakıt tüketimi ortalama. Performans çok iyi, dayanıklılık soru işareti.

    308: iç tasarım direksiyon harici iyi, dış tasarım sade ama iyi. Yakıt tüketimi çok iyi. Performans iyi, dayanıklılık soru işareti.

    Benim açımdan artıları eksileri bunlardı. Şimdi aldım memnunum. Dediğim gibi deneyip karar vermek en iyisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MFN -- 17 Şubat 2017; 20:22:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Lova; Fikirlerin için teşekkür ederim. Araştırırken konunu görmüştüm. Araç muhteşem, kaza bela vermesin Allah. İcon güzel, bol oyuncaklı bir donanım ama touch gerçekten çok özensiz. Alınacaksa icon almak lazım ama fiyatta 96-97 leri buluyor. Şuan terazi büyük ölçüde Astrada.

    @Abstraction; Astrayı yarın incelemeye gidicem. Diğerlerini gördüm. Ama yorumlara göre olumlu bir ön yargıyla gidiyorum:)

    @Efective; Teşekkürler bilgiler için. Yarın incelemeye gidicem. 308 ve Megane'ı gidip gördüm. Astra için olumlu yorumlar çok. Yarın danannın kuyruğu kopucak:)

    @gokhannexus; Evet, Astra doluymuş diğerlerine göre yarın görücem bakalım. Teşekkür ederim.

    @grkankot2; Teşekkür ederim. Yarın da son olarak Astrayı görüp kararımı vericem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k24b -- 18 Şubat 2017; 0:23:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    iki fransız aracıyla bir alman aracını karşılaştırmak abes. 5 sene geçtiğinde bir astra'ya bak bir de diğerlerine. diğerleri nene gibi olacak astra'nın yanında.

    Hocam bırak artık şu eski kafalılığı ya.Yaş kaç hocam senin 60 falanmı

    yaş 45. eskiden ben de alman arabasına takanlara kıl olurdum ama bu yaşa gelene kadar tecrübe ede ede öğrendim. çok klişe olacak ama fransız pişmanlıktır. alman arabalarının gerçekten bir kalite farkı var. italyan-fransız artık mecbur kalmadıkça almam. alman alamıyorsam japon alırım.
  • Bence oncelik astra gelir .2 ci sirada 308 var. Ama megane ile buyuk bir ayrim yapmiyorum yerleri degisebilir.

    bu gün 3 unden birini alacaksin deseler ilk opele ugrarim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nerd Miner -- 18 Şubat 2017; 15:14:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 bin lira verip fransız ve alman denilmeyen alman arabası almak. siz de haklısınız yapacak birşey yok ama ayıptır ya bu fiyatlara bu arabalar acıyorum valla paramız pul olmuş haberimiz yok. iyiye gidiyeeaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    iki fransız aracıyla bir alman aracını karşılaştırmak abes. 5 sene geçtiğinde bir astra'ya bak bir de diğerlerine. diğerleri nene gibi olacak astra'nın yanında.

    Hocam bırak artık şu eski kafalılığı ya.Yaş kaç hocam senin 60 falanmı

    yaş 45. eskiden ben de alman arabasına takanlara kıl olurdum ama bu yaşa gelene kadar tecrübe ede ede öğrendim. çok klişe olacak ama fransız pişmanlıktır. alman arabalarının gerçekten bir kalite farkı var. italyan-fransız artık mecbur kalmadıkça almam. alman alamıyorsam japon alırım.

    Bu durum size denk gelen arabalarla ilgili. Babam 65 yaşına doğru gidiyor. 17 yaşından beri arabaya biniyor. Oda Alman arabalarına çok mesafeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu fiyatlarla 1. astra 2. megane 3. 308

    ancak: 308 81 bine satılıyor. megane ve astra son fiyatlarına bakmak gerek. bu açıdan 308 1. sırada. en önemli artısı motor, şanzıman. ekran kullanımı, klima kullanımı, direksiyon konumu ve arka diz mesafesi işkence. hatta yağmur- far sensörü bile yok.

    megane, kol dayama ayarlanmıyor. iç hacimde kapı yukarı doğru çıkarken üstüne doğru geliyor. 110 beygir motor güçsüz kalıyor. şanzıman çift kavrama konforu bir tık aşağıda. koltuk ve süspansiyo konforu en iyisi.

    astra, DPF sorunu var. 136lık ünitenin alt devirleri çok ölü. üst devirde kullanınca çok yakıyor. (şehir içi) yol tutuş en iyisi. otomatik şanzımanı tam otomatik olmasına rağmen çok kötü.

    SEÇİM SENİN...
  • Astra 1.6 136 oto enjoy kullanicisiyim aracim 7 bin de daha



    Aklimda megane sedan vardi bugun test surusu yaptim ve kendi arabamin kiymetini anladim



    Megane astranin yaninda gitmio resmen neden o araca hala 1.5 on yillik motoru koyarlar anlamadim



    Megane da hissiz direksiyon var ve yol tutusu astradan geride surus zevki de astra da daha iyi



    Eee neden gidip test surusu yaptin diye dusunuyorsun simdi partikul filtresi sorunu nedeniyle aslinda sorun degil ama insanin canini sıkıo kisa mesafeli kullaniyorum araci ondan uyari veriyor arada degistirmeyi düşünüyorum o nedenle benzinliye donucem yilda 15 bin anca yapiyorum o da uzun yol cogu



    Tartismasiz astra en iyisi bu secenekler arasinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salley

    Astra 1.6 136 oto enjoy kullanicisiyim aracim 7 bin de daha



    Aklimda megane sedan vardi bugun test surusu yaptim ve kendi arabamin kiymetini anladim



    Megane astranin yaninda gitmio resmen neden o araca hala 1.5 on yillik motoru koyarlar anlamadim



    Megane da hissiz direksiyon var ve yol tutusu astradan geride surus zevki de astra da daha iyi



    Eee neden gidip test surusu yaptin diye dusunuyorsun simdi partikul filtresi sorunu nedeniyle aslinda sorun degil ama insanin canini sıkıo kisa mesafeli kullaniyorum araci ondan uyari veriyor arada degistirmeyi düşünüyorum o nedenle benzinliye donucem yilda 15 bin anca yapiyorum o da uzun yol cogu



    Tartismasiz astra en iyisi bu secenekler arasinda

    Bende de astra dizel var ilk zamanlarda ben de dpf uyarısı almıştım hatta bir ara sık olduğundan bayağı gıcık olmuştum. Ben de sizin gibi kısa mesafe kullanıyorum motor ısınmadan gideceğim yere varıyorum. Araç bazen gizli dpf temizliği yapıyor onu da anlık tüketimden görebiliyorsunuz 2 ay önce olmuştu iş yerine vardım anlık tüketime bir baktım yüksek normalde 0.4 tü arabayı çalışır halde bırakıp kitledim içeride birkaç işimi halledip geri döndüğüm de anlık tüketim düzelmişti. Ondan beridir dikkat ediyorum ve bir daha uyarı almadım. Size de tavsiyem aracı kapatmadan önce kontrol etmeyi alışkanlık haline getirin yoksa can sıkıcı olabiliyor.




  • Style donanım 308 80-81.000 liraya alınmıyorsa cevap burada Astra. Dediğim fiyat avantajı olsa ben 308 alırdım ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.