Şimdi Ara

ASUS 1215N Tüketici Hakları Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ASUS 1215N cihazımı online uygulamalarda takılma, hard diskten yüksek şekilde ( çıtır çıtır ) ses gelmesi, kasada oynama ve menteşi kapağı kırılması ( ücretli değişim ) olmak üzere gold bilgisayardan garantiye gönderdim. Cihazı da gold bilgisayardan almıştım. 20 iş gününü geçti fakat gold bana cihazımın henüz gelmediğini belirtti. Sizce ne yapmalıyım? Yarın itibariyle tüketici haklarına başvuru yapma konusunda yardımlarınızı bekliyorum.



  • Bence de gidin tuketici hakem heyetine. Yaniniza servise verdiginize dair belgeleri de alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: welowis

    Bence de gidin tuketici hakem heyetine. Yaniniza servise verdiginize dair belgeleri de alin

    Yarın gideyim, niyeti bozdum, parayı alacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun şimdiden.
  • Yasal olarak 30 gün tutma hakları var. 30 Günün sonunda gelmez ise tüketiciye başvurun.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.