< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (3. sayfa)
-
-
iplememezlik yapmayın yollayın yarın olmaz 1 hafta sonra 1 hafta olmaz 1 yıl sonra başınıza gelir duvarlara vurursunuz kafanızı harcanan paralar boş verilecek türden değil abanın
-
Bende yolladım mailleri ilgili adreslere.
-
Mail atıp dönüş alan var mı arkadaşlar?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Destek.
-
Öncelikle sizi ben tanıtayım forumda> Kendisi ASUS ürün müdürlerinden birisi.
Benim geçmişte paylaştığım rezaletlere değinmek tam anlamıyla "acziyet" olarak görüyorum. Rezalet başlıklarında odaklanılacak şey; sosyal medyada binlerce "ASUS-SERVİSPOİNT" rezaletlerine bakmanızı tavsiye ederim.
Ortada bir sığınma ve galeyana getirme yok; Galeyana getirme ifadesi sadece sizi müfteri olarak tanımlar. Bunun dışında yüzlerce mağdur olan müşterilerinizin galeyana gelme ihtiyacı mı var ?
Ayrıca var mı bakınız buradaki konuya (her hangi bir hakaretim, taciz içeren mesajım.. galeyana getirecek tek bir ifade??) >>> https://forum.donanimhaber.com/servispoint-rezaleti-9500-tl-servis-ucreti-asus-strix-2060--154005937-8#154036698
Linkedin ASUS şirketine ait çalışanları arattığında isimlerden yola çıkarak e posta adresini bulmak çokta zor olmasa gerek, bunu herkes yapabilir. Bu mantıkla hareket edecek olursak o zaman Asus Türkiye'den birisi tüm e posta adreslerini ifşa mı etti?
Ben kendi sorunumun çözümü için zaten e posta gönderdim ne istediğimi de belirttim.
Diğer arkadaşların ortak beklentisi; servispoint ve asus'un vurdumduymaz rezaletlerinden kurtulmak.
Merakınızı gidereyim: Paylaştığınız rezaletler çözüldü ve konuyla hiç bir illiyet bağı da yok ;)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 30 Eylül 2022; 13:29:38 >
-
Müdür'ün tavır ve cevabına bakılırsa. Pek bir şey değişmeyecek gibi ama
Kimlerin mağduriyeti demiş mesela.
Yahu en basitinden Şikayetvar a bakarsanız zaten anlaşılır.
Buyurun, altta yazmış arkadaş
Net ortamına aktarılmayan bir sürü vaka vardır daha. Yazık değil mi bu insanların parasına emeğine.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 30 Eylül 2022; 14:7:22 > -
Umarım çözülür de, olaya yaklaşımları böyle olacaksa.
Ylllardır ses eden yok bir tepki gösteren yok. Şimdi bir toplu hareket olunca adı galeyan oldu :)
-
Ben bizzat profiloda ki yerlerine gittim. Normalde çok sakin ve küfür etmeyen biriyimdir ki beni bile sinirlendirmeyi başardılar. Sorun çözülür ya da çözülmez. Bu konunun amacı insanların herhangi bir sorunda nelerle karşılaşacağı. Maalesef bu düzen bu çakallıklara göz yumuyor.
-
Asus servisimi !!! Fan arızalı laptopu önce arıza düzeldi diye geri verdiler. Termal macun yenileyip göndermişler. Fan sürekli 1500 devir 0 devir şeklinde çalışıp duruyordu. Sonra 2. sefer verdim. Yine termal macun yenileyip geri verecek iken kontrol ettiğimde, kasanın ön vidaları kısa arka vidaları uzun. Tam ters takıp kasaya yukarı doğru dikit estetiği katmışlar Soğutucusunu yamultmuşlar... Bir sürü kavga gürültü. Sonra 2 ay parça bekletip kasa, anakart ve soğutucu değiştirdik dediler. Teslim aldım direk kasayı açtığımda sadece değişenin kasa olduğunu gördüm... Yamuk soğutucu ve bozuk anartla başbaşa kaldım. Yine bir sürü kavga gürültü iade aldım. O günden beri Allah servis yolu göstermesin Asus'un...
-
Bu kadar şikayet, sorun, rezalet Tesadüf olamaz değil mi??
Yoksa kasıtlı olarak mı yapıldığı da sorulmalı..
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
ne e posta göndercem almazsın kullanmasın bitti gitti. muhtaç mısın asus a ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X