< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
ASUS Servis Rezaletleri (ANA KONU) (5. sayfa)
-
-
Asus Türkiye yıllar önce nasılsa yine aynıymış, bir arpa boyu ilerlememiş. Ben de zamanında asus f3sv240 modelindeki kronikleşmiş çatlama sebebiyle muhatap olmuştum. Telefonla arardım 40 dakka sonra hattan düşerdim, e-posta gönderirdim zerre yanıt alamazdım. Tayvan’a yazdığım bir e-posta sonrasında yazdıklarıma aynı dakka içerisinde yanıt verir olmuşlardı. Zaten tayvan üst ve yeni bir model göndermişti.
Servis rezaleti olmasaydı belki o zamandan beri aldığım bilgisayarlar, tabletler ve diğer ürünler Asus markalı olacaktı ama olmadı. Apple ya da diğer firmalar Asus ürünü kullanıyor olabilir ama ben Asus’u değil onları muhatap alırım. Hiçbir zaman Asus Türkiye kadar müşterisini önemsemeyen firma görmedim. Asus Türkiye’nin çok kötü olduğunu bilmelerine rağmen donanımhaber, chip gibi siteler asla haberleştiremez sonuçta reklamları, sponsorlukları kesilir. Muhatabınız tayvan olsun onlar sorununuzu çözer ama artık alternatifi varsa asus firmasından uzak durun, kimseye aldırmayın. Ben öyle yapıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Servis konusunda Türkiye için bulaşılacak bir marka değil. Servislik bir durumumuz olmaz ise sıkıntı yok. Önceki telefonum Asus'tu başkentte bin türlü zorluk, baktım böyle olmaz, sıhhiye'ye gidip özel bir yerde önemsiz bir fiyata yarım saatte tamir ettirdim. Ama daha sonra hiç tercih etmedim ne ailemden birine ne de kendime. İsim vermeyeceğim başka iki markanın ürünlerini kullanıyoruz o dönemden beridir servis ile falan sıkıntı yaşamadık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bozulacağı vardır bozulmuştur . elimde bir sürü msi kart var power swic bile yok kısa devre ile açıyorum bişey olmuyor . kapatırken de direkt fişten çekiyorum .
-
Olabilir tabi çok eskiydi dediği intel 915 p combo ilk ddr sistemlerdendi ilk pcı ex. o zamanlar bu kadar koruma olduğunu sanmıyorum anakartta ve tabi psu da,psuda çok kaliteli değildi ondan olması da mümkün ama yandı yani,ama o zaman yollamıştım servise ve yanık ankartı yapmışlardı ve çalışıyordu tıkır tıkır şimdiki gibi değildi heralde servisler o aklıma geliyor da hayret ediyorum.
Tabi eğitimin kalitesi, herşeyin kalitesi düştü,iyi olan birşey kalmadı zaten biraz da bunların sonucunu yaşıyoruz.
-
Merhaba daha önce açmış olduğunuz konuyu ve mağduriyetinizi görmüştüm, Asus un bugüne kadar bir çok ürünün severek kullandım.
Hala kullanmaya devam ettiğim ürünleri de var. Destek için yazdığınız metni biraz değiştirerek Asus globalden ilettim. Umarım sorununuz en kısa zamanda çözüme kavuşturulur. Service Point denen yerinde yetki belgesi elinden alınır.
-
Spama düşme ihtimali için konu alanının ve eposta içeriğinin sonuna “#111111” 6 rakamlı rasgele sayı girebilirsiniz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tayvan’da yaşayan bir arkadaşım var, oranın vatandaşı. Kabul ederse kendisine doğrudan Asus HQ’a (Genel merkeze iletmek üzere) e-posta ile mektup göndereceğim, çıktısını alıp iletecek.
Bu konuda önerisi olan varsa fikirlerini belirtebilir mi.
Artık Asus Türkiye’dekileri doğrudan iletişim yolu ile muhatap almamaya karar verdim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armax -- 1 Ekim 2022; 0:33:32 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
O yazının içine, "almayız haa, almayacağız, bak almayız ona göre" gibi terimler kullanmak yerine, bu konuda sizin atacağınız adımları bekliyoruz. Biz de bundan sonra ona göre yol haritamızı çizelim ürünlerinizle ilgili yazsanız daha makul. Ben internet cafeciyim bu arada. Evet, servisleri kötü. Fişe takıyorlar, çalışıyor tamam deyip gönderiyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stones -- 1 Ekim 2022; 6:28:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Destek mesaji
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mesaj atana kadar asus almayı bıraksanız daha iyi olmaz mı?
-
Asus almayı bırakmak mesele değil hocam ben 3-4 ay önce almıştım mesela servise işim düşerse bu gibi sorunlarla karşılaşmak istemiyoruz. Ayrıca servis desteği haricinde marka olarak şahsen ben beğeniyorum Asus’u
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba akadaşlar konu ile alakalı değil lakin bir soru sormak istiyorum müsadenizle,Aktif olarak kullandığım üst seviye bi laptop var garantisinin bitmesine az kaldı bakım için servise göndermeyi planlıyorum başka bir sorunu yok,bu durumlaru okudukdan sonra servise göndermeden ben mi bakımını yapsam karar veremedim
-
Evet, almış kişiler için haklı dava. Ayrıca markayı kaliteli bulup sevenler var ama sonuçta zarar gören alıcı olan sizlersiniz. Bu tarz mail ile fikir belirtisiniz ama almayarak firmayı bir şeyler yapmaya zorlarsınız. O yüzden öyle yazmıştım.
-
Bu konuya daha önce de yazmıştım, diğer asus anakart mağduru konusuna da yazmıştım, tekrar bilgi amaçlı yazıyorum. Benim de başıma yaklaşık 7 ay önce kadar geldi x570-e wifi 1. nesil anakartım çalışıyordu usb portundan dolayı gönderdim usb portunun lehim bacağı kırıldığı için usb çalışmıyordu kullanıcı hatası olduğunu kabul ederek gönderdim ve bana 300 tlye onarabileceklerini söylediler. Bende kabul ettim parayı gönderdim fakat 1 ay oldu ses soluk yok en son arayıp sorduğumda bana anakartı tamir ederlerken üzerinde ki bobin tarzı birşey dedi onlardan 7-8 tanesi yandı bu anakart kullanılamaz hurdaya ayıracağız size de müşteri memnuniyeti için para iadesi formu hazırlayacağız dediler değişim yapamayacağımı çünkü bu model anakartın türkiye stoklarında olmadığını belirttiler. Anakartın aynısının yeni versiyonu vardı stoklarda x570-e wifi 2 adlı eski modelle aralarında sadece ramlerin mhzleri artmıştı bunun haricinde hiç bir fark yoktu defalarca bunu belirtmeme rağmen 3kya aldığım anakartın aynısını almaya kalksam 7k cebimden para verecektim bu sebepten tüketici hakem heyetine başvurdum ve sürecin tamamlanıp elime değişimle yeni seri anakartın ulaşması 5 ayda sürse çözüme kavuştu. Sistemim hala komple rog parçalarla dizili fakat bundan sonra asus ürünü almayacağım kesin Türkiye garanti servisleri yüzünden.
-
Bir asus sever olarak benzer durumları bende yaşadım
Yaşamaya devam etmemek için bir olup ses çıkarmak gerekiyor
Ben yolladım e postaları çevremdeki arkadaş/dost hepsine de rica ettim umarım bir gelişme olur...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu servis kafasını anlamak mümkün değil. Sonuç kullanıcı lehine çıkacak zaten, neden insanların 5-6 ay zamanını çalıyorsunuz.
En başında verseniz de kimse sıkıntı çekmese.
-
Siz de yapabilirsiniz hocam, ya da çevrenizde daha iyi eli yatkın tanıdık vs varsa.
Modeli neydi tam olarak
Servise sağlam gidip, sorunlu gelme ihtimali var :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 1 Ekim 2022; 10:47:48 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X