Arızalı laptoplarımı servislerine götürdüm.Asus ile Hp'nin arızası aynıydı.İkisininde Ekranla alttaki bölümü tutan menteşesi kırıktı.Dell'in ise DVD-Rom bozuktu.Neyse Dell'i aradım 1 hafta sonra geldiler.Tertemiz yaptılar gittiler.
Gelelim asıl konuya Asus iki hafta sonra yani bu gün servisten geldi ücret talep etmediler yani garanti kapsamına girmiş arızası.Hp ise benden arıza tespit ve onarım ücreti olarak 485 TL aldılar.Lanet ettim valla birde o kadar ugraştırdılar ki beni evimle verdiğim servis arası baya uzun bir mesafe.Hp yi karalamak gibi olmasın ama müşteri memnuniyeti diye bir ilkeleri yok gibi.
hp'nin garantisi devam ediyor muydu?
quote:
Orijinalden alıntı: ali.skr
hp'nin garantisi devam ediyor muydu?
Evet
HP bu kendide sorunlu makine ,serviside 2006 yılında dv6000 almıştım ne sorunlar cıkarmıstı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme