Şimdi Ara

DELL Teknik servis hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
5
Favori
85.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    DELL hakkında sizi bilgilendirmek istedim.. görüyorum ki teknik servis yüzünden problem yasayanlar olmus..

    2008 tarihi bası itibari ile Türkiyeden alınan tüm ürünler ertesi gunu müdahale ile satılıyor. Urün aldığınızda size verilen 0800 lü (bedava) hattı arayarak hizmet alabilirsiniz. toplam 20 hattan olusuyor ve su an %20 dololuk oranı ile çalışıyor. Bu yüzden ulaşamadım diyenlere inanmıyorum. Sadece telefonunuzun uluslararası cıkısı yanı 0800 cıkısı kapalı olabilir dikkat ediniz. ortalama cevap verme suresi 1dk olup 7 dk içerinde soruna mudahale edilmiş oluyor. Bu arada ertesi iş gunu mudahale suresi size satılan garanti paketi ile dogru orantılı. isterseniz bilgisayarınızı support.dell.com adresinden warranty information a tıklayarak ve sonrada tag numarasını yazarak kontrol edebilirsiniz. Bu arada NBD denilen yanı ertesi gunu mudahale Türkiyede Ankara İstanbul İzmir Bursa vb gibi buyuk 10 ilde 1 günü , diğer buyuk 22 ilde 2 gunu ve doğu illerimizde 3 iş gununu kapsamakta. tabi 1-2 gun sarktığı zamanlarda oluyor.. Bu arada almış olduğunuz pillerin garantisi 1 yıldır. Ancak urunu alırken vereceğiniz 30-40 dolar (urune gore değişiyor) farkla pil garantisini 3 yıla cıkarmak mumkun (ancak uygulanmayan bazı modeller var) Türkiyedeki DELL ürünlerinin 3 yıl sonrasını kapsayacak şekilde yedek parça stoğu kurulmus ve bu stoklar kullanıcıya hızlı ulaşması için UPS firmasının deposunda duruyor. DEll ürünlerinin artık garantisini kendi verdiği için NBD urunleri için boşu boşuna Koçsistem Armada vb gibi yerleri aramanıza gerek yok. Ancak NBD ile alınmamıssa o zaman Koçsistem iyi bir alternatif olabilir.

    Sorularnız olursa yanıtlamaya çalışırım...
    Sevgiler..
    Tolga







  • Keşke şu pil garantisinden aldığımda haberim olsaymış. 1 sene geçti alalı. Batarya ömrü nerdeyse yarıya varan miktarlarda azaldı. Sağolsun telefon servisi sallamadı. Değiştirilmeye yeterli değilmiş.
    Bunun yeteri nedir, yarım saat batarya ömrü değildir herhalde?
  • Dell inspiron 6400 ün sarj cihazi çalışmıyor.Yenisini nerden bulabilirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgadell

    Merhaba,

    DELL hakkında sizi bilgilendirmek istedim.. görüyorum ki teknik servis yüzünden problem yasayanlar olmus..

    2008 tarihi bası itibari ile Türkiyeden alınan tüm ürünler ertesi gunu müdahale ile satılıyor. Urün aldığınızda size verilen 0800 lü (bedava) hattı arayarak hizmet alabilirsiniz. toplam 20 hattan olusuyor ve su an %20 dololuk oranı ile çalışıyor. Bu yüzden ulaşamadım diyenlere inanmıyorum. Sadece telefonunuzun uluslararası cıkısı yanı 0800 cıkısı kapalı olabilir dikkat ediniz. ortalama cevap verme suresi 1dk olup 7 dk içerinde soruna mudahale edilmiş oluyor. Bu arada ertesi iş gunu mudahale suresi size satılan garanti paketi ile dogru orantılı. isterseniz bilgisayarınızı support.dell.com adresinden warranty information a tıklayarak ve sonrada tag numarasını yazarak kontrol edebilirsiniz. Bu arada NBD denilen yanı ertesi gunu mudahale Türkiyede Ankara İstanbul İzmir Bursa vb gibi buyuk 10 ilde 1 günü , diğer buyuk 22 ilde 2 gunu ve doğu illerimizde 3 iş gununu kapsamakta. tabi 1-2 gun sarktığı zamanlarda oluyor.. Bu arada almış olduğunuz pillerin garantisi 1 yıldır. Ancak urunu alırken vereceğiniz 30-40 dolar (urune gore değişiyor) farkla pil garantisini 3 yıla cıkarmak mumkun (ancak uygulanmayan bazı modeller var) Türkiyedeki DELL ürünlerinin 3 yıl sonrasını kapsayacak şekilde yedek parça stoğu kurulmus ve bu stoklar kullanıcıya hızlı ulaşması için UPS firmasının deposunda duruyor. DEll ürünlerinin artık garantisini kendi verdiği için NBD urunleri için boşu boşuna Koçsistem Armada vb gibi yerleri aramanıza gerek yok. Ancak NBD ile alınmamıssa o zaman Koçsistem iyi bir alternatif olabilir.

    Sorularnız olursa yanıtlamaya çalışırım...
    Sevgiler..
    Tolga


    Dell destek hattı hakkında bilgim var. Açıkçası Dell'in ürünlerine yerinde bakılmasını istemesi bir bakıma iyi gibi ama bazen insanı çileden çıkartıyor. Bir problemi anlatıp sorunun neden kaynaklandığını bulana kadar müşteri yetkilisi bin tane soru soruyor böyle olunca insan "kardeşim al yetkili servisine orda kendin bak, beni ne uğraştırıyosun" gibi düşünüyor. Eğer yazılımsal bir problem varsa dellin sitesinden ya da çağrı merkezinden doğrudan destek almak tabii ki yararlı ama donanımsal arızalarda telefonla görüşüp o desteği almak bunaltıyo adamı.. Koç sistem doğrudan destek vermiyo zaten, eğer pcye servis elemanının bakması gerekirse dell türkiye tarafından kayıt açtırılıp koç sisteme bilgisi veriliyor öyle bakıyorlar. Armada vs. distribütörlerde son kullanıcıya dell ürünleri konusunda destek vermezler. Sonuç olarak acaba dell aldım diye keyiflenmeli misin? yoksa herhangi bir sorunda bu türde bir prosedürle uğraşmak zorunda kalacağın için alırken iki kere mi düşünmelisin? diye bi sormak lazım...




  • Koca Ankarada su adaptoru yaptıracak DELL yetkili servis bulamıyorm ya :S
  • Sorularınıza cevaplar...

    Adaptor için Koçsistem ile iletişime geçebilirsiniz. Eğer sonuc alamassanız bana özel msg atın yardımcı olmaya çalışayım...
    Teknik servis tarafında toplan sorun çözme 7 k. ancak buda normal bir süre, zira ürününüzü bir yere götürmek zorunda kalmıyorsunuz. Üstelik sizinle konusanlar sizin bilgisayar bilginizi bilemez, windowsun ne olduğunu bilmeyenlerin de aradığını düşünürseniz :) ancak antalyada tatildesiniz , ve cihazınız bozuldu, otele gelen bir teknik servis düşünürmüsünüz.. 7 dk bunun için yeterli bir süre olarak adledilebilinir ;) hele hpin teknik servis süresini düşünürseniz :))
    Hpnin forumdaki sayfasına girdiğinizde HP zedeler diye bir grup kurulduğunu bile görebilirsiniz :) bırakın sizi sorularla bunaltsınlar... hp de örneğin cihazınızı bırakıp 2 hafta kadar beklersiniz. sonra gider alırsınız... Dell de ayrıca aldığınız cihaz uluslararası garantiye sahiptir.

    batarya konusuna gelince...
    kime göre neye göre yarım saat ? bakın bu pil süreleri aldığınız pil ile doğru orantılıdır. 9 cell 6 cell veya 4 celli veya slice + lı piller alabilirsiniz. toplamda 19 saate kadar sarj süresi almak mevcut. ama aynı anda 4 program acıp muzik dinlemeye yada parlaklığı acarak bu süreyi rahatlıkla 12 saate indirmeniz mumkun. O yuzden tam randıman alınmayan piller değiştirilir bilginiz olsun.. cihazınızın modeline göre cd yerine takılan yedek pil de almanız mümkün..

    Son olarak soylemek istediğim, cihazların konfigleri yapılırken, ucuz olsun diye bir sürü özellik kaldırılmakta. yani ucuz bu laptop dedğinizde niye ucuzu olduğunu araştırınız. Alttan ışıklı klavyeler, pil cell sayısı garanti paketi, pil garanti paketi, latitiute on tusu ( bilgisayaraı açmadan internete girip mail okumanızı sağlar) usb + opsiyonu ( bilgisayarı acmadan usb den sarj olanağı sağlar) ekranın led olup olmadığı ( ledler daha parlak olup daha az pil harcarlar) vb vb vb gibi konular onemlidir ve fiyata direk olarak etkendir. ayrıca cihazınızın garantisini makul bir ucret karsılığında 3 yıldan 5 yıla da cıkartabilirsiniz.
    sevgiler..
    Tolga




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cimbomemre

    Koca Ankarada su adaptoru yaptıracak DELL yetkili servis bulamıyorm ya :S


    Yok hocam, bende vatan bilgisayardan almıştım adamlar İstanbul'a yolladılar kargoyla arıza çıkarınca..Dağıtım Kont'du.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknik servis
    4 ay önce açıldı
    dell teknik servisi çok iyi
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • support.dell.com adresine giriniz. warrant informationa tıklayarak cihazınızın seri numarasını giriniz. Eğer garantiniz bitmemişse ve paketinizde NBD yazıyorsa, o zaman bir yere gitmenize gerek kalmaz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgadell -- 3 Şubat 2009; 22:53:58 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgadell

    Sorularınıza cevaplar...

    Adaptor için Koçsistem ile iletişime geçebilirsiniz. Eğer sonuc alamassanız bana özel msg atın yardımcı olmaya çalışayım...
    Teknik servis tarafında toplan sorun çözme 7 k. ancak buda normal bir süre, zira ürününüzü bir yere götürmek zorunda kalmıyorsunuz. Üstelik sizinle konusanlar sizin bilgisayar bilginizi bilemez, windowsun ne olduğunu bilmeyenlerin de aradığını düşünürseniz :) ancak antalyada tatildesiniz , ve cihazınız bozuldu, otele gelen bir teknik servis düşünürmüsünüz.. 7 dk bunun için yeterli bir süre olarak adledilebilinir ;) hele hpin teknik servis süresini düşünürseniz :))
    Hpnin forumdaki sayfasına girdiğinizde HP zedeler diye bir grup kurulduğunu bile görebilirsiniz :) bırakın sizi sorularla bunaltsınlar... hp de örneğin cihazınızı bırakıp 2 hafta kadar beklersiniz. sonra gider alırsınız... Dell de ayrıca aldığınız cihaz uluslararası garantiye sahiptir.

    batarya konusuna gelince...
    kime göre neye göre yarım saat ? bakın bu pil süreleri aldığınız pil ile doğru orantılıdır. 9 cell 6 cell veya 4 celli veya slice + lı piller alabilirsiniz. toplamda 19 saate kadar sarj süresi almak mevcut. ama aynı anda 4 program acıp muzik dinlemeye yada parlaklığı acarak bu süreyi rahatlıkla 12 saate indirmeniz mumkun. O yuzden tam randıman alınmayan piller değiştirilir bilginiz olsun.. cihazınızın modeline göre cd yerine takılan yedek pil de almanız mümkün..

    Son olarak soylemek istediğim, cihazların konfigleri yapılırken, ucuz olsun diye bir sürü özellik kaldırılmakta. yani ucuz bu laptop dedğinizde niye ucuzu olduğunu araştırınız. Alttan ışıklı klavyeler, pil cell sayısı garanti paketi, pil garanti paketi, latitiute on tusu ( bilgisayaraı açmadan internete girip mail okumanızı sağlar) usb + opsiyonu ( bilgisayarı acmadan usb den sarj olanağı sağlar) ekranın led olup olmadığı ( ledler daha parlak olup daha az pil harcarlar) vb vb vb gibi konular onemlidir ve fiyata direk olarak etkendir. ayrıca cihazınızın garantisini makul bir ucret karsılığında 3 yıldan 5 yıla da cıkartabilirsiniz.
    sevgiler..
    Tolga







    hp yetkili servisi bazen bırakılan gün bile ürünün işlemlerini tamamlayabiliyor, açıkçası satış sonrası problemlerin çözümü bakımından hpyi delle tercih ederim. Dell madem ürünlerine yerinde bakılmasını istiyor kullanıcı sorun yaşadığında göndersin servis elemanını hallettirsin bence, gerisi telefonda kullanıcıya eziyet oluyor. Bu konuda çok kez şikayetlerle karşılaştım.




  • Yani dostum kusura bakma yazılanları okumadan cevap yazmıssın...

    Hangi urunu alacağına hangi urunun teknik servisini beğendine saygı duyarım ama bu ne :)

    Dell madem ürünlerine yerinde bakılmasını istiyor kullanıcı sorun yaşadığında göndersin servis elemanını hallettirsin bence


    yani size cevap bile yazmıyorum..... sadece yazdıklarımı bir daha okumanızı rica ediyorum
  • ben bu numaralari bulana kadar harbiden dellendim .vatan bildisayardan almistim sistemi ,lcd de olu pikseller yuzunden sorun cikti .sonra bana bu numaralari verdiler . ariyorsun servis tagini soyluyorsun sonra testler yapiliyor .simdi adresime lcd siparisi verdiler teknisyeni bekliyorum :) buyrun numaralari,0811 288 0001
    sonra musteri kodu diye su numarayi girin 888 578 54 46..birde su numara var 00800 353 90002.hizli calisiyorlar .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgadell

    Yani dostum kusura bakma yazılanları okumadan cevap yazmıssın...

    Hangi urunu alacağına hangi urunun teknik servisini beğendine saygı duyarım ama bu ne :)

    Dell madem ürünlerine yerinde bakılmasını istiyor kullanıcı sorun yaşadığında göndersin servis elemanını hallettirsin bence


    yani size cevap bile yazmıyorum..... sadece yazdıklarımı bir daha okumanızı rica ediyorum



    Prosedür çok uzun kardeşim.
    Arıyorsun derdini anlatıyorsun telefonda yönlendirmelere göre işlem yapmaya başlıyorsun... driver yüklüyorsun, gerekirse işletim sistemini tekrar kuruyorsun vs vs. Eğer yazılımsal bir problem varsa telefonda çözülebilir tabi ama problem donanımsalsa arıza tespitini yapana kadar telefonda uzun süre dil dökmüş oluyorsun. Nihayetinde arızalı parçanın değişimine karar verip kayıt oluşturuyorlar ve servis yetkilisini o şekilde yönlendiriyorlar.

    Bugün bu konuda bir anket yapsan memnun olan kadar şikayet eden çıkar, buna emin olabilirsin.




  • SERVICE TAG 1 CGQP2J EXPRESS SERVİCE KOD 29-304-958-51
    AĞUSTOS 2007 DE İZMİT CARREFOUR MAĞAZASINDA BULUNAN BİLGİSAYAR REYONUNDUN DELL INSPIRON 6400 MODELİ NOTE BOOK ALDIM. ALMAZ OLAYDIM. TUŞ TAKIMLARI ARIZALANDI SERVİSE GÖNDERDİM. 52 GÜN (34 İŞGÜNÜ) SONRA ANCAK BİLGİSAYARIMI ALABİLDİM. SERVİS ARIZA YOK DEDİ FAKAT HALA BİLGİSAYARIMIN TUŞLARI ÇALIŞMIYOR. İZMİTTEKİ SERVİSİNİZ ACS BİLGİSAYARA MÜRACATIMDA BİR SÜRE ARIZALI BİLGİSAYAR ALMAYACAKLARINI BİLDİRDİLER. 2 AY ARIZALI SERVİSTE BEKLEYAN BİLGİSAYARIM 2 AYDIR DA KULLANILMAZ VAZİYETTE BEKLİYOR. BU BİLGİSAYARLARI İTHAL EDENLER PARAYI CEPLERİNE KOYDUKTAN SONRA İŞLERİNİN BİTTİĞİNİ Mİ ZANNEDİYORLAR. GARANTİ SÜRESİ BİTENE KADAR OYALIYORLAR ARIZALI BİLGİSAYARIM EVDE DURUYOR. İBRETİ OLEM İÇİN BENZİN DÖKÜP YAKACAĞIM. VE DELL FİRMASINI REZİL EDECEĞİM... BU NU SATANLARDAN DA KANUN ÖNÜNDE HESAP SORACAĞIM. YEMKOC@HOTMAİL.COM




  • Dell teknik servisini yeren arkadaşların aksine ben Dell teknik servisinden son derece memnunum. Diğer türlü teknik servislerde bilgisayar 3-4 hafta beklemiyorsunuz, en geç 7 gün içinde sorununuz çözülmüş oluyor.

    Şu ana kadar 3 kere teknik servisle iletişime geçtim. (Xps m1330 kullanıyorum) Birinde anakart değişti. Bu arızanın tespitinde size birkaç test yaptırıyorlar. Öyle bahsedilen gibi zor şeyler değil. 3-4 tuşa basıyorsunuz o kadar.

    2. sorun ise açma/kapama düğmesi çalışmıyordu. Servisi aradım. Bu sorun çok büyük olmadığı için ilk etapta beni yönlendirdiler ve bilgisayarı açtırdılar. Pilin arkasındaki 2 vidayı çıkardım, ardından ön taraftaki kontrol panelini kaldırdım, sonra da klavyeyi. Açma/kapama düğmesinin bulunduğu aparatın anakartla olan bağlantısını kontrol ettim ama bir sorun yoktu. Bunun üzerine o aparatı değiştirmeye karar verdik. 1 gün sonra tekniker geldi ve parçayı değiştirdi.

    En son 4 gün önce aradım, adaptör bozulmuştu. Telefondaki eleman sorgusuz sualsiz adaptörü değiştireceklerini söyledi. Bu konuşma Perşembe günüydü. Sanırım bu hafta içi adaptörü getirirler. Eğer Kont-vari servislere kalsaydık bırakın değiştirmeyi, tamiri bile zor yaparlardı.

    Sistemi çok iyi oturtmuşlar. Tolga beyin söylediği gibi büyükşehirde yaşıyorsanız ve değişecek olan parça Türkiye'deki stokta varsa en geç 1 gün içerisinde size geri dönüyorlar. Eve gelen teknikerler ise işlerini iyi yapıyorlar. Üstelik herşey gözünüzün önünde oluyor, içiniz rahat oluyor.

    Her zaman söylediğim şey; "Dell olsun, çamurdan olsun."




  • arkadasım ne gerek var yakmana. senın önünde kanunlar var kullansana. internette harcagıgın zamanın bır 20 dakıkasını tüketici kanununa ve borçlar kanununa ayırıp oku. gerektıgı yerde sana yenısını vermek zorundalar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yemkoc@hotmail.com
    SERVICE TAG 1 CGQP2J EXPRESS SERVİCE KOD 29-304-958-51
    AĞUSTOS 2007 DE İZMİT CARREFOUR MAĞAZASINDA BULUNAN BİLGİSAYAR REYONUNDUN DELL INSPIRON 6400 MODELİ NOTE BOOK ALDIM. ALMAZ OLAYDIM. TUŞ TAKIMLARI ARIZALANDI SERVİSE GÖNDERDİM. 52 GÜN (34 İŞGÜNÜ) SONRA ANCAK BİLGİSAYARIMI ALABİLDİM. SERVİS ARIZA YOK DEDİ FAKAT HALA BİLGİSAYARIMIN TUŞLARI ÇALIŞMIYOR. İZMİTTEKİ SERVİSİNİZ ACS BİLGİSAYARA MÜRACATIMDA BİR SÜRE ARIZALI BİLGİSAYAR ALMAYACAKLARINI BİLDİRDİLER. 2 AY ARIZALI SERVİSTE BEKLEYAN BİLGİSAYARIM 2 AYDIR DA KULLANILMAZ VAZİYETTE BEKLİYOR. BU BİLGİSAYARLARI İTHAL EDENLER PARAYI CEPLERİNE KOYDUKTAN SONRA İŞLERİNİN BİTTİĞİNİ Mİ ZANNEDİYORLAR. GARANTİ SÜRESİ BİTENE KADAR OYALIYORLAR ARIZALI BİLGİSAYARIM EVDE DURUYOR. İBRETİ OLEM İÇİN BENZİN DÖKÜP YAKACAĞIM. VE DELL FİRMASINI REZİL EDECEĞİM... BU NU SATANLARDAN DA KANUN ÖNÜNDE HESAP SORACAĞIM. YEMKOC@HOTMAİL.COM











  • valla ne diyim ben de çok memnunum dell in bu yerınde servis olayından. gerçi ben gümrük mevzuatındaki değişimden dolayı yaklaşık 1.5 ay değişecek parçalarımı bekledim ama cuma günü itibariyle servis hizmetini aldım. gözümün önünde bilgisayarımın hemen tamir edilmesi çok hoşuma gitti doğrusu. servisle konuşurken ne istediğinizi tam olarak belli de ederseniz istediğinizi alıyorsunuz saygılar...
  • @yemkoc@hotmail.com


    52gün sonra geri gelen cihazını neden alıyosun merak ediyorum. Madem bu kadar sinirlisin bunu kanunla yapman gerekir.

    30iş günü geçen belgeyle ürünü getiren firmadan yenisi talep edebilirsin. Tabi bunu servis formuyla.

    DELL firmasının bu tür servislerin yaptığın hataları düzeltmek için kendisi yerinde servis hizmeti veriyor.
  • Dell inspiron 6000 model notebook'um var. Bataryası 0 landı, ancak elektrik ile çalışıyor, garanti süresi geçti. Bu modele uygun temiz yeni batarya arıyorum, nerede bulabilirim, teknik servislerde veya özel servislerde farketmez.
  • kadıköyde yazıcıoğlu veya karşısındaki dükkanlarda adaptör ve pil bulmak mümkün. pil yaklaşık 175 lira adaptörü ne kadar bilmiyorum.
  • Ankada da batarya ve sarj aleti problemi yaşadım.. Dell yetkilileri bana git Ulus ta konya sokaktan al dediler. Ve bana orjinalini temin edemediler. garantisi yeni bitmişti... gittim yan sanayi batarya aramaya Allahta karşıma başka bir dizüstü çıktı da bataryasını bana sattılar...
    Dell yetersiz
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.