Şimdi Ara

DELL Teknik servis hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
5
Favori
85.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @lost.uur

    Çalışma saatleri 09 ile 17 arasında.

    Ve ben bugün birşey sormak için aradım ulaştım. Acaba saat kaçta aradınız.
  • öğlen di ya 17 yi geçmemeye çalıştım. aradıın no yu verebilir misin acaba 08112880001 mı tam olarak başka no varmı bide??
  • 00 800 353 90 002

    o numaradan sonra müşteri kodunu tuşlaman lazım.

    08112880001
    8885785446
  • Hocam verdiğin nodan aradım sanırım biras önyargılı davranmışım gerçekten de teknik servis çok iyi iki günde gelip harddiski değiştirdiler takdir ettim cidden. Artı bursaya(evime) gitmeme hiç gerek yokmuş gelen eleman siz hakkari de bile olsanız o laptop yapılcak dedi bikez daha tebrik ettim helal olsun
  • arkadaslar teknık servıse bu gune kadar 2 kere ısım dustu ılkınde fan sesınden sıkayetcıydım ve fanım degıstı ancak fan sesı hala devam edınce tekrar aradım ve bu sefer fan sesının degısmedıgını ayrıca hdd den sesler geldıgını doyledım bunu üzerine fanım, anakartım ve hdd dem degıstı ustelık 250gb olmasına ragmen 320gb geldı hdd. dell teknik hakkında kotu konusurken lutfen dıkkat edın on yargılı olmayın, pc nızın gıdıp 3 hafta gelmedıgını dusunun yada gozunuzun onunde sıkayetınızden 2-3 gun ıcınde degıstıgını dusunun. dell ın bu yerınde deswtek hızmetını ınanırmısınız satanlar dahi bılmıyor bulundugum sehırdekı vatan bılgısayarda calısan gorevlı olurmu oyle sey nerde gorulmus dedı ve baska bır satıcı daha onceden tanıgım bır ınsan ne yapsam ınandıramadım ve sonunda tenık geldıgınde ımzaladıgımız faturaları gosterdım oyle ınandı bu tur olaylarda tabıkı dell ınde sucu var ıyı reklam yapamamasından kaynaklanıyor. o yuzden dell ın taknık sevısını kotulerken ön yargılı olmayın cunku baska ınsanları etkıleyebılıyorsunuz. boyle bır servısı tr de ancak ruyamızda gorurduk( bu arada ıyı reklam yaptım)




  • arkadaslar servis tag 9R4PQ3J SERVİS kapsamına giriomu yardımcı olursanız sevinirim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aytac19

    arkadaslar servis tag 9R4PQ3J SERVİS kapsamına giriomu yardımcı olursanız sevinirim


    dostum ben baktım Inspiron 1525 ; 6/7/2010 tarihine kadar süren var..
  • Merhaba benimde Dell Inspiron 1501 Vista Busines laptop um var. Kurban bayramından önce arızalandı ve servise gönderdim areaya bayram tatili vs. girmesinden dulayı 50 -55 gün civarında bi sürede tamir edildi. 30 iş gününü tam tamına kullandılar son günde geldi. Servis tag ım 90fwq2j servisten döndüğünde raporda hard disk ve bataryanın değiştirildiği söyleniyordu. 1- 2 ay sonra tekrar harddisk de aynı sorunu yaşamaya başladım ve batarya da da. Servise göndericem ama yine 1 ay gidince çok fazla etkileyecek işlerimi. Sanırım Mayıs ayında bitiyordu garantisi ama 1 ay garantide kaldığından heralde biraz daha zamanım var. Bu arada KOYUNCU dan garantisi. Açılışta hard disk den tık tık sesler geliyor ve takılı kalıyor uzun bir süre bekleyince operating sistem not found diye hata veriyor yada hiç bi şekide açılmıyor. Tekrar başlatınca açılıyor. Batarya deseniz bazen görmüyor bazen de % 100 iken birden % 3 e inip hemen biraz sonrada kapanıyor. Bana yardımcı olursanız sevinirim. Bu soruınları yaşayan varmı, garanti süerem ne kadar kaldı, tahmini ne kadar sürede gelir vs..




  • @emreergul

    Servis Tag'e göre garanti bitmiş 27.01.09 tarihinde.

    Satın alma fatura ile servise göndermen gerekiyor. 30 iş günü kanuni olarak tüm firmalara olması gereken süre servis 29iş günü arar ürün oldu diyebilir.

    Kanun böyle olması gerektiğini söylüyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005


    Bende dell alarak büyük hata yapanlardanım 2007 yılında gold firmasında dell inspiron 1501 notebook aldın ilk aldığımda gayet iyiydi bir sene sonra cihazın bataryasında sorun çıkmaya başladı servisle görüştüm bios son sürümünü yükle dediler yükledik onbeşgün sonra yine batarya uyarısı vermeye başladı aradım taradım ve cihazı garantisini kont blgisayar veriyormuş.Kont bilgisayar gittim önce batarya garantiye girmez dediler sonra biraz tantana yapınca garantiden değiştireceklerini fakat ellerinda batarya olmadığını bir ay sonra geleceğini söylediler ama aradan 5 ay geçti ve bizim batarya hala ortalarda yok.Dell turkiyeye ve merkeze mail attım hiçbir geri dönüş yok boşverdiler.Bu 0800 lü numarları aradım koç sistemi ara dediler onu aradım aldığınız yere gidin dediler kısacası uzayıp gidiyor.Bir daha kesinlikle dell urunu almayı düşünmüyorum.

    Bu arada batarya aruzası nedeniyle bilgisayarda yavaşlamalar ve donmalar oluyor bilgisayarıda kullanamıyorum.


    evet bende yaşadım bu sıkıntıları oyalaya oyalaya garanti süresini doldurttular. Bios güncellemesi bir süre işe yarıyor ama ondan sonra tekrar aynı sıkıntılar geri başlıyor. makina açılırken ekranda siyah ekran yok f2 ye basın yok bilmem nee... Sonuçta batarya şarj etmiyor. ilk başta bataryam bozuk sandım megerse sarj aletiymiş. gittim şarj aleti aldım fason.. bozuldu sonra gittim birdaha aldım fason bozuldu. Dedim ucuza para verdin bak başına neler geldi. dünyanın parası gitti. Sonra anladım ki batarya bozuk şarj aletini de bozan o zıkkım. gitti aldım bir tane .... Şu an saat gibi çalışıyor. Herhalde dell markasının başka bir serisinin bataryası( 2. el aldım ) . çünkü sorunsuz çalışıyor. 1501 lerde var bi zıkım. ama içinden çıkılmıyor. batarya sorunu olana pm atabilirim aldıgım pille alakalı. Ama ankarada olmanız önemli bizzat notebookunuzu götürüp kontrol ettirin. ve sarj süresine bakın . Yoksa piyasa hortumcularla dolu. Temiz arızalı başka bir dell ürününün batarya tipi uyarda bataryasını alabilirsiniz. en güzel çaresi budur. Tutarı 80 tl idi ama şu an problemsiz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emreergul

    Merhaba benimde Dell Inspiron 1501 Vista Busines laptop um var. Kurban bayramından önce arızalandı ve servise gönderdim areaya bayram tatili vs. girmesinden dulayı 50 -55 gün civarında bi sürede tamir edildi. 30 iş gününü tam tamına kullandılar son günde geldi. Servis tag ım 90fwq2j servisten döndüğünde raporda hard disk ve bataryanın değiştirildiği söyleniyordu. 1- 2 ay sonra tekrar harddisk de aynı sorunu yaşamaya başladım ve batarya da da. Servise göndericem ama yine 1 ay gidince çok fazla etkileyecek işlerimi. Sanırım Mayıs ayında bitiyordu garantisi ama 1 ay garantide kaldığından heralde biraz daha zamanım var. Bu arada KOYUNCU dan garantisi. Açılışta hard disk den tık tık sesler geliyor ve takılı kalıyor uzun bir süre bekleyince operating sistem not found diye hata veriyor yada hiç bi şekide açılmıyor. Tekrar başlatınca açılıyor. Batarya deseniz bazen görmüyor bazen de % 100 iken birden % 3 e inip hemen biraz sonrada kapanıyor. Bana yardımcı olursanız sevinirim. Bu soruınları yaşayan varmı, garanti süerem ne kadar kaldı, tahmini ne kadar sürede gelir vs..


    Büyük bir ihtimalle hard diskinizin sectör arızası var. ilk etapta hd tune ile hard diskinizi taramanızı tavsiye ederim. Diskte bir hata varsa görünecektir. ve hangi mgbyte diliminde oldugunu bilmiş olacaksınız. bozuk alanlar çok değilse kullanıma kapatabilirsiniz. Dell hard disk için komple bilgisayarı istiyor. haklı olarak. Ben değiştirdim yeni bir harddisk aldım. çıkan harddisk e de bir kutu aldım . oldu harici hardisk im. Anlayacagınız ofisimde notebook olarak olmayan marka kalmadı. Ama en çok dell den çektim. Bi kasası dell zaten şu an bilgisayarımın herşeyi değiştirdim...
    Garanti konusunda;
    1- Asus tavsiye ederim. Bilgisayar garantiye gitti sıkıntısınız dışındaki sorunlu çalışan her parça degişti. Ben disk okuyucuda problem bildirmediğim halde beyaz ltd. asus her sorunu giderdi.
    2. Vaio - Özel iletişim ki biliyorsunuz distribitör garantisinde sadece (özel bilgisayarın euro -asia garantisi yok) Şarj aleti bozulmuştu aradım. direk yolladılar . ve kargoyu peşim ödemişler. Teslim eden kargo görevlisine arızalı parçayı teslim tutanagı ile birlikte teslim etmiştim. BU konuda iyi çalışıyorlar.




  • @elenorbaiker

    Konuyu hortlatıp Sony ve Asus reklamı yapmana ne gerek var.

    Memnunsan kullan tavsiye edeceksen ilgili bölümlere tavsiyeni et. Biz DELL kulanıyoruz ve memnunuz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bkozen

    @elenorbaiker

    Konuyu hortlatıp Sony ve Asus reklamı yapmana ne gerek var.

    Memnunsan kullan tavsiye edeceksen ilgili bölümlere tavsiyeni et. Biz DELL kulanıyoruz ve memnunuz.

    alakası yok lütfen ... ben dell kullanıyorum. çok badireler atlattı makinem hiç memnunda değilim ... ama ofisimde 6 marka laptop var , bilgilendirme amacıyla söyledim.
    hoş söylemler degil
  • Şimdi bkozen bizide fırçalayacakta anlatamadan geçemeyeceğim.
    Adamların servisleri on numara.Sadece telefonda biraz delirtiyorlar o kadar.Yok onu yapın yok bunu yapın.Yahu arkadaş bunları ben yapıcaksam neden Yerinde servis hizmeti veriyorsun demek geldi içimden..
    Neyse sonunda sorunu kendi imkanlarımla tesbit ettim hata kodunu verdim.Yarın size Anakart ve fan gönderiyoruz dediler gönderdiler.Teknisyen arkadaş geldi herşeyi iyi güzel taktı.Çalıştırmadan acele ile çekti gitti.Şimdi bilgisayarda bir hata mesajı var aradım servisi bugün konuştum gerekli şikayette bulundum takılan malzeme check edilmeden gidildi diye.Gerekeni yaptılar yarın aynı teknisyen vatandaş gelip sorunumu halledicek.Servis cok iyi gerçekten Dell aldığım içinde memnunum ama bir kaç işgüzar yüzünden keyfimiz kaçıyor.
  • arkadaslar ben pc mın gıdıp gunlerce gelmemesınden se oturuurm 1 gun bıle anlatırım valla. dell tr de servıs olayında cıgır acmıstır. insanlar hala ınanmıyor soyledıgımde hos satanlar bıle bılmıyor bu olayı.
  • bırde arkadaslar dıger markaların bolumlerıne gırıp bır bakın teknık servısle ılgılı kactane konu acılmıs
  • @mertcelik



    Bu nedemek şimdi çok kızdım.

    Arkadaşlar bir hizmet varsa sonuna kadar hakkınızı arıyacaksınız. Fakat bizimde biraz bilinçli olmamız gerekli.

    Hata kodlarını bilmek gerekiyor gibi şeyler değil tabiki. Eğer servis eve gelip ürün bişileri değiştirdiyse sizin o ürün servisten gelen arkdaşın gözü önünde açıp test etmiyorsanız hatayı birazda kendimizde aramak lazım.

    DELL'in servisi inanılmaz süper olduğu iddası değil fakat rakiplerine göre aynı fiyat segmentinde ve arızalı parça olduğunda ürünü servise götürmek yerine evinizde veya işyerinizde yapıması biraz atrısı gibi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bkozen

    @mertcelik



    Bu nedemek şimdi çok kızdım.

    Arkadaşlar bir hizmet varsa sonuna kadar hakkınızı arıyacaksınız. Fakat bizimde biraz bilinçli olmamız gerekli.

    Hata kodlarını bilmek gerekiyor gibi şeyler değil tabiki. Eğer servis eve gelip ürün bişileri değiştirdiyse sizin o ürün servisten gelen arkdaşın gözü önünde açıp test etmiyorsanız hatayı birazda kendimizde aramak lazım.

    DELL'in servisi inanılmaz süper olduğu iddası değil fakat rakiplerine göre aynı fiyat segmentinde ve arızalı parça olduğunda ürünü servise götürmek yerine evinizde veya işyerinizde yapıması biraz atrısı gibi.




    güzel söylüyorsunda başında durmuyoruz diye işini eksik yapması mı gerekiyor?Şimdi senin araban kaza yapmış 15 günlük işi var.İşi gücü bırakıp bunun başında duramayacak gibiysen bu adam fren balatalarını takmadan arabayı sana teslim ediyorsa kabahat kimde?
    Nafile söz düellosunu bırakalım bence.Vatandaş bugün sabah geldi özür dilerim beyefendi bir yanlışlık olmuş dedi işini tamamladı gerekli ayarlarını yaptı çekti gitti.Sorunda ortadan kalktı.Dediğim gibi dell bu konuda bir numara.
    TEKRAR SÖYLÜYORUM DELL BU KONUDA BİR NUMARA AMA İŞGÜZAR TEKNİSYENLER OLMADIĞI SÜRECE.




  • Hangi servis ?!? Gözde bilgisayar'mı !?!?
  • Yaw ben bir haftadır XPS Studio 16 var mı yok mu (stokta) diye haber bekliyorum...hala dönecekler bana

    Sizin annıycaanız, Dell maceram başlamadan bitti. Allah yollarını açık etsin

    10.000 yıldır falan Toshiba kullanıyordum. Hade değiştiriim dedim...hay demez olsaydım !?

    Bi de yerinde müdahaleymiş falan ? Neye müdahale ?

    Çok eskiden Mitac'ım vardı, sonra Toshiba satellite aldım. Hiçbiri hardware arızası çıkarmadı bana.

    Yani iyi laptop'lar eksik,gedik v.s. açısından "sorunsuz"durlar da

    Kolay gelsin.....





  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.