Şimdi Ara

DELL Teknik servis hakkında (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
5
Favori
85.822
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nohackmove kullanıcısına yanıt
    bu 20 is gununu geciren firmalar musteri icin buyuk nimet aslinda. boyle durumlarda direk malin yenisinin siparisini verip firmayada mal sizde kalsin parayi goreyim diyorum :D yan cizmeye calissalarda hakem heyeti karari olaya noktayi koyuyor. ozellikle teknolojinin gun gectikce ucuzladigini dusununce kullandigim kadari kar kaliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • suicide kullanıcısına yanıt
    Bu konuda en çok Lenovoya hayranım.
    Lenovo Türkiyenin birebir ürün değişimi yok. para iadesi yapıyor.

    3 sene önce aldığım ultrabook u300s son hafta arızalandı garanti bitmek üzereydi. servis 20 iş gününde yapamayınca para iade/ değişim kuponu aldım.
    Satıcı Vatanbilgisayara giderek aynı ürün bedeline Lenovo Yoga 13 aldım.
    Farkta ödemedim. Çok iyi geldi valla.
  • nohackmove kullanıcısına yanıt
    iste guzel bir ornek, durduk yere yenilenmis oldu alet hemde hic masrafsiz :D
    firmalar 20 gun gectikten sonra yenisini ya da muadilini gonderiyoruz diyemezler zaten kafalarina gore. siz secimlik haklarinizdan hangisini isterseniz onu kabul etmek zorundalar. tam iade de olabilir, arizali urun + kismi iade de olabilir, degisimde olabilir. artik kullanici bunlardan hangisini secerse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha öncekideneyimlerimden yola çıkarak şöyle birşey başıma gelmişti ilk tecrübem.

    HP Pavilion DV5000 serisi laptop almıştım. Disk arızalandı ardından aynı anda dvdrom arızası oldu live cd ile kullanıyordum bilgisayarı disk yok diye yurt dışında bulunuyordum o ara.
    Cihaz 6 aylık iken servise bıraktım perpa da. o zamanlar 30 iş günüydü süre. ve süre dolunca para iade almak istediğim üzere aradım. Telefonda "Biz sizin için DV6000 serisi cihaz hazırlamıştık" dediler. garanti şartları gereği para iadesi veya aynı cihaz veya yoksa bir üst model cihaz almam gerekiyordu. bende cihazı aldım. 1 sene falan geçti aradan yine bir sorun servise bırakmalar. işlemci sesi fan sürtmesi, diskte ötme, sistem boşta aşırı ısınma vs.. yine 30 iş günü geçti. markadan soğudum bundan sonra laptop almıcam dedim. aradım firmayı para iade istedim. yok efendim 6 hafta ile üç ay arası gelirmiş geri ödeme. Dedim olsun ben yurt dışındayım laptopta verseniz alamıcam nede olsa. IBAN verdikten sonra 3. hafta dolduğu gibi HP Almanya biriminden mail ve ödeme geldi.

    Birebir aynı durumla Sony de 1 yıl önce karşılaştım mesela. Vaio Fit Multiflip modelinde. 1 kere ürün değişimi ikincide ise para iade oldu.

    Bir daha HP almadım gerçi ama sonradan anladım marka bazlı değil bu durumlar.

    Servisler çok yakın dostunuz yoksa içerde adam seçmediği için son günlere bırakıyorlar. Lenovo sony dell hp toshiba, acer Asus hepsinde karşılaştık aynı durumlar ile.
    Ülkemizde pek çok firma kronik arıza olmadıkça ürünlere yedek parça bulundurmuyor. gerektiğinde yasal süreçleri beklemek üzere yurtdışından parça bekliyorlar. sonuçta asıl para kaybeden markanın kendisi çünkü. Hiç biride yerli Türk markası olmadığından bu çokta değişmez. Benim fikrime göre.




  • 3543 Dell Hakkında...


    Arkadaşlar kusura bakmayın ama bu zamana kadar 20 tane Laptop kullanmış biri olarak bu kadar sorunlu bir Laptop gördüğümü hatırlamıyorum. Önce aldıgımdan 15 gün sonra ekranda ölü pixelleri fark ettim, iade talep ettim kabul edilmedi. Mecbur Ekranı değiştirdik, sonra 3 Ay sonra hdd arıza verdi, hdd yi değiştirdik.... Şimdide fan arıza verdi.... Şimdi bakacağız ne olacak. Sonucu yazarım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar konuyu hortlattım ama kusura bakmayın. Lütfen acil yardım edin.

    Ben 2 gün önce Dell İnspiron 7559 aldım internette. Biligsayar elime geldi, programlarımı vs. yükledim. Sonra bilgisayarın service tag kodunu internete girdim bir baktım bilgisayar 6 ay önce garantisi başlamış gözüküyor. Ayrıca bilgisayarın program ekle kaldır kısmında 6 ay önce windows programları vs. yüklenmiş gözüküyor. Ne yapmalıyım acil yardım edin ? Bilgisayarı iade etmeli miyim ? O kadarda programlarımı yüklemiştim. Ne olur bi yardımcı olun please...
  • haziranda aldığım dizüstünü hdd sorunundan dolayı koç dell servise yolladım 12 gün önce.yolladıktan sonra bu konuyu gördüm ama iş işten geçmişti.geçen hafta

    pazartesi ellerine ulaştı.o günden beridir parça bekliyor.böyle giderse para iadesi alacak gibiyiz.bir dahada dell almayacak gibiyiz


    11 ağustos ta hdd ve soğutma fanı değiştirilmiş şekilde elime ulaştı ürün.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuCuK -- 11 Ağustos 2016; 21:37:44 >
  • dizüstünü bugün formatlamak üzere açtım.klimalı ortamda durduk yere hızlanan soğutma fanı dikkatimi çekti.coretemp indirip baktım.

    sonuç 3-4 dh sayfası açınca işlemci(14 nm) 100 derece oluyor.hız yarıya düşüyor kendini korumak için.masaüstünde normal hızında

    çalışırsa yani 2.1 ghz de yine 100 derece işlemci.takdir ettim servisi geri yolladım bugün.değişim yada iade diye girdiler isteği ama iade

    edeceğim ürünü.bundan sonra benden uzak olsun dell.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuCuK -- 12 Ağustos 2016; 16:07:59 >
  • Arkadaşlar şubat başlarında DELL İnsprion 5558 i7 marka pc aldım. 10 gün önce. Counter Strike 1.6 oynarken birden ekran kartıyla alakalı hata verdi. Bende saf gibi biraz hava alsın diye arka kapağını açtım garantili olduğu halde. Pc yi aldığım yer tanıdıktı verdim adam keşke açmasaydın garantiden dönebilir dedi. 3 gün sonra garantiden geçtiği haberini aldım. Ana kart yanmış adamlar ya direkt aynı ürünün sıfırını vericeklermiş yada bir üst modelini fiyat farkını vermem şartıyla vericeklermiş. Yorumları okuduğum kadarıyla diğer markalar böyle yapmıyorlarmış. DELL marka iyi midir orası tartışılır ama teknik serviste üstüne yok. Yani şu günlerde karşınızda muhattabınızı bulmanız çok önemli. Konuyu gördüm bende yazıyım dedim,
  • 17 ağustos itibari ile doa raporu verildi.dell servis raporu değişim olarak vermiş.sordum iade istiyorum diye.farklı rapor yok dediler.aldığınız yer ile aranızda dediler.aldığım

    yer para iadesi olmaz değişim olur,ürün bulunamazsa iade olur diyor.ben aldığım yere,aldığım yer dell e ,dell yenisini aldığım yere,aldığım yer geri bana.ölme eşeğim ölme

    modunda devam edecek gibi bu iş.
  • 29 ağustos tarihinde değişiminden geldi yeni ürün kapalı kutu olarak.öyle satmayı düşündüm ama sonra tekrar alacağım için vazgeçtim.hdd sorunu yok gibi.ilk açılıştan sonra kapatıp açınca yine sıcaklık uyarısı verdi.devam eder mi bilmiyorum.böyle devam edeceğim gittiği yere kadar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CuCuK

    29 ağustos tarihinde değişiminden geldi yeni ürün kapalı kutu olarak.öyle satmayı düşündüm ama sonra tekrar alacağım için vazgeçtim.hdd sorunu yok gibi.ilk açılıştan sonra kapatıp açınca yine sıcaklık uyarısı verdi.devam eder mi bilmiyorum.böyle devam edeceğim gittiği yere kadar.

    Hocam bnde laptobu gönderdim de. Acaba servisteki durumu nerden takip edebilirm?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servis kaydı oluştururken takip numarası veriyorlar hocam.servis numarasını arayıp bu verilen no ile takip edebilirsiniz.elinizde yoksa arayıp alın,yada aramisken direkt bilgi alın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.