Şimdi Ara

DELL Teknik servis hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
5
Favori
85.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgadell

    Merhaba,

    DELL hakkında sizi bilgilendirmek istedim.. görüyorum ki teknik servis yüzünden problem yasayanlar olmus..

    2008 tarihi bası itibari ile Türkiyeden alınan tüm ürünler ertesi gunu müdahale ile satılıyor. Urün aldığınızda size verilen 0800 lü (bedava) hattı arayarak hizmet alabilirsiniz. toplam 20 hattan olusuyor ve su an %20 dololuk oranı ile çalışıyor. Bu yüzden ulaşamadım diyenlere inanmıyorum. Sadece telefonunuzun uluslararası cıkısı yanı 0800 cıkısı kapalı olabilir dikkat ediniz. ortalama cevap verme suresi 1dk olup 7 dk içerinde soruna mudahale edilmiş oluyor. Bu arada ertesi iş gunu mudahale suresi size satılan garanti paketi ile dogru orantılı. isterseniz bilgisayarınızı support.dell.com adresinden warranty information a tıklayarak ve sonrada tag numarasını yazarak kontrol edebilirsiniz. Bu arada NBD denilen yanı ertesi gunu mudahale Türkiyede Ankara İstanbul İzmir Bursa vb gibi buyuk 10 ilde 1 günü , diğer buyuk 22 ilde 2 gunu ve doğu illerimizde 3 iş gununu kapsamakta. tabi 1-2 gun sarktığı zamanlarda oluyor.. Bu arada almış olduğunuz pillerin garantisi 1 yıldır. Ancak urunu alırken vereceğiniz 30-40 dolar (urune gore değişiyor) farkla pil garantisini 3 yıla cıkarmak mumkun (ancak uygulanmayan bazı modeller var) Türkiyedeki DELL ürünlerinin 3 yıl sonrasını kapsayacak şekilde yedek parça stoğu kurulmus ve bu stoklar kullanıcıya hızlı ulaşması için UPS firmasının deposunda duruyor. DEll ürünlerinin artık garantisini kendi verdiği için NBD urunleri için boşu boşuna Koçsistem Armada vb gibi yerleri aramanıza gerek yok. Ancak NBD ile alınmamıssa o zaman Koçsistem iyi bir alternatif olabilir.

    Sorularnız olursa yanıtlamaya çalışırım...
    Sevgiler..
    Tolga

    2004 yılında almış olduğum Latitude D600 model dizüstüm var. Ancak Çocuklarım açıp kapatırken ekranı kasaya bağlayan parçaları zannedersem menteşeleri olması gerek kırmışlar.Şimdi ekranı açınca durma fonksiyonu yok.Ekran olduğu gibi geriye gidiyor. Bu problem zennettiğim gibi menteşe sorunu mu yoksa başka bir parçası mı kırılmış? Bu olayın bana tamir maliyeti tahminen ne kadardır acaba? ve Mersin'deyim burda tamir olanağı varmı yoksa İstanbul'a mı göndermem gerekiyor? Cevap verir ve yardımcı olursanız memnun olurum.




  • Ya arkadaslar cok alakasiz bi yerden giriorum ama bu DELL yardiminin hani bu abuk sabuk 00 800 le baslayan numarasi haric bi numarasi yok mu ya...avea hattan bi turlu arayamadim sinirlerim bozuldu ice...
  • 0800 lü ücretiz hatları cepten telefonundan arayamazsınız. Sabit hattan deneyin.
  • Bende dell alarak büyük hata yapanlardanım 2007 yılında gold firmasında dell inspiron 1501 notebook aldın ilk aldığımda gayet iyiydi bir sene sonra cihazın bataryasında sorun çıkmaya başladı servisle görüştüm bios son sürümünü yükle dediler yükledik onbeşgün sonra yine batarya uyarısı vermeye başladı aradım taradım ve cihazı garantisini kont blgisayar veriyormuş.Kont bilgisayar gittim önce batarya garantiye girmez dediler sonra biraz tantana yapınca garantiden değiştireceklerini fakat ellerinda batarya olmadığını bir ay sonra geleceğini söylediler ama aradan 5 ay geçti ve bizim batarya hala ortalarda yok.Dell turkiyeye ve merkeze mail attım hiçbir geri dönüş yok boşverdiler.Bu 0800 lü numarları aradım koç sistemi ara dediler onu aradım aldığınız yere gidin dediler kısacası uzayıp gidiyor.Bir daha kesinlikle dell urunu almayı düşünmüyorum.

    Bu arada batarya aruzası nedeniyle bilgisayarda yavaşlamalar ve donmalar oluyor bilgisayarıda kullanamıyorum.




  • Sorunlara cevap veren yokmu.
  • benımde fan değişecektı bugun 1 ay oldu.aradım 0800 lu numarayı yurt dısından geldıgı ıcın gecıkme oldu. cuma gunune kadar tel acılmazsa bızı arayın dendı. eger cumada olmazsa hukukıyolla basvuracagımı soylecegım. cunku bana yolladıkları maıllerde var ve 1ay gectıgı bellı.

    sende tekrar kontu ara bı sor. benımkı nın tedarıkcısı koyuncu.
  • @iceman2005

    Merhaba öncelikle geçmiş olsun yaşadığın sorunlar için Fakat bir kalemde DELL silmene gönlüm elvermiyor. Bende sorunlar yaşadım fakat hepsini uygun yollardan çözdüm.

    Servis Tag nonu paylaşırsan. Sana yardımcı olmak isterim.
  • servise tag numaram 13QXQ2J ama bir sonuç alabileceğini sanmıyorum benim gibi batarya sorunu olan bir sürü insan var.

    dell malasef sorunlara çok duyarsız kalıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    servise tag numaram 13QXQ2J ama bir sonuç alabileceğini sanmıyorum benim gibi batarya sorunu olan bir sürü insan var.

    dell malasef sorunlara çok duyarsız kalıyor.



    13QXQ2J bu servis TAg nosu ile ürünün zaten garantisi bitmiş.

    DELL bataryalarına 1yıl garanti veriyor. Bu konuda fatura tarihinde önemli.

    Parts Only Warranty DELL 1/29/2007 1/28/2009
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bkozen


    quote:

    Orjinalden alıntı: iceman2005

    servise tag numaram 13QXQ2J ama bir sonuç alabileceğini sanmıyorum benim gibi batarya sorunu olan bir sürü insan var.

    dell malasef sorunlara çok duyarsız kalıyor.



    13QXQ2J bu servis TAg nosu ile ürünün zaten garantisi bitmiş.

    DELL bataryalarına 1yıl garanti veriyor. Bu konuda fatura tarihinde önemli.

    Parts Only Warranty DELL 1/29/2007 1/28/2009




    Bilgisayarı 18 temmuz 2007 tarihinde aldım.Şuanda dellin sitesinde garanti dolmuş görünüyor fakat elimde fatura var garanti fatura tarihinden itibaren başlar.

    Buna rağmen ben serive başvurduğumda kasım 20 gibiydi ve pillerde üretim hatası olduğunu ve garantiden değitireceklerini belirtmişlerdi ama malasef değiştiremedik.




  • @iceman2005

    Üretilen pillerde hatalı diye acaba kiminle görüştün. Çünkü dell yetkilileri bu ürün için herhangi bir batarya sorunu olduğunu düşünmüyor.
  • ben eski bir toshiba kullanıcısıyım. servise verdiğim alet 3 aydır hala gelmediği için para iadesiyle yeni bir bilgisayar alacağım. servis kalitesi, ilgisi ve çabukluğu olarak dell, sony ve toshiba'yı kıyaslar mısınız? önerebileceğiniz başka bir marka var mı?
  • servis konusunda dell tabıkı
  • benim dell açılırken hdd hatası verio format da atılmıo artık bursaya gidince(okuorum) servsini arıcam acaba 7 gün çinde düzletirler mi sanırım harddisk i değiştircekler eer sandıım gibi olursa istege göre hdd taktırabilirmiyiz yani bnm ki 250 gb ama 360 gb taktırmak istiorum parayla da olabilir faketmes????
  • onlar sana suankı ıle degıstırırler buyuk ıhtımal. ama sen harıcı olarak kendın tegıstırmek ıstersen. seagate momentus sata2 320gb 16 mb 7200.3rpm al derım sana. ama sen gene ara hdd nı degıstırsınler hıc olmazsa elınde saglam hdd olur. onuda harıcı kullanılırsın 20 ytl ye satılan kapaklar var onların ıcıne konup harıcı kullanılabılıyor. eger depoda hdd varsa yanı yurt dısından gelmeyecekse 7 gunde yaparlar sen bursaya gıtmeden bır kac gun onceden ara ne olur ne olmaz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bkozen

    @iceman2005

    Üretilen pillerde hatalı diye acaba kiminle görüştün. Çünkü dell yetkilileri bu ürün için herhangi bir batarya sorunu olduğunu düşünmüyor.


    Blgisayarı gold tan aldı garantisini koyuncu elektronik veriyor ve bunu söyleyen koyuncu elektornik teknik servis her görüştüğüm kişinin ismini alamam zaten servis formuda vermiyorlar.

    Forumda dell 1501 batarya sorunuyla ilgili bir çok yazı bulabilirsin hepsinde sorun aynı bilgisayarda donma ve yavaşlamalar sizce sorun yoksa neden batarya arızası uyarısı veriyor ve bilgisayarda hatalara neden oluyor?Bataryayı çıkarıp direk elektiriğe bağladığınızda hiçbir sorun yok gayet iyi çalışıyor.

    Zaten daha fazlada bekleyecek değilim cihaz faturası-garanti belgesiyle ve dilekcemle hakem heyetine başvuru yaptım gerisi onlar düşünsün kazanmasam bile hakkımı aramış olurmu.




  • @iceman2005

    Batarya ile ilgli probmlerde DELL'in açıklaması 1yıl garanti altında. Bazı firmalar varki hiç garanti vermiyor.

    Tabi hakkını araman gerekir. Ama önce zaman kaybetmemek için durumları gözden geçirmen gerek.

    - Batarya arızası nezman oldu
    -Tüketici kanunlarında batarya ile ilgli madde nedir.

    vs.vs
  • Kimin neyden nasıl şikayetçi olduğuda önemli.DELL servisinden şikayetçi olanlar,diğer firmalar en kaliteli servisi veriyorda DELL mi en kötüsünü veriyor.Ben bir çok markanın satışını yapıyorum bir mağazada.Oluşan sorunları yazsam,firmaların işleyişi söylesem DELL harbi iyimiş dersiniz.Dışarıdan bakınca olay mükemmeldir,ama içeriye girince iş aslında hiçde o kadar mükemmel değildir.En basitinden şöyle bir örnek vereyim,bir müşteri tel açıyor mağazaya ve diyorki bir dell aldım allah cezasını versin hiç bir işe yaramıyor şu şu sorunu var,peki dedim getirin o bir sorun değil dedim siz hata yapmışınız dedim,getirdi,alın bakın sorunlu bu makina dedi,meğer sorun her program açılışında vista nın onaylıyormusunuz ekranının gelmesi imiş,bu dedi kullanıcı hesap denetimi,bunu istersen kaparsın,alın işde böle,dedim bişi diyemeden gitti.Diyemez ve dememeli,bilgisyarı almadan önce onu ne kdr iyi kullanabiliyorsunuz bunu biraz muhakeme etmenizde önemli,tabiki haklı anlamda ciddi sorunları olan insanlarda var,ama inanın yazılımsal sorunlar kişiden kaynaklanır.Kimse çıkıp virüs programı kullanmadı halde bunda neden virüs var diyemez.

    Bu aynı 512 MB lık bir sisteme vista kurup bu neden yavaş çalışıyor böle dandik şeymi olur demekle aynı şeydir.Ne müşteriler görüyorum,pilini nasıl takıcam diye soruyor.




  • Burada yanlış anlaşılma var benim bilgisayardan şikayetim yok bataryasından var.Burada yanlış bilgi vermeyim cihazın garanti süresi ne kadarsa batarya garantiside o kadardır firmalar insanları yanıltmaktadır.

    Benim kızdığım konu şu dell turkiye ile temasa geçemiyoruz mail attım cevap vermiyorlardı halbuki ilgilenselerdi sorun belki aramızda çözebilirdik son söz yargının.

    T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik, ilişik listede "Şarj cihazları, bataryalar ve benzerleri" için garanti süresi 2 yıl olarak belirtilmektedir (Madde 8-1.8 ). Aynı yönetmeliğin 6. maddesinde garanti süresinin malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başladığı ve “en az iki yıl ve/veya ilişik listedeki ölçü birimi ile tespit edilen değer kadar” olduğu belirtilmektedir. Bu nedenle geçerli yasal mevzuata uygun olarak notebook pilimin garanti süresinin de 2 yıl olarak değerlendirilmesini ve buna uygun olarak notebook pilimin ücretsiz tamirini ya da yenisi ile değiştirilmesini talep etmekteyim.




  • Hocam bugün evime geldim(bursa) okuorum demiştim. evden servisi aradım yarım saat tekrarladım aramayı ama birtürlü cevap vermediler şuan doluyuz gib bişeyler sayıklayıp duruo telesekreter bnde mi bi şanssızlık var yoksa dell teknik servis mi çöktü şunun şurasında 7 günüm var yaptırıp okuluma dönmem lazım ama sağolsun teknik servis işimi kolaylaştırıo. Sizde de aradıınızda bole mi cevap gelio ve hep boyle mi olcak korkuorum her aradıımda aynı lafları duymaktan bi yardımcı olur musunuz??? Kendim test yaptım diagno... die bişey f12 bastıımızda cıkıo error 79 dedi hata 79 ne demek bileniniz var mı?? başlarken de hdd hatası verio..yardım lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fîrzen -- 20 Nisan 2009; 21:50:25 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.