Şimdi Ara

DELL Teknik servis hakkında (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
5
Favori
85.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: srebrenitsa

    arkadaşlar bende bir dell kullanıcısıyım bilgisayrım 13 08 2009 tarihide bozuldu ve 30 iş gününü aştığı halde hala bilgisayarım yapılabilmiş değil ve bilgisayarım 6. onarımını beklemekte ben ürün değişimi hakkımı kullanmak istediğimi sölediğimde son çağrınız kapandıktan sonra işlem yapabileceklerini artı değiştirilen parçalara göre rapor hazırlayacaklarını söylediler bilgisarımın bütün onarımlarında anakartı değişti bunun yanında cpu ve ön panel değişti ve üç kez lcd si değişti son lcd değişimi komple oldu yani dış yüzeyiyle birlikte ki bu parça yurt dışından geldi sizce bu değiştirilen parçalar ürün değişimi için yeterli midir ne dersiniz?


    Garanti kapsamında 5 farklı arızanızın oluşması ürün değişimi veya para iadesi isteme hakkınızı doğurur.Tabi 5 kez servise gidip parça değiştiğinin kaydı olması aksi takdirde ispatlamanız gerekir.İyi forumlar..




  • @srebrenitsa


    Çağrı merkezini arayıp tehtit etmen birşeye yaramaz yani sizi mahkemeye vericem gibisinden.

    45gün geçtiğini sen söylüyorsun peki kanıtın varmı? Yani belgen ürün yapıldığına dair belge değil sakın karıştırma yani koç sistemin verdiği belger değil.

    Ürün tamire verildiği ve 45gün geçtiğini ispat edeceğin belge sanırım ve kesin yok.

    Çağrı merkezi ile yaptığın görüşmeler sistemde kayıtlı olduğu eminim. Servis Tag ile ürünün neyi değişmeşse çıkar ortaya.

    Amacım yardımcı olmak;

    Cihazın servis Tag numarasını Adını soyadını sana ulaşılacak bir telefon ve şikayetini bana iletirsen. DELL yetkililerine birde ben ileteyim bakalım nolcak..
  • arkadaşlar sizlere bir şey danışacağım.

    ben internetten 1hafta kullanılmış bir inspiron 6400 1520 model bir dell buldum. işin garip tarafı bu 2sene öncesinin canavar bilgisayarım 2 yıl garantili deniliyordu. bende tam olarak faturaları ve garabtiyi görmek adına satıcıyla buluştum. laptop gerçekten tarihi eser gibi kullanılmamış poşetinden çıktı cdleri köpükleri paketi sapasağlam.fiyat olarak bu donanımda daha iyi bir pc alınamayacak kadar uygun durumda. ancak service tag numarasını satıcının yanında netten baktığımızda 2007.11 olarak bilgisayarın garantisi başladığı görünüyor. ve bilgisayar 37 gün garantisi kalmış. satıcı bilgisayarın koyuncu elektronikten 30 eylül 2009 tarihnde faturasını vereceğini ve garantisinin bu tarihten itibaren 2 yıl olduğunu söylüyor. arıza durumunda dekare bilişim tarafından da garantili deniliyor. ancak service tag numarasında 37 gün kaldığı için buna güvenemedim. pc 1 2 gün beklemede araştırmam için. dekare bilişime aradım ulaşamadım. dell service ine de cep telefonundan aranmadığı için henüz ulaşamadım. aranızda bahsi geçen firmalarda çalışan veya ismini duyan varmı?
    doğru mu söylüyorlar. koyuncu elektronik gerçekten 2 yıl garanti sağlarmı bu pc yi kapıdan almaya dahilmi?

    bir başka düşüncem şu yönde laptop ın garantisi bitmemiş. bildiğim duyduğum kadarıyla bu laptopun garantisi uzatılabilir?? acaba bu ne kadar doğru yaptıran oldumu? 2 yıllık ne kadar maliyeti oluyor. dell şuan ki garantiyi saymazsa en kötü ihtimal fiyatta biraz daha indirim yaptırıp garantis süresini uzatmak.

    bilgisayarın 2yıl önce çok iyi olduğunu biliyorum hala e1505 serisini sorunsuz kullanan arkadaşlarım var. cihaz bence hala güncelliğini korur değerde. fiyatıda gerçekten uygun.

    önerilerinizi bekliyorm.

    Herkese teşekkürler.

    irtibat için cihanyyt {} hotmail { } com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chnyyt -- 7 Ekim 2009; 14:06:53 >




  • şimdi koyucu elektroniğin sitesinden garanti sorgulattım. destek bilişimin sitesine bağlanıp ürün çıktı 11.02.2008 de garantisi başlamış 10.02.2010da garantisi bitecek görünüyor. yani dell in resmi sitesiyle farklı günler. ?? aklım tamamen karıştı
  • Web sayfalarında ki tarihlere çok aldanmayın.Elinizde fatura varmı? Varsa sorun yok.Sayfada önceden işleyen süreler olabiliyor bilginiz olsun.Asıl garanti siz ürünü aldığınız tarihde başlar.Yani sayfada yarın bittiği görünüyor diğelim servis süresi ama elinizde ki faturaya göre bitiş tarihi 6 ay sonra. İçiniz rahat olsun fatura tarihi geçerlidir.
  • Support.dell.com'dan bakılan tarihler ürünün üretildiği tarihitir.

    Önemli olan fatura tarihidir.
  • çok teşekkür ediyorum arkadaşlar gerçekten içim rahatladı. yarın bilgisayarı alıcam. peki garanti süresi uzatmayla ilgli bir bilgisi olan var mı özellikle fiyatlar. dell i arıyorum bir türlü boş müşteri temsilcisi açmıyor. koyuncu elektronikte öyle.
  • Yoğun olarak ASBİS distiribitörü getiriyor ürünleri,istersen bi onlarla görüş.
  • Bende Armada getiriyor diye biliyorum.
  • Arkadaşlar, benim sorunum dell 6400 laptopumun tamamen çökmesi .Açılışta f11 ctrl de denedim ama o programda tamamen silinmiş.İçi bomboş....Ne yapabilirm? Bu program elinde olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turhanozgur

    Arkadaşlar, benim sorunum dell 6400 laptopumun tamamen çökmesi .Açılışta f11 ctrl de denedim ama o programda tamamen silinmiş.İçi bomboş....Ne yapabilirm? Bu program elinde olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.....

    Recovery kısmı da gitmiş anlaşılan. Elinizde kullandığınız işletim sisteminin yükleme cdsi varsa onunla sıfırdan kurulum yapabilirsiniz. Driver cdsinin de olması gerekiyor.

    Ya da garanti devam ediyorsa Dell Desteği arayın, sorununuzu bildirin, 1-2 gün içinde gelip image atarlar. İşletim sistemi recovery kısmı ile gelmiş olur.
  • dell support tan baktığıma göre cihazımın 9 gün garantisi kalmış.burada verilen numaraların hepsini aradım cep telefonundan ama hiç birine ulaşamadım.ya kullanım dışı diyo ya da eksik tuşladınız diyor.ne yapabilirim.güncel numaraları bilen var mı?
  • Bu sabah görüştüm bu numaralardan

    DELL Destek Hattına ücretsiz erişmek için:
    Telefonunuz yurtdışı aramalara açık ise: 00 800 353 90 002 aranır.
    Değilse: 0 811 288 0001 -> İngilizce mesaj duyulduğunda -> 888 578 5446 tuşlanır.
  • ilginize teşekkür ederim galiba benim cep telefonunda bir problem var.olmadı bir türlü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli

    ilginize teşekkür ederim galiba benim cep telefonunda bir problem var.olmadı bir türlü.

    Bu hatlar ücretsiz olduğu için cepten aranmıyor olabilir.
  • Dell Destek hattını sabit hatlardan arayabilirsiniz. Cep telefonu ile aramak henüz mümkün değil.
  • arkadaslar merhaba.. forumlara bakip size yardimci olmaya calismaya karar verdim. ben 1 seneden fazladir dell teknik destek hattinda calistim. ismimi gizli tutacagim ama her konuda sgecti@yahoo.com adresine mail atabilirsiniz. teknik servise ulasamadiysaniz eger bana ulasabilirsiniz. ben size gerekli testleri ya da suruculeri yapmadnizda yardimci olurum.
  • akliniza gelebilecek her soruyu bana sorabilirsiniz.
  • arkadaşlar daha önce batarya problemimi belirtmiştim.nitekim dün teknik servisi aradım ve problemimi belirttim.tekniker bana biostan battery health kısmında yazanlardan başka birşey sormadan direk adres telefonu alarak siparişi veriyorum dedi.aradan 24 saat geçmeden teknik servis evime gelerek yeni bataryamı getirdi.hatta stoklarda 6 cell batarya yokmuş galiba 9 cell bir ürün verdi.eski bataryama göre daha geniş ve arka kısımda kasanın dışına taşıyor.ayrıca adaptörümde aşınma vardı ve telleri gözüküyordu onu da değiştirdi.kısacası hizmetten çok memnun kaldım.garantiniz bitmeden problem yaşayan arkadaşlara bu hizmetten yararlanmalarını tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dellagent

    akliniza gelebilecek her soruyu bana sorabilirsiniz.




    hocam benim hopalorlerden cızırtı gelior teknik servise bildirsem yaparlar mı ne bilim ne saçma bi sorun bu diye cevap almak istemiorum :) fanın sesi rahatsız ediyor aayrıca :(

    birde ram ekletmek istiorum ücret karşılığında bunu teknik servis yapar mı yani kendim yapıp bide garantiden olmak istemiorum?

    Teşekkürler..
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.