Şimdi Ara

DELL Teknik servis hakkında (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
433
Cevap
5
Favori
85.859
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trineux

    Dell XPS M1330 var. Daha once ekran karti (nvidia 8400) problemi yuzunden anakarti degismisti. Zaten nvidia o ekran kartlarinda hata oldugunu kendi de kabul etmisti ve Amerikada 1 yil olan servis suresini 2 yila cikarttilar.

    Neyse, su an bu bilgisayari kardesim kullaniyor. Yanimda olmadigi icin ben gormedim ama soylediklerinden anladigim kadariyla yine ekran karti bozuldu ve anakartin degismesi gerekecek (ekran karti anakart ustunde)...

    Isin uzucu kismi 2 yillik garanti suresinin yeni bitmis olmasi. Su an ne tavsiye edersiniz? Anakartin pahali olacagini dusunuyorum.

    Cevap vereceklere simdiden tesekkurler.

    anakart= bilgisayarın kendisi gerçi şöyle bir drum var benim ekran kartıda ati x1400 ve anakarttan bağımsız bir parça aynı drm sende de olması gerekiyor. bi göstertirsin 300lira üstü rakam olursa yaptırmazsın yenisini veya masaüstü pc alırsın.




  • yok adam anakart ile tümleşik demiş hocam seninki gibi bağımsız değil büyük ihtimla öyle olsaydı ilk grantiyi kullanığında anakart ı değiştirmeyip sadece ekran kartını değiştirirlerdi.

    çözüm olarak şunu söyleyebilirim ücret karşılığı garanti süreni uzatabiliyorsun ya öyle yap garanti sürecini uzattır ve yaptır laptopunu ya da hiç yeni anakart falan dinleme onun yerine yeni bi laptop al biras daha üstüne para ekleyip
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    çoğu kullanıcı batarya konusunda problem yaşamış

    benimki bazen ısınma yapyodu ve 1.5 senelik laptop 1.5 saate düşmüştü deşarj süresi (bu normal bir değer, farkındayım)

    aradım hemen değiştirdiler

    hatta ellerinde 6 cell yokmuş 9 cell verdiler kabul ettim bende 5 saat gidiyo kardeşim şarj nedir unutuyorum

    servis dedimi dell açık ara önde gerisini tanımam

    çoğu kullanıcı yol yordam bilmediğinden derdini güzel anlatamadığından oluyor bu sorunlar yoksa bu kadar güzel sistemi olan başka marka yok, arkadaşlarım neler çekiyor ben biliyorum.

    yardımcı olabileceğim birşey varsa beklerim sorularınızı.


    Peki 9 cell batarya büyük gelmedi mi? 6 cell ile boyut olarak aynı mı?


    tabiki arkadan 1 2 cm çıkıntı oluyor ancak 4.5 5 saat giden pil için değer diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan1983


    quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad

    çoğu kullanıcı batarya konusunda problem yaşamış

    benimki bazen ısınma yapyodu ve 1.5 senelik laptop 1.5 saate düşmüştü deşarj süresi (bu normal bir değer, farkındayım)

    aradım hemen değiştirdiler

    hatta ellerinde 6 cell yokmuş 9 cell verdiler kabul ettim bende 5 saat gidiyo kardeşim şarj nedir unutuyorum

    servis dedimi dell açık ara önde gerisini tanımam

    çoğu kullanıcı yol yordam bilmediğinden derdini güzel anlatamadığından oluyor bu sorunlar yoksa bu kadar güzel sistemi olan başka marka yok, arkadaşlarım neler çekiyor ben biliyorum.

    yardımcı olabileceğim birşey varsa beklerim sorularınızı.


    Peki 9 cell batarya büyük gelmedi mi? 6 cell ile boyut olarak aynı mı?


    tabiki arkadan 1 2 cm çıkıntı oluyor ancak 4.5 5 saat giden pil için değer diye düşünüyorum


    Peki hocam, bataryayı değiştirebilmemiz için en az ne kadar süre gitmesi lazım. Yani benimki 1 saat 20 dk kadar gidiyor normalde. Oyun oynayınca en fazla 1 saat. Bu bataryanın değişmesi için yeterli mi? Ve nasıl test ediyorlar bataryayı onu merak ettim. Direkt değiştirmek istiyorum deyince değiştiriliyor mu?


    şimdi benim batarya normal çalışıyordu battery meter programına göre, sizin değer de gayet normal sanıyorum, bi elektrik mühendisi olarak bunu söyleyebilirim, everestten dayanma seviyesine bakın sizinki muhtemelen %25 filandır.
    ama bazen oyun oynayınca pil ısınıyordu ve pil sarj göstergesi yerinde 3 4 kez kırmızı yanyodu sonra mavi yanıyordu

    kullanım klavuzunda bunun ısınmadan kaynaklandığını yazyor soğuk odaya götürün falan diyor

    ve pilin en büyük düşmanı sıcaklıktır bunu bilin

    performansı ve batarya ömrünü geçtim kucağımda filan patlar maazallah

    anlattım bunların hepsini değiştirdiler, ama sadece 1 buçuk saat gidiyor diye değiştirmezler sanıyorum yine de arayın çok yardımcı oluyorlar




  • Everest deki %25 ne oluyor? benimki%30 çıktı. Acaba pilin %70 i mi doluyor sadece. Bu anlamamı geliyor?
  • belki tasarrufdur
  • arkadaşlar imzamdaki laptopumun dün itibariyle ekranı gitti cızırtı ve yanık kokuları eşliğinde.haftasonu olduğundan müşteri hizmetlerini de arayamadım.acaba bu bana ne kadar mal olur.garantisi bitmiş durumda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sipiralli -- 27 Aralık 2009; 22:02:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan1983

    Everest deki %25 ne oluyor? benimki%30 çıktı. Acaba pilin %70 i mi doluyor sadece. Bu anlamamı geliyor?


    evet aynen öyle pilin o kadarlık kısmını artık kullanamıyorsun
    100 birim 1 saat gidiyorsa 50 birim yarım saat gider diye açıklayabiliriz kabaca

     DELL Teknik servis hakkında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: natbolad


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan1983

    Everest deki %25 ne oluyor? benimki%30 çıktı. Acaba pilin %70 i mi doluyor sadece. Bu anlamamı geliyor?


    evet aynen öyle pilin o kadarlık kısmını artık kullanamıyorsun
    100 birim 1 saat gidiyorsa 50 birim yarım saat gider diye açıklayabiliriz kabaca

     DELL Teknik servis hakkında



    Bu durumda 2.5 saat giden bir pilin %30 u kullanılmıyorsa, normal şartlarda 1 saat 45 dk gitmesi lazım. Benimkisi de rolantide çalışırken gerçekten o kadar gidiyor. Ama yük altında çalışırken oyun v.s 1 saat anca gidiyor. Bilgilendirme için teşekkür ederim




  • İnspiron 6400 kullanıcısıyım,Dell'in servisinden çok memnun kaldım,2 defa problemim oldu ve ikisini de 1 kaç gün'de yerinde çözdüler ve uğraştırmadılar bu arada laptop'ım garantili,son olarak pilim değişti garantiden..Tekrardan laptop almayı düşünsem hiç düşünmeden servisi için Dell alırım..
  • Dell inspiron 1535 laptopumla ilgili adaptör sorunundan dolayı dell e başvurdum. Adamlar hem adaptörü hem de pili değiştirdiler. Hemde 2 gün içerisinde. Ama en önemlisi yerinde destek vermeleri, Samsun'da oturuyorum, kargo ile ürünü servise göndermeye kalksam en az 1 ay beklerdim, ama işim 1 günde yapıldı. Ayrıca laptopumda 6 cell batarya vardı onu da 9 cell olarak gönderdiler.
  • Bende yaklasik 2 hafta kadar oncesi, telefon actim. XPS M1530 um icin, sag tarafta bulunan usb girisinde temassizlik oldugundan bahsettim ve bataryanin degismesini talep ettim. 3 gun sonra eve gelip, 6cell olan bataryami 9cell batarya ile degistirip, komple sifir yeni anakart takip gittiler. Yaklasik 5 saat sarji gidiyor. Ustelik telefonda daha baska bir sorun var mi diye de israrla benden ariza soylememi istediler. Vallahi 11 ay boyunca 3 sefer teknik servis eve geldi. Her gelislerinde en az 2 parca degistirttigim icin neredeyse degismeyen parcasi kalmadi. Hala daha iyi oldugunu iddaa eden baska servis var mi acaba?
  • service tag: 2w2fg3j
    Dell 1525 kullanıcısıyım, bilgisayarımın ekran menteşesi kırık, lcd ekranın iç kısmında toz bulunmakta ve ekran menteşesinin kırık olmasından dolayı bezeli (ön çerçevesi) çizik, adaptörü çok ısınmakta idi. Bununla ilgili olarak yerinde teknik servis hizmeti ile ilgili olarak Erdener Bey'e arızamı bildirdim. Ekran ve bezel ile ilgili olarak fotoğraf göndermemi istedi bende tozların fotoğraf makinesi ile görüntülenememe olasılığının yüksek olduğunu söyledim,bunun üzerine bana, ekran menteşemi değiştireceğini bununla ilgilenecek olan arkadaşa durumu izah etmemi ve arkadaşın bu konuda onları bilgilendirmesini istedi. Arızalı ürünüm bir gün sonra geldi tekniker arkadaşa problemlerimi açıkladım bizzat inceledi. Teknik servis numaranızı aradım ve durumu izah etmesi için telefonu tekniker arkadaşa verdim durumu açıkladı problemlerin doğru olduğunu herhangi bir darbe sonucu değil kendiliğinden oluşmuş olduğunu söyledi fakat inatla fotoğraf istediler. Peki dedim ve fotoğrafta çektim, fotoğraflarda toz ve çiziklerin bir kısmı rahatlıkla göründü bir kısmı görünmedi. Fotoğrafları gönderdiğim için tekrar telefon açtım bu defa bir bayan arkadaşla görüştüm. Bana fotoğrafları onların incelemeyeceğini üst makamın ilgileneceğini söyledi ve konu ile ilgili bana bir saat gibi bir süre içerisinde telefon ile ulaşılacağı söylendi, eğerki ulaşılmazsa siz tekrar arayın denildi. O günüde geçtik ne arayan ne soran oldu. Bir gün sonra tekrar bir telefon trafiği oldu bu defa Fırat isminde bir bey konuştu, her seferinde olduğu gibi öncelikle bütün problemimi anlattım bana tatil günü olduğunu ilgili arkadaşın orda olmadığını söyledi, durumumu tekrar tekrar izah ettim ve parçalarımın tatil olması nedeniyle o gün işleme konamayacağını fakat önümüzdeki hafta işleme konacağının sözünü aldım. Üzerinden bugün bir hafta geçti ne arayan ne sora nede gelen birileri var... Dayanamayıp tekrar telefon açtım Türker isimli bir beye yine uzun uzun arıza durumumu açıkladıktan sonra diğer ismi geçen arkadaşlarla iletişime geçti ve son olarak bana verilen cevap bunların makyaj hatası olduğu ve değişim gibi birşeyin mümkün olmadığını söyledi. Peki adaptörde mi makyaj hatası dedim adaptörün ısınması için birşey yapılamadığını söyledi. Bunun üzerine tepkili konuştum biraz daha beklememi söyledi, bir süre bekledikten sonra bana bezelin ve adaptörün değişeceğini fakat lcd için değişim yapılamayacağını belirtti. Peki makyaj hatası olan ve değişimi mümkün olmayan bir problem nasıl bir hal aldıda değişime tabi tutuldu? Hadi tabi tutuldu, peki nasıl oluyorda makyaj hatası olan bir parça değişirken diğer parçanın değişimi mümkün olmuyor? Konuyla ilgili geri bildirim yapacağınızı umarım, iyi çalışmalar dilerim.

    Bu konuyu Dell Türkiye'ye bildirdim inşallah ilgilenirler. Çok sevdiğim bilgisayarımddan bu ekip yüzünden soğudum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykesici

    service tag: 2w2fg3j
    Dell 1525 kullanıcısıyım, bilgisayarımın ekran menteşesi kırık, lcd ekranın iç kısmında toz bulunmakta ve ekran menteşesinin kırık olmasından dolayı bezeli (ön çerçevesi) çizik, adaptörü çok ısınmakta idi. Bununla ilgili olarak yerinde teknik servis hizmeti ile ilgili olarak Erdener Bey'e arızamı bildirdim. Ekran ve bezel ile ilgili olarak fotoğraf göndermemi istedi bende tozların fotoğraf makinesi ile görüntülenememe olasılığının yüksek olduğunu söyledim,bunun üzerine bana, ekran menteşemi değiştireceğini bununla ilgilenecek olan arkadaşa durumu izah etmemi ve arkadaşın bu konuda onları bilgilendirmesini istedi. Arızalı ürünüm bir gün sonra geldi tekniker arkadaşa problemlerimi açıkladım bizzat inceledi. Teknik servis numaranızı aradım ve durumu izah etmesi için telefonu tekniker arkadaşa verdim durumu açıkladı problemlerin doğru olduğunu herhangi bir darbe sonucu değil kendiliğinden oluşmuş olduğunu söyledi fakat inatla fotoğraf istediler. Peki dedim ve fotoğrafta çektim, fotoğraflarda toz ve çiziklerin bir kısmı rahatlıkla göründü bir kısmı görünmedi. Fotoğrafları gönderdiğim için tekrar telefon açtım bu defa bir bayan arkadaşla görüştüm. Bana fotoğrafları onların incelemeyeceğini üst makamın ilgileneceğini söyledi ve konu ile ilgili bana bir saat gibi bir süre içerisinde telefon ile ulaşılacağı söylendi, eğerki ulaşılmazsa siz tekrar arayın denildi. O günüde geçtik ne arayan ne soran oldu. Bir gün sonra tekrar bir telefon trafiği oldu bu defa Fırat isminde bir bey konuştu, her seferinde olduğu gibi öncelikle bütün problemimi anlattım bana tatil günü olduğunu ilgili arkadaşın orda olmadığını söyledi, durumumu tekrar tekrar izah ettim ve parçalarımın tatil olması nedeniyle o gün işleme konamayacağını fakat önümüzdeki hafta işleme konacağının sözünü aldım. Üzerinden bugün bir hafta geçti ne arayan ne sora nede gelen birileri var... Dayanamayıp tekrar telefon açtım Türker isimli bir beye yine uzun uzun arıza durumumu açıkladıktan sonra diğer ismi geçen arkadaşlarla iletişime geçti ve son olarak bana verilen cevap bunların makyaj hatası olduğu ve değişim gibi birşeyin mümkün olmadığını söyledi. Peki adaptörde mi makyaj hatası dedim adaptörün ısınması için birşey yapılamadığını söyledi. Bunun üzerine tepkili konuştum biraz daha beklememi söyledi, bir süre bekledikten sonra bana bezelin ve adaptörün değişeceğini fakat lcd için değişim yapılamayacağını belirtti. Peki makyaj hatası olan ve değişimi mümkün olmayan bir problem nasıl bir hal aldıda değişime tabi tutuldu? Hadi tabi tutuldu, peki nasıl oluyorda makyaj hatası olan bir parça değişirken diğer parçanın değişimi mümkün olmuyor? Konuyla ilgili geri bildirim yapacağınızı umarım, iyi çalışmalar dilerim.

    Bu konuyu Dell Türkiye'ye bildirdim inşallah ilgilenirler. Çok sevdiğim bilgisayarımddan bu ekip yüzünden soğudum...


    Şimdi şöyle birşey var. Ekran menteşesi kırık diyorsunuz ve menteşenin kırılması sonucu sanırım ekran çatlamış. Ve siz bu yüzden komple yeni lcd ekran talabinde bulunmuşsunuz. Sonuçta burada kullanıcı hatası var. Ha notebook elinizden düşüp parçalanmış ha bu şekilde olmuş. Onlardan kaynaklanan veya donanımsal bir hata söz konusu değil. Bu sebepten dolayı sorununuz çözülmemiş. Fakat ona rağmen ön çerçeveyi değiştirmeyi kabul etmişler. Adaptör ısınmasıda her notebook ta var. Bu bence normal. Tabi ne derece ısındığına bağlı. Fakat onuda değiştirmişler. Makyaj hatası dediğiniz fabrikasyon hatasına giriyor. Aldığınızda kozmetik açıdan rahatsız edici bir yer varsa zaten yenisiyle değiştirirler. Ama sizden kaynaklanan bir sebepten makyaj hatası oluşmuş. Durduk yere menteşe kırılıp ekran çatlamaz. Burada ben teknik servisi hatalı bulmuyorum kusura bakmayın. Belki yanlışda anlamış olabilirim ama okuduğum kadarıyla bu şekilde anladım. Ama ekranı açıp kapatırken bi şekilde çatlamışda olabilir. Önemli olan sizin telefonda derdinizi iyi anlatabilmeniz. Ve her ne olursa olsun dürüst olmanız. Onlar zaten siz istemeseniz bile zorla değiştirirler.

    Ben hiçbir sorun yaşamadım. 11 ay boyunca. web cam kopmle değişti, 2 hoparlör değişti, fan değişti, anakart değişti, sıfır yeni kumanda verildi, bileklerimizi koyduğunuz touch pad in etrafındaki panel değişti, 6cell olan bataryam 9cell olarak değişti. Bakın dikkat ederseniz hiç birinde kullanıcı hatası yok, hepside donanımsal, bunlarda sorun çıkartmazlar. Bir tek bileklerin konulduğu kısımda biraz sorun yaşadım onuda rica edip fotoğrafını gönderdikten sonra değiştirmeyi kabul ettiler. Sırf onun için Amerikadan özel sipariş verdiler sağolsunlar. Sağ taraftaki usb girişinde sorun vardı, oranında fotoğrafını istemişlerdi, eğer orası kırık veya çatlak olsaydı değiştirmezlerdi, çünkü o da kullanıcı hatasına giriyor. Şimdi de ekran cızırdıyor ses çıkmaya başladı. Onuda yakın zamanda telefonda bildirip hallettirmeye çalışıcam. Yani sonuç olarak anlatmak istediğim, kırık veya çatlak birşey varsa kesinlikle değişim yapmazlar. Sırf dell değil, tüm markalar için geçerli. Durduk yere çatlasa bile bu kullanıcı hatasına giriyor. Onlar o şekilde değerlendiriyor.

    Umarım sorununuzu hallederler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exclusive -- 9 Nisan 2010; 23:07:00 >




  • Hocam yanlış anlamışsın ekranımdaki tek problem üzerinde geçmeyen birkaç leke (toz olduğunu düşünüyorum ölü piksel olmadığı kesin, diagnostic tesleri yaptım) olması...Bunun izahınıda daha nasıl yapabilirim bilmiyorum, aradım söyledim gelen tekniker baksın tekrar görüşelim dediler, gelen teknikere gösterdim onayladı darbe falan yok ekranda lekeler mevcut diye belirtti, fotoğraf isteriz dediler fotoğraf gönderdim, inceleyip size döncekler dediler, dönen olmadı ben aradım, haftaya gönderelim ok dediler, gelen giden olmadı tekrar aradım yok göndermiyoruz sizin hatanız değiştiremeyiz dediler, yok benim hatam değil dedim o zaman bezelle adaptörü değiştiririz monitörü değiştirmeyiz dediler, onları neden değiştirdiklerini sorduğumdada müşteri memnuniyeti için olduğunu söylediler (sanırım o müşteri ben değilim çünkü benim memnuniyetimin nsıl olacağı belli) Bende bu kadar şeyden sonra anca yuh dedim... Benim bezelimin çiziğide benden kaynaklı değil ki. Menteşedeki gevşeklikten dolayı ekranı açıp kapatmaktan dolayı çizilme oldu.Bilgisayardan anlamasam neyse diyecem ben bilmiyorum deyip geçicem ama benim mesleğim bu zaten bende bilgisayar teknikeriyim. Dell benim için bitti, problemimi çözsünlerde bir daha dell mi Allah korusun, önceleri öve öve bitiremediğim Dell i bundan sonra ne alırım ne aldırtırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sipiralli

    arkadaşlar imzamdaki laptopumun dün itibariyle ekranı gitti cızırtı ve yanık kokuları eşliğinde.haftasonu olduğundan müşteri hizmetlerini de arayamadım.acaba bu bana ne kadar mal olur.garantisi bitmiş durumda


    garantisi nasıl bitti. o makine çıkalı 24 ay olmadı ki..yoksa senmi bozdun daha önce garantisini
  • cuma günü elime dell studio 1557 modeli ulaştı. ama ürün inanılmaz derecede sesli çalışmaktadır. sol bölümün alt tarafında bulunan fan devamlı dönmekte aşırı bir ses ortaya çıkarmaktadır. bir iki defa yüksek seviyede cızırtı sesi de geldi. bilgisayardan hiçbir işlem yapılmadığında bile bir anda bu ses başlıyor ve 2-3 saat fan yüksek seviyede sesli çalışıyor. normal çalışma sesi bile bu modelin diğer laptoplarına göre yüksek seviyede. mikrofon seviyesi sessiz ortamda bu sesten doalyı 2-3 kademe arasında gitmekte bazen 4. seviyeyi bile bulmaktadır. sanki 7-8 yıllık bir laptopta işlemciyi zorladığınızda çıkan ses gibi ses çıkmakta ve devamlı çıkmakta.

    şimdi yapmam gerekenler nedir? bu konuda bana yardımcı olablecek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: congrulate

    cuma günü elime dell studio 1557 modeli ulaştı. ama ürün inanılmaz derecede sesli çalışmaktadır. sol bölümün alt tarafında bulunan fan devamlı dönmekte aşırı bir ses ortaya çıkarmaktadır. bir iki defa yüksek seviyede cızırtı sesi de geldi. bilgisayardan hiçbir işlem yapılmadığında bile bir anda bu ses başlıyor ve 2-3 saat fan yüksek seviyede sesli çalışıyor. normal çalışma sesi bile bu modelin diğer laptoplarına göre yüksek seviyede. mikrofon seviyesi sessiz ortamda bu sesten doalyı 2-3 kademe arasında gitmekte bazen 4. seviyeyi bile bulmaktadır. sanki 7-8 yıllık bir laptopta işlemciyi zorladığınızda çıkan ses gibi ses çıkmakta ve devamlı çıkmakta.

    şimdi yapmam gerekenler nedir? bu konuda bana yardımcı olablecek var mı?


    arkadasım öncelikle geçmiş olsun

    ilk olarak fn tuşuna basılı tutarak laptobunu açıp gerekli yönergeleri izleyerek test yapıyorsun
    bu genel testten sonra adaptör fan gibi malzemelerin de testi var, her model için ayrı galiba detaylı bilgi verecekler söyleyebilir bilgim az.
    bu testin sonuçlarına göre donanımsal bi hata varmı söyler sana sonuç.
    direk teknik servisi arasan da telefonda sana bu testi yapmanı isteyecekler zaten önceden yap ki nerde sorun olduğunu gör.

    ayrıca kişisel fikrim fan çalışmasındaki tutarsızlık bios ayarlarından kaynaklı olabilir, donanımda hata yoksa biosunu güncellemeyi dene

    yalnız yukarda donanımsal sorun çıkmasa ve bios update ile sorun çözülmese bile tabiki teknik servisi arayıp butun sorunlarını anlat

    kolay gelsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: congrulate

    cuma günü elime dell studio 1557 modeli ulaştı. ama ürün inanılmaz derecede sesli çalışmaktadır. sol bölümün alt tarafında bulunan fan devamlı dönmekte aşırı bir ses ortaya çıkarmaktadır. bir iki defa yüksek seviyede cızırtı sesi de geldi. bilgisayardan hiçbir işlem yapılmadığında bile bir anda bu ses başlıyor ve 2-3 saat fan yüksek seviyede sesli çalışıyor. normal çalışma sesi bile bu modelin diğer laptoplarına göre yüksek seviyede. mikrofon seviyesi sessiz ortamda bu sesten doalyı 2-3 kademe arasında gitmekte bazen 4. seviyeyi bile bulmaktadır. sanki 7-8 yıllık bir laptopta işlemciyi zorladığınızda çıkan ses gibi ses çıkmakta ve devamlı çıkmakta.

    şimdi yapmam gerekenler nedir? bu konuda bana yardımcı olablecek var mı?


    donanımsal sorun testini yapmadan önce de everest i kurup bi fan ın RPM dönüş hızı değerini yaz ki ses ondan mı gelyo anlayalım




  • Konuya daha önce cevap yazan arkadaşların yardımlarını bekliyoruz...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.