Ben bu laptopu 1,5 ayönce mavi bilgisayardan almıştım.Kullanmaya başladığım ilk gün ekranda 3 ölü piksel olduğunu fak ettim ertesi gün değiştirmek için hemen geri götürdüm. Birçok mağaza gibi mavide değişim konusunda çok isteksiz davrandı. Mağaza müdürüyle biraz tartıştıktan sonra laptopun değişim raporu için servise gönderilmesine razı oldum. Servisle yaptığım telefon görüşmleri sonucu iki hafta sonra değişim raporunu almayı başarabildim. Bu konuda Ankara'daki servis çok anlayışlı davrandı. Yeni laptopu aldıktan 20 gün sonra yine ekranında bir ölü piksel olduğunu fark ettim. Artık bu da benim şanssızlığım herhalde, asusun garanti kartında ölü püksel için şu koşulları belirtmişler a)3 parlak nokta veya 6 siyah nokta veya 8 siyah/parlak karışık nokta b)2 parlak nokta yan yana c)3 parlak veya siyah noktanın 15mm yarıçapındaki bir alanda bulunmaları sanırım tekrar değiştirme şansım yok bana şimdiden ne diyeceklerini biliyorum. Arkadaşlar siz de benim gibi aynı sorunla karşılaştınız mı? Asusun ekranından memnun musunuz?