Şimdi Ara

Asus H81m-c Anakart faciası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni aldığım h81m-c kartın g3240 işlemci ile montajını yaptım ve açılmadı. Asus anlaşmalı servisi SMS servis'den telefonla destek istedim. Bios güncellemesi gerektiği daha sonra sıkıntı olması durumunda servis kontrolüne gönderilmesi söylediler. Bir hafta etrafı araştırdım mahrumiyet bölgesinde yaşadığım için uygun işlemci bulamadım ve servise kayıt açıp gönderdim. 15 Ocak'ta arıza tespit yapılmasına rağmen 20 Ocak'ta ben arayarak ürün durumunu öğreniyorum. Soket arızasından dolayı 150 liralık karta 10 lira parça 45 lira işçilik çıkarmışlar. İkinci Asus anakart anım da faciaya döndü. Yeni anakarta ben neden bios güncellemeye uğraşayım. Yazıklar olsun Asus'a

    şikayetvar a yazdığım metni aynen paylaştım tekrar yazmaya üşendim. Yeni aldığım anakartta işlemci güncellemesi gerekirken başıma neler geldi. 10 sene önce yaşadığım asus anakart faciası tekrar benzeri başıma geldi. Üstüne su içmeye hazırlanıyorum. Bir daha da asus almam da aldırmam da. Asus firmasıyla ilgili son bir aya dönük şikayetvar.com konularına henüz cevap gelmemiş. Oradan da hayal kırıklığımı aldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scream_55 -- 20 Ocak 2015; 17:25:41 >







  • Bu arada bu ve benzeri 1150 soketli anakartlarda yerli ve yabancı forum sayfalarında işlemciyi çalıştırmaması gibi benzer sorunları yazmışlar ve nerdeyse hiçbirinde çözüm bulamamışlar. Bu 4. nesil intel işlemcilerde böyle bir sorun varmış. Bu da ayrı bir vaka. Asus ankart alacaklar dikkatli olsun.
  • Kendi kusurları için sizden para almaya hakları yok aslında, etik bir davranış da değil. Ancak eski bir asus kullanıcısı olarak kalitede kimse asus'un eline su dökemez, 478pin işlemciler çıktığından beri anakartlarım Asus. Sıkıntı da yaşamadım, markayı genellemek doğru olmaz, neticede bu model sorunlu. Başınıza gelen olaya üzüldüm umarım en kısa zamanda tamir olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3240 montajladım yazmışsın sonra neden uygun işlemci bulamadım dedin ?Başka işlemciyle mi denemek istedin ?
    Biraz araştırsaydın almadan önce 97 chipset öncesinde özellikle 81 de bios guncellemek gerektiğini bilirdin.

    Asus fazla gelir alma sen bi daha
  • myalperen kullanıcısına yanıt
    Teknoloji şans işi fakat dediğim gibi 10 yıl önce aldığım bir anakartta da benzer bir sorun yaşamıştım. ayrıca sonraki mesajda belirttiğim gibi malum sitedeki şikayetlere cevap verme tenezzülü bile edilmemiş. Markanın farklı ve benzer ürünlerinde haksız servis ücretlerine muhatap bırakılanlar var.
  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    Bendeki işlemciyle boot yapmadığı için farklı bir işlemciyle bios yapmam önerildi. Mahrumiyet bölgesinde yaşadığım için 3. nesil işlemci bulamadım. Bir musibet bin nasihattan iyidir. İnsan başına gelmeyince anlayamıyor. Bu bios güncellemeyle benim uğraşmam mı gerekir firmanın ürünlerini güncelleyip öyle göndermesi mi gerekir?
  • Saat 18 e doğru asus müşteri hizmetlerinden mesaj geldi. 55 lira ücretle onarımı onaylayıp onaylamacağımı soruyor. Ben de reddettim. Sizin olsun dedim üründe.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • scream_55 S kullanıcısına yanıt
    Özellikle devil's canyonda bu sorun sık yaşanıyor anakartın chipseti eski oldugu için guncelleme gerekiyor.Kimin mesuliyetinde dersen işi bilen kendi yapıyor zaten,yapamıyosan aldığın yere rica yoluyla yaptırabiliyosun örnegin vatan bunu alırken yapıyor bir diğer yol ise servise gönderip yaptırtmak.Ucret istemeleri gibi bişey mumkun değil garanti kapsamında kullanıcı hatası yok ise montaj sırasında herturlu destek ucretsiz.Hatta kargo ucretini bile asus servisi karşılıyor telefonla arayıp anlaşmalı kargo şirketini çağırmak yeterli.

    Son surumlerinde zaten guncel geliyor ama eskilerinde guncelleme yapılmadan sıkıntı yaşanıyor.
  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    Servisle ilgili dedikleriniz doğru ama 16 yıldır bilgisayarın içindeyim. bir işlemcinin nasıl sökülüp takılacağını biliyorum. herhalde ilk aldığımda sorun olmasa çalışırdı. İşi bilenin de becerebileceği birşey değil. Yaşadığım bölgede teknik imkanlar da sınırlı. Soket arızası varmış sonra bios güncellemesi yapılacakmış...bilmem ne. Ben onun da garanti olacağından şüpheliyim. Garanti anlayışı buysa olmaz olsun. Kimse babamın oğlu değil yanlış anlaşılmasın.
  • Ben vatana 81 d modeli için sormuştum bios update olayını,yapıp veriyoruz demişti eleman
  • Bir iki yerde vatanla ilgili bu tarz yorumlar okudum sonradan. aldidodan aldım ben fiyat uygun olduğu için.
  • scream_55 S kullanıcısına yanıt
    Teknik servis sana şu şu kadar işçilik şu kadar diye fiyat veremez sıfır urun için mumkun değil böyle bişey.Dediğin gibi arıza var ise o zaman garanti kapsamında tamir yapılır.Hatta yeni urun oldugu için direk iade yada değişim vermeleri lazım.İşi bilen dediğim bios guncellemeyi bilenler yapıp sorunsuz kullanıyo demek istedim soket değişimini tabiki yapamazsın.Ayıplı urun diye aldıgın yere 14 gun içinde geri de verebilirdin.
  • Fatih211 kullanıcısına yanıt
    Şimdi tam sorun şu ilk aldığımda biostan dolayı boot yapmadı. servis başka bir haswell işlemciyle açıp bios güncelleme yaparsam olacağını söyledi. Ama ne hacet boot yapmadığı için hiçbir şey gözükmüyor. Ben de bir iki yere götürdüm. Baktılar parça yok yapamayız filan neyse bir hafta geçti. SMS infocomma servis başvurusu açtım. DOA diye bir muhabbet varmış. 6 ay içinde alınan ürünlere değişim onarım hizmeti gibi birşeymiş. Gönderdik ve bugün ben aramasam 5 gün önce yapılan arıza tespit ve onarım bedelini öğrenemicekmişiz. Neyse soket arızalıymış önce soket değişecek sonra bios güncellenecek vs. Daha iki haftalık anakarta 10 liralık soket için böyle servis anlayışı gösteriyorlarsa olmasın. Ben de yapmayın dedim. Gösteriş hat safhada ama hizmet sıfır. kartı gözden çıkardım. Olan parama oldu. çöpe gitti. Çok moralim bozuk.
  • scream_55 S kullanıcısına yanıt
    Senin onarım bedeliyle bir işin yok daha önce de söyledim eğer kullanıcı hatası nedeniyle oluşmuş bir sorun yok ise anakartta isterse 1000 liralık masraf olsun kargo da dahil senin cebinden kuruş çıkmaz.Ayıplı urun diye iade iste yada değişim iste
  • Bir ben işlemci taktım, bir de başka bir yerde i3 işlemci denedik olmadı. şu işlemci soket korumasını takıp çıkardık. soket arızası başka ne olur bilmiyorum. adamlar kullanıcı hatası diyor. ilk denediğimde göndersem iyimiş ama nasip olacağı varsa veya sıkıntı varsa da bize kaldı iş. 10 liralık soket ne soketidir bilmiyorum. yine ben bayıldım servis ücretini. top bize kaldı.

    yorumları beğenmediğiniz için teşekkürler bu arada. dediğim gibi kimse babamın oğlu değil. koskoca firma 10 liralık parça için 10 günlük anakarta bu muameleyi yapıyorsa garanti bittikten sonra nasıl davranır bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scream_55 -- 21 Ocak 2015; 17:03:37 >
  • Öfkeyle hop oturup kalkıyorum. Sakinleşip 55 lira onarım parasını ödedim. Birkaç günde muhasebe teyit edip onarım bölümüne bilgi verecekmiş. 2 günde söyleye söyleye onarım işlemine aldırdım. Şimdi de parça bekleniyormuş. Hadi çok anlıyorsunuz işten soket arızasını tespit ettiniz olmayan yedek parçayla. Sanmıyorum ama inşallah parça değişince düzelir. Asus servisin eline kesinlikle düşmeyin. Bunun gibi yüzlerce şikayet var. Bir de sanki müşteri hizmetleri Artvinden bakıyo, muhasebe hataydan alıyor ücreti, onarımı istanbul yapıyor. MH önündeki bilgisayardan bakıp cevap veriyor. Ya diyorum onarım bölünmüyle iletişim kuramıyor musunuz? Nerden bulaştım bunlara. Hanıma bir de Asus zenfon5 almıştım. İnşallah birşey olmaz ona.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scream_55 -- 26 Ocak 2015; 16:30:26 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.