Şimdi Ara

ASUS MARKA ÜRÜN ALMAYIN ALDIRMAYIN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ASUS ile yaşadığım bir sorunu sizinle paylaşacağım. Sabırla okuyup konuyu öne çıkarırsanız çok sevinirim. Konu sadece beni değil ASUS marka ürünü olan veya ASUS marka cihaz almayı düşünen herkesi ilgilendiriyor. Sabrınız için şimdiden teşekkür ederim.Mayıs 2017 yılında hepsiburada.com üzerinde ASUS marka X550VX model bir laptop aldım. Pek oyun oynayan bir insan olmamama rağmen bilgisayarı genel işler için kullanırken bile epey ısınıyordu. Yüksek lisans yapıyorum cihazı servise versem gelene kadar bilgisayarsız kalacağım için ilk başta servise vermek istemedim. 1 yıldan fazla bir süre bu şekilde kullandım. Arada CS GO oynamak istediğimde maksimum 10 dk oynayabiliyordum 10 dakikanın sonunda bilgisayar aşırı ısındığından kapanıyordu. Tez dönemine başladım bu seferde proje özeti yazma vs işler olunca servise verme işim uzadı. Artık tarayıcıdan 3 tab açsam bile ısınıp kapanıyordu durum böyle olunca 09.07.2018 tarihinde servise verdim cihazı. Servis zaten tam bir baş belası çıktı. ASUS'un kendi servis noktası yok taşeron bir firma ile anlaşmışlar. Bilin bakalım hangi servis? Tabiki de teleservice! Laptopla ilgili tüm sorunlarımı yazdım. Batarya ömrü 1 saat civarındaydı ve %80'den fazla şarj olmuyordu, aşırı ısınıyordu, HDD' den ses geliyordu touchpad'i çalışmıyordu, tarayıcıda 3-4 tab açınca kasıyordu vs vs. 10.07.2018 tarihinde cihazınız ön bürodadır diye mesaj geldi ve şaşırdım. Servise gidip cihazı aldığımda ne yapılmış diye baktığımda bataryayı değiştirmişler touchpad FFS kabloyu değiştirmişler ve formatlamışlar. Laptopu açtım test etmek için. Touchpad çalışıyordu ama batarya yüzdesi inanılmaz derecede düşüyordu. Teknikerle görüşmek istedim. Bataryanın durumunu gösterdim kalibrasyon yapın dedi ısınma için bir şey yaptınız mı dedim hayır dedi. En büyük sorunum olan şeyi çözmeyip cihazı bana iade ettiler. Neden ısınma için bir şey yapmadınız dediğimde ASUS bize programveriyor o programı çalıştırıyoruz eğer hata kodu vermezse bilgisayarınızı açıp müdahale etmiyoruz dedi. HDD'yi sorduğumda arızası yok dedi. Disk kullanımı %100 oluyor dedim. SSD alın başka çare yok dedi. Mecburen bilgisayarı aldım. ASUS müşteri hizmetlerini aradım durumu aktardım. 100 dereceye kadar laptop ısısı normal 100 derece üstü derecelerde müdahale yapıyoruz şeklinde cevap verdiler uzun süre durumu anlattım ama çözüm bulamayınca mecbur telefonu kapattım. Batarya kalibrasyonu yaptım bataryanın durumu aynıydı 1 saat bile dayanmıyordu ve ısınma sorunu hala devam ediyordu ve daha kötü hale gelmişti. 18.09.2018 tarihinde laptop'u kullanırken ekrandaki renklerin değiştiğini bir süre sonra ekranın tamamen beyaza döndüğünü farkettim. Hemen ertesi gün ASUS'u aradım (Olayın olduğu gün arayamadım çünkü mesai saatini geçmişti) Isınma ve batarya sorunundan da bahsettim bir önceki servis kaydımda ısınma ile ilgili bir şey yapmadıklarını ısınma sorunumun giderilmesini istediğimi söyledim. Görüştüğüm kişi ısınma ve diğer şikayetlerim ile ilgili ekran kaydı almamı istedi. Bu görüntüleri flash belleğe atın laptopla birlikte servise verin dedi. Bende dediğini yaptım. Servise gittim durumu izah ettim tekniker çağırdılar yine teknikerle görüştüm sorunları anlattım. Tekniker bana tamam sorunları halledeceğiz flash belleğe gerek yok program arıza kodu verirse sorunu çözeriz dedi. Bende o zaman alın flash belleği sorun var mı yok mu görün dedim. Defalarca flash belleği vermek istedim ama almadılar. Cihazı teslim edeceğim zaman vidaların durumu aklıma geldi. Bu arkadaşlar cihaz servisteyken 2 tane vidaya zarar vermişlerdi ben bu durumu geç farkettim. 2. kez servise verirken vidaların durumunu gösterdim ve değiştirin dedim. ASUS müşteri hizmetlerini aradım konu hakkında tekrar bilgi verdim isterseniz değişim talep edebilirsiniz dedi görüştüğüm kişi bende o zaman değişim talep ediyorum dedim. Kaydım oluşturuldu 2-3 gün sonra değişim talebim reddedildi. 19.09.2018 tarihinde servise verdiğim cihazı 8.10.2018 tarihinde anca alabildim. Cihazı teslim almam bile epey sıkıntılı oldu. 8.10.2018 tarihinde amcam vefat etti. O gün servis kayıtlarına baktım cihaz kapanmış olarak gözüküyordu. ASUS'u aradım cihazı alabilirsiniz dedi. Servise gittim vermediler. Cihazınız ön bürodadaır mesajı gelmeden alamazsınız dediler. Amcam vefat etti cihazı alıp eve geçeceğim oradan da yola cikacağım cenazeye yetişeceğim dedim saat 18.00 da gelin o zaman dediler. ASUS' u aradım durumu anlattım mail atarız falan dediler. Yarım saat 45 dk sonra anca alabildim. Cihazı kontrol etme şansım olmadı çünkü cenazem vardı yola gidecektim. 2 gün sonra Ankaraya döndüm ve vidalara baktığımda vidanın iyice kötü hale geldiğini gördüm. Vida açılamaz hale gelmişti. Hemen ASUS'u aradım durumu anlattım servise verin dediler. Bende randumanlı kullanabilmek için hazır vida falan değişecek son kez servise gideyim gitmişken masaüstünde kullandığım SSD'yi de laptopa taktırayım sorun yaşamadan tezimi yazıp bitireyim dedim. Cihazı verdim vida için değişim talep ettim. SSD'yi değiştirmek için 70 lira istediler tamam dedim verdim. SSD'nin içine format atmayın dedim. Yine tekniker çağırdılar tekniker tamam atmayız dedi. SSD'nin içinde tezim ve tezimle ilgili belgelerim vardı çünkü. 2 gün sonra cihazınız ön bürodadır mesajı geldi ve gittim. Hemen vidalara baktım vida değişmemişti. Teknikeri çağırdım vida yok dedi. Laptopu açtım bir baktım formatlamılar cihazı. Ne kadar dosyam varsa gitmiş. ASUS'u aradım tekrar vida yoksa sipariş verilir onun için cihazı servise bırakın 20 iş günü içinde vidayı avrupadan temin edip takarız dedi! Resmen şaka gibi bir firma ASUS. Değişim istedim cihaz için talebim oluşturuldu yine değiştirmediler. Tüketici hakem heyetine gittim hepsiburada.com dan aldığım satıcıyı şikayet edilen firma olarak yazdım ve değişim talep ettim. Para iadesi istesem aynı özellikteki en ucuz laptop 5000 lira bana iade etseler parayı 2950 lira alacağım o yüzden para iadesi istemedim. Tüketici hakem heyetine başvurduktan 2 hafta sonra şikayet ettiğim firma beni aradı sorun ne diye sordu anlattım. Durumu ASUS ile görüşüp size döneceğiz dedi kapattı. 2 gün sonra tekrar aradılar beni ASUS para iadesi değişimi onaylamış ASUSla görüşün dedi. ASUS'la görüştüm servise verin cihazı SSD'nizi versinler HDD'yi taksınlar cihazı genel müdürlüğe göndersinler dedi. Tamam dedim kapattım. Tekrar şikayet ettiğim firmayla görüştüm ASUS'la görüştüğümü belirttim ve ürün değişi istediğimi söyledim. Değişim yapmıyoruz para iadesi yapıyoruz sadece dedi Epey konuştuk bu durumu sonra ASUS'u aradım değişim yapmıyorlar dedim ASUS oralı olmadı. 2-3 gün böyle telefonla konuştuk tartıştık en son tüketici hakem heyetine gittim. Durumu anlattım değişim talep ediyorsanız değiştirilmesi gerekir eğer değiştirmezlerse tüketici mahkemesine gidin dedi. Tüketici mahkemesine gittim durumu bir de orada anlattım. Öncelikle muhattapınız hepsiburada.com orayla görüşün dediler değişim talebinizi karşılamak zorundalar dediler. Bnede tekrar durumu ASUS'a aktardım. ASUS'un bana verdiği cevap direkt olarak şu oldu" ASUS'un Türkiyede resmi satış noktası yok o yüzden sadece değişim raporu verebiliyoruz diğer işlemlere karışmıyoruz". Ne kadar iyi bir firma olduğunu bu cümleden anlayın. Daha sonra hepsiburada.com müşteri hizmetleri ile görüştüm onlarda değişim olmaz ürün stokta yok falan demeye başladı. Her gün en az 2-3 sefer hepsiburada ile görüştüm ve görüşmeye devam ediyorum. Hepsiburada.com da da şöyle bir durum var. Eğer elinizde sosyal medya gibi bir güç varsa hemen sorununuzu çözüyorlar ama yoksa oralı bile olmuyorlar. Genel müdürlükle görüşmek istiyorum dedim.3 iş gününde falan anca dönüş yaptılar. Orasıda öyle kaliteli bir firma. En son gelinen noktayı özetleyeyim. Hepsiburada.com diğer satıcılara muadil cihaz tedarik edebilmek için mail atmış durumda fakat ASUS hala değişim raporunu bana vermediği için yasal işlem başlatamıyorum. ASUS'la hergün görüşüyorum durum acil tezimi yazamıyorum uzatırsam 2500 lira harç ücreti vereceğim ürün tedarik edilemezse 2000-2500 lira daha cebimden çıkacak diyorum sürekli aciliyetinizi iletiyoruz 2-3 güne raporunuz iletilir diye oyalıyor. Benden size tavsiye ne ASUS marka bir şey alın ne de aldırın. Sabır gösterip okuduğunuz için teşekkür ederim. Konuyu öne çıkartırsanız çok mutlu olurum.







  • Allah sabır versin. Asus son 3 yıldır tuhaf. Sağ menteşe problemi ile servise müşteri cihazını gönderdik. Garanti bittiği için ücretli onarım istedi. Cevap cihazın garantisi süresi bittiği için onarımı yapılamamaktadır. 😁😁😁😂😂😂 Şaka gibi. İşin zor dostum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi electro58 -- 7 Kasım 2018; 21:21:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanada geçmiş olsun hocam. En geç cuma günü para iadesi değişim belgesini göndereceğiz dediler bugün ama cuma günü gönderseler bile ben raporu hepsiburadaya göndereceğim anca pazartesi günü ulaşır ellerine 2 hafta içinde cihaz tedarik edilebiliyorsa tarafınıza gönderilir falan dediler. Bundan sonra ASUS'tan ne ürün alırım ne de aldırırım. Daha fazla kişi bilinçlensin diye yaşadıklarımı yazdım siz okuyanlar da konuyu öne çıkartırsanız daha fazla kişiye ulaşırız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok çok geçmiş olsun. Kesinlikle takibi bırakmayın ve bu işin peşinde olun.
  • Hocam Asus FX553VE ve Acer nitro 5 arasında seçim yapmaya çalışıyordum en son kararımı Asus'tan yana kullanmıştım ve cihazı alacaktım fakat sizin bu konunuzdan sonra kesinlikle Acer seçeneğini yeniden değerlendiricem kimse kusura bakmasın bir laptopa 4-5 bin lira para verip sonrada şark kurnazı servisle kimse uğraşmak istemez.

    benim karşılaştırma:
    https://forum.donanimhaber.com/asus-fx553ve-vs-acer-nitro-5-an515-hangisini-tercih-etmeliyim--135722056#135728759
  • asusun tr servisi skandal tam anlamiyla. 240 liralik kulakligin sadece kirik jakina 330 lira fatura cikartan adamlar, evime sokmuyorum kesinlikle asusa dair birsey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ChechenRebel hocam Acer nasıldır bilmem ama ASUS başlı başına bir bela. Elini veren kolunu alamıyor kolay kolay. ASUS alacak 10 kişiyi caydırdım. Elimden geldikçe engel olmaya çalışacağım. ASUS almayın aldırmayın
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Gecmiş olsun sizin konuyu da konuma ekleyeceğim başlık olarak ki kimse almasın. Lenovo da berbat servis konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben yıllardır asus kullanıyorum, hiçbir sıkıntı yaşamadım. oyun bilgisayarı için yanlış bir markayı tercih etmişsin. ben oyun bilgisayarı için msi dan şaşmam. asus markalarına fazla yüklenmeyeceksin hacım. ben yıllardır android studio, vb.net, autocad yazılımları vs. yapıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım asusta. ama oyun için en son tercih edeceğim bir marka.
  • Çizgi elektronik geçen yıl teknik servisi, bu yıl da Asus distribütörü olmayı bıraktı. Sırf bu yüzden Asus almayan bir çok insan var. Teleservis rezaletleri ile ilgili zaten bir çok başlık mevcut. Allah kolaylık versin.
  • Çizgi elektronik yoksa bende yokum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun için almadım ki bilgisayarı. Yine bilgisayar alacağım zaman oyun bilgisayarı alacağım çünkü donanım olarak daha iyi oluyorlar.

    Hem ASUS hem de servis rezalet durumda. Değişim istediğinizde 3 kez servise gelmesi lazım ve o servis kayıtlarında da parça değişimi olması gerekiyor diyorlar. Değişim para iadesi kısmında sadece rapor yazıyorlar sonrasına karışmıyorlar. Böyle bir firmaya güvenilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternette okuduğum kadarıyla özellikle Asus ve Ritzy teknik servisleriyle ilgili çokça yorum var ama her ne hikmetse müşteriler bu teknik servistekilerin annelerini hep tanıyormuş şikayetvar.com'a girin bakın
  • aynı model laptoptan bende aldım ilk aldığım zaman laptop'ı kullanamıyordum bile ekran donuyordu kaç sefer servise verdim formatlayıp formatlayıp yolladılar sorun devam etti tabi , 302 bios güncellemesi yaptım donma sorunu yok oldu ama cihaz öyle bir ısınıyor ki üstüne yumurta kırsan pişer cihazı bu şekilde kullanıyorum 1,5 yıldır hayır birde pc de çok oyun oynayan bir insanım.. , ama eşeklik bende araştırmadan özelliklerine bakarak aldım bundan sonra asus mu tövbeler tövbesi aman diyorum arkadaşlar hele bu seri laptop almayı düşünenler asustan uzak dursun..
  • Arkadaşlar bugün hayatımın en kötü ve en sinir bozucu günlerinden birini yaşadım. Asus 2018 Mart ayının ilk haftasında Vatan Bilgisayar'dan Asus UX410UQ ultrabook leptop aldım. Daha ilk hafta da aslında bu ssd ve hdd'nin kendisinden gelen cızırtı şeklindeki ses, kasanın elektriklenmesi beni rahatsız etmişti fakat ürün yeni olunca yeni ürünü servise vermek istemedim, belki kendi kendine geçer diye o şekilde kullanmaya devam ettim. Ekim ayının son haftalarında bilgisayarda bir takım sorunlar daha meydana gelmişti, temiz formatla düzelmeyen mavi ekran hataları, bir şeyler indirirken, indirilen şeyin kesintiye uğraması ya da eksik inmesi veya bozuk inmesi, beni iyice sinirlendirdi. Bilgisayarımın herhangi bir yerinde çizik yoktu. Ve 1 Kasım'da SMS İnfocomm'a leptobumu bıraktım, bırakmaz olaydım.. 8 Kasım 2018 tarihinde bana mail geldi ve ürünün onarımının tamamlandığını söylediler. Yapılan işlem açıklamasında ssd ve hdd'nin arızalı olduğu ve değiştirildiği yazıyordu. Ben hemen ertesi gün, 9 Kasım 2018'de hemen (2 saatlik yolculuk) SMS İnfocomm'a gittim. Oradaki bayan bana sadece hddnin değiştiğini söyledi. 2 parçanın arızalı olduğu halde sadece 1 tanesinin değiştirilmesine itiraz etsem de sadece 1 tanesinin değişebileceğini söylediler. Ben kadına inanmadım hemen orada leptobumu açtım ve ssdnin değiştiğini hddnin değişmediğini gördüm. Leptobun ekran kasasında kılcal çizikler vardı bunu eve getirince fark ettim, parlak ışık altında görülebilecek çizikleri görmedim o esnada. Ortam çok sesli olduğu için yine de ssdden hala sesin geldiğini anladım fakat yine de emin olmadığım için eve getirdim. Eve geldiğim de ssd ve hddnin cızırtı sorunu hala devam ediyordu ve herhangi bir dosya/uygulana inerken kesintiye uğruyordu. Hemen acele ederek aynı gün tekrar gittim, bu sefer servisten birini çağırdılar. Olaylar bundan sonra başlıyor asıl...
    Adam geldi ve bana inanmadı ses falan gelmiyor dedi, geliyor beyefendi şu an burası gürültülü o yüzden duyamıyorsunuz dedim, hemen internetten intelin sitesinden driver indirmesini söyledim. İndirirken kesintiye uğradı. Adamın dediği şey bu tür şeyler gayet normal, ssdden ses gelmiyor anakartın bobinlerinden olabilir o da normal dedi, bizim yapabileceğimiz bir şey yok dedi. Ben çıldırdım bunu duyunca ve öyleyse dosya inmesi neden kesintiye uğradı dedim, ona da "gayet normal arada olur, böyle şeyler" dedi. Arkadaşlar ben şimdi ürünü tekrar onlara teslim ettim, bildirilen arıza açıklamasına "cihaz servisten yeni alındı, cihazın üst kasasından çizikler oluşmuş, ssdden ses geliyor, hdd'den ses geliyor, uygulama indirirken eksik veya bozuk indiriyor, kesintiye uğruyor, kasada elektriklenme mevcut" şeklinde yazdırdım, fakat ürünü ilk servisten alırken çizikleri görmeyince inanmayabilirler. Sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edin. Ekte HDD tune ile batarya ve fişte takılıyken test sonuçları var.

    Bataryadayken:
    ASUS MARKA ÜRÜN ALMAYIN ALDIRMAYIN
    ASUS MARKA ÜRÜN ALMAYIN ALDIRMAYIN

    Fişe takılıyken:
    ASUS MARKA ÜRÜN ALMAYIN ALDIRMAYIN
    ASUS MARKA ÜRÜN ALMAYIN ALDIRMAYIN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi --kemal-- -- 9 Kasım 2018; 23:58:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam geçmiş olsun, bugün ben de kalp krizinden gidecektim, yukarıda da benim yaşadıklarım var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 yıldır pc kurup(bir zamanlar kurdurup) kullanırım. Kendi elimle nakış nakış işlerim. Her türlü iş-oyun-okul işi için ...

    Bu güne kadar benim katkım olmadan iki defa parçam bozuldu. İkisi de Asus idi. Millet nasıl yüceltti bu markayı en ufak bir şekilde anlamıyorum.

    Fiyatı yüksek, rakiplerinden farkı yok, üstüne çatır çatırda bozulabiliyor. Sanki Asus yapınca meteor taşı kullanıyor da Gigabyte vs diğer markalar tuvalet leğeni kullanıyormuş gibi.

    Bunu sadece kullanıcılar yapmadı, editörlerde hep bu düzenin bir parçası oldu. Asus alın bozulmaz, asus alın çatlamaz, asus alın kırılmaz, asus alın yanmaz, asus alın bitmez vs vs vs

    Bir arkadaşım aynı paraya Monsterın zamanında 960'lı modelini almak yerine, Asus almıştı donanım olarak yarı yarıya daha azdı neredeyse. Sadece ağabeyi Asus al o paraya dediği için. Marka fanatizmi böyle bir şey olsa gerek.
  • Aldiginiz cihazin modelini zahmet edip Google'a yazsaydiniz. Hepsiburada'da indirime girdiginde atlamazdiniz.



    Asus genel anlamda iyi bir marka bile olsa kronik sorunlu bir urun markaya guvenip alinmaz. Alinirsa sonuc bu olur. Tuketici hakem heyetine gene basvurun. Firmayi gerekirse icraya verin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HDD ile ilgili benimde sıkıntılarım vardı sürekli cızırtı geliyordu banada sorun yok falan dediler bir gün yine laptopu açtım HDD'den gelen ses fazla gelmeye başladı ve mavi ekran vermeye başladı. 2. kez servise verdiğimde durumu belirtmiştim format atıp sorunu yok diyip vermişlerdi konuda belirtmeyi unutmuşum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Patatos "Aldiginiz cihazin modelini zahmet edip Google'a yazsaydiniz. Hepsiburada'da indirime girdiginde atlamazdiniz." demişsiniz ama ben böyle bir şey yazmadım konuda. Aynı bilgisayarı arkadaşım aldı ve hepsiburada.com dan aldı bilgisayarı gördüm azda olsa kullandım sorunu olup olmadığını sordum sonra sipariş verdim. Dediğiniz gibi bir şey olmadı yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.