Şimdi Ara

ASUS N56VZ 4400D AYIPLI ÜRÜN!!! (Arkadaşlar bi bakar mısınız ?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.753
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ayın 23 unde Ankara dan bir firmadan elden teslim aldığım üründe çeşitli sorunlar ortaya çıktı.
    1. Touch pad sag ust kısmı hafif bi şekilde içine gocuk gibiydi
    2. Dvd-rom kapagının köşesinde dışa dogru cıkıklık vardı.
    3. Bataryanın takıldıgı kısımdaki vidalardan birisi kendiliginden düştü.

    Bugun itibariyle aldıgım yere cihazı verdim onlarda Asus un teknik servisine ayıplı urun olarak gondereceklerini soylediler . Sizce ne yapmam gerekir ?


    Arkadaşlar asustan yeni cihaz aldım ancak cihazı açtığımda yine 1 maddede belirttiğim gibi kısmında sıkıntı var gibiydi direk ankara cevizlidere deki asus un teknik servisine gittim bu modelin touch pad kısmının fabrika çıkışlı öyle olduğunu söyledi hatta içerden aynı cihazdan getiriyim bakın isterseniz dedi getirdi ve o cihazda aynı benimkisi gibi olduğunu gördüm bundan dolayı cihazı aldığım yere iade etmek istedim kabul etmediler ne yapmam lazım iade etmek için 7 gün içinde iade hakkım olduğunu duydum bu iadede faturadaki miktarı tam olarak alabılecekmıyım yoksa kesıntı vs bı sey olacak mı yardımcı olursanız sevınırım. Fatura tarıhı 01.02.13



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax_88 -- 2 Şubat 2013; 15:35:06 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_88

    Arkadaşlar ayın 23 unde Ankara dan bir firmadan elden teslim aldığım üründe çeşitli sorunlar ortaya çıktı.
    1. Touch pad sag ust kısmı hafif bi şekilde içine gocuk gibiydi
    2. Dvd-rom kapagının köşesinde dışa dogru cıkıklık vardı.
    3. Bataryanın takıldıgı kısımdaki vidalardan birisi kendiliginden düştü.

    Bugun itibariyle aldıgım yere cihazı verdim onlarda Asus un teknik servisine ayıplı urun olarak gondereceklerini soylediler . Sizce ne yapmam gerekir ?

    1 ay dolmamış henüz bildiğim kadarıyla servisin; yeni ürün vermesi veya para iadesi yapması söz konusu. Bence yenisini isteyin sizinle iletişime geçtiklerinde.
    Tabi garanti işini daha iyi bilen biri varsa yorum yapsın yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_88

    Arkadaşlar ayın 23 unde Ankara dan bir firmadan elden teslim aldığım üründe çeşitli sorunlar ortaya çıktı.
    1. Touch pad sag ust kısmı hafif bi şekilde içine gocuk gibiydi
    2. Dvd-rom kapagının köşesinde dışa dogru cıkıklık vardı.
    3. Bataryanın takıldıgı kısımdaki vidalardan birisi kendiliginden düştü.

    Bugun itibariyle aldıgım yere cihazı verdim onlarda Asus un teknik servisine ayıplı urun olarak gondereceklerini soylediler . Sizce ne yapmam gerekir ?

    nerden almıştınız cihazı ?
  • elden teslim alırken kontrol etmedinmi...asus inşallah rapor verir yoksa uğraşman gerekicek bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astrax_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_88

    Arkadaşlar ayın 23 unde Ankara dan bir firmadan elden teslim aldığım üründe çeşitli sorunlar ortaya çıktı.
    1. Touch pad sag ust kısmı hafif bi şekilde içine gocuk gibiydi
    2. Dvd-rom kapagının köşesinde dışa dogru cıkıklık vardı.
    3. Bataryanın takıldıgı kısımdaki vidalardan birisi kendiliginden düştü.

    Bugun itibariyle aldıgım yere cihazı verdim onlarda Asus un teknik servisine ayıplı urun olarak gondereceklerini soylediler . Sizce ne yapmam gerekir ?

    nerden almıştınız cihazı ?

    Sonuc cıkana fırma adını vermek ıstemıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halloven

    elden teslim alırken kontrol etmedinmi...asus inşallah rapor verir yoksa uğraşman gerekicek bence...

    Urunu alırken guvenlık bandı kapalı oldugu ıcın kontrol etme ıhtıyacı duymadım keske kontrol etseymısım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_88


    quote:

    Orijinalden alıntı: astrax_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_88

    Arkadaşlar ayın 23 unde Ankara dan bir firmadan elden teslim aldığım üründe çeşitli sorunlar ortaya çıktı.
    1. Touch pad sag ust kısmı hafif bi şekilde içine gocuk gibiydi
    2. Dvd-rom kapagının köşesinde dışa dogru cıkıklık vardı.
    3. Bataryanın takıldıgı kısımdaki vidalardan birisi kendiliginden düştü.

    Bugun itibariyle aldıgım yere cihazı verdim onlarda Asus un teknik servisine ayıplı urun olarak gondereceklerini soylediler . Sizce ne yapmam gerekir ?

    nerden almıştınız cihazı ?

    Sonuc cıkana fırma adını vermek ıstemıyorum.

    yok merak ettiğim için sormuştum ama normal prosüdürü işliyorlar onlarında seninda yapabileceğin bişey yok dediğin gibi durumlar var ise asus değişim raporu düzenler sende yeni ürün veya para iadesi alırsın sonuç bu olur ama prosüdür durumları olduğu için 3-5 günü bulur oyüzden senin için sadece sabırsızca beklemek olur ürünü alman için okadar :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astrax_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_88


    quote:

    Orijinalden alıntı: astrax_35

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax_88

    Arkadaşlar ayın 23 unde Ankara dan bir firmadan elden teslim aldığım üründe çeşitli sorunlar ortaya çıktı.
    1. Touch pad sag ust kısmı hafif bi şekilde içine gocuk gibiydi
    2. Dvd-rom kapagının köşesinde dışa dogru cıkıklık vardı.
    3. Bataryanın takıldıgı kısımdaki vidalardan birisi kendiliginden düştü.

    Bugun itibariyle aldıgım yere cihazı verdim onlarda Asus un teknik servisine ayıplı urun olarak gondereceklerini soylediler . Sizce ne yapmam gerekir ?

    nerden almıştınız cihazı ?

    Sonuc cıkana fırma adını vermek ıstemıyorum.

    yok merak ettiğim için sormuştum ama normal prosüdürü işliyorlar onlarında seninda yapabileceğin bişey yok dediğin gibi durumlar var ise asus değişim raporu düzenler sende yeni ürün veya para iadesi alırsın sonuç bu olur ama prosüdür durumları olduğu için 3-5 günü bulur oyüzden senin için sadece sabırsızca beklemek olur ürünü alman için okadar :D

    Ins sızın dedıgınız gıbı olur beklemek sorun degıl ıade ya da degısım yapsınlar baska bısey ıstemıyorum aklımı karıstıran bu 7 gunluk sure gecınce tamır edıp gonderırlerse ne yapacagım bılemıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tamir etme söz konusu olmaz..zaten ilk 20 günde birebir değişim yapmaları zorunlu..ama kontrol etmemen büyük problem..problemler fiziksel olduğu için sorun çıkartabilir asus..başka bir konuda okumuştum..inşallah başına böle bir sorun gelmez...
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eger üründe sorun varsa merak etme servis değişim formu verir. Aldığın yerde yeni ürün yada para idesi yapar.
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up
  • ilk 30 günde hiçbişi olmasa dahi ister değişim ister yeni ürün ister para iadesi isteyebilirsin
    ve o birincisi pek sorun değil gibi geldi bana bendede öyle biraz ama görmeden bişi diyemem tabi
  • Arkadaşlar bugün itibariyle asustan yeni cihaz aldım ancak cihazı açtığımda yine 1 maddede belirttiğim gibi kısmında sıkıntı var gibiydi direk ankara cevizlidere deki asus un teknik servisine gittim bu modelin touch pad kısmının fabrika çıkışlı öyle olduğunu söyledi hatta içerden aynı cihazdan getiriyim bakın isterseniz dedi getirdi ve o cihazda aynı benimkisi gibi olduğunu gördüm bundan dolayı cihazı aldığım yere iade etmek istedim kabul etmediler şuan haber bekliyoruz bakalım ne olacak sonuç asus n56vz alacak arkadaşlara duyrulur touch pad kısmındaki durum
  • n56vz dokunmatik yüzeyi berbat zaten arkadaşımda var direkt git bana fare getir dedim kullanışlı değil kablosuz optik fareyle bu işin üstesinden gelebilirsin.
  • Dedigim gibi o bi sorun degil bende var ve dokunmatigi gayet kullanisli beb touchpad sevmem ama bu modelinki gayet kullanisli ve guzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.