Şimdi Ara

★★★ ASUS PADFONE 2 KULLANICILARI KULÜBÜ-ANA KONU ★★★ (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.618
Cevap
19
Favori
72.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    Bu gelişmeden sonra Ben padfone ile olan tüm bağımı kopardım. Xperia Z ye gectim bugün. Cihazı isviçreye göndereceğim


    Hocam İsviçrede tanıdığınız varsa Koray hocamla bağlantıya geçin zira sizin cihazı aldığınız yer Cihazı onarımdan sonra İsviçre dışına göndermeyi reddediyor, ha keza Asus serviside aynı. Yani gönderirseniz ya ordan elden teslim alabiliyorsunuz yada İsviçre içerisinde ikamet eden bir akrabanıza gönderim yapıyorlar.
    Koray hocam cihazını gönderip tamirden sonra Almanya ya bana göndermelerini söyledi reddettiler, eğer sizin varsa tanıdık hiç değilse Koray hocamın cihazınıda gönderirsiniz o da cihazını tamir ettirmiş olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drgray -- 12 Nisan 2013; 18:54:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    Bu gelişmeden sonra Ben padfone ile olan tüm bağımı kopardım. Xperia Z ye gectim bugün. Cihazı isviçreye göndereceğim


    Olay aynen Ertuğrul hocamın dediği gibi.
    Aldirtabilecek birisi var ise eğer isviçreden ben de sizinle beraber göndereyim.
    Biz Ertuğrul ile cok aradık isviçreden aldıracak birisini bulamadık. :(

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaner35 -- 30 Mayıs 2013; 7:00:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harika haber hocam. ben teknik servisteki işlemi durdurayım o zaman.
  • slm padfoncu arkadaşlar benim bir sorunum var lütfen bir çare asus padfone 64 gb beyaz getirttim yurt dışından ingiltereden ebayden ama sorunum şu telefonu tablete sokunca tablete görüntü gelmiyor,telefonda ayarlara girdiğimde telefon hakkında okuduğumda station kullanılamıyor yazıyor istanbul asusu aradım kargo ile gönderin ama garantisi türkiyede yok ücret karşılığında yaparız dedşler ne yapmalıyım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: naci0742

    slm padfoncu arkadaşlar benim bir sorunum var lütfen bir çare asus padfone 64 gb beyaz getirttim yurt dışından ingiltereden ebayden ama sorunum şu telefonu tablete sokunca tablete görüntü gelmiyor,telefonda ayarlara girdiğimde telefon hakkında okuduğumda station kullanılamıyor yazıyor istanbul asusu aradım kargo ile gönderin ama garantisi türkiyede yok ücret karşılığında yaparız dedşler ne yapmalıyım ?

    Cok gecmis olsun. :(

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasusxx1975

    Yalnız bir husus var bu konuda.
    Asus globale gönderdiğim tum postalar asus turkiyeye yönlendiriliyor.
    Asus VIP, isvicre, amerika ve Tayvan'a farklı farklı yazdığım tum e postalara ne hikmetse kader gümüş adında birisi cevap veriyor.
    Ben İngilizce yazıyorum, cevap türkce geliyor.

    Aynen Hocam durum bende de bu şekildeydi... Kader Gümüş cevaplıyordu mailleri son bir haftadır Oliver Martines diye biri cevaplamaya başladı... son durum Asus Dubai ile irtibata geçmişler.... onlar size ulaşacak ve sorununuzu garanti kapsamında çözecekler dedi... top Dubai'de :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: swerkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: rasim82

    quote:

    Orijinalden alıntı: swerkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    HAYIRLI UĞURLU OLSUN ARKADAŞLAR. HÇ BİR ŞEY YOKKEN TELEFON BRİCK. OLDU .

    SABAH KALTKTIM TELEFONU ŞARDAN ÇIKARAYIM DEDİM BİDE NE GÖREYİM SİYAH BİR EKRAN ARKADA IŞIK YANIYO ELİME ALDIM KAPANDI CİHAZ VE ARTIK AÇILMIYOR. :(

    PC YE TAKINCA qhsusb_DLOAD DİYE BİR CİHAZ BULUNAMADI DİYOR.

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2220775

    AYNI SORUN YUKARIDAKİ LİNKDE DE VAR.

    [Announcement] PadFone 2 consumer message

    2013/03/22
    Recently there have been the small part PadFone 2 consumers use the situation can not boot, after thorough testing, we found that a small part of the compatibility problem PadFone 2 old software and memory (eMMC), although only a small part of the machine with this problem, but in order to enable consumers to experience the ease of use, Asus decided to comprehensive free replacement parts (ASUS update software) was in mid-February for consumers purchased on February 28. Please consumers on June 30 call 0800-093456, toll-free service appointment for you, once again thank you for your support and love Asus.

    asusun boyle bır mesaı var sitesinde
    http://www.asus.com/tw/News/IOkzw7fDcerZuFoJ

    belki faydası olur

    Swerkan... çıkmadık candan ümit kesilmezmiş... mesajın için teşşekkür ederim. Alıntı yapıp Asus Service Tech adresine yolladım ... bakalım belki olumlu bir cevap gelir :) sanmıyorum ama :)

    Yazilimsal ve emmc kartından kaynakli diyor asusun mesajında anakart degisimi olmadan e mmc çip degisimi yapilabiliyormus 150 200 tlye son care buna yonel bence ama sorunu tam anlamak lazim 200 tlden olmakta var

    http://forum.andronova.net/showthread.php?21568-eMMC-brickbug-olan-arkada%FElar-dikkat/page2

    Hocam bu konuyu servisle görüşürken ileteceğim... ancak Asus Global bu hata mesajını sadece Tayvan'daki telefonlar için geçerli olduğunu bildirdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    Bildiriminiz için teşekkürlerimizi sunarız

    Asus Yurt dışı birimimiz tarafından servis merkezimize yapılan açıklamada lokal garantiye sahip olan cihazlarda satın alındığı ülke tarafından ücretsiz destek verilmektedir.
    Global garanti destek konusunda ücretsiz parca değişimi yapılmamaktadır. Talebiniz konusunda ürünü satın almış olduğunuz ülke yetkili servis merkezine göndermenizi rica ediyoruz. Ücretsiz onarımı veya değişimi konusunda yardımcı olamıyoruz.

    İyi günler dileriz.

    Asus Technical Support Team

    Hocam bende destek@asus.com dan benzer bir mesaj aldıktan sonra mh@asus.com'a bir mesaj attım ve telefonların hatalı üretim olmalarından dolayı Asus Türkiye'nin devreye girerek Asus Global'den bu telefonların değişimini talep etmesini istedim... adamlar dalga geçer gibi bahsetmiş olduğunuz telefon servisime ulaşmıştır fakat tamir ücret için tarafınızdan onay verilmediği için size geri gönderilmiştir dediler... sanki ben adamlara nerede benim telefonum diye sordum... üstelik bunu diyen müşteri hizmetleri servisi... adamların müşteri hizmeti anlayışı bu :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasim82

    quote:

    Orijinalden alıntı: bcaner35

    Bildiriminiz için teşekkürlerimizi sunarız

    Asus Yurt dışı birimimiz tarafından servis merkezimize yapılan açıklamada lokal garantiye sahip olan cihazlarda satın alındığı ülke tarafından ücretsiz destek verilmektedir.
    Global garanti destek konusunda ücretsiz parca değişimi yapılmamaktadır. Talebiniz konusunda ürünü satın almış olduğunuz ülke yetkili servis merkezine göndermenizi rica ediyoruz. Ücretsiz onarımı veya değişimi konusunda yardımcı olamıyoruz.

    İyi günler dileriz.

    Asus Technical Support Team

    Hocam bende destek@asus.com dan benzer bir mesaj aldıktan sonra mh@asus.com'a bir mesaj attım ve telefonların hatalı üretim olmalarından dolayı Asus Türkiye'nin devreye girerek Asus Global'den bu telefonların değişimini talep etmesini istedim... adamlar dalga geçer gibi bahsetmiş olduğunuz telefon servisime ulaşmıştır fakat tamir ücret için tarafınızdan onay verilmediği için size geri gönderilmiştir dediler... sanki ben adamlara nerede benim telefonum diye sordum... üstelik bunu diyen müşteri hizmetleri servisi... adamların müşteri hizmeti anlayışı bu :)))

    Ben servisteki adamlara da söyledim.
    Bir daha asus ürünlerini almayacağım. Beni cok yalnız bıraktı asus turkiye.
    Kapının üstüne yazmışlar.
    ASUS SERVİS VE GARANTİDE 1 NUMARA diye.
    Kalite kapılara yazmakla olmuyor dedim.
    Dalga gecer gibi bir de haklısınız diyorlar.
    Allah belanızı versin.
    Haram olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Müjde müjde az önce Asus Türkiyeden Asus Global ile yaptıkları görüşmeler sonucu cihazı ücretsiz onaracaklarını söyleyen bir mail aldım. Garanti ısrarımız sonuc verdi nihayet :) Mesaj aynen şu şekilde;
    Merhaba Rasim Bey, Cihazınızla ilgili yurt dışı yazışmalarımız sonucu ücretsiz onarımı konusunda karar ile sonuçlandırdık, cihazınızı tekrar servisimize gönderebilirsiniz, şuan için elimizde yedek parça olmadığından bir süre bekleyecektir ve anakart değişimi sonucunda imei numarasıda değişeceğinden imei kayıt işlemini sizin yaptırmanız gerekmektedir. İyi günler dileriz. Mustafa CEVİZAPAC Region
    RC-TR Istanbul



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rasim82 -- 16 Nisan 2013; 16:40:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rasim82

    Müjde müjde az önce Asus Türkiyeden Asus Global ile yaptıkları görüşmeler sonucu cihazı ücretsiz onaracaklarını söyleyen bir mail aldım. Garanti ısrarımız sonuc verdi nihayet :) Mesaj aynen şu şekilde;
    Merhaba Rasim Bey, Cihazınızla ilgili yurt dışı yazışmalarımız sonucu ücretsiz onarımı konusunda karar ile sonuçlandırdık, cihazınızı tekrar servisimize gönderebilirsiniz, şuan için elimizde yedek parça olmadığından bir süre bekleyecektir ve anakart değişimi sonucunda imei numarasıda değişeceğinden imei kayıt işlemini sizin yaptırmanız gerekmektedir. İyi günler dileriz. Mustafa CEVİZAPAC Region
    RC-TR Istanbul

    Heyoooooooooo
    Referans olması acısından iyi oldu bu.
    Acaba gelen posta ve sizin gönderdiğinizi buraya post edebilir misiniz?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ah padfone ahhh



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaner35 -- 30 Mayıs 2013; 7:01:06 >
  • ZAFER BİZİMDİR.... SIRA GELDİ HASAN BEYEEE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bcaner35 -- 30 Mayıs 2013; 7:01:23 >
  • Valla arkadaşlar hepiniz adına çok sevindim gerçekten, azmin sonucu böyle oluyormuş demek ki
  • Çok güzel bir gelişme. Keza bende pc ve telefon Asus olduğu için satın aldım. Markasına güvenim. Arkadaşlar madem öyle bende patlak hoparlör ve ekrandaki leke için servise vereyim yalnız telefonda birsürü uygulama var nasıl rehberi uygumalri yedek alırız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok merak ettiğim ve cevabından korktuğum için soramadığım bir soru da ben sorayım.
    anakart değişince hafızadaki bilgiler uçuyor mu?
    Yani hiç bilmiyorum harddisk anakart içinde midir yoksa bilgisayar gibi ayrımıdır?
  • Hayırlı olsun asusu tebrik etmek lazım en azından müsteri memnunıyeti için kendilerinden taviz verebildiler.Çoğu firma yapmazdı bunu artık konumuzda normale döner umarım haftalardır bilgiye aç şekilde bekliyoruz.
  • Bana bugun gelen cevap bu sekilde.
    Beni niye kapsama almiyorlar bu adamlar.
    Ne yapmam gerekiyor.
    Merhaba;
     
    CBAT?........ seri numaralı ürünün garantisi sadece satıldığı ülkede geçerlidir. Servisimizden ücretli olarak hizmet alabilirsiniz.
     
    Bilgisayarınızdaki kişisel bilgilerinizi yedekleyerek, ürünü adaptör ve bataryası ile birlikte ASUS Yetkili Teknik Servisi’ne ulaştırmanızı rica ederiz. Cihazınızda incelenmesini talep ettiğiniz durumları not ederek, fatura fotokopisi ile birlikte ürün klavyesi üzerine yerleştiriniz. Yapılacak kontrollerin ardından sonucu tarafınıza bildirilecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pegasusxx1975 -- 17 Nisan 2013; 16:12:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar
    Asus turkiyeyi aradım.
    Bizim konudan haberimiz yok dediler.
    Mail gelen arkadaslardan birisi acaba özelden bana ulaşabilir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.