Şimdi Ara

Asus Servis İle ilgili soru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar Superonline Kampanyası Dahilinde, Asus MeMo Pad 8'e sahip oldum. Neyse Tablet Elime 20 Mart 2014 Tarihinde ulaştı. Gayet normal bir şekilde kullandım. Yere Dahi düşmedi. Neyse ekranda oluşan bir leke galiba ölü pixel nedeniyle ankara servisine götürdüm. Bana dedikleri şey Sms Infocomm'a yollayacaksınız burada yapamıyoruz. İstanbula gidecek. Yurt içi kargo ile anlaşması var kargo ücreti onlara ait falan filan. Neyse dedim tamam yollayalım. Yolladım 27 Mart 2014'tarihinde.Sonra tabi arıyorum servisi ulaşamıyorum neyse 31 Mart 2014'tarihinde telefonla ulaştım servise dedim böyle böyle durum nedir.Onarım Sorgulamadanda gözükmüyor durum, dediler ki ben işlemi yaptım daha çabuk ilgilenilir. neyse ondan sonra onarım durumu sorgulama ekranında görebildim ürünü. Şuanda ekranda alış tarihi 31 Mart 2014 olarak gözüküyor ve onarım durumu BEKLEMEDE-[WFB]Wait for parts (Customer has not left his/her unit). yazıyor. Teknik sorgu aracılığıyla mesaj attım dedim bu nedemek diye. Dediler ki cihazınız LCD ekran beklemektedir. Şuan stoklarımızda mevcut olmadığı için merkezimizden beklemekteyiz. Yedek parça geliş süresi yasal süre içinde gerçekleşmelidir. En fazla 20 iş günü süreç bulunmaktadır. diye cevap geldi. sizce yaptıktan sonra bizden para isterler mi ? kullanıcı hatası değil çünkü. 2.'si en geç hangi tarihte elime geçer tablet ?







  • rapp5 R kullanıcısına yanıt
    bildiğim kadarıyla tamir edildikten sonra sizden ücret isteyemezler çünkü garanti dışı bir durum olsaydı sizi arayıp arıza ile ilgili bilgi verip ücret tutarını söyleyip ücret onayı aldıktan sonra tamir süreci başlar, tamir için zaten bekletebilecekleri süre belli 20 iş günü, eğer olmazsa telefon açıp yeni ürün isteyin, ekran gelirse zaten takıp göndermeleri 1 veya 2 gün. ben 4 kere ekran yüzünden verdim hepsinde 1 veya 2 günde aldım, tabi yerlerine gittim geldim
  • Benim tabletin ekranı stoklarda yokmuş. Merkezden gelecekmiş yaklaşık 1 haftadır bekliyorum :). bu ay sonuna kadar gelmesi lazım gelmezse yenisini isteyeceğim. Birde 4-5 kez aynı sorundan giderse yenisini vermeleri gerekmiyormu?
  • rapp5 R kullanıcısına yanıt
    benim tablet 4 kere servise gitti, 2 kere ekran değişti 1 kere ekranın bir parçası değişti 1 kerede sorun giderildi diye teslim aldım, tableti alalı 1 seneyi geçmediği için beşinci servise verişimde ücret iadesi istedim , 2 gün sonra aradım ekranı değiştirdik alabilirsiniz dediler, bende ücret iadesi istediğimi söyledim tekrar "değişim yada ücret iadesi için 4 kere parça değişimi gerekli sizin 3 kere parça değişmiş 1 kerede sorun halledilmiş, biz nerden bilelim siz yazılım ile oynayıpta bozmadığınızı o yüzden olmaz" dediler bende "peki ben nerden bilicem siz parça değiştiripte yazılım attık düzeldi demiyceğinizi" dedim, öyleya sen bana güvenmiyorsan ben sana niye güveneyim , tüketici danışma hattını aradım sordum daha sonra geçen ay tüketici hakem heyetine başvurdum şimdi ordan cevap bekliyorum, tablette şubattan beri hala serviste
  • senin işte kötüymüş kardeş :) ama kazanırlarsa davayı sıkıntı ya
  • byteqila B kullanıcısına yanıt
    bunlaryn hepsini as us teknik servisi ile mi ya?adynyz hocam
  • alone1486 kullanıcısına yanıt
    evet asus tabletlerinin yetkili servisi sms infocomm ile yaşadım, asus müşteri hizmetlerinide aramıştım onlarda servis değişim onayı vermezse kendilerinin bir şey yapamıyacaklarını istersem tüketici mahkemesine gidebileceğimi söylediler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sistem 4 ile ilgili soru?
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • rapp5 R kullanıcısına yanıt
    Aynısını Asus TF201 ile yaşadım. Parça bekledik 20 iş gününde gelmedi. İsterseniz yenisini verelim isterseniz para iade dediler. Para iadesi aldım.
  • Benim tablet geleli 5 gün oluyor. fakat şöyle bi sorun var sırf ekranın ortasında beyaz leke var diye göndermiştim, şimdi ekrano değiştirmişler aynı leke yukarı gelmiş ortadan gitmiş leke ama. fakat bidaha yollamadım şuanki leke aynı lekeden fakat iğne ucu kadar çok göze batmıyor. hem birdaha 1 ay bekleyemem hemde şimdilik küçükken leke bidaha gidip delnice iyice büyümesin :). ilerde büyürse leke yollarım nasıl olsa garantisi var ve kullanıcı hatası olmuyo içten leke olduğu için pixellerle alakalı sorun heralde
  • rapp5 R kullanıcısına yanıt
    Bulutlanma deniyor bu soruna, garanti kapsamında yapılıyor. Çok rahatsız etmiyorsa kullanın büyürse yine göndeririniz.
  • tamamdır teşekkür ederim yorumunuz için çok rahatsız etmiyo şuanlık :) büyürse gönderiririm :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.