Şimdi Ara

ARACINIZIN GARANTİSİ İLE İLGİLİ HERŞEY SORU VE CEVAP?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
88
Cevap
0
Favori
38.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;

    Aracınızın Garantisi ile ilgili bimek istediğiniz kafanıza takılan sorular var ise bilgilerime dayanarak sizlere yardımcı olmak isterim.Sorun cevaplayayım.

    Saygılarımla;

    Fırat GÜRKAN

    Garanti Sorumlusu/Formen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UsTa_ -- 17 Ocak 2009; 12:18:52 >



  • Mesela aldıkdan 2 ay sonra sinyal sistemi bozuldu, sola veya sağa sinyal verirken kesik kesik değilde sürekli yanıyor. Hiç para almadan , üzmeden garantiden değiştirirlermi?
  • Peki sana 1 soru :)

    Kornaya uzun sure bastım ve yandı , garanti halleder mi yoksa kullanıcı hatasına mı girer
  • Mesela şöyle bir soru olabilir..........................

    Bundan 4 Ay Kadar Önce Samimi Bir Dostum Tarafından Yaşanmış Bir Olaydır
    Markalar Ve İsimler Onlar Bunu Hak Etmeselerde Saklı Tutulacakır.


    Okm Alınmış bir Alman Malı ticari aracı , 55 yaşlarında olan baba İstanbula yakın bir yerlerde bulunan yazlığına hafta sonları , balık tutmak 2 gün izole olmak amaçlı kullanıyor , hafta içi işi otomobil yan işleri ile alakalı bayii sisteminde çalışan kısacası ralli lastikleri , binek ve 4x4 lastikleri satan ralli piyasasını iyi bilen çevresi olan arkadaşım hanımı ile işe gelmek gitmek gün içinde misafiri olursa rahat dara gelmeden misafirini diğer şubelerine götürebilmek amaçlı kullanıyor.

    Aracı kullanan iki kişi var yani. Birincisi 30 yıl boyunca avrupada turist turlarında mercedes otobüsler ile dünyayı dolaşmış ki , sanırım yol ve araç tecrübesi heleki yurt dışında bu tip insana hizmet veren organizasyonlarda çalışabilmiş olması bakımıından araç tecrübeleri göz ardı edilemez , İkincisi Hanımı ile işine gelip giden , aracı binek amaçlı araç kullanan , aklı başında , mazbut , aile babası bir adam.

    Şimdi bu profillerden de Anlaşılacağı gibi, 0Km alınmış en az 700-800kg yük taşıyacak kapasitede olan, ama hiç insan bedeni ve bir kaç bavuldan başka bir şey yüklenmemiş bu aracın 17 bin km de Baskı Balatası biterse Garantiye Sokarmısınız .?????????????

    Türkiyenin en büyüğü , aracı kendi ithal edip servisini kendi veren , güvenilir ikinci el satışı ve kendi adıyla kredi veren , aracıda almış oldukları firmanın muazzam servisine gidiyorlar , bir çok konuşmalardan sonra kullanıcı bunun garantiye sokamayacağını anlayıp aracı lanet ederek kendi bildiği bir yerde yaptırmak üzere toparlatırken , o az önce meziyetini saydığım amcaya , 25 yaşlarında bir teknisyen amca debriyajın bitmesi normal ömürlük mü olacak sandın diyor , bu arada araba 17 bin km de , adamın kafası atıyor çocuğa terslenirken çocuk birde demezmi şöförlük seceresini bilmeden adama amca canına okumuşsun debriyajın traktörmü sandın sen bunu diye , amca yapışıveriyor gırtlağına pezevenk öldürürüm seni diye, neyse alıyorlar elinden, adam işin peşini bırakıp cebinden sonradan masrafını öğrendiğimiz 1700ytl lik harcamayı yapacakken sırf o teknisyenin ettiği lafları hazmedemediğinden Almanyaya yazıyor burada müdürlüklere felan yazıyor ama gelen sonuç almanyadan bile olumsuz işin peşini bırakmadı mahkemelik oldularmı bilmiyorum amaaaaaaaa Masrafını 3 ayda tazmin ettirdi bunu öğrendim en son...


    Sizce ....hangi markayı temsil ettiğinizi bilmeden ve öğrenmek istemeden soruyorum , sizde işler nasıl yürüyor




  • Honda'lari, biliyorsunuz ki, garanti'nin bozulmamasi için düzenli bakima getirmemizi isterler. Derler ki, 6 ay veya 10000 km'den hangisi önce dolarsa getir.

    Ama ben 10000km'yi ancak 1.5-2 yilda yaptigimdan, her alti ay gidip, tertemiz arabaya 100 YTL filan bakim parasi vermek zorunda kaliyorum. Adamlar gicir gicir yagi degistirip para aliyorlar.

    Üstelik, saglanan garanti süresi, yanlis hatirlamiyorsam, 3 yil. (100000km anca reklam malzemesidir)

    6 ayda gitmek yerine 10000'de gitsem (dolayisiyla ilk dolanda degil) garantim bozulur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurBJK -- 20 Ekim 2006; 12:33:58 >
  • aynen ya benim toyotada ayni durumda gerci 5 ay 9000 yaptim 6 aya 10.000 olacak ama dizel diye benzinli olsa hayatta yapamazdim

    quote:

    Orjinalden alıntı: ugurBJK


    Honda'lari, biliyorsunuz ki, garanti'nin bozulmamasi için düzenli bakima getirmemizi isterler. Derler ki, 6 ay veya 10000 km'den hangisi önce dolarsa getir.

    Ama ben 10000km'yi ancak 1.5-2 yilda yaptigimdan, her alti ay gidip, tertemiz arabaya 100 YTL filan bakim parasi vermek zorunda kaliyorum. Adamlar gicir gicir yagi degistirip para aliyorlar.

    Üstelik, saglanan garanti süresi, yanlis hatirlamiyorsam, 3 yil. (100000km anca reklam malzemesidir)

    6 ayda gitmek yerine 10000'de (dolayisiyla ilk dolanda degil) gitsem (dolayisiyla ilk dolanda degil) garantim bozulur mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurBJK


    Honda'lari, biliyorsunuz ki, garanti'nin bozulmamasi için düzenli bakima getirmemizi isterler. Derler ki, 6 ay veya 10000 km'den hangisi önce dolarsa getir.

    Ama ben 10000km'yi ancak 1.5-2 yilda yaptigimdan, her alti ay gidip, tertemiz arabaya 100 YTL filan bakim parasi vermek zorunda kaliyorum. Adamlar gicir gicir yagi degistirip para aliyorlar.

    Üstelik, saglanan garanti süresi, yanlis hatirlamiyorsam, 3 yil. (100000km anca reklam malzemesidir)

    6 ayda gitmek yerine 10000'de (dolayisiyla ilk dolanda degil) gitsem (dolayisiyla ilk dolanda degil) garantim bozulur mu?


    Ben aracımı 22.000 km de aldım.
    Önceki sahibi 20.000 km. de bakımı dışarda yaptırmış.
    Servise sordum bu adam böyle yapmış garanti varmı şimdi diye,
    bişey olmaz garantiniz devam eder 30000 km de gelin dediler.




  • quote:

    Mesela aldıkdan 2 ay sonra sinyal sistemi bozuldu, sola veya sağa sinyal verirken kesik kesik değilde sürekli yanıyor. Hiç para almadan , üzmeden garantiden değiştirirlermi?

    Üzülerek bu soruna cevap veriyorum! Senin gibi bir otomotivden anlayan insanın bu sorunun cevabını vermesi gerekmekte idi.Ama ben yinede cevap veriyorum...
    Sinyallerin kesik kesik değilde uzun yanmasının bir çok sebebi olabilir.1-Sinyal rölesi bozulmuş olabilir.
    2-Sinyal elk. tesisatında -/ ye kısa devre yani şase yapmış olabilir.3-Sinyal tesisatı ile parkların tesisatı paralel bağlanmış olabilir.4-Ampul Watt yüksek olupta aracına alçak watt lı ampul takıldığındada olmuş olabilir.
    Gelelim garanti konusuna 1. ve 2. maddelerdeki arızalar garantiden karşılanabilir.Fakat 3. ve 4. mad. arızalarda aracın orjinalliği bozulduğu için garanti söz konusu değildir.
    Mesaj biraz gecikti...




  • quote:

    Kornaya uzun sure bastım ve yandı , garanti halleder mi yoksa kullanıcı hatasına mı girer

    Korna basılarak kullanılan bir parçadır.Üretici firma bunun farkında olarak bu parçayı üretmiştir.Aracının markasını bilmediğim için tam cevap veremiyorum ama aracının garanti süresi dolmamış ise kornanı garanti karşılar.He bide korna yanmaz.Ya kesik kesik çalıyodur.Yada hiç çalmıyodur.Yani bozuktur.
  • 1 gün içerisinde 3 soruya ancak 1 cevap. böyle giderse başlığı açan kişi sorulara yetişemeyecek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: UsTa_

    quote:

    Mesela aldıkdan 2 ay sonra sinyal sistemi bozuldu, sola veya sağa sinyal verirken kesik kesik değilde sürekli yanıyor. Hiç para almadan , üzmeden garantiden değiştirirlermi?

    Üzülerek bu soruna cevap veriyorum! Senin gibi bir otomotivden anlayan insanın bu sorunun cevabını vermesi gerekmekte idi.Ama ben yinede cevap veriyorum...
    Sinyallerin kesik kesik değilde uzun yanmasının bir çok sebebi olabilir.1-Sinyal rölesi bozulmuş olabilir.
    2-Sinyal elk. tesisatında -/ ye kısa devre yani şase yapmış olabilir.3-Sinyal tesisatı ile parkların tesisatı paralel bağlanmış olabilir.4-Ampul Watt yüksek olupta aracına alçak watt lı ampul takıldığındada olmuş olabilir.
    Gelelim garanti konusuna 1. ve 2. maddelerdeki arızalar garantiden karşılanabilir.Fakat 3. ve 4. mad. arızalarda aracın orjinalliği bozulduğu için garanti söz konusu değildir.
    Mesaj biraz gecikti...



    Elbetteki servis haricindeki müdahalelerde araç servis dışı kalıyor, bu bilinen bi olay zaten... Ancak müdahale olmaksızın durduk yerde söylediğim arıza oluşmussa normal olarak servisin bunu zorluk çıkarmadan yapması gerekiyor. Yani servis yetkililerinin bana söyledikleri gibi sinyal kolunu yanlış kullandığım içi garanti dışı kalması gibi bir olay olamaz. Zorluk çıkartmak için bunun gibi komik bir bahane olamaz... Sinyal kolunu nasıl kullanacağımı bilmeyecek kadar değilim. Acemi şöförde değilim... Ayrıca bu kadar ucuz bi masrafdan kaçmaları bana tuhaf geldi.

    Acaba benmi yanlış biliyorum diye tekrar size sormak istedim. Zaten düşündümde mademki garanti dışı dedi servis, o halde servise dokundurmam dedim.Gittim kendim yaptım. Bilseydim böyle olacağını servise falan gitmezdim hiç. Dokunursam ilerde başka bi yerden tekrar arıza çıktığında servis dışı kalmış falan diyebilirler dedim. Ne bileyim işe, normal olarak böyle bi olay olmaması lazım... Ama oluyor burası Türkiye, buradaki servisler ap ayrı...

    Cevabın için teşekkür ederim. Demekki problem servisteymiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set -- 19 Ekim 2006; 13:16:47 >




  • quote:

    Mesela şöyle bir soru olabilir..........................

    Bundan 4 Ay Kadar Önce Samimi Bir Dostum Tarafından Yaşanmış Bir Olaydır
    Markalar Ve İsimler Onlar Bunu Hak Etmeselerde Saklı Tutulacakır.


    Okm Alınmış bir Alman Malı ticari aracı , 55 yaşlarında olan baba İstanbula yakın bir yerlerde bulunan yazlığına hafta sonları , balık tutmak 2 gün izole olmak amaçlı kullanıyor , hafta içi işi otomobil yan işleri ile alakalı bayii sisteminde çalışan kısacası ralli lastikleri , binek ve 4x4 lastikleri satan ralli piyasasını iyi bilen çevresi olan arkadaşım hanımı ile işe gelmek gitmek gün içinde misafiri olursa rahat dara gelmeden misafirini diğer şubelerine götürebilmek amaçlı kullanıyor.

    Aracı kullanan iki kişi var yani. Birincisi 30 yıl boyunca avrupada turist turlarında mercedes otobüsler ile dünyayı dolaşmış ki , sanırım yol ve araç tecrübesi heleki yurt dışında bu tip insana hizmet veren organizasyonlarda çalışabilmiş olması bakımıından araç tecrübeleri göz ardı edilemez , İkincisi Hanımı ile işine gelip giden , aracı binek amaçlı araç kullanan , aklı başında , mazbut , aile babası bir adam.

    Şimdi bu profillerden de Anlaşılacağı gibi, 0Km alınmış en az 700-800kg yük taşıyacak kapasitede olan, ama hiç insan bedeni ve bir kaç bavuldan başka bir şey yüklenmemiş bu aracın 17 bin km de Baskı Balatası biterse Garantiye Sokarmısınız .?????????????

    Türkiyenin en büyüğü , aracı kendi ithal edip servisini kendi veren , güvenilir ikinci el satışı ve kendi adıyla kredi veren , aracıda almış oldukları firmanın muazzam servisine gidiyorlar , bir çok konuşmalardan sonra kullanıcı bunun garantiye sokamayacağını anlayıp aracı lanet ederek kendi bildiği bir yerde yaptırmak üzere toparlatırken , o az önce meziyetini saydığım amcaya , 25 yaşlarında bir teknisyen amca debriyajın bitmesi normal ömürlük mü olacak sandın diyor , bu arada araba 17 bin km de , adamın kafası atıyor çocuğa terslenirken çocuk birde demezmi şöförlük seceresini bilmeden adama amca canına okumuşsun debriyajın traktörmü sandın sen bunu diye , amca yapışıveriyor gırtlağına pezevenk öldürürüm seni diye, neyse alıyorlar elinden, adam işin peşini bırakıp cebinden sonradan masrafını öğrendiğimiz 1700ytl lik harcamayı yapacakken sırf o teknisyenin ettiği lafları hazmedemediğinden Almanyaya yazıyor burada müdürlüklere felan yazıyor ama gelen sonuç almanyadan bile olumsuz işin peşini bırakmadı mahkemelik oldularmı bilmiyorum amaaaaaaaa Masrafını 3 ayda tazmin ettirdi bunu öğrendim en son...


    Sizce ....hangi markayı temsil ettiğinizi bilmeden ve öğrenmek istemeden soruyorum , sizde işler nasıl yürüyor

    Kutlarım Çok güzel bir örnek!
    Herhangi bir aracın garanti dışı kaldığı haller;
    *Aracın; üst yapı değişikliği
    *Periyodik bakımlarını düzenli olarak yaptırmama
    *Orjinal olmayan Y.parça (yerli parçalar)
    *Orjinal olmayan ek monte edilen parçalar(klima,ek makas vs.)
    *Kullanıcı hatası ile oluşan arızalar
    *Aracın yürüyen aksamı(Fren diski,Balata,Baskı-Balata)vs. .....
    Konuya girelim;Anladım kadarıyla şöför usta birisi aracını götürdüğü servisin tespiti kullanıcı hatasından kaynaklandığı...Eğer usta Baskı-balatanın teknik bir problemden kaynaklanmadığını yani (imalat hatası) tespit etmiş ise Garanti kapsamına girmez.Fakat Baskı-balata imalat hatasından kaynaklanan bir arıza var ise garantiye girer.Ben 5.000 km deki aracın bile Baskı-balatasını garantiye yansıttım.Çünkü imalat hatasıydı.Alt merkezde bir sorun vardı.Alt merkezdeki arıza nedeni ile Baskı-Balata paramparça olmuştu.
    Sonuçta Yetkili servisler işi ücretli yapsalarda kazanıyorlar.Garantiye yansıtsalarda...Onun için bence ustada eğer bir art niyet yoksa kararına saygı duymak lazım...




  • quote:

    Honda'lari, biliyorsunuz ki, garanti'nin bozulmamasi için düzenli bakima getirmemizi isterler. Derler ki, 6 ay veya 10000 km'den hangisi önce dolarsa getir.

    Ama ben 10000km'yi ancak 1.5-2 yilda yaptigimdan, her alti ay gidip, tertemiz arabaya 100 YTL filan bakim parasi vermek zorunda kaliyorum. Adamlar gicir gicir yagi degistirip para aliyorlar.

    Üstelik, saglanan garanti süresi, yanlis hatirlamiyorsam, 3 yil. (100000km anca reklam malzemesidir)

    6 ayda gitmek yerine 10000'de (dolayisiyla ilk dolanda degil) gitsem (dolayisiyla ilk dolanda degil) garantim bozulur mu?


    Sevgili arkadaşım sana elimden geldiği kadarıyla yardımcı olayım.Her markanın kendine göre bir sistemi vardır.Honda ne şartlarda 3 yıl(100000km)garanti veriyor onu bilmiyorum ama sana şöyle örnek verebilirim
    Mercedes-Benz ;Binek otomobil araçlara T.çıkış tarihinden itibaren 2 yıl ve 200.000 km garanti süresi vermektedir.İlk Önce hangisi dolarsa!Bide Mesela aracın 2 yılı dolmuş fakat km si düşük araç yinede garantiden yararlanabiliyor...
    Bir örnek daha ticari araçlardada 2 yıl ve 200.000 km geçerlidir.Fakat 2 yıl yürüyen aksamın arızalarına(Motor,Şanzıman,Difransiyel)Aracın elek. arızalarına 1 yıl garanti süresi vardır.Tabi bu sadece ticari araçlar için geçerlidir.




  • quote:

    1 gün içerisinde 3 soruya ancak 1 cevap. böyle giderse başlığı açan kişi sorulara yetişemeyecek

    Arkadaşım beni düşündüğün için teşekkürler
    Ama ne yapalım.İnsanları bilgilendirmeyi çok seven bir insanım.Şuan servisteyim hem çalışıyorum hemde sizin sorulara cevap yazıyorum.Allah bana kolaylık versin
  • quote:

    quote:

    Orjinalden alıntı: ugurBJK


    Honda'lari, biliyorsunuz ki, garanti'nin bozulmamasi için düzenli bakima getirmemizi isterler. Derler ki, 6 ay veya 10000 km'den hangisi önce dolarsa getir.

    Ama ben 10000km'yi ancak 1.5-2 yilda yaptigimdan, her alti ay gidip, tertemiz arabaya 100 YTL filan bakim parasi vermek zorunda kaliyorum. Adamlar gicir gicir yagi degistirip para aliyorlar.

    Üstelik, saglanan garanti süresi, yanlis hatirlamiyorsam, 3 yil. (100000km anca reklam malzemesidir)

    6 ayda gitmek yerine 10000'de (dolayisiyla ilk dolanda degil) gitsem (dolayisiyla ilk dolanda degil) garantim bozulur mu?


    Ben aracımı 22.000 km de aldım.
    Önceki sahibi 20.000 km. de bakımı dışarda yaptırmış.
    Servise sordum bu adam böyle yapmış garanti varmı şimdi diye,
    bişey olmaz garantiniz devam eder 30000 km de gelin dediler.


    Bakınız buda çok önemli bir konudur!
    Aracın periyodik bakımlarının düzenli yapılmaması halinde resmi aracınız Garanti kapsamı dışında kalır.Bu resmi bir bildiridir.Aracınızın bakım defteri ve garanti kitapçığında bu bildiriler bulunmaktadır.
    Arkadaşın örneği çok doğaldır.Servis doğru söylemiş.15.000km bakımı 20.000 de yaptırmış olabilirsin.Ama ikinci bakımını sakın 15.000 km sonra yaptırayım deme.Sonuçta ilerleyen zamanlarda km aşımına uğrayabilirsin.Periyodik olarak 15.000-30.000-45.000-60.000-75.000-90.000... Tavsiye edilir.Tabi aracına göre değişiyor.




  • Garanti Nedir ?

    Garanti,teknik seviyeye tekabül eden üreticisinden garanti süresi içersinde meydana gelebilecek arızaların ücretsiz olarak tamirini veya ürünün yenisi ile degiştirilmesini talep eden yasal düzenlemedir.


    Garanti kapsamı dışında kalan Haller;

    * Üretici veya ithalatçı firma yetkilendirmesi olmaksızın yapılan ilaveler…
    Örnek; Aracın üst yapısına aykırı araca ön ilave aks takılması veya ek makas atılması.
    * Kötü ve amaç dışı kullanım
    Örnek;Aracın orjinalliğini bozacak şekilde üst yapı değişikliği
    * MB orijinal parçalarından başka parça kullanılması
    Örnek; Yerli parçalar…
    *Müsaade edilen aks yüklerini geçmesi
    Örnek;Aracın taşıma tonajını geçmesi (Aşırı yük)
    * Cam Hasarları; imalat hatası olamadıkça (Kırık vs. gibi …)
    *Doğa ve çevre etkileri; imalat hatası olmadıkça
    Örnek; Aracın dış yüzeylerinin paslanması (taş,mıcır, gibi maddelerden kaynaklanan maslanmalar)
    * Aracın çalışmasına bağlı doğal aşınmanın söz konusu olduğu aşınan parçalar.
    Örnek;Fren balatası,disk,debriyaj baskı-balatası gibi.
    * Uygun olmayan bakım ve işletme maddesinin kullanımı
    * Bakım malzemeleri garantiye girmez.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: UsTa_

    quote:

    Kornaya uzun sure bastım ve yandı , garanti halleder mi yoksa kullanıcı hatasına mı girer

    Korna basılarak kullanılan bir parçadır.Üretici firma bunun farkında olarak bu parçayı üretmiştir.Aracının markasını bilmediğim için tam cevap veremiyorum ama aracının garanti süresi dolmamış ise kornanı garanti karşılar.He bide korna yanmaz.Ya kesik kesik çalıyodur.Yada hiç çalmıyodur.Yani bozuktur.


    Ha tamam işte bozulmuştu

    Degistirdiler zaten garantiden , sadece merak ettigim icin sormuştum.

    Cimboma 4 atınca korna niitsin




  • ADAC, zannediyorum ki VW Caddy'den ve Doğuş Oto'dan bahsediyorsun. Doğuş oto sağolsun, koyduğu bilgisiz elemanları insanları çileden çıkartmakta birebir. Bizim araç şu anda 21.000km'ye yaklaştı ve çok şükür baskı balata vb. sorunlarla karşılaşmadık. Bence üretim hatası.


    Benim de bir sorunum var.

    VW Caddy aracımız yanlış hatırlamıyorsam 14.000km civarındayken vites kolunun üzerinde vites yollarının basılı olduğu yuvarlak şekilndeki kapak yerinden çıktı. Aracı sadece babam ve ben kullanıyoruz. Olabildiğince titiz ve yumuşak kullanmamıza rağmen o kapağın tırnaklarından birisi veya birkaçı kırılarak yerinden çıktı. 16.000km civarında biraz da gecikmeyle aracı Bakırköy Tamaş'a, servise soktuk. Sol arka kapı kilidi arada sırada tutukluk yapıyordu, babam servise aracı bırakırken doldurduğu formda ona bakılmasını talep etmiş. Ancak vites kolunun kapağını yazmayı unutmuş, ve kör değillerdir mantığıyla da bir daha uğraşıp formu değiştirmemiş.

    Aracı servisten aldık, bir de ne görelim kol eski halinde duruyor. Hemen bizimle ilgilenen bayana gittim ve buna niçin bakılmadığını sordum. O da formda talep edilmedi dedi. Dedim o kapaktan verin biz takalım. Bayan da o parça vites körüğüyle birlikte takım halinde satılıyor dedi. Kullanıcı hatasından dolayı yapılan birşey dedi.


    VW Florya Mez'de çalışan birisiyle tanıştım, o da bana o parçanın tek olarak satılabildiğini söyledi. Tamaş'ın müşterisine geçirmesini seven bir firma olduğundan bahsetti. Açıkçası şaşkınlıkla karşıladım. Vites kolunun üzerindeki ufak kapak nasıl olur da kullanıcı hatasıyla yerinden çıkar? Tornavidayla kurcalasak yerinden çıkmaz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: UsTa_

    Merhaba arkadaşlar;

    Aracınızın Garantisi ile ilgili bimek istediğiniz kafanıza takılan sorular var ise bilgilerime dayanarak sizlere yardımcı olmak isterim.Sorun cevaplayayım.

    Saygılarımla;

    Fırat GÜRKAN

    Garanti Sorumlusu/Formen




    toyota corolla aracım var sağ ön çamurluk az bir şey çizildi(bazı şerefsizler çizdi) iyi bir pasta cila yapan bir yer çiziği giderebilir diye düşünüyorum çünkü çizik pek derin değil acaba bunu kaskoya ya da servis e yaptırtmamız mümkünmü.

    saygılarımla teşekkürler




  • Usta,aracımın jantlarını degiştirmek istiyorum,fakat takılan jantlar üretici onaylı aksesuar olmayacagı için garantinin bozulma

    ihtimali varmış.bunu servise sordugumda servisten servise degişebilir gibi bir yorum aldım.bu konuda genel kaide nedir???

    firmadan firmaya degişirmi??? teşekkürler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CuCuK -- 20 Ekim 2006; 9:37:27 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.