Aha bir asus servispoint rezaletini de ben paylaşayım istedim : Garantiye yolladığım monitörümde servis sonrası ölü pixel | DonanımHaber Forum (donanimhaber.com) Asus alırken iki değil 5 kere düşünün. |
Asus servis point rezaleti / (2. sayfa)
-
-
zamanında packard bell laptopumda qwerty tuşları basmıyordu. Laptop ısınınca özellikle iptal oluyordu. Daha sonra s ve t tamamen gitti. Laptopu servise gönderdim. Kullanıcı hatası dendi oysaki yurtdışında bu sorun baya konusuluyor ve değişim yapılıyordu. Türkiye yedek servis maliyet gözüyle bakılmasından dolayı herşey kullanıcı hatası deniliyor.
-
Asus'da işportadan hallice Servis Point'in eline düştüyse çok yazık. Ne güzel bundan 15 yıl falan önce Çizgi Elektronik Asus RMA işlemlerini layıkı ile yapıyordu. Ne güzel günlerdi.
@Niyazi Saral Bey'i de saygıyla analım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 24 Ağustos 2022; 15:38:55 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Eskiden Çizgi Elektronik, garantisi olsun olmasın marka Asus ve ürünün maddi bir değeri var ise, her türlü onarım yapıyordu.
Nerede eski Asus/Çizgi Elektronik? Nerede şimdikiler.
-
Asus'a zamanında ekran kartımı göndermiştim ledleri için, kart geri geldi aşırı ısınmaya başladı ve her yerinde macun izleri vardı. Isınmayan kart 80 küsür dereceleri görmeye başladı ve rezalet bir işçilik vardı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Genel olarak teknolojik bir ürünü servise gönderip memnun olan sayısı çok az şu ülkede. telefon tv pc vs vs. buna hepsi dahil.
sorun tam olarak ne bu memlekette ? hangi bakanlık veya kurum ilgileniyor bunlarla ? daha doğrusu ilgilenen bir kurum var mı ? yoksa neden yok ? yetkinliği sınayacak bir oluşum mu yok ? merakımdan soruyorum.
şimdi demeyin bana tüketici hakları vs. seneler süren mevzular var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black.Smith -- 24 Ağustos 2022; 9:47:25 > -
niye 5 kez düşünelim sen hiç asus rog strix ürünlerini kullandınmı? evladiyelik oluyor. normal asus veya tuff serisi filan demiyorum rog strix serileri.
-
Garantiye düşerseniz görürsünüz evladiyelik ürünü
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
düştüm monitorum de 3 taneden fazla ölü piksel oluştu zamanda 2 yıl bitmek üzereyken yani garantisinin dolmasına 1 ay kala gönderdim servispoint e. yurt dısından orninal aynı panel getirtildi değişti gönderdiler. haa servis point in rezilliğini biliyorum ama ürün alırken her firmanın kaliteli seri ürünlerini ürettiği modeller oluyor. onları tercih ediyorum. hiç kafam ağrımıyor.
-
Asus Vg25qm fast ips 240hz monitor aldım daha neyini tercih edeyim kaliteli model?
Firma sahibi, servispoint işleteni bu kadar savunmaz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
savunmuyorum aksine yukardaki mesajımda gömdüm bile firmayı. mesala monitoru neden tuff serisi aldınız? neden rog strix almadınız?
-
240hz fast IPS gayet beğeni alan bir monitordu. Rog strix TN paneldi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Türkiyede mantık şu parça çalışıyorsa sorun yok 20 gün tutalım gönderelim gitsin. Mesela ürün sıcak çalışıyor diye gönderdiniz açıyorlar testi veriyorlar %100 fan hızını bakıyorlar kart 70 derece tmm sorun yok gönderin gitsin. Türkiye de garanti olayını sadece her hangi bir parça bozulursa göndereceksin parça gerçekten bozulacak yoksa imkanı yok bakmıyorlar. Bundan dolayı bende 2 sene dokunmam garanti biter kendim bakımlarını yaparım ve uzun süre kullanırım. Çünkü servislerin bakım filan yaptıkları yok onun için 2 sene bozulmadığı sürece bakım için servise falan göndermeyin.
-
Öne çıkardım şu poşeti yırtmaları pinleri kırmaları falan nasıl bir amatörlük? Elimden geldiği çoğu zaman elektronik cihazlarımı kendim tamir ediyorum. Hatta hobi derecesinden çıkıp mini bir atölye bile kurdum kendime. Binada arkadaşlarda falan arızalı mouse, laptop ne varsa kontrol edip parçalarını aldırıp ücretsiz onarıyorum.
-
Arkadaşım böyle şeyleri gönderirken güzelce resimlerini çekip yollamalisin. Ayrıca Asus'a servispoint bakmaz. Ben bu zamana kadar 30 tane ürün gönderdim servispointe Allah var bir kez olsun zorluk cikartmadilar bana. Gayet de kibar davrandılar. Bir kaçı iade alındı. Bu tarz durumlarda ürünleri kendi orjinal kutularıyla gönderin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arkadas desktoplarda mi ozellikle bu sorunlar cikiyor sizin mi talihsizliginiz bilmiyorum ama strix serilerine laf atmayin , belli ki servisin ps lugu . 4 senedir asus notebook kullaniyorum garantisi bitene kadar problemim.olsa bile zamaninin ank teknik servislerinde sorun yasamadim . asus un guclu yanlari da var piyasadaki farkli.muadil.markalarina gore rezalet zaaflari da . 1 senelik notebook da asd tuslarinin boyasi soyuldu . 2 kez problemsiz degisti hatta garanti icinde kasada ufak renk atmalari olmasina ragmen piril piril klavye kasasi degisti . suan ara sira icini temizliyorum 4 sene oldu sanirim bakim zamani geldi ama adaptorunun kablosu masallah tik demedi . acer casper packard bell kullandim bu kadar kaliteli esnek malzemeyle korunan kablo gormedim . diger tum.markalarda en az 2 senede adaptoru degistirmistim ama klavye rezalet 1 seneye kalmadan oyuncu asd tuslarinin.boyasi atiyor ne yaparsaniz yapin . ayrica tusla yekpare touch padinin kronik sorunu var yabanci forum sitelerinde meshurdur imlec resmen kafayi yemis sapitiyor atlama yapiyor kendi kafasina gore daire ciziyor cok bktan . cok kalitesiz apple gibi degil . onun haricinde sikinti yasamadim masallah kasasi da tik tik saglam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi estimates29 -- 24 Ağustos 2022; 17:42:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Rezalet puanım 0
Neden diyecek olursan, boardda fiziksel hasar varsa eğer ki pinler falan kırıksa senin kırmadıgın ne malum? adamlar oturup bunu dedektif gibi arastıracak değiller.. arastırsalar bile pinleri kimin kırdıgını bilemezler.. garanti kapsamına sokmazlar ve haklılar.. kullanıcı hatasıdır..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lucius24 -- 24 Ağustos 2022; 19:39:15 > -
Sırf servisleri sıkıntılı diye MSI, ASUS gibi ürünleri alamıyorum. 2 tane monster ürünüm var ne zaman yollasam sorunu çözüp yolluyorlar üzerine termal macundur klavye temizliğidir tozdur kirdir temizleyip yolluyorlar. Yani satış sonrası destek benim için öncelikli. Normalde daha ucuz, malzeme kalitesi daha düşük bir markayı sırf bu yüzden tercih edip dertsiz başıma dert almıyorum sıkıntı olunca birkaç günde döneceklerini biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eskiden Asus'un servisinden memmun kalır sağa sola önerirdim ama şu sıralar onlarda fena boşlamış. arkadaşın ASUS X570-F kartta DRAM Led sorunu vardı bilen bilir berbat bir sorundur, hiçbir şey yapmadan bios güncelleyip geri göndermişler en sağdaki slot hala sorunlu. Arkadaşa dedim geri gönder adam dedi iş yapıyorum acelem var uğraşamam. Servis, SMS Infocomm olması lazım.
Ülke rezaletin dibini yaşıyor, Yeni Türkiye dedikleri şeyde kanunların yeri yok kabile devleti bile daha medenidir, zenginlerin yandaşların durum iyi olsun gerisi boş olsun yazık oldu ülkeye...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MühendisMurat -- 24 Ağustos 2022; 22:2:25 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar cidden uzun bir süre şu rezil servislerin baktığı firmalardan uzak durmak lazım. Merkez ofislerine mail attığınızda da sizi iplemiyorlar gidin yerel servisle çözün derdinizi diyor. THH'nin zaten ceza falan verdiği yok en fazla bu saçma enflasyonda 3-4 ay sonra paranızı geri alabiliyorsunuz. Türkiye'de satışları yerin dibine girince anca o zaman harekete geçerler ya defolsun gitsinler yada adam akıllı servis hizmeti versinler. Yurt dışından garantisiz 3-5 daha ucuza almak bile daha mantıklı artık. Çünkü garanti diye birşey yok Türkiye'de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X