Şimdi Ara

Asus servis point rezaleti / (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
5.305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
129 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun, hakkınızı aramaktan vazgeçmeyin. Benzer bir durumu msi ile yaşadım, zor da olsa çözüldü. Sms'i bırakıp servispoint'e geçmeleri de şaşırtıcı.

    Başlıkta bir hata olabileceğini düşünerek girmiştim, sms olsa yardımım dokunabilirdi. Umarım kısa sürede çözersiniz.
  • TR firmaları ve sözde garantörü olan ithalatçılarına ait olan hiç bir ürünü almıyorum.

  • 2012 senesinde Asus tuf z77 anakart ile sistem toplayacaktım ilk sistemim olacak. Çok bilgisizim anakartın soketinin içinden geçmiştim. Çizgi elektronik ile iletişim kurdum bana kullanıcı hatası olduğunu ama ücretsiz şekilde yapacaklarını söylediler fakat anakartım garanti dışı kalacaktı bende haliyle kabul ettim. Bu gibi firmalardan gelinen noktaya bakmak lazım. İş ahlakı vs kalmamış, bende şuan sistemde Asus var başına bir şey gelmez inşallah diye dua edeceğim...
  • huzyin67 kullanıcısına yanıt

    Evet Tutanak iyi olurdu ama tutanak da olmasa abul ediyorlar diye biliyorum ücret konusunda pek de bir şey istemiyolar ben yaşamıştım

  • Kendim İlk sistem kurmaya başladığımda forumda anakart arayışı na başladığımda o dönemde msi ve gigabyte tan çok şikayet eden oluyordu.
    Hem malzeme kalitesi hemde servislerin ilgisizliği den baya yakınan oluyordu.
    Ama asus u çok övüyorlardı en çokta servisi. Tabi o zaman çizgi elektronik bakıyordu asus a (hala öyle biliyordum)
    Forumdaki arkadaşlarin Olumlu yorumlardan sonra topladığım bütün ürünler asus oldu. Sadece kendime 4 nesil asus topladım.
    Servis ile ilgili ilk defa başıma böyle bir durum geldi.
    Asus ürün leri kaliteli. Ama teknik servis bilgisiz.
    Gerek Şikayet var com da gerek burada servise gönderilen ürünlerin başına illa bir şeyler getiriyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lucius24

    Rezalet puanım 0


    Neden diyecek olursan, boardda fiziksel hasar varsa eğer ki pinler falan kırıksa senin kırmadıgın ne malum? adamlar oturup bunu dedektif gibi arastıracak değiller.. arastırsalar bile pinleri kimin kırdıgını bilemezler.. garanti kapsamına sokmazlar ve haklılar.. kullanıcı hatasıdır..

    Kesin bir dille KULLANICI HATASIDIR demen beni şaşırttı. Muhtemelen serviste çalışan biri yada yakını olmalısın.

    Evt dedektif gibi bunu arastiracaklar. Servis çalışma ortamında kamera muhakkak vardir. Ama uğraşmak istemiyorlardir. Yada gerçekten kimin kırdığını biliyorlardır.

    İlk sayfada güncelleme paylaştım. Eğer benim hatam olsaydı garanti kapsamında onarım talep etmeyecekti ler.

  • Tüketici Hakları ile ilgili mevzuatı okumuştum ben bi ara onarım yapacakalar, yapamazlarsa değişim olur benim bildiğim. Sorun ne ki ben anlamadım.
  • esmuco26 kullanıcısına yanıt

    Kısaca anlatayım. Görüntü vermeyen anakartı servise gönderdim. Servis anakartin pinleri kırıp gönderdi. Onarım için ücret istediler.

    Bugün aradılar garanti kapsamında pinlerinin yapılacağı söylendi.

  • Ülkedeki bütün servisler rezalet

  • Hocam yüksek ihtimal kendi elemanları zarar verip size bedelini çektiriyor genelde parçayı sadece üreticiden 1 defa alıyorlar gerisinde onlara kesinti oluyor firmada çalışana kesinti yapıyor eğer anakart değişimi yapılırsa zaten adama kökten anakart ücreti giriyor sizin bu anakart kırığınızda servis size komple katakulli cevirmis hakem heyeti genelde 3 ayda sonuclanıyor bilir kişi görürse genelde bana bilmeyen kişi çıkmıştı onun hatası yüzünden red olmuştum üst mahkemeyle 8 ayda çözdüm yani o işte uzuyor eğer siz gidebiliyorsanız bence biraz olay çıkarın hatta bunu sosyal medyaya felan taşıyın olayı böyle çözülüyor. Serviste birinin hatası var belli hatta bu formun linkini atıp buraya taşıdım olayı bile deyin buradan yaptığı rezillikle utansınlar

  • WoLFLyCris12 kullanıcısına yanıt

    Evt hocam aynen dediğiniz gibi bu olayı müşteri hatası diye kapatmaya çalışıyor lar. Kart kargoya verildi. En kısa zamanda Tüketici hakem heyetine başvuracağım. İsterse bir yıl sürsün. Ama hakkım dan vazgeçmeyeceğim.

  • geçmiş olsun


    ben dahil bir çok asus kullanıcısının ortak sorunu haline geldi..


    https://forum.donanimhaber.com/servispoint-rezaleti-9500-tl-servis-ucreti-asus-strix-2060--154005937

  • Asus Musteri Memnuniyeti Sıfır olan bir firma benim icin, ne kadar Anakart gonderdiysem allem ettiler kallem ettiler Musteri Hatası deyip dunya para aldılar.Anakartın 2 katı para verdim sozde garantil iken son odedigim ucret 450TL idi.

    Bu Asus un anlayısı bence daha yeni gecti Servispoint e simdiye kadar SMS Infocomm bakıyordu.Asus tek kelimeyle Musteri Memnuniyetinde berbat bir firma aldıkları paraları da helal etmiyorum.


    Servispoint hem Gigabyte hem MSI bakıyor.Ben bundan sonra MSI dısında bir Anakart kolay kolay almam.

    MSI B550M Mortar Wifi yi 2 defa garantiye yolladım ilk 2 ram slotu calısmıyor diye geri yolladılar hala calısmıyordu.3. yolladım degisim kararı cıktı.Asus olsaydı bir sekilde birsey bulup Musteri Hatası deyip Anakart parasından fazla tamir ucreti alırlardı.İlk 2 seferinde yapmadan yollamaları yanlsı ama en azından degisim kararı cıktı.Ki Board 2 yıllıktı.

    Gigabyte H410 gonderdim pinleri yamuktu ucretsiz degistirdiler soketi, MSI Z390 da da ucretsiz soket degistirdiler.MSI B550 de degisim kararı verdiler.

    Asus B450 Anakartım 6-7 defa arıza yaptı.Degisim vermediler.Her seferinde ucret aldılar.


    Yetkili Servisi neresi olursa olsun Asus alınmaz.Ben Servispoint MSI alırım.Begenmeyen de begenmez.





  • Koca koca uluslararası şirketler bu servis point denen tonla kullanıcı şikayetlerinin olduğu rezalet teknik servise mi kaldılar gerçekten anlam veremiyorum.

  • Stenoz kullanıcısına yanıt

    Denetim yok ki hocam. Bir sürü şikayet/mağdur var.


    Bununla ilgili mail seferberliği başlatıldı.


    Lütfen destek olalım


    https://forum.donanimhaber.com/asus-a-mail-atiyoruz-servis-rezaletleri-hk--154032711




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Dominic_Toretto_ -- 30 Eylül 2022; 9:31:32 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.