Şimdi Ara

ASUS STRIX GTX 1070, ASUS KODU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
2
Favori
1.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkesin bildiği üzere, hediye kampanyalardan faydalanmak için bu kod şart. Ama bir türlü kodu alamıyorum...
    Aldığım yere söylüyorum, önce haberim yok diyor sonra haber vereceğizden başka birşey söylemiyor...
    ASUS'un iki facebook sayfasına ve destek@asus.com'a mesaj attım ama 2.5 gündür cevap yok.
    En son çare ise, ASUS çevrimiçi yazışmaya girdim. Elemanlar bilgisiz, bırakın ASUS'u sektörden haberleri yok...
    Birine derdi mi anlattım, ayından 23'ünden sonra alınan anakartlar için geçerli dedi.
    Birine daha derdimi anlattım, ASUS kod diye birşeyden haberi yok. Direk oyun kodu istediğimi zannediyor. Link gönderip şurdaki dedim ama yine anlayamadı.
    Başka birine derdimi anlattım, aldığınız yerin kampanya anlaşması yok dedi. Bende bu ürünler ASUS'un getirmesiyle ve garanti vermesiyle satılıyor dedim, böyle birşey olamaz dedim. Görüşmeden çıktı.
    Bir diğeri ise, seri no ve ASUS kod'u aynı şey zannediyor...
    En sonuncu ise ASUS kod diye birşey biliyormuş. Aynı şeyden bahsediyorduk. Kutusu ile beraber seri no ve fatura bende dedim. Resimleri atayım bana kodu atın veya aldığım yer bu uyarın dedim. ASUS'un imajını ve müşteri memnuniyetini zedeliyor dedim. Biz ikisinide yapamayız dedi...
    HER ZAMAN ŞUNU SÖYLERİM:
    EN İYİ SATIN ALACAĞIMIZ YER, SATIŞ SONRASI İŞİMİZİN DÜŞMEDİĞİ YERDİR.
    EN İYİ TEKNİK SERVİS İSE, HİÇ İŞİMİZİN DÜŞMEDİĞİDİR.
    YUKARIDA ANLATTIĞIM SÜREÇTE, EN UFAK ROLÜ GEÇEN HERKESE ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM... ASUS'UN SATIŞ SONRASI DESTEĞİ ÇOK ÇOK İYİYMİŞ...







  • aldığın yerden temin etmen gerekiyor diye biliyorum nerden aldın onlar ne diyor?

    bi kere bu konuda isterlerse kod kalmadı diyip kestirip atılabilirsin çünkü adetli oyun hediyeleri. sen hangi kampanyaya upraşıyorsun?
  • Alioreh kullanıcısına yanıt
    Her gün en az 1 tane oyun bilgisayarı veya oyun bilgisayarı parçası satıyor.lar Ama böyle birşeyden haberleri yokmuş. Bende onlara sürecin nasıl işlediğini, onların vermesi gerektiğini söyledim. Yaklaşık 1.5 gündür haber verecekler. Gitmek, aramak veya konuşmak fayda etmiyor.
    Bana mesela MAFIA 3'ün başvurusunu yaparken, seri numarasının altında yazan ASUS KOD lazım. Bu da bildiğim kadarıyla standart olur, bu kod olmadanda hiçbirşeye başvuramam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 26 Ekim 2016; 11:28:22 >
  • Kampanyayı da yazsaydın iyiydi sır değilse :)
  • Nuzrek N kullanıcısına yanıt
    Kampanya bitmez, sürekli yeni birşey olabilir. ASUS KOD olmadıktan sonra, GTX 1070 kullanmanın bir anlamı kalmaz.(Hediyelerinden faydalanamıyorsak)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avrasya Kurdu

    Kampanya bitmez, sürekli yeni birşey olabilir. ASUS KOD olmadıktan sonra, GTX 1070 kullanmanın bir anlamı kalmaz.(Hediyelerinden faydalanamıyorsak)
    bu asus kod mafia 3 kampanyası dahilinde kutudanmı çıkıyor yoksa satıcı ayrı olarakmı gönderiyor. bu kod kutuda yazan yada ürünü has bir kod değil sadece bu kampanyaya has tedarikçinin verdiği kod olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keen_man

    bu asus kod mafia 3 kampanyası dahilinde kutudanmı çıkıyor yoksa satıcı ayrı olarakmı gönderiyor. bu kod kutuda yazan yada ürünü has bir kod değil sadece bu kampanyaya has tedarikçinin verdiği kod olmalı.

    Alıntıları Göster
    biz msi dan rainbow siz siege aldık kod falan yoktu. sadece msi sitesine girip anakartı regedit ettik oldu bitti. fazladan bir koda ihtiyacımız olmadı. sizin de ekran kartının kendi kodu ile regedit yapmanız gerekiyor olmasın? kartın üzerinde yazılı olan seri nosundan bahsediliyordur belki.




  • Zamanında gtx770 aldığımda faturayı göndermiştim msi yetkililerine mail olarakta kodları göndermişlerdi. Böyle birşeyin yaşanması asustan soğuttu beni.
  • Hocam Asus Türkiye ile görüştünüz mü? Eğer görüşmediyseniz bir orayı deneyin Geçmiş olsun Keşke alırken aldığınız yer ile görüşseydiniz bu konuyu ve ona göre alsaydınız Bir de bu aldığınız yer ile anlaşma konusu geçmiş ya Bende öyle birşey var diye biliyorum Yanlış olmasın bilgi kesin ve net değil Ama benim bilgimde bu yönde Böyle birşey vardı sanki diye hatırlıyorum yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 27 Ekim 2016; 12:0:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Rusher-

    Zamanında gtx770 aldığımda faturayı göndermiştim msi yetkililerine mail olarakta kodları göndermişlerdi. Böyle birşeyin yaşanması asustan soğuttu beni.
    Şöyle anlatayım arkadaşlar;
    http://www.asus.com/event/2016/rog/mafia3/graphics-card/index.aspx

    Yukarıdaki sayfada "Redeem Now'a" basıp, ASUS hesabınızla giriş yapıyorsunuz. İkinci aşamada ise, bilgilerinizi girmenizi istiyor. Bu bilgilerde ise, ASUS KOD diye birşey var. Bunu normalde satıcılara gönderiyorlar, satıcılarda alıcılara veriyor.
    Firmalar şu üründen şu kadar ürün sattık diye, ASUS'a bilgi veriyorlar. ASUS'ta ASUS KODLARI hazırlıyor, en fazla 15-20 gün sonra kodları gönderiyor. Bunuda kendisini güvene almak için yapıyor, ne de olsa önce ürünü alırlar ve sonrada kodu alıp geri iade ederler diye. 15-20 günden sonra iade etmek çok çok zor olur.
    İşte ben bu kodu, aldığım yere söyledim. Önce haberim yok dedi, böyle böyle oluyor dedim. Sorduruyorum, haber vereceğim dedi ama 2 gündür tık yok. ASUS çevrimiçi destektekiler torpilli, Facebook'tan mesaj attım ama dönmediler ve cam gibi fatura atmama rağmen kabul etmediler.(Net değilmiş)
    Ürünü ayın yedisinde teslim almıştım, sipariş altısında geçilmişti. Ürün kaydederken yedi yazmama rağmen, ayın altısında alındı diyen ASUS, buna rağmen fatura istiyor veya müşteriyi mağdur ediyor.(Seri numarayıda mailde göndermiştim)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 27 Ekim 2016; 16:21:10 >




  • Bu ASUS kod, devletin gizli kodları gibi.Bilen yok, anlayan yok. Bu kodu kim icat etti ki? ASUS'takiler anlamıyor, satıcı bilmiyor, alıcı sürünüyor. İnsanın keyfini kaçırıyorlar.
  • Kod olayıyla yapılınca böyle sıkıntı olması kötü olmuş dediğiniz gibi. Ama Asus'un kendi hatası bu, insanları bu kadar uğraştırmaya ne gerek var. Zaten diğer arkadaşların da dediği gibi kod yerine bilgisayardaki donanımı tarayarak doğrulama yapıyor diğer firmalar sanırsam. Amd ekran kartı ve işlemci alındığında da sistemi taratarak doğruluyor ve ona göre oyun seçtiriyor vs.

    Eğer asus türkiye bu işleri beceremediyse, bir şekilde asus global ile iletişime geçmeye çalışın, mağdur olduğunuzu anladıklarında zaten yardımcı olacaklarını düşünüyorum. Ülkemizde maalesef her sektörde yaptığı işle alakası olmayan insanlar çalışıyor. Kolay gelsin ve bol sabırlar size.
  • kolaydı harikaaa
  • kivanc1988 K kullanıcısına yanıt
    ASUS ürünleri TÜRKİYE garantisi varsa, ASUS'un bilgisi ve izni dahilinde satılır. Dağıtacak ürünlerin için, kodlarını hazırla. Ürünlerini dağıttığın yerlerede müşterilerine satarken, bu kodu almanız lazım, bu kadar sürede ve buraya şu resimleri mail atarak v.b. diye belirttir.
    Benim ürünü hangi gün aldığımı bilen ASUS, bir türlü bunu anlamıyor, bilmiyor ve ilgilenmiyor. ASUS KOD diyorum, OYUN KODU için bayi ile görüşün diyorlar. Oyun kodu istesem, ASUS oyun firması olmadığına göre, başına ASUS değilde oyun ismi yazmaz mıyım? Bu kadar mantıktan bile bi haber, kişiler ile uğraşmaktan sıkıldım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 27 Ekim 2016; 16:3:18 >
  • Sonra da Asus önermiyorum kötü diyince taş yapmuruna tutuluyoruz
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Üründen yana sıkıntı yok ama satış sonrası desteğe rezalet demek bile yetmez.
  • Ben de onun için önermiyorum zaten hocam.

    Asus ürünlerinin hepsi iyi olmasada, iyi olan ürünleri var yalan değil.

    Örnek verecek olursam :

    MSI R9 380 keyfe keder iade ettim sorunsuz iade oldu 1 hafta sürdü.

    MSI GTX 950 Coil Whine probleminden iade ettim 2 hafta sürdü.

    MSI 970A Gaming anakartta boot sorunu vardı servise yolladım 3 günde tamir edilmiş şekilde geri geldi.
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Teknoloji işi şans işi, 3.5 senedir bu sistemi kullanıyorum. Hiçbir parça en ufak sorun dahi çıkarmadı. O yüzden firmalarının servisleri ile hiç muhattap olmadım. Casper veya Gigaset gibi firmaların servislerinin rezalet olduğunu, bizzat tecrübe ederek görmüştüm. ASUS için böyle yorumlar okumuyordum ama bu kötülüktende başka birşey. Firmada çalışan biri, ASUS KOD diye birşey bilmiyor. En çok buna anlam veremedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 27 Ekim 2016; 16:26:41 >
  • Yok mu gelişme bende hepsiburadadan almıştım 1070 oc.
  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Seri numarası ve fatura attım. Fatura net değil, tekrar atın dediler. 4 tane cam gibi fatura resmi attım. Seri numarası, faturası bu, kullananda benim dedim. İlavetende vermeyecekseniz, aldığım yer bu yetkili olarak görüşün dedim.
    Geri dönüş yaptıklarında da, oyun kodunu biz vermiyoruz, aldığınız yerde oyun kodu veren bayiler anlaşmasında yok dedi. Uzun lafın kısası, ASUS çalışanları "ASUS KOD" diye birşey bilmiyor. Bu durumu tarif etmeye, "REZALET" demek bile az kalır.

    Aldığım yerlede görüştüm, önümüzdeki hafta geri dönüş yapacağız diyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avrasya Kurdu -- 28 Ekim 2016; 14:22:17 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.