Şimdi Ara

ASUS Türkiye'ye Ulaşılamıyor!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 yıl kadar önce Asus markasına ve teknik servisine güvenerek bir adet dizüstü bilgisayar satın almıştım. Dizüstü bilgisayarımın ilk senesinde anakartında bir sorun oluştu ve garantisi devam ettiği için Asus Türkiye tarafından değiştirildi. İşlem yapıldıktan 1 sene sonra aynı problem bir kez daha oluştu ve şu an serviste işlem görmeyi bekliyor. Garantisi bittiği için anakartı tahminen $400 civarında bir rakama değiştirecekler.

    1- Garanti süresi içerisinde değiştirilen bir parçaya ekstra garanti verilmiyor, ürünün kendi garanti kapsamı geçerli oluyor. Garanti süresi içerisinde değiştirilen bir parçada tekrar sorun oluşması, tüketici haklarına göre garanti prosedürünü nasıl değiştirir?

    2- ASUS Türkiye'nin teknik servisine telefon ile ulaşmak imkansız. Saatler sonunda ulaştığınızda ise aldığınız cevaplar tatmin edici değil veya ukala bir üslupta. Bu konuda başka şikayeti olan var mı? Yoksa sadece bana denk gelen bir olay mı?







  • Bir daha ne ASUS alirim ne de aldiririm. Bir marka ancak bu kadar sogutabilir kendini musterileri karsisinda. Teknik servise telefonla ulasilamiyor, ulasildigi zamanda da dalga gecer gibi cevaplar. Yaziklar olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SnowPower -- 16 Mart 2010; 15:40:05 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.