bu sabah uyandığımda bilgisayarımın şarj adaptörünü fişe taktım ufak bir patlamayla priz kısmı eridi ve şarj aleti çalışmadı sigortalar attı asus kısıklı (çamlıcadaki) teknik servisini aradım ve durumu anlattım bana söyledikleri ilk şey SİZE BİRŞEY OLDUMU dediler ben hayır dedim o zaman isterseniz bilgisayarı yurtiçikargoyla anlaşmamız var öyle gönderin yada siz getirin dediler bende arızalı adaptör ve bilgisayarı aldım teknik servise kendim gittim sıra aldım bir süre bekledim sra bana gelince şarj adaptörünü kontrol ettiler ve anında yenisiyle değiştirdiler açıkçası beklemediğim bir hareketti teşekkürler asus
Asus farki hocam her zaman Saudi tercih ederim sevindirdi bu durum beni
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
asus teknik servisleri hakkında birçok şikayet var aslında ama asus üzerine düşmüş servisleri düzelmiş diyebilirim çünkü benim güzel ülkemin insanı özellikle taşeron servis ise işe ticari olarak bakıyor zamanla tüm markalar böyle olur inşallah müşteri tüketici memnuniyeti açısından
(gerçi servisteki kıza şarj aletini gösterirken telefonla konuşuyordum telefonu kapatıp ilgilenirseniz diye bozdu beni ama sonuçta müşteriyle ilgilenmek istiyorlar :)