Şimdi Ara

ASUS ve UPS Dizüstü Bilgisayarımı Kırdı ve Sonuç Alamıyorum [YARDIM]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
547
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    04.08.2016 tarihinde 1,5 yıllık dizüstü bilgisayarımın fanı çalışmadığı için "1ZW44R086802031016" kargo takip numarası ile ASUS servisie göndermiştim. Lakin taşıma sırasında kargo firması tarafından düşürülüp ekranı kırılan bilgisayarım kabul edilmeden geri geldi.

    Daha sonra kargo firması tarafından gerekli tutanağı tutturduktan sonra tazmin talep edebilmek için 18.08.2016 tarihinde
    "1ZW44R086802031730" kargo takip numarası ile tekrardan servise ürünümün öncelikli olarak sıfırı ile değişimi için ücret belirlenmesi amacı ile gönderdim.

    Lakin o günden beri telefonla ASUS müşteri hizmetlerini aramama rağmen ürünümün bilgisine ulaşılamamaktadır.

    Bugün tekrardan müşteri hizmetlerinizi aradığımda ürünün ayın 19'undan beri servis tarafından defalarca teslim alınıp, kargoya geri iade edildiği ve en sonunda tekrardan 25'inde teslim alındığı ve 25'inden beri ASUS Türkiye teknik servisinde bekletildiğinin bilgisini verdiler. Ürünümün servis kaydının henüz yapılmadığını istersem teknik servisin adresini bana verebileceklerini söylediler. Daha sonra yetkili birisi ile görüşmek istediğimi belirttiğimde hatta kalmamı söyleyip 8 dakika telefonda beklettikten sonra telefonu yüzüme kapattılar.
    (Arama: 01.09.2016 - 17:49 Müşteri Temsilcisi Ebru Hanım)

    Küçük bir fan hatası problemi ile 1 ay önce servise gönderdiğim bilgisayarım başta UPS kargonun daha sonra da ASUS firmasının hatalarından kaynaklı kullanılamaz hale geldi, 1 aydır işlerimi bilgisayarım olmadığı için halledemiyorum ve muhtemelen içerisindeki bilgilerim de kayboldu.

    Bu konu hakkında nasıl bir yol izlemem gerekli? Yardımlarınızı bekliyorum.

    Bu tarz problem yaşayan ve sonuç alamayanlar varsa onlarla beraber ASUS ve UPS'e ortak dava açabiliriz.







  • Yıllar geçti üzerinden ama o dönem sorunum çözüldü ve ücretsiz onarım sağlandı.

  • Merhaba. Ben de şu anda tıpatıp aynı durumu yaşıyorum. Kargo şirketi ekranı kırdığı için garanti bilgisayarı iade etti. Nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardım eder misin?

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.