Şimdi Ara

★ Asus ZenFone 6 ★ Ana Konu & Kullanıcı Kulübü ★ (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20.151
Cevap
151
Favori
680.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende kırmızısını dusunuyordum ama hiç satıldımı kırmızı zenfone 6?
    teknosada bile sadece gold siyah beyaz var.
  • iNsTiGaToR İ kullanıcısına yanıt
    gelir diye umut ediyorum. ay sonuna kadar bekleyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    Ben bu gece bir düşüneyim ona göre kararımı vereceğim ama iadelerde geri ödeme 2 hafta sürüyor ve benim alacağım cihaz yine zenfone 6 olacak o yüzden kararsızım.

    Şimdi aradım kliksa ürün var dedi bende birtane sipariş ettim havale ile alacağım. Lakin dedimki benim arkadaşlar aynı telefonu aldı bazılarında donanımsal batarya problemi oluyor bu gibi sorunlarda ürünü tekrar size mi göndermem gerekiyor . Hayır efendim ürünü direk en yakın asus servisine göndererek işlemlerinizi halledebilirsiniz dedi böyle bir durum söz konusu mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DJ_OZKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    Ben bu gece bir düşüneyim ona göre kararımı vereceğim ama iadelerde geri ödeme 2 hafta sürüyor ve benim alacağım cihaz yine zenfone 6 olacak o yüzden kararsızım.

    Şimdi aradım kliksa ürün var dedi bende birtane sipariş ettim havale ile alacağım. Lakin dedimki benim arkadaşlar aynı telefonu aldı bazılarında donanımsal batarya problemi oluyor bu gibi sorunlarda ürünü tekrar size mi göndermem gerekiyor . Hayır efendim ürünü direk en yakın asus servisine göndererek işlemlerinizi halledebilirsiniz dedi böyle bir durum söz konusu mu ?

    tabikide olur.
    ister asus a
    ister kliksa ya
    ,ster bilkom a

    kliksa sadece aracıdır. zaten arızalı bir urum var ise 7 gun icinde iade edebilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iNsTiGaToR

    quote:

    Orijinalden alıntı: DJ_OZKAN

    quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    Ben bu gece bir düşüneyim ona göre kararımı vereceğim ama iadelerde geri ödeme 2 hafta sürüyor ve benim alacağım cihaz yine zenfone 6 olacak o yüzden kararsızım.

    Şimdi aradım kliksa ürün var dedi bende birtane sipariş ettim havale ile alacağım. Lakin dedimki benim arkadaşlar aynı telefonu aldı bazılarında donanımsal batarya problemi oluyor bu gibi sorunlarda ürünü tekrar size mi göndermem gerekiyor . Hayır efendim ürünü direk en yakın asus servisine göndererek işlemlerinizi halledebilirsiniz dedi böyle bir durum söz konusu mu ?

    tabikide olur.
    ister asus a
    ister kliksa ya
    ,ster bilkom a

    kliksa sadece aracıdır. zaten arızalı bir urum var ise 7 gun icinde iade edebilirsiniz.

    sanırım arızalı ürünleri satmazlar ürün elime geçince direk açar bakarım boya vs vidalarında var mı diye. Ucuz olmasının nedenini bende şimdi anlayamadım Asus o fiyatı belirlemişken.




  • DJ_OZKAN D kullanıcısına yanıt
    Hayır :) Eğer Tüketici Hakları gereği satın alma tarihin geçmedi ise donanımsal arızalarda cihazı iade ve değiştirme hakkınız saklıdır. Misal, benim cihaz da gerçek manada bir donanım sorunu vardı ben geri gönderip değişim talep ettim, önce ki mesajlarda belki okumuşsundur şu an değişim listesine alınmış. Benim cihazı değiştirdikten sonra elinde kalan arızalı cihazı artık Asus'a mı gönderirler yoksa el altından satarlar mı bilemem ama benim cihaz servise hiç uğramayacak. Yasal değişim iade süreniz dolduğunda ise eğer ürün ayıplı mal kapsamında ise 6 ay süresince yine aldığınız yerin başına ekşiyebilirsiniz, 6 ay doldu ise teknik servisin başına ekşiyip yine iade değişim yaptırabilirsiniz. Yok hayır durum bu yazdıklarımdan farklı ise cihaz yine servise gider incelenir hatanın sebebi belirlenir.

    Yalnız aradaki ayrım ince bir çizgi, ilk 14 gün (internet) yapılan satışlarda iade ve değişim zorunlu ve cihaz servise gitmeden hallediliyor duruma göre ama süre geçti ise değişim ve iade için teknik servise gidiyor, cihaz DOA kapsamında inceleniyor ve buna göre size seçme şansı veriyorlar iade mi değişim mi istersiniz diye...




  • iNsTiGaToR İ kullanıcısına yanıt
    Ha Teknosa ha Kliksa bunların ikisi aynı bence hiç riske girmeyin arkadaşlar bakın mağazada kutusundan sıfır çıkan jelatinini kendi açtığı telefonun kapağını açtığında keçeli kalemle vidaların işaretli olduğunu görmüş bir arkadaşımız bu kadar olmaz. Belli ki ambalaj hikaye, kendileri yapabiliyorlar.

    Neden daha ucuz olduğuna gelince forumlarda vs inceleme yapmaları için dağıtılan cihazlar olmasın bunlar sakın?
  • cuma günü anlıcaz bakalım.
    işin aslı makyajında ve calısmasında sorun yoksa cok dert etmem.
    elektronik sans işi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    Ha Teknosa ha Kliksa bunların ikisi aynı bence hiç riske girmeyin arkadaşlar bakın mağazada kutusundan sıfır çıkan jelatinini kendi açtığı telefonun kapağını açtığında keçeli kalemle vidaların işaretli olduğunu görmüş bir arkadaşımız bu kadar olmaz. Belli ki ambalaj hikaye, kendileri yapabiliyorlar.

    Neden daha ucuz olduğuna gelince forumlarda vs inceleme yapmaları için dağıtılan cihazlar olmasın bunlar sakın?

    ben bu eticaret sistemiyle ugrasan bır abımle gorustum o bana kesınlıkle 2.el bır cıhaz ve teşir ürünü gönderemezler . peki şimdi neden ucuzladı dedim. Daha çok talep etmişlerdir sürümden dolayı daha ucuz satabilirler böyle hakları var çünkü bunlarda talebe istinaden alıyorlar ürünleri dedi. Bakalım ya hayırlısı bakıcaz artık :)




  • bana kalırsa bu fiyat düşme şu daha iyi işlemcili modeli getirecekleri için de olabilir. sonraki gelen partilerde onları getirip bunları da ucuza elden çıkartıyor da olabilirler. tabi bu sadece benim tahminim. bekleyip göreceğiz.
  • Bende beyaz renginden aldım bir adet :) apple'a biraz ara vereyim dedim hazır asus piyasaya girmişken :D şimdilik en çok beğendiğim özelliği telefinu tek elle kullanabilme modu, istanbul'un toplu taşıması malum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DJ_OZKAN D kullanıcısına yanıt
    Mevzunun e-ticaret mevzuatı ile bir alakası yok, bir ürün piyasaya girerken verdiği lansman fiyatına kota koyar ve bundan dolayı belirlenen fiyatın altına satamazlar belirli bir süre, alt sınır 30 iş günü olarak biliyorum bunu. Hernekadar Kliksa bir Teknosa aynı aileden olsa da bu cihazların düşük fiyata satılmasının ticari anlamda bir açıklaması yok.

    Size bir örnek vereyim şu teşhir,inceleme vs vs konusunda

    Filanca ünlü firma çok uygun fiyata parfüm satıyor fakat öyle böyle değil biz aynı üründen çok sayıda bile alsak yine alış fiyatımız bu firmadan yüksek oluyor kaldı ki onlar bizim aldığımız fiyattan daha düşük fiyata satmayı başarabiliyorlar. Uzun uzun düşündüm bu iş nasıl oluyor diye, sonunda parfümleri satın aldıkları yurtdışı tedarikçisine ulaştı bir arkadaşımız...İş açığa çıktı... O Firmanın aldıkları her 5 parfümden biri sahte dolayısı ile sattıkları her parfümden biri sahte. Evet çok iyi bir taklit ve bu sayede fiyatlar bu kadar düşük olabiliyor haliyle satış fiyatını kurtarıyor. Yakalandılar mı? Hayır, alan anlıyor mu? Çok iyi burna sahip olan ve allerjik kişiler anlıyor garipliği evet ama onuda her parti mal aynı çıkmayabilir vs vs diyerek örtbas ediyorlar.Bunun dışında satışlar tam gaz.


    Ne kadar köklü olurlarsa olsunlar bazı firmalar bu tarz pis oyunlara girebiliyor yani, ha Kliksa böyle bir şey yapıyor demiyorum yanlış anlaşılmasın böyle bir iddiam yok,fakat isteyen her türlü yolunu buluyor ne yazık ki o yüzden dikkatli olmak gerek bizim insanlarımız üçkağıta çok meyilli.




  • Ciddiyetsiz kullanıcısına yanıt
    Yüksek işlemcili model Türkiye'ye gelmeyecek.Bunu baştan peşin peşin söylediler eğer aksi olursa tüketiciyi yanıltmaya girer.Hukuki açıdan yapılan yazılı beyanlar firmaları bağlar biliyorsunuz. Türkiye'ye gelecek olan Ocak ayında tanıtımlarını yapacakları yeni serileri olacak ve tahminen o serinin de Türkiye'ye gelmesi seneye bu zamanları bulur.

    Ha bu arada şarjım an be an azalıyor, bu telefonun şarjı çok hızlı bitiyor vs diyen arkadaşlar diğer yandan cihazların 1.6 ghz olmasına takmışlar bazı mesajlarda okuyorum. 2.ghz olsaydı batarya %20 daha hızlı tükenecekti dersem belki teselli olurlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judasjudas -- 20 Ağustos 2014; 21:37:04 >
  • Arkadaşlar ciddi anlamda yardım ihtiyacım var. Telefonun Wi Fi sinyali kesilip duruyor. modemden kaynaklı bir durum yok 2 modemde denedim discovery de sorun yok benim telefon sürekli kesiyor Wifi ı. Böyle bir sorun yaşayan var mı? Telefonu iade edeyim mi? veya değişim yapayım mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • judasjudas kullanıcısına yanıt
    tüketiciyi yanıltmayı daha en baştan yaptılar ki. türkiyede dağıtılan bütün inceleme sürümleri 2ghz olan versiyondu ama piyasada 1.6 ghz çıkış yaptı. beni en çok o düşündürüyo zaten çıkar mı çıkmaz mı diye. yoksa satıcıların çıkmayacak deyip çıkardığı çıkacak deyip de çıkarmadığı bi dünya ürün var...
  • Arkadaşlar;

    Telefonu alalı 5 gün oldu sorun şu;

    1. telefonda Asus TR ninde onayladığı bir batarya sorunu var, şöyleki sistem bataryayı boş zannediyor ama dolu gibi. artık siz tahayyül edin ben vakıf olamadım. Telefon kapanabilir hatta inat açılmıyor gibi bazen.
    2. bu gün yani 5. günün sonun da telefonun ses çıkan ve alan tüm birimlerde bir parazit diyeceğim ama değil hışırtı hiç değil kütürtü patırtı diyelim... yani ses giriş çıkışları donanımsal bir sıkıntıdan ötürü çalışmıyor. Asus TR bunu da biliyor ve ürün değişimi yapıyor.

    inşallah yarın gidip iade edip temizini alacağım.,

    Fakat aldıktan sonra 14 gün değişim süresi içinde telefonun anasını ağlatın derim...

    BUNUN DIŞINDA TELEFON 10 numara 5 yıldız... HAKKINI VERİYOR. KARŞILAŞTIRMAYA GEREK YOK. GİDİP 1500 TL VERMEK APTALLIK BENCE DİĞER TELEFONLARA.
  • Ciddiyetsiz kullanıcısına yanıt
    Bak bu konuda sonuna kadar haklısın işte.
  • mutluus kullanıcısına yanıt
    Şu batarya sorununu biraz daha açık yaz istersen. Mesela %50 de kapanıyor ve açılmıyor mu yada %1 gösteriyor ama saatlerce bekleme modunda çalışmaya devam mı ediyor ona göre sorunun donanımsal mı yazılımsal mı olduğunu bir anlayalım.Ben pilde ki donanımsal hata yüzünden değişim için gönderdim çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi judasjudas -- 20 Ağustos 2014; 21:58:55 >
  • Telefonu kullandığın durumlarda mı kesilme oluyor yoksa beklemedeyken cihazı uyandırıp wifinin keislmiş olduğunu mu görüyorsun? Ayarlarda wifi ile alakalı bazı ayarlar vardı bir kurcala istersen şu an cihaz bende olmadığından tam yolunu bilemiyorum.Ayrıca istersen zenfone5 anabaşlığına da bir danış daha fazla kullanıcı var belki seninle aynı sorunu yaşayan vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: judasjudas

    Telefonu kullandığın durumlarda mı kesilme oluyor yoksa beklemedeyken cihazı uyandırıp wifinin keislmiş olduğunu mu görüyorsun? Ayarlarda wifi ile alakalı bazı ayarlar vardı bir kurcala istersen şu an cihaz bende olmadığından tam yolunu bilemiyorum.Ayrıca istersen zenfone5 anabaşlığına da bir danış daha fazla kullanıcı var belki seninle aynı sorunu yaşayan vardır.

    Hocam kullandığım durumda oluyor güç tasarrufu falan kapadım değişen bir şey oolmadı tüm ayarları da kontrol ettim yine yok
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.