Şimdi Ara

Asx nasıldır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yakıt tüketimi ve performans açısından görüşleriniz nelerdir. Alma aşamasındayım yardımcı olursanız sevinirim



  • 2 sene olacak 2013 model 1.6 intense asx kullanıyorum.

    - yakıt tüketimi çok makul (gerçi bu benzin fiyatlarıyla hangi benzinli araç makul) şu açıdan makul, bir depo ile şehir dışı 1100 km'nin biraz üzerinde menzil görebilmek mümkün. ben çok kez gördüm (1 depo 63 litreye tekabül ediyor). tüpe tam uyumludur, yalnızca biraz da kullanıma bağlı olarak ileride (100 bin km sonra) subap yakma sorunu baş gösteriyor. ama dediğim gibi kullanıma bağlı. 150 bin km'nin üzerinde lpg'de kullanıp hala subap yakmayan arkadaşım var.
    - bol bol yol sesi alır. yalıtım zayıf. rüzgar sesi 120 km hıza kadar iyi sonrasında onu da içeriye sızdırıyor. amortisörler orta sertlikte, bir ix35 kadar sert değil ama c segment suv'ler içinde en konforlusu da değil. yol tutuşu başarılı, direksiyon tepkileri net ve hissiyatı güzel. tehlike anında esp devreye girip aracı topluyor. frenleri iyi.
    - kaskosuz binmeyin, yedek parçası pek ucuz değildir. ama abartıldığı kadar pahalı da değildir. yan sanayii parçalar da mevcut piyasada. orijinal çıkmalar da özellikle ankara civarlarında bol bol var.
    - şasesi oldukça sağlam, euroncap'ten 5 yıldız almıştı zamanında. iihs small overlap gibi sert çarpışma testlerinden de en iyi sonucu alamadı, ama kötü not da almadı. geçer notlara imza attı. ön sağ ve sol yan çamurlukları plastiktir, hafiflik kaygısı (aracın boş ağırlığı invite paket 1260 intense paket 1285 kg) ve ufak darbelerde hasar almaması için esner.
    - motor performansı düz yolda normal, 1.6 atmosferik işte nesini anlatayım? turbo dizel veya turbo benzinliler gibi gitmiyor bu bir gerçek. hatta ve hatta bolu dağı tüneline beşinci viteste 110 ile çıkarken bir anda güçten düşüp 80 km hızlara kadar gelebiliyor yokuşlarda çözüm vites düşürmek. yüksek vitesle dik yokuş çıkmayı beklememek lazım. vites düşürünce durumu toparlıyorsunuz. lineer bir hızlanma mevcut. düz yolda gaza gelirseniz 220 bile görebilirsiniz. 220'den sonrasını göremezsiniz kesici mevcut.
    - araçta start stop sistemi mevcuttur. aktif olarak kullanırım ve çok memnunum.
    - donanım olarak intense öneririm. konfor ve teknolojik donanım olarak invite'tan biraz daha iyi. bir de yine mümkünse 2012 ağustos ayı ve sonrasında üretilen makyajlı kasa asx'i tercih edin. makyajlı kasada, makyajsız kasada bulunan bazı ufak sorunlar düzeltildi (geç marş sorunu, direksiyon simidi soyulması sorunu vb.) arka süspansiyon sistemi de yine makyajlı kasayla birlikte yenilenmiştir.

    araçtan çok memnunum, uzunca bir süre satmayı da düşünmüyorum. başka sorularınız olursa seve seve cevaplarım.
  • Tüketim için lpg taktıktan sonra rahat araç benzinle şu aralar hiçbir araca binilmez. 0-100 11.4 sn çok kötü değil atmosferik motor için , otomatik yok hepsi manuel diye biliyorum. Sürüşüde fena değil, uygun fiyatlara bulunursa alınır.
  • güzel sağlam araba yakıtı lpg ile gayet ekonomik.
  • 2 sene olacak 2013 model 1.6 intense asx kullanıyorum.

    - yakıt tüketimi çok makul (gerçi bu benzin fiyatlarıyla hangi benzinli araç makul) şu açıdan makul, bir depo ile şehir dışı 1100 km'nin biraz üzerinde menzil görebilmek mümkün. ben çok kez gördüm (1 depo 63 litreye tekabül ediyor). tüpe tam uyumludur, yalnızca biraz da kullanıma bağlı olarak ileride (100 bin km sonra) subap yakma sorunu baş gösteriyor. ama dediğim gibi kullanıma bağlı. 150 bin km'nin üzerinde lpg'de kullanıp hala subap yakmayan arkadaşım var.
    - bol bol yol sesi alır. yalıtım zayıf. rüzgar sesi 120 km hıza kadar iyi sonrasında onu da içeriye sızdırıyor. amortisörler orta sertlikte, bir ix35 kadar sert değil ama c segment suv'ler içinde en konforlusu da değil. yol tutuşu başarılı, direksiyon tepkileri net ve hissiyatı güzel. tehlike anında esp devreye girip aracı topluyor. frenleri iyi.
    - kaskosuz binmeyin, yedek parçası pek ucuz değildir. ama abartıldığı kadar pahalı da değildir. yan sanayii parçalar da mevcut piyasada. orijinal çıkmalar da özellikle ankara civarlarında bol bol var.
    - şasesi oldukça sağlam, euroncap'ten 5 yıldız almıştı zamanında. iihs small overlap gibi sert çarpışma testlerinden de en iyi sonucu alamadı, ama kötü not da almadı. geçer notlara imza attı. ön sağ ve sol yan çamurlukları plastiktir, hafiflik kaygısı (aracın boş ağırlığı invite paket 1260 intense paket 1285 kg) ve ufak darbelerde hasar almaması için esner.
    - motor performansı düz yolda normal, 1.6 atmosferik işte nesini anlatayım? turbo dizel veya turbo benzinliler gibi gitmiyor bu bir gerçek. hatta ve hatta bolu dağı tüneline beşinci viteste 110 ile çıkarken bir anda güçten düşüp 80 km hızlara kadar gelebiliyor yokuşlarda çözüm vites düşürmek. yüksek vitesle dik yokuş çıkmayı beklememek lazım. vites düşürünce durumu toparlıyorsunuz. lineer bir hızlanma mevcut. düz yolda gaza gelirseniz 220 bile görebilirsiniz. 220'den sonrasını göremezsiniz kesici mevcut.
    - araçta start stop sistemi mevcuttur. aktif olarak kullanırım ve çok memnunum.
    - donanım olarak intense öneririm. konfor ve teknolojik donanım olarak invite'tan biraz daha iyi. bir de yine mümkünse 2012 ağustos ayı ve sonrasında üretilen makyajlı kasa asx'i tercih edin. makyajlı kasada, makyajsız kasada bulunan bazı ufak sorunlar düzeltildi (geç marş sorunu, direksiyon simidi soyulması sorunu vb.) arka süspansiyon sistemi de yine makyajlı kasayla birlikte yenilenmiştir.

    araçtan çok memnunum, uzunca bir süre satmayı da düşünmüyorum. başka sorularınız olursa seve seve cevaplarım.




  • Sorunsuz, 1.6 atmosferiğe göre az yakıyor, lpg ile cok ekonomik, ses yalıtımı zayıf, aktif ve pasif güvenlik önlemleri yüksek, malzeme kalitesi fena değil, 1.6 atmosferik bir motora göre alt devirler canlı ancak turbo performansi beklenmemeli.
  • astra j 2013 sport sunroof model 1,3 dizeli satıp Mitsubishi ASX almayı planlıyorum sizce mantıklı bir tercih olurmu ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Q6600 -- 5 Temmuz 2019; 10:34:8 >
  • Bence pişman olursun. Eğer amaç suv a binmekse astradan inip hele hele dizelden, kesinlikle iki üç kere düşün. Çok yakın arkadaşım sıfır aldı ilk fırsatta aracı sattı.
    Aracın eksileri (arkadaş yukarıda bahsetmiş zaten)
    *Bolca trim ve rüzgar sesi
    *Özellikle bozuk yollarda tüm sesleri içeri alıyor. Klasik japon hastalığı.
    * 1.6 motor performans olarak üzer.
    *2. Eli zayıf çoğu yerde servisi yok.Yedek parça pahalı .

    Eğer uygun bütçeyle suv alayım diyorsan dizel bir duster al çeyrek altın gibi istediğin zaman satarsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi castinyo -- 5 Temmuz 2019; 10:48:47 >
  • Q6600 Q kullanıcısına yanıt
    1.3 mjet astra j'yi nasıl götürüyor bilmiyorum, linea'da kullanmıştım çok kalastı kasayı kaldıramıyordu. aynı motoru albea'da da kullanmıştım onda fena değildi. ama sonuçta turbo dizel ve belirli bir torka sahip bu sebeple astra j'den sonra asx özellikle dik yokuşlarda hoşunuza gitmeyebilir, alışkanlık gerektirir. vites düşürmeniz lazım.

    hiç binmedim astra j'ye, ama yerden yüksek bir şey düşünüyorsanız asx astra j'den tabii ki iyidir. iç malzeme kalitesi ve yalıtım muhtemelen astra j'de daha iyidir.

    kısacası ihtiyacınıza göre değişir. suv tarzı bir şey istiyorsanız öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castinyo

    Bence pişman olursun. Eğer amaç suv a binmekse astradan inip hele hele dizelden, kesinlikle iki üç kere düşün. Çok yakın arkadaşım sıfır aldı ilk fırsatta aracı sattı.
    Aracın eksileri (arkadaş yukarıda bahsetmiş zaten)
    *Bolca trim ve rüzgar sesi
    *Özellikle bozuk yollarda tüm sesleri içeri alıyor. Klasik japon hastalığı.
    * 1.6 motor performans olarak üzer.
    *2. Eli zayıf çoğu yerde servisi yok.Yedek parça pahalı .

    Eğer uygun bütçeyle suv alayım diyorsan dizel bir duster al çeyrek altın gibi istediğin zaman satarsın.
    +1000
  • ben de asx almayı düşünüyorum çok güzel bir araç...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.