Şimdi Ara

ATLANTİSNET - KENDİ ALT YAPISIYLA SINIRSIZ FİBER İNTERNET BURADA! [ANA KONU] (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: GercekUykucu , Alpha crow Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 2 Misafir - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.583
Cevap
30
Favori
81.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • enigma98 kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Gigapon altyapımızda kurulum ücreti almıyoruz. Ayrıca gigapon altyapımız olmadığı bölgelerdede farklı operatörlerden geçişlerde kurulum ücreti almıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AtlantisNet Destek -- 31 Temmuz 2024; 15:17:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 15:30 civari ekipler battalgazi muhtarlığının oradaydı 5-10 personel fiber kablo çekiyordu dereyi aşırtıp ekipler çalışıyor maşallah

  • 1080pHD 1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba;

    Evet bikaç saat önce iski çalışmasından kaynaklı 1300 abonemizi etkileyen arıza yaşandı. Ekiplerimiz arızayı gidermek için çalışıyorlar. 🚀🚀🚀

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • @AtlantisNet Destek Merhaba, müsait zamanda özel mesaja bakar mısınız? :)

  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    Az önce mh aradım geçiş işleminde 300 tl alıyoruz dedi,bu konuyu bi netleştirmek gerek,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafa371988 M kullanıcısına yanıt

    ben dün geçiş işlemleri başlattım.

    evet 300 tl aldılar.

    Edit:

    AtlantisNet Destek iletişime geçti yanlışlık olmuş.

    Yaptığım ödeme karşılığında 1 aylık bedava kullanım teklif ettiler kabul ettim.

    Teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akibeel -- 2 Ağustos 2024; 18:16:24 >
  • 10 gun once gecis yaptim herhangi bir ucret alinmadi 1 yil tahadüt olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akibeel kullanıcısına yanıt

    Ben Telekom altyapısı kullanan Türknet kullanıyorum (fiber) Atlantis net Telekom altyapısı (VDSL) geçmek istiyorum 300tl öder miyim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enigma98 kullanıcısına yanıt
    Merhaba; farklı operatörlerden geçişlerde herhangibir ücret almıyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba;

    AtlantisNet’i tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Paylaştığınız görüntüleri incelediğimizde TürkTelekom altyapısı üzerinden internet hizmetimizi kullandığınız anlaşılıyor. Ayrıca görüntülerdeki değerlerin tamamı bağlı olduğunuz TürkTelekom saha dolabı ile modeminiz arasındaki fiziksel bağlantı değerlerini gösteriyor. Vae modelinde operatörler internet hizmetlerini TürkTelekoma belirlemiş oldukları santrallerde teslim ederler. TürkTelekom hizmeti teslim aldığı santraldeki internet trafiğini türkiyedeki tüm santrallerine mahallelerdeki saha dolaplarına ve yine santrallerdeki gpon olt cihazlarına taşır. Sonrasında vdsl modelinde saha dolaplarındaki hizmeti abonelerin modemlerine bakır kablolarla yönlendirir. Bu fiziksel yapı kurulup çalıştırıldığında Teslim noktasına kadar olan hizmet standartları tarafımızca uygulanırken,TürkTelekom altyapısındaki tüm standartlar onların donanım ve ekipman imkanlarından kaynaklıdır. Fiziksel bağlantılar tamamlanmışken abone operatör değiştirmek istediğinde tek yapılan uygulama modem içindeki kullanıcıadı şifrenin değiştirilmesidir. Kullanıcıadı şifre değiştirildiğinde tüm trafik yeni operatörün teslim noktasına yönlendirilmekte altyapı ve görsellerdeki değerler değişmemektedir. Paylaştığınız resimlerdeki görseller farklı zaman dilimlerine aittir görsellerdeki değerler zaman zaman değişiklik gösterebilmektedir. Buna sebeplerinden bazıları şunlardır.

    1.bina tesisatında ev içinde veya sokaktaki bakır kablolarda zayıflama veya oksitlenme.
    2.saha dolabının üzerindeki abone sayısında artış.
    3.saha dolabındaki aktif abonelerden bazılarının sinyal kayıplarının yüksek olması. (Bu durum dslam cihazının kayıplı abonelerin sinyalini yükselterek diğer abonelerin sinyallerinde önemsenmeyecek zayıflar yaşanmasına sebep olacaktır)
    4.saha dolabında oturum açtığınız andaki yoğunluk. Saha dolapları belirli kapasitelerde çalışır ve bu kapasitelerin üzerine çıkılmaya başladığında ulaşılabilir hızlar ve sinyal seviyelerinde zayıflama gözlemlenir. Bu durumu bir örnekle deneyimleyebilirsiniz. Bölgenizde yaşanacak bir elektrik kesintisinde eğer modeminizi çalıştırabilirseniz modeminizi kapatıp açtığınızda saha dolabının modeminize en yüksek kapasiteyi ve en performanslı hizmeti verdiğini deneyimleyebilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • akibeel kullanıcısına yanıt
    Değerli müşterimiz;

    Konuyu detaylıca anlatırken forumdaki diğer kullanıcılarada referans olmasını amaçlamıştım. Yazdığım tüm sözcükleri kendi eğitimim ve sektörel deneyimlerime dayanarak tüm olasılıklar üzerinden anlatmaya çalıştım. İhtimal ve olasılıkları maddeler halinde sıraladım. 4 farklı madde üzerinde sizlere fikir verirken içinde sadece 2 ihtimali cımbızla çekip almanız ve tam 10 dakika boyunca kelime kelime emek harcayarak yazdığım metini kopyala yapıştır yapmışsın diyerek karalamanız beni incitti. Sizlere yardımcı olmaya çalışırken edindiğimiz tüm bilgi ve birikimle tüm ihtimalleri değerlendirerek sizlere bir fikir sunmanın karşılığı bu tutum olmamalı. Taktir edersinizki karşınızdaki kişiler makine değil birer insan. Biz bu durumu diğer operatörler gibi ilgileniyoruz efendim deyip geçedebilirdik veya bu konunun bizle alakası yok türk telekomla alakalı bi durumda diyebilirdik. Ama ben diyorumki bu durumun ne bizle nede türk telekomla alakası yoktur. Bu durum türk telekom tarafından kullanılan teknik donanımın yeterliliğiyle alakalı bir durumdur. Bahsettiğiniz problemlere bizim müdahale etme imkanımız yok. Türk telekoma arıza kaydı açarız onlarda bize hat değerlerinde problem göremedik deyip arıza kaydını kapatırlar. Bu durumu biz yıllardır tecrübe ediyoruz. Biz artık türk telekom ile abone arasında kalmaktan çok yorulduk inanın bize. Kendi fiber altyapımızı kurma sebebimizde işte tam bu yüzden. Saygılarımızla.

    AtlantisNet Destek Ekibi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Bu arada AtlantisNet FRESHMAN,SOPHOMORE,JUNIOR ve SENIOR niteliklerinde beyinler üreten network eğitim okuludur. Şirketimiz bünyesinde kendini geliştiren birçok kişi hem şirketimizde hemde farklı operatörlerde iş hayatlarına devam etmektedir. DonanımHaber platformu eğiticiler ve öğreticiler tarafından takip edilip paylaşım yapılan sorun ve problemler üzerinden öğretici hocalarımızın öğrenci arkadaşlarımıza mesleki gelişmelerinde katkı sağladığı bir platformdur. AtlantisNet destek ekibi donanım haberde çağrı merkezi hizmeti vermemektedir. DonanımHaber ekibimiz için bir deney atolyesidir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • akibeel kullanıcısına yanıt
    Paylaştığınız görselleri incelediğimizde hat değerlerinizdeki farklılığın bizden veya operatör değişikliğinden kaynaklanmadığını,durumun saha dolabı ile modem arasında kaynaklandığını ve TürkTelekomun yaşadığınız bu maduriyete gerçekten maduruyet gözüyle bakmadığını üzülerek belirtmek isteriz. Ne yazıkki Vdsl teknolojisi böyle bişey. Bu yüzden AtlantisNet kendi altyapısında hiçbirzaman vdsl ekipman kullanmadı gigapon markamızla 10.000 mbps hizmeti kendi altyapısındaki tüm abonelere sunabilen tek operatördür. Modeminizi birkaçgün sonra kapatıp açtığınızda veya şimdide yapabilirsiniz modeminiz uzun süredir açıksa eğer. Daha önce gördüğünüz seviyelerden başka sonuç görmeniz muhtemeldir. Belki daha kötü belkide eski operatörünüzden daha iyi sonuç göreceksiniz. Hatta belirli aralıklarla bunu deneyin. İnanın orada yazan değerler saha dolabının yoğunluğuna sıcaklığına göre bile değişiklik gösterecektir. Örneğin gece serinlikte deneyin belki istediğiniz sonuçtan daha iyisini alacaksınız. Ama saha dolabının yoğun olmadığı anda öğrneğin birkaç sokağın kablo arızasından dolayı internetin kesik olduğu anda işte o an değerleri gördüğünüzde bize hak vereceksiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • akibeel kullanıcısına yanıt
    70 olarak türk telekomda profil görünmüyor 76 olarak güncelledik modeminizi kapatıp açıp kontrol sağlayın isterseniz 51 ede çekebiliriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AtlantisNet Destek kullanıcısına yanıt

    merhabalar TENDA HG9 modemin arayüz şifresini öğrenebilir miyim rica etsem?

  • admin
    atlantis

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.