Şimdi Ara

ATRIX : com.motorola.service.main hatası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    Dün Atrix ile başımdan geçen sorunu paylaşmak istiyorum.Gece telefonumu şarj edip sabah 6:00 civarı şarjdan çekmiştim.
    Gün içerisinde Sosyal Ağ mesajlarına bakarken telefonda aşağıdaki uyarıyı aldım.

    "Üzgünüz! Sosyal Ağ uygulaması (com.motorola.friendfeed işlemi) beklenmedik biçimde durdu.Lütfen yeniden deneyin."
    Alt tarafta "Kapanmaya Zorla" yazan kısma tıkladım program kapandı ve %90 seviyelerinde olan batarya bir anda %100 göstermeye başladı.Telefonu açıp kapattım durum yine aynı.Sürekli aynı hatayı veriyor.

    Forumda geçen konularda benzer bir hata ile karşılaşan görmedim/göremedim.Yabancı kaynaklı sitelerde bir kaç konu gördüm fakat tam olarak istediğimi bulamadım.Bulduğum mesajlardan birisi:

    Soru : I have recently installed many updates in my Motorola Atrix mobile. I don't know how to explain my problem but as far as i understand the problem, it flashes an error "Sorry! The application Social Networking (process com,motorola.friendfeed) has stopped unexpectedly. Please try again.". This message keep coming regularly. What should I do to fix this issue?

    Cevap : Getting an error Sorry! The application Social Networking (process com,motorola.friendfeed)..... on Motorola Atrix
    this happens because of many different problems like low ram,programming problem.
    to get ride of this you have to clear data and cache of that app.

    1)go to settings
    2)open apps option
    3)now tap on all tab
    4)select and tap on that app from app list
    5)now tap on force close,clear data and clear cache respectively.


    Daha önce benzer durumla karşılaşan ve sorunu çözen olduysa yardımcı olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kingcobra33 -- 20 Şubat 2013; 11:24:38 >







  • Arkadaşlar merhaba.

    Daha önce konu ile ilgili bir soru sormuştum.Şu günlerde benzer şekilde Üzgünüz! com.motorola.service.main işlemi beklenmedik biçimde durdu.Lütfen yeniden deneyin.Kapanmaya zorla.
    iletisini alıyorum.İnternette bulabildiğim soru-ceap şeklindeki alıntada yazan Ayarlar->Uygulamalar->Uygulamaları Yönet->Tümü->Medya Deposu->Verileri Temizle dediğimde karşıma çıkan "Bu uygulamanın tüm verileri kalıcı olarak silinecektir.Bu veriler arasında tüm dosyalar, ayarlar, hesaplar, veritabanları vs. yer alıyor" mesajını gördükten sonra uygulamaktan vazgeçtim.

    Ayrıca galeride videoları izlemek için üzerlerine tıkladığımda videoları oynatmıyor.Telefon dikey konumdayken internet girince klavyenin sol tarafında yer alan q,1 vs. aynı
    hizadaki tuşlara da basmakta zorlanıyorum.Telefonu yatay çevirince ise aynı tuşlar bı kez çalışıyor.Yazdıklarımdan sonra sizce ne yapmalıyım.Telefonuma şimdiye kadar
    herhangi bir yazılım yükseltme, root vs. müdahalede bulunmadım.Üzerinde şu an 2.3.4 yazılımı bulunmakta.Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler arkadaşlar.

    Customer Question Phone keeps saying "Sorry! The process com.motorola.service.main has stopped unexpectedly, Please try again" and "The application IM.(com.motorola.service.main) has stopped unexpectedly, Please try again" with a Force Close bar. Then the phone goes directly to the beginning start up screen DROID and then to my home screen. when I try to navigate to an app, it goes through the same process all over again. I have shut down, restarted, taken the battery out...all to no avail. HELP!

    Already Tried:
    I have shut down, restarted, taken the battery out...all to no avail. HELP!

    Expert: SVITExperts replied 339 days and 16 hours ago.
    Hi and welcome to JustAnswer.com.

    My name is XXXXX XXXXX X will assist you with your issues.

    Please go to settings->applications->manage applications->all, click on "media storage", and then "clear data".

    Please let me know if this worked or not. Thank you.

    IMPORTANT: PLEASE BOOKMARK THIS PAGE FOR FUTURE VISITS AND REFERENCE. Windows: Ctrl + D to save to favorites. Mac: click Bookmarks->add to bookmarks.

    Please click ACCEPT MY ANSWER ONLY IF IT IS HELPFUL AND YOUR PROBLEM(S) SOLVED so I can get credit for this answer.

    Thanks and have a great day!

    Feel free to ask me any questions

    Customer replied 339 days and 16 hours ago.

    Its still doing it now. ANytime I try to text or use an app, it shuts down and goes back to the DROID message.

    Customer replied 339 days and 15 hours ago.
    It seemed to be fine, until I went to send a text, and shut down again, back to the Droid message and now its showing the red graphic with the moving circle in the middle, then it goes to the home screen, and gives me the same messages when I try to move from the home screen. "The process com.motorola.service.main has stopped unexpectedly, Please try again" or it just keeps showing the red graphic without going to another screen. ugh!




  • Verileri silmenizde bir sakinca yok, silebilirsiniz. Size tavsiyem facrory reset ayip, temiz ve bastan kurulum yapmaniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Fuego

    Verileri silmenizde bir sakinca yok, silebilirsiniz. Size tavsiyem facrory reset ayip, temiz ve bastan kurulum yapmaniz.

    Teşekkürler cevap için @El Fuego

    Zaman bulduğum en kısa zamanda işlemleri gerçekleştirerek sonucu buraya yazarım.Eğer olmaz ise istemeyerekte olsa servise göndereceğim.
  • Donanimsal bir sorun degil, sevise gondermenize gerek yok. Android bu, kusursuz degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de vardı, fabrika ayarlarına dönüp blur hesabına giriş yapmadım öyle düzeldi. Motorola blur u kullanmasam da olur çok eksikliğini hissedeceğimi düşünmüyorum.
  • Dili ingilizce yapın önce.Sonra türkçe yapın sorun düzelecek
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Teşekkürler cevaplarınız için.Telefonu servise verdim önce değişim olacak dediler sonrasında ise ücret iadesi yapılacaktır dediler ve 2 aylık bir süreçten sonrada 2 gün önce fatura bedelini iade ettiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hangi servise gönderdiğiniz ile alakalı bilgi alabilir miyim? teleservice mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingcobra33

    Teşekkürler cevaplarınız için.Telefonu servise verdim önce değişim olacak dediler sonrasında ise ücret iadesi yapılacaktır dediler ve 2 aylık bir süreçten sonrada 2 gün önce fatura bedelini iade ettiler

    hangi servise gönderdiniz acaba telefonu? ben de de aynı problem var hb kanalıyla gönderdim 1 ay sonra geri geldi ama hiç bir sorun düzeltilmeden geri gönderilmiş telefon.
  • Ankara Teleservisee götürmüştüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.